שתף קטע נבחר

מאמן שאלקה: "חייבים להיזהר מאיתי שכטר"

פליקס מגאת' מזהיר מחלוץ הפועל ת"א לקראת המפגש בצ'מפיונס. החלוץ ההולנדי הונטלאר: "אני בכושר טוב ומקווה להמשיך להבקיע גם ביום רביעי"

יריבת הפועל תל אביב במחזור השלישי של שלב הבתים בליגת האלופות, שאלקה 04 הגרמנית, קיימה הערב (ג') את מסיבת העיתונאים המסורתית לקראת ההתמודדות נגד הדאבליסטית הישראלית.

 

קלאס יאן הונטלאר, חלוץ המארחת, שמקרטעת בליגה המקומית, אמר לקראת המשחק: "הפועל ת"א קבוצה טובה ונצטרך לנצל את הטעויות שלה כדי לנצח את המשחק. אין דבר כזה יריבה שמוציאה אותך ממצב לא טוב. אני מקווה שנציג את היכולת כמו נגד פרייבורג".

 

על הכושר הטוב בו הוא נמצא, אמר החלוץ ההולנדי: "אני אוהב את המועדון. נותנים לי לשחק ולהראות את הצד החיובי שלי ולכן אני נהנה. אני מאוד מקווה להמשיך לשמור על יציבות. אני נמצא בתקופה טובה, דבר שלא היה לי בעבר ואני מקווה להבקיע שערים גם נגד הפועל ת"א".

 

לסיום אמר הונטלאר: "שאלקה מועדון גדול. לא הולך לנו בתקופה האחרונה והמצב לא טוב, אבל ככה זה כשיש לחץ. נעשה צעד צעד כדי להתרומם".


מגאת' ושאלקה באימון המסכם לקראת הפועל ת"א (צילום: AP)

 

מאמן הכחולים, פליקס מגאת', אמר: "הפועל ת"א נחושה לנצח. אנחנו צריכים להיזהר מההתקפות שלהם. הם קבוצה טובה וראינו את זה בזלצבורג, אבל ננסה לנצח את הטקטיקה שלהם.

 

איתי שכטר שחקן טוב וממנו נצטרך להיזהר. בכלל יש להם התקפה טובה. יש לנו כבוד להפועל ת"א. הם משחקים טוב מאוד בחוץ. אלי גוטמן מאמן טוב שהצליח לגבש את הקבוצה. כל מי שמשחקת בצ'מפיונס היא קבוצה טובה".


הונטלאר אופטימי לקראת יום רביעי. יכבוש שוב? (צילום: גטי אימג'ס)

 

המאמן של שאלקה נשאל האם יש בכלל ערך למשחק מול הפועל ת"א ואמר "בכל משחק של צ'מפיונס יש ערך מסוים וכך גם במשחק הזה. זו לא אותה סיטואציה כמו שאימנתי בזמנו את באיירן מינכן וניצחנו את מכבי ת"א. להפועל יש את האפשרות לנצח. אני לא מתכוון לגלות את ההרכב שלנו למשחק".


גם ראול מקווה להבקיע מול הפעול ת"א (צילום: AP)

 

"הפועל מגיעה אחרי שני הפסדים והם יעשו הכל כדי לנצח. הם ינסו לקחת את ההזדמנות האחרונה שלהם ומצפה לנו משחק קשה, אבל ננסה לנצח ולהיאבק על המקום הראשון או השני בבית". על דגלאס דה סילבה, בו הקבוצה הביעה עניין בעבר, אמר: "הוא שחקן ובלם טוב. ראינו אותו וצפינו בו, אבל כשיש אינרסט לשאלקה על שחקן מסוים, אז לא צריך להתייחס".

 

מגאת' סיכם: "המצב אכן לא טוב בבונדסלייג. בליגת האלופות אנחנו לא פייבוריטים אבל רוצים לעשות הכל כדי להמשיך הלאה. אני מאוד רוצה להצליח במישור הבינלאומי. תהיה לזה השפעה על הליגה אם ננצח את הפועל.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
פליקס מגאת'
צילום: gettyimages image bank
מומלצים