שתף קטע נבחר

הפועל פתח תקוה: שי חדד על הכוונת

מאמן הקבוצה יובל נעים מעוניין לראות את קשר בית"ר י-ם בקבוצתו כבר בחודש ינואר. ביטון נעדר מהאימון בגלל מחלה. שניר דורי נקנס בעקבות הרחקתו בדרבי

יובל נעים העביר היום (ג') את האימון השני שלו כמאמן הפועל פתח תקווה, כשלפי שחקני הקבוצה האווירה באימון היתה רגועה יותר ונכונה יותר למועדון שצבר עד כה רק שתי נקודות ליגה ונמצא במקום ה-14.

 

נעים, שהבטיח לשחקניו שבימים הקרובים יערוך עם כל אחד ואחד מהם שיחה אישית, עובד במקביל על מציאת חיזוק לקבוצה ובשיחות עם ראשי הפועל פ"ת כבר עלו מספר שמות פוטנציאליים. אחד מהם הוא קשר בית"ר ירושלים שי חדד, שבשנתיים האחרונות התאמן שיחק אצל נעים בהפועל רמת גן, ואף כבש ארבעה שערי ליגה בעונה שעברה, כולל השער הראשון של ר"ג בליגה הבכירה לאחר 20 שנה.


יובל נעים, באימון הפתיחה בהפועל פ"ת. יגיע חיזוק? (צילום: דרור עינב)

 

נכון לעכשיו, לא ברורים הסיכויים שבית"ר י-ם תסכים לשחרר את הקשר בן ה-23 בחלון ההעברות בינואר, אך בהפועל פ"ת מעריכים שאם חדד ימשיך לקבל מעט דקות בקבוצה מהבירה - יוכל להתבצע המהלך. הקשר ערך רק אתמול את הופעתו הראשונה העונה בקבוצה של מלמיליאן, כשנכנס כמחליף בדקה ה-85 למשחק מול בני יהודה.

 

כמו כן, נעשתה פנייה למכבי תל אביב לגבי האפשרות לצרף את הקשר תמיר כחלון בינואר, שכן גם הוא אינו מרבה לשחק העונה (עשר דקות ליגה). חלוץ הקבוצה והכובש המוביל שלה, דודו ביטון, נעדר מהאימון היום בגלל וירוס, אך בצוות הרפואי מעריכים שישוב בימים הקרובים להתאמן ויחלים לפני המשחק מול הפועל באר שבע בשבת.


התנצל בפני האוהדים וחבריו לקבוצה, שניר דורי (צילום: אורן אהרוני)

 

בוועדת משמעת שהתקיימה היום נקנס שוער הקבוצה, שניר דורי ב-3,000 שקלים ועוד 15,000 שקלים על תנאי בעוון ביצוע עבירת משמעת בעתיד. דורי, שספג כרטיס אדום בהפסד קבוצתו בדרבי הפתח תקוואי אחרי 17 דקות, לאחר שפגע בפניו של מגן מכבי פ"ת קובי גנון, התנצל עם ירידתו לחדר ההלבשה בפני האוהדים, ובאימון שלשום בפני חבריו לקבוצה.

 

"שניר שחקן מרכזי במועדון והשחקנים צריכים להבין שאסור להם לבצע עבירות מטופשות שיגרמו להרחקות. המשמעות של הרחקה כזו קטלנית עבור המועדון" כך נמסר בהודעת המועדון.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים