שתף קטע נבחר

צ'ה: "אני יודע שאני צריך לשחק טוב יותר"

השחקן שהוציא את בני סכנין מהצרות בעונה שעברה, מתקשה לשחזר את יכולתו העונה: "לאחר שבלבול עזב כל סגנון המשחק שלנו השתנה. האימונים עם דראפיץ' ברמה גבוהה"

בעונה שעברה היתה בני סכנין הלהיט של הליגה. הקבוצה שברחה מהתחתית הציגה כדורגל מצוין, שלא היה מבייש את קבוצות הצמרת, ורק ברגע האחרון, יש אומרים בגלל טעויות שיפוט וחוסר מזל, לא הגיעה לפלייאוף העליון, לו הייתה בהחלט ראויה.

 

בסכנין אומרים כי מי שהביא לשינוי בעונה שעברה, בנוסף למאמן מרקו בלבול שעזב, הוא הקשר הסלובני נאסטיה צ'ה, שהצטרף במהלך העונה. צ'ה הראה אז כי הוא אחד הזרים הטובים שנחתו כאן בשנים האחרונות. בקבוצה מקווים כי הקשר יהיה זה שיוציא את הקבוצה מהבוץ גם העונה.

 

כמו יתר חבריו לקבוצה, גם צ'ה רחוק העונה מיכולתו האמיתית, והקבוצה שהחליפה ארבעה מאמנים, תופסת לאחר שבעה מחזורים את המקום האחרון עם נקודה אחת בלבד. "לא שיחקתי טוב עד כה, ואני צריך להציג יכולת טובה יותר, אני יודע את זה, אבל אני נכנס לכושר טוב ובטוח שאשחק טוב יותר בקרוב", ניסה להרגיע הסלובני את אוהדי קבוצתו, המדירים רגליהם ממשחקי הקבוצה.


צ'ה, במדי סכנין: "אנחנו בדרך הנכונה" (צילום: חגי אהרון)

 

צ'ה ניסה להסביר את המצב אליו נקלעה הקבוצה: "אותם שחקנים ששיחקו בעונה שעברה משחקים גם העונה, אבל לאחר שבלבול עזב כל סגנון המשחק שלנו השתנה. אבל המצב שלנו כבר משתפר, האימונים עם סלובודאן דראפיץ' ברמה גבוה, וכבר רואים שיפור במשחק שלנו. אנחנו צריכים להבקיע יותר ועובדים על כך קשה באימונים".

 

על עזיבתו של בלבול אמר צ'ה: "אין טעם להתגעגע למרקו כי הוא עזב, יש מאמן חדש טוב מאוד, האווירה בקבוצה טובה ואני מאמין שתהיה טובה יותר כשנחזור לנצח".

 

ביום שני תצא סכנין המשוועת לנקודות למשחק חוץ בטדי מול היריבה המושבעת, בית"ר ירושלים. בסכנין עושים מאמצים לשחרר את החלוץ הרומני כריסי דנאלקי מהקבוצה, בגלל אי שביעות רצון מיכולתו. בקבוצה מחפשים חלוצים אחרים והיום החל להבחן בקבוצה הזמבי ג'יימי אנג'ובו בן ה-18.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים