שתף קטע נבחר

צילום: עוז מועלם

הפועל ת"א: בן סהר ואביחי ידין צפויים לפתוח

החלוץ אמור לשוב להרכב על חשבונו של תמוז, גם הקשר תורגל ב-11 לקראת שאלקה ביום רביעי (20:45). גוטמן: "אין זכות להיות באופוריה אחרי הדרבי". ורמוט: "ראול הוא אגדה, אבל להחליף חולצות לא נותן סיפוק גדול"

נקודות אדומות ראשונות בבמה המרכזית? אחרי שני ההפסדים במחזורים הראשונים בהופעתה ההיסטורית בליגת האלופות, הפועל תל אביב תנסה להוציא ביום רביעי (20:45) נקודות ראשונות בצ'מפיונס, על חשבונה של שאלקה 04, שנמצאת מתחת לקו האדום בליגה הגרמנית.

 

באימון המסכם שערכה הקבוצה של אלי גוטמן באיצטדיונה של שאלקה בגלזנקירשן, בן סהר תורגל בהרכב על חשבונו של טוטו תמוז. הקשר אביחי ידין ערך אימון מלא וצפוי להיות כשיר למשחק, למרות שלפניו יעבור מבחן כשירות על מנת לוודא שיוכל לעלות ב-11.

 

לפני האימון, ערב המשחק (20:45) שינעל את הסיבוב הראשון של ליגת האלופות, קיימו האדומים את מסיבת העיתונאים המסורתית לקראת המשחק, אליה הגיעו המאמן אלי גוטמן והקשר גילי ורמוט. בהמשך, האלופה הישראלית תקיים את האימון המסכם לקראת ההתמודדות.

 

"השחקנים שלי ואני יודעים שבמסגרת הזאת, מה שעושה את הבדל זה הדברים הקטנים", אמר אלי גוטמן לקראת המשחק, "כמו הכדור קרן נגד בנפיקה וליון, גולת הכותרת זה ריכוז. כדורגל אנחנו יודעים לשחק וקו ודרך יש לנו. אנחנו לא צריכים לסטות מהדרך שלנו. אין פה שפנים לשלוף מהכובע.


אלי גוטמן. הפועל תנסה לשלוט בקצב, הוא יקווה לטוב (גטי אימג'ס)

 

"אם נהיה מרוכזים, אני מאמין בקבוצה שלי. אין ספק שהדרבי נותן לנו דחיפה, נראינו טוב בדרבי, אבל עכשיו זו אופרה שונה. מעבר למחוייבות ומשמעת טקטית, כל אחד מהשחקנים יצטרך להיות מרוכז בתפקידו", המשיך גוטמן. 

 

המאמן האדום הוסיף: "באיזה זכות אנחנו יכולים להיות באופוריה? מה עשינו כדי שנהיה באופוריה? האם יש קבוצת כדורגל בעולם שיכולה להיות באופוריה? כשאתה משחק נגד קבוצה עם שחקנים כמו חוראדו, ראול, הונטלאר, פרפאן ורקיטיץ', אתה יודע בדיוק מול מי אתה מתמודד. כל מי שבא מישראל ונכנס לאצטדיון אין לי ספק מה שהוא הרגיש".


גוטמן על הדשא בגלזנקירשן. הדרבי כבר מאחור (צילום: AFP)

 

גוטמן סיכם: "כל משחק הוא לגופו. עם כל הכבוד לזלצבורג, אי אפשר להשוות אותם לשאלקה. יודעים מול מי אנחנו מתמודדים ובהתאם לכך מתכוננים.

 

במידה ונשחק בהתאם לסגנון המשחק שלנו ונביא את האלמנטים לידי ביטוי והשחקנים יהיו בשיאם, אז כמאמן שמקנה קו ודרך יש בי אופטימיות. תוך כדי החימום נבין באיזו אטמוספרה אנחנו נמצאים. ננסה אנחנו לשלוט בקצב המשחק ואני מקווה לטוב".


גילי ורמוט. מאמין ביכולת של איתי שכטר (צילום: גטי אימג'ס)

 

גילי ורמוט: "הקהל שלנו תומך בנו וחשוב לנו שהוא מגיע,

נלך להודות לו גם אם לו נשמע אותו. נעלה קצת יותר זהיר, למרות שהשיטה לא השתנתה. כבר חווינו שעל כל טעות פה משלמים.

 

אלי ציין בפנינו באסיפה ש'הפתעה פה יכולה לעשות בלגן בבית', כרגע זה רק דיבורים. תיקו ומעלה יהיה הפתעה, אבל אנחנו לא באים לסיים במקום האחרון, יש בנו רצון לסיים במקום השלישי".


האדומים בהכנות אחרונות על אדמת גרמניה (צילום: AP)

 

על היריבה אמר: "ראול הוא אגדה ומרגש לראות אותו, אבל במשחק עצמו שוכחים הכל. לפני כל משחק באלופות מדברים על הכוכבים של היריבות ובסוף המשחק נחליף חולצות, אבל זה לא סיפוק גדול. איתי שכטר, שהוא הכוכב שלנו, יכול להשתלב בקבוצות הגדולות בבונדסליגה ואני מאמין שבקרוב זה יקרה".

 

הרכב משוער

וינסנט אניימה; עמרי קנדה, דגלאס דה סילבה, וואליד באדיר, גל שיש; אביחי ידין (יוסי שבחון), שי אבוטבול, ערן זהבי, גיל ורמוט; בן סהר, איתי שכטר.


פורסם לראשונה 19/10/2010 19:39

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים