שתף קטע נבחר

לאומית: הפועל ת"א מושלמת, נהריה שוב הפסידה

קבוצת האוהדים ניצחה את כפ"ס/כוכב יאיר בעזרת משחק מעולה של אוסברי ועלתה למקום ראשון, נהריה של אייזנברג הפסידה גם לעפולה ונשארה אחרונה. יבנה ניצחה את האלופה מהבקעה

בעוד בליגת העל רק הסתיים המחזור הראשון ועמוס הדרמות, בליגה הלאומית כבר נערך הערב (ג') המחזור השלישי. במוקד הערב אפשר למצוא את ניצחונה 84:89 של הפועל תל אביב בחוץ על הפועל כפר סבא/כוכב יאיר, תודות להופעה נהדרת של בראיין אוסברי (33 נקודות).

 

צ'אד טימברלייק הצטיין (32) ב-85:97 הביתי של אליצור יבנה על אלופת השנה שעברה, מ.כ. הבקעה. עירוני נהריה של שאול ורועי איזנברג המשיכה לצלול, אחרי תבוסה ביתית להפועל עפולה 97:81. הפועל בארי הפסידה לראשונה, מרנין טבעון רשמה ניצחון נוסף בפער דו ספרתי.


ירון להט האדום לוחץ על המארחים מכפ"ס/כוכב יאיר (עוז מועלם)

 

הפועל כפ"ס/כוכב יאיר - הפועל ת"א 89:84

הפועל ת"א עברה עוד משחק חוץ בשלום, אחרי שבשבוע שעבר הזיעו השחקנים של שרון אברהמי במשחק הבית מול יבנה. כמה פעמים כבר נכתב שבריאן אוסברי פשוט גדול על הליגה הזו? הגארד של הפועל היה בכל מקום במגרש ודאג לשמור על ההפרש לטובת האדומים בכל שלבי המשחק. בצד השני היה זה אריק טריימל שדאג לסגור את הפער ולהשאיר למקומיים זיק של תקווה.

 

להפסקה ירדו האדומים ביתרון ארבע בלבד (41:45),  כשגם במחצית השנייה הצליחה כפ"ס/כוכב יאיר להישאר במשחק. אברהמי ידע לנצל את הספסל העמוק יותר שעמד לצידו ועם חילופים נכונים הוביל את קבוצתו לניצחון, מתן נאור קלע חמש נקודות חשובות בדקות האחרונות והפועל עלתה לראשות הטבלה. הרבו להפועל ת"א: אוסברי 33, אדריאן אוטר 22 ועשרה ריבאונדים, נאור 14. לכפ"ס/כוכב יאיר: טריימל 19 ושמונה ריב', אבירם זלקוביץ' 19, עומר רוב 14.


אוטר ואוסברי חוגגים, נאור מתרכז במשחק הבא (עוז מועלם)

 

אליצור יבנה - מ.כ. הבקעה 85:97

מחצית שלמה ללא הגנה הוציאה את אמיר עוזי משלוותו. מאמן האורחת דיבר שוב ושוב על הגנה, תוך כדי שהוא רואה את יבנה וטימברלייק (22 נק' במחצית הראשונה) רצים ל-37:48 בהפסקה. בתחילת החצי השני ראינו הופעה מבולבלת של שתי הקבוצות .

 

גם כאשר הבקעה צמצמה את ההפרש, היה זה גיא כהן שפגע מחוץ לקשת והשאיר את ההפרש לטובת יבנה סביב עשר נק'. חמש נק' רצופות של איתי לב צימצמו למינוס שלוש בלבד, אבל טימברלייק (היה חלש במחצית השנייה) חזר לעצמו במאני טיים וניצח עבור המארחת את המשחק. הרבו לקלוע ליבנה: טימברלייק 32 נק, דבון הארדין 21, כהן 12. לבקעה: רוב בראון 26, סטפון ברדפורד 22, סקוורר 18.

 

"נצמדנו לתוכנית המשחק שלנו, אני גאה בשחקנים. זו ליגה משוגעת, מחר אני יכול גם להפסיד", אמר נתי כהן, המאמן המנצח בסיום. עוזי הוסיף: "לא היינו מאורגנים, לא שמרנו, בגלל זה המשחק נגמר כמו שהוא נגמר. אני מחכה לחזרה של איתי גרינבוים, הוא יוסיף לנו עומק".


קובי אייזיק והפועל "מרנין" טבעון חוגגים עוד ניצחון (אורן אהרוני)

 

עירוני נהריה - הפועל עפולה 97:81

הקבוצה מבירת העמק עשה זאת שוב, שבוע שני ברציפות, הפעם מול הפרויקט המשפחתי של האיזנברגים - שאול ורועי. המשחק היה צמוד לכל אורכו, עד ששש דקות לסיום הצליחה הקבוצה של רועי פרל לברוח למקומיים, לרשום לעצמה הישג נוסף ולהתברג בחלקה העליון של הטבלה לקראת המפגש מול יבנה במחזור הבא. הרבו לנהריה: עדי פרג 18, עמית סלע 15, סאני איברהים 13. לעפולה: טל דן 27, אבי אליהו 18, אייל סולמוביץ' 17.

 

"זאת לא הרגשה נעימה להיות במקום האחרון", אמר בסיום מאמן נהריה, רועי איזנברג. "אנחנו חייבים להסתכל קדימה, אותי לימדו שאת הכסף סופרים בסוף המדרגות. ההנהלה תשב בערב ותדון בחיזוק הקבוצה".


איציק אוחנון ורמת גן לא מצליחים למצוא את הגרוב שלהם (אורן אהרוני)

 

עירוני רמת גן - הפועל "מרנין" טבעון 89:65

הפועל "מרנין" טבעון יצאה למשחק חוץ קשה בזיסמן, בתקווה לא לפגום בהישגה מהשבוע שעבר (ניצחון גדול על כפ"ס/כוכב יאיר) עם הפסד בר"ג. המחצית

הראשונה היתה צמודה לאורכה והקבוצות ירדו להפסקה כאשר לוח התוצאות מראה 34:38 לטבעון. בסוף הרבע השלישי הצליחה הקבוצה מהצפון לברוח למקומיים והרבע הרביעי היה לפרוטוקול בלבד. ר"ג תצא בשבוע הבא למשחק חוץ קשה בהדר יוסף, מול הפועל ת"א. הרבו לר"ג: רוזנפלד 15, אור ברנר 11. לטבעון: רודני ווב 28 ו-11 ריב', דרו האוזמן 16. 

 

מכבי הוד השרון - הפועל בארי 80:95

הפסד הליגה הראשון של הפועל בארי הגיע מול מכבי הוד השרון, ששחזרה את הניצחון מלפני מספר שבועות בגביע. הבחורים של חנוך מיינץ רדפו כל המשחק אחרי ג'יטים יאנג וחבריו ובמחצית השנייה נראה היה שההפרש רק יילך ויגבר.

בסיום, נצמדה הוד השרון לחברות המובילות. הרבו להוד השרון: יאנג 27, סטנלי ברנדי 19, גנדל 14. לבארי: דניאל איידן 20, אל פישר 18, דייויד פאריס 11.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים