שתף קטע נבחר

ברק בכר: "קבוצות באות מוכנות מולנו"

מגנה הוותיק של המוליכה, עירוני קרית שמונה, מודע ליחס החדש שהקבוצה תקבל מחר (ש', 19:00) מול הפועל אשקלון. גיא עזורי: "אנחנו תמיד מחפשים לנצח, גם בק"ש"

מוליכת הטבלה והפתעת העונה עד כה, עירוני קרית שמונה תארח מחר (ש', 19:00, האצטדיון העירוני) את הפועל אשקלון מהתחתית. בקרב הקבוצה שניצחה בצורה מרשימה את הפועל תל אביב והפועל חיפה יודעים כי אסור לזלזל באף יריבה וכי למרות העובדה שמדובר במפגש מול קבוצה חלשה יותר על פי הטבלה, לא צפויים לחניכיו של רן בן שמעון חיים קלים.

 

המגן הוותיק ברק בכר יעלה לשחק למרות שהוא סובל מכאבים בברכו. בכר יעבור בשבוע הבא צילום ורק אז יתברר אם הוא זקוק לטיפול המקום. בכר אמר לקראת המשחק: "אנחנו יודעים שזה אחד המשחקים הקשים שמצפים לנו, אנחנו נמצאים במקום הראשון וקבוצות באות מאוד מוכנות למשחקים מולנו, לראיה המשחק מול הפועל רמת גן לפני שני מחזורים (0:1 לק"ש) שהיה אחד הקשים שלנו העונה ונראינו בו פחות טוב".


עירוני קרית שמונה (צילום: אביהו שפירא)

  

המאמן רן בן שמעון צפוי לתת קרדיט להרכב שניצח במחזור האחרון 1:4 את הפועל חיפה בקריית אליעזר. קיימת אפשרות שהחלוץ זוראן בלדובלייב יפתח במקומו של אופיר חמו.

 

הרכה משוער: גיא חיימוב, ברק בכר, סלאח חסארמה, יניב לביא, אורי שטרית; בראיין גרסיץ', אופיר חמו (זוראן בלדובלייב), אדריאן רוצ'ט, וויליאם נאג'ובו, אלרואי כהן, וויאם עמאשה.

 

גיא עזורי: "אשקלון תמיד מחפשת לנצח, גם בק"ש"

מבחינת הפועל אשקלון, הרי שהעולה החדשה מגיעה כדי להיות הראשונה שמצחת את קרית שמונה. השתיים שיחקו בליגה הלאומית לפני שנה, אבל בעוד החבורה הצפונית של רן בן שמעון מתמודדת בצמרת, באשקלון מנסים לאגור נקודות לתקופות קשות יותר, בידיעה שבהתחשב בתקציב יהיה זה נס אם הקבוצה תשרוד את העונה הנוכחית.


עזורי: "עם תוצאות לא מתווכחים וצריך לכבד את קרית שמונה" (אלי אלגרט)

 

המאמן גיא עזורי קיים אימון מסכם ביום שישי, לאחריו יצאה הקבוצה לבית מלון בצפון.

עזורי, שיחסר את מחמוד עבאס הפצוע, שאגב ייעדר לתקופה של שבועיים בשל מתיחה חזקה במפשעה, בונה על ההרכב שפתח במשחקים האחרונים והשיג כמה תוצאות מפתיעות. למרות שביעות הרצון הכללית, במועדון לא יתנגדו לחזור מהצפון עם נקודה.

 

"עם תוצאות אי אפשר להתווכח", אמר עזורי ל-ynet. "קרית שמונה צברה 16 מ-18 נקודות וצריך לכבד אותם על זה, אבל הפועל אשקלון משחקת בשביל לנצח בכל משחק וכך יהיה גם בקרית שמונה. זאת הגישה שלנו, למרות שהמטרה המוצהרת שלנו היא ברורה - להישאר בליגה".

 

הרכב משוער: סטיבן אהורלו; קובי מוסא, יניב אלול, דארקו לובריץ', אדיר טובול; אמייה טגה, רביד גזל, זוראב מנטששוילי, ערן לוי; עוסמאן באשירו, אריק גאו.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים