שתף קטע נבחר

חתונה השנה? וויאצ'יץ' הציע, שראפובה אמרה כן

מכה קשה למעריציה הרבים של הטניסאית בת ה-23: שנה בלבד אחרי שהפכו לזוג, הרוסייה היפיפייה התארסה לכדורסלן הסלובני של לוס אנג'לס לייקרס

מאז פרצה בסערה לצמרת הטניס העולמי, מריה שראפובה הפכה לאחת הספורטאיות המפורסמות בעולם, לא מעט בשל הכישרון שלה על המגרש, אבל בעיקר בשל המראה החיצוני שלה, שהפך אותה לאחת הדמויות המחופשות ביותר במנועי החיפוש השונים.

 

מעריציה הרבים של הטניסאית הרוסייה בת ה-23 ודאי יתאכזבו לקרוא את הידיעה המפתיעה שפורסמה היום (ו') ברחבי העולם, המדווחת על אירוסיה של שראפובה עם חברה בשנה האחרונה, הכדורסלן הסלובני סאשה וויאצ'יץ'.


נו באמת, בשבילו עזבת אותנו?? סאשה וויאצ'יץ' (AFP)

 

שראפובה ושחקנה של לוס אנג'לס לייקרס החלו לצאת לפני שנה בדיוק והשבוע, ביום השנה לדייט הראשון ביניהם, וויאצ'יץ' החליט להציע לשראפובה נישואין.

 

השחקן עצמו אישר את הידיעה ואמר כי "הגשתי הצעה רשמית למריה בעת ברביקיו בבית של חברים, בדיוק ביום השנה הראשון שלנו" וגם סוכנה של הטניסאית הודה כי השחקנית אכן מאורסת.

 

כעת, בכירי צלמי תבל כבר מחכים להודעה הגדולה על התאריך המיועד לחתונה הנוצצת, אבל בינתיים וויאצ'יץ' כבר מחפש טבעת מסוג אחר, אחרי אלה בהן זכה באליפויות עם קובי בראיינט ושות'.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים