יום רביעי, 29.05.2024 שעה 06:32
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
8525-7536מכבי ת"א1
7428-7536מכבי חיפה2
6140-5536הפועל ב"ש3
5947-4836הפועל חיפה4
4444-3836מכבי בני ריינה5
4446-3936בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4339-3833הפועל ירושלים1
4057-4433מכבי פ"ת2
3848-3633מכבי נתניה3
3745-2933מ.ס אשדוד4
3640-4533בית"ר ירושלים5
3649-2833הפועל חדרה6
3351-3533הפועל ת"א7
2451-2533הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • בני סכנין
  • 1 - 4
  • הפועל ב"ש
  • מכבי חיפה
  • 2 - 0
  • הפועל חיפה
  • מכבי ת"א
  • 0 - 2
  • מכבי בני ריינה

קורנפיין: היה מחדל חמור באבטחה בבלומפילד

הערב בתוכנית הספורט ברדיו ללא הפסקה בשיתוף ONE דיברנו עם יו"ר בית"ר שהגיב לאלימות. גם חזי מגן התייחס לנושא: "צריך להכניס את המתפרעים לכלא"

|
אופירה אסייג ודורון ג´מצ´י עם כל מה שחם בספורט
אופירה אסייג ודורון ג´מצ´י עם כל מה שחם בספורט

אופירה אסייג ודורון ג'מצ'י מגישים לכם את תוכנית הספורט ב"רדיו ללא הפסקה" בשיתוף ONE, במרכז 103FM, רדיו ללא הפסקה בצפון 104.5FM ובתדר 101.5FM.

התוכנית משודרת מדי ערב מ-18:00 עד 20:00 וכן ניתן לשמוע אותה גם כאן אצלנו באתר.

בתחילת העונה החליטו בוועדה למניעת אלימות בספורט בעצה אחת עם ההתאחדות לכדורגל  על הוצאת השוטרים מחוץ ליציעים במגרשי הכדורגל והצבת מספר רב של סדרנים לשמירה על הסדר.

עד כה, נראה כי המהלך רק הביא להגברת האלימות, שממשיכה לטפס לגבהים אדירים ושליליים. ביום ראשון במשחק בין מ.ס. אשדוד להפועל ב"ש היה זה חפץ שנזרק ככל הנראה מכיוון היציע לעברו של הקוון אורן בורנשטיין והביא לפיצוץ המשחק ואמש תגרה אלימה בין אוהדי בית"ר ירושלים לשוטרים בבלומפילד.

הקוון אורן בורנשטיין פגוע לע הדשא. האלימות גואה (משה חרמון)
הקוון אורן בורנשטיין פגוע לע הדשא. האלימות גואה (משה חרמון)
 

תוכנית הערב הוקדשה לנושא העצוב שמעסיק בשבוע האחרון את הספורט הישראלי. עסקנו באלימות הגואה במגרשי ליגת העל וננסה לנתח את הסיבות לכך.

ששון סיידוף, אביו של שוער המשנה של בית"ר ירושלים, אוהד סיפר על המכות שקיבל: "אוהדי בני יהודה זרקו עלינו חפצים מתחילת המשחק. פנינו לאנשי הביטחון ביציע על מנת שיעצרו אותם ולא קרה שום דבר. בסוף המשחק שוטרים התנפלו על אוהדי בית"ר כשאנחנו היינו בכיוון היציאה. פתאום הרגשתי אגרוף בפנים שלי וכשנפלתי בעטו בי".

אוהדי בית&qout;ר ביציע (עמית מצפה)
אוהדי בית"ר מול המאבטחים. סיידוף: "לא יודע למה תקפו אותי" (עמית מצפה)
 

סיידוף המשיך: "אני בסה"כ באתי לעזור לילדים ואין לי מושג למה התקיפו אותי. אני סובל כרגע מחבלה פנים בעקבות האגרוף של הקצין הביריון. לא עשיתי שום דבר, אנשים שאלו את הקצין למה הוא עשה את זה? שכבתי על הרצפה ורציתי לקום אבל השוטרים לא נתנו לי. אחד השוטרים ניגש אליי אחרי המקרה ואמר לי שאני צודק במאה אחוז".

על מצבו הפיזי אמר האב: "הבן שלי לקח אותי למיון שם ביליתי את הלילה. יש לי עו"ד שמטפל בכל העניין ואני אעשה מה שהוא יגיד לי".

איציק קורנפיין, יו"ר בית"ר ירושלים, הגיב למקרה: "לא יכול להיות ששון גרם לפרובוקציה, אני מכיר אותו שנים. היה מחדל חמור באבטחה של אצטדיון בלומפילד. היו חסרים יותר מ-40 סדרנים ובני יהודה אשמה בזה. השוטרים רוצים להראות שהנוכחות שלהם ביציעים נוכחית אבל מה שהם עשו לאוהדי בית"ר לא יכול לחזור, צריך לתת על זה את הדעת, אם צריך במטה הארצי ואם צריך אז במח"ש. צריך לתגבר את הכוחות. אנשים שמתפרעים, מקומם בכלא. האלימות הזאת מסוכנת לחיי אדם".

איציק קורנפיין (יניב גונן)
איציק קורנפיין. "מה שהשוטרים עשו לאוהדי בית"ר לא יכול לחזור" (יניב גונן)
 

גם יו"ר בני יהודה, חזי מגן, התייחס לנושא: "דרישת המשטרה היתה להביא 143 סדרנים, עד כמה שאני יודע הגיעו 116 סדרנים. מפקד המשטרה אמר שהוא הוסיף 20 שוטרים נוספים שהגיעו וכך התנהל המשחק. האלימות במגרשים קיימת לא בגלל חוסר במגרשים אלא בגלל שאנחנו לא מענישים בצורה חמורה את המתפרעים. אוהדי בית"ר התפרעו וזרקו על דרור קשטן פחית. צריך לגשת לאותם המתפרעים, להביא אותם בפני שופט ולהכניס אותם לבית הסוהר".

מגן הוסיף: "באנגליה, שהאלימות שם היתה גבוהה הרבה יותר, טיפלו בבעיה ואת האלימים ביותר הכניסו לכלא. אם יישבו 20 אוהדים בכלא, הבעיה תיפתר. המשטרה פיזרה את כל האלימות בזמן קצר ועשתה את עבודה נאמנה. שוטרים לא יכולים להרשות שתתקיים מהומה כמו שקרתה וטוב שהם חיסלו אותה במהירות".

חזי מגן ומשה דמאיו (דרור עינב)
חזי מגן ומשה דמאיו. "באנגליה כבר טיפלו בבעיה" (דרור עינב)
 

הבעלים של הפועל ב"ש, אלונה ברקת, דיברה בעצב: "מי כמוני רגישה לכל נושא האלימות ובעבר עשיתי כל שביכולתי לפעול נגד התופעה הזו. מקרה כמו שקרה בבלומפילד מאוד מטריד, צריך לראות מה עושים עם העניין הזה. בעלי הקבוצות יישבו עם אבי לוזון ושטרן חלובה, נתייעץ עם מומחי אבטחה ונמצא פתרונות".

על משחק קבוצתה נגד מ.ס. אשדוד שפוצץ, אמרה ברקת: "השופט עשה כמו שצריך כי באותו רגע של המקרה היה צריך לפוצץ את המשחק. אני מצפה שבית הדין יפסוק מה שהוא חושב לנכון. מה שהם יחליטו אני אכבד".

חזי מגן, אלונה ברקת ומשה דמאיו (עמית מצפה)
ברקת, דמאיו ומגן. "נשב עם בעלי הקבוצות ונמצא פתרון" (עמית מצפה)
 

מהמשטרה נמסר: "עם סיום המשחק בבלומפילד עשרות אוהדים החלו להתפריע, לזרוק כיסאות ודברים דומים. השוטרים נאלצו להשתמש בכוח סביר על מנת לפזר את האוהדים".

ניצב משנה, יורם אוחיון, הגיב לדברים: "מיד שנכנסנו ליציעה, אוהדי בית"ר ניסו לחטוף את הקצין אליהם. אותו קצין יצא משם חבול. משחק כדורגל אמור להיות הצגה תרבותית. לא רק אוהדי בית"ר אשמים בסיפור, גם אוהדי בני יהודה אשמים, הם בכלל אלו שהחלו את המהומה. אני אשקול להגיש נגדם תלונה בבית משפט. לא נעבור על זה לסדר היום. אני ממש לא חושב שצריך להחזיר את השוטרים למגרשים. עצרנו חמישה מתפרעים שאחד מהם נכלא. אני התחננתי בפני סיידוף שיעזוב את המקום. סיידוף דחף את הקצין בצורה חזקה. יש ברשותנו צילומים של סיידוף מתפריע ביציע".

על ההמשך אמר: "זה פופולרי לחבוט במשטרה ולצאת כנגדנו. אנשים לא יודעים להעריך נכונה את המאמץ שאנחנו השוטרים משקיעים. ההחלטות שקיבלתי במשחק היו נכונות. לפני הדרבי התל אביבי עצרנו לפחות 100 אוהדים שניסו להיכנס עם אלכוהול. לאחר הדרבי ביצענו מעצרים של מספר אוהדים שגרמו להתלהטות היצרים. אנחנו נמשיך לבצע מעצרים מהמשחק של בני יהודה ובית"ר ונעניש במלוא חומרת הדין".

המשטרה מתווכחת עם האוהדים (קובי אליהו)
שוטר בעת ויכוח עם אוהדים (קובי אליהו)
 

המחזור הראשון בליגת הנשים בכדורסל הסתיים אתמול עם כמה תוצאות מעניינות. דיברנו עם דליה בושינסקי, מאמנת בנות השרון דיברה אחרי הניצחון נגד קבוצתה לשעבר, אשדוד: "הניצחון שלנו היה הפתעה. כולם חשבו שאשדוד פייבוריטיות. אנחנו צריכות ללכת צעד צעד ולנסות להגיע כמה שיותר גבוהה כדי שנתברג טוב לפני הפלייאוף". על חוק הזרות החדש אומרת בושינסקי: "צריכה להיות תוכנית ארוכת טווח בכדורסל הנשים. לא נכון לעשות את החוק הזה באמצע העונה. אני בעד החוק שאומר להנמיך את גובה הטבעות בכדורסל הנשים".

דליה בושינסקי (שי לוי)
דליה בושינסקי (שי לוי)
 

 כמו כן, נדון במשחקה השלישי של הפועל תל-אביב בליגת האלופות, מחר ב-20:45 מול שאלקה. האדומים, יחפשו נקודות ראשונות במפעל היוקרתי דווקא במשחק החוץ בגלזנקירשן מול ראול, פרפאן ושות'.

כמו בכל ערב, גם הפעם נשמיע לכם במהלך התוכנית הרבה מוסיקה טובה מכל הסגנונות והז'אנרים האהובים. בין ראיון לראיון הענקנו למהמרי הווינר טיפים עדכניים וחשובים. נהגים שעושים דרכם בכבישים יקבלו דיווחי תנועה על עומסים ופקקים, ואיך אפשר בלי: גליצ'ים.

אסור לפספס
נגןהפרסומת החדשה של מסי ביחד עם וויל סמית'
הפרסומת החדשה של מסי ביחד עם וויל סמית'
נגןמי משחקני ברצלונה מחזיק ברכב היקר ביותר?
מי משחקני ברצלונה נוהג ברכב היקר ביותר?
נגןהמפגש של ספיד עם גראנצ'ו נגמר בהתרסקות
המפגש של ספיד עם גראנצ'ו נגמר בהתרסקות
נגןטורניר הצעירים בהשתתפות טיאגו מסי
מול אצטדיון מלא: טיאגו מסי במשחק על גביע
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */