שתף קטע נבחר

רונאלדו: "לא היה לנו מזל להבקיע יותר"

ריאל מדריד חגגה ניצחון 0:2 על מילאן בליגת האלופות, הפורטוגלי מרוצה: "אנו מרוכזים יותר נגד קבוצות חזקות". מוריניו: "הצגנו משחק פנטסטי". ונגר על ה-1:5 של ארסנל מול שחטאר דונייצק: "יש לנו פוטנציאל גדול, הראנו את זה"

"שיחקנו בקצב חזק ולא כבשנו יותר רק בגלל שלא היה לנו מזל". כך סיכם כריסטיאנו רונאלדו את הניצחון הביתי של ריאל מדריד 0:2 על מילאן, בעקבותיו מדורגת הקבוצה הספרדית במקום הראשון בבית 7.

 

 

הבלאנקוס עם מאזן מושלם של תשע נקודות משלושה משחקים בליגת האלופות, והפורטוגלי הוסיף: "ידענו שאנו משחקים מול קבוצה מנוסה. ביצענו 75 אחוז מהמלאכה לקראת הבטחת העליה לשלב הבא. אנחנו מרוכזים יותר כאשר אנחנו מתמודדים מול קבוצות חזקות".


אנחל די מאריה ואלשנדרו פאטו (AFP) 

 

במהלך המשחק ספג רונאלדו מכה מרונאלדיניו שנכנס בו, והרגיע את האוהדים: "הרגל קצת נפוחה, אבל זה לא חמור". שני אוהדים איטלקים נעצרו על ידי המשטרה וכמה נוספים נפצעו בעימותים עם המשטרה הספרדית סמוך לאצטדיון סנטיאגו ברנבאו. העיתון 'אס' חגג עם הכותרת "מדריד שמחה". ה'מארקה': "ריאל השיבה את הכבוד באירופה".

 

מאמן ריאל, ז'וזה מוריניו: "הקבוצה שיחקה בצורה פנטסטית, השחקנים עבדו קשה והציגו ריכוז. לא היה קל לעשות את זה אחרי המשחק מול מלאגה, אבל הם הראו מה הם שווים ואני שמח שהאוהדים עזרו לנו". איקר קסיאס חגג את הופעתו ה-104 בליגת האלופות, ובכך חלף על פני אוליבר קאן כשוער בעל מספר המשחקים הגדול ביותר במפעל.


"לא הרגשתי כלום אחרי הפציעה, זה נהדר", פברגאס (AFP) 

 

גם בצ'לסי מרוצים אחרי הניצחון 0:2 בחוץ על ספרטק מוסקבה, שהציב את הקבוצה במקום הראשון בבית 6, עם מאזן מושלם. המנג'ר קרלו אנצ'לוטי: "שיחקנו היטב ולא היה קל מול ספרטק. פטר צ'ך ביצע הצלות נהדרות".

 

על יורי ז'ירקוב, שחקן צסק"א לשעבר שכבש שער נהדר מול היריבה אותה הוא מכיר היטב, אמר האיטלקי: "אני שמח בשבילו. הוא שיחק היטב ואין לו בעיה לשחק כמגן שמאלי או כקשר שמאלי. השער שכבש היה חשוב ואחרי זה היה לנו קל יותר לשלוט ולנצח. גם אנלקה הראה את האיכויות שלו, הוא מרגיש בנוח כאשר דידייה דרוגבה איננו".


"אנלקה מרגיש בנוח כשדרוגבה לא נמצא" (רויטרס) 

 

מצב הרוח בארסנל מרומם בעקבות ה-1:5 המרשים על שחטאר דונייצק. בייחוד נשמע מרוצה ססק פברגאס, שחזר מפציעה והבקיע בפנדל: "אחרי 60 דקות

הובלנו 0:3 וזה היה הזמן לצאת, לא הרגשתי שום דבר וזה נהדר".

 

המנג'ר, ארסן ונגר: "בואו לא נסיק מסקנות מהר מדי. הצגנו איכות גבוהה, אבל זו רק ההתחלה וצריך להמשיך להשתפר. לקבוצה יש פוטנציאל גדול והיא הראתה את זה".

 

מאמן באיירן מינכן, לואיס ואן חאל, הגיב על ה-2:3 הביתי מול CFR קלוז': "היה לנו מזל. לא היה קל מול היריבה שהתגוננה היטב עם 10 שחקנים מאחורי קו האמצע, אבל הגיע לנו לנצח". מאריו גומז: "שלושת השערים היו מוזרים, אבל ככה זה. משך שבועות לא השגנו שום דבר ועכשיו השמחה חזרה".

 

גם מאמן אייאקס, מרטין יול, מרוצה מה-1:2 על אוקזר: "היה משחק גדול ויכולנו לכבוש את השלישי. חבל רק על הכרטיס האדום של אנדרה אוייר".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
כריסטיאנו רונאלדו
צילום: AFP
מומלצים