שתף קטע נבחר

מכבי חיפה: בלם קולומביאני יגיע להתרשמות

ווילמן קונדה בן ה-27, ששיחק בשנים האחרונות בשיקגו מה-MLS, ינסה להרשים את אלישע לוי. מוחמד גאדיר, שנקנס על התנהגותו בסכנין, בספק לאשדוד בשבת

בלם חדש למכבי חיפה? הקולומביאני ווילמן קונדה בן ה-27 יגיע בשבוע הבא להתרשמות סגנית האלופה הישראלית, שמחפשת חיזוק לחלק החלש שלה מאז תחיל העונה.

 

קונדה, ששיחק בשנים האחרונות בשיקגו פייר מליגת ה-MLS בארצות הברית והשתייך בעבר לסגל קולומביה הצעירה, ינסה להרשים את המאמן אלישע לוי ואם אכן ישכנע, הוא עשוי לחזק את הירוקים.


אלישע לוי. מחפש חיזוק להגנה (צילום: חגי אהרון)

 

בהקשר אחר, לאחר שהתברר כי הקשר אייל גולסה סובל משבר מאמץ וייעדר במשך שלושה שבועות, היום (ג') מתברר כי גם החלוץ מוחמד גאדיר נמצא בספק למשחק מול מ.ס אשדוד בשבת. גאדיר סובל כבר תקופה ארוכה מכאבי גב ולא התאמן גם היום.

 

אתמול כזכור, נקנס גדיר ב-500 דולרים על כך שלא שלא ירד לחדר ההלבשה בסיום המשחק מול בני סכנין (1:2 לחיפה) לאחר שהוחלף במחצית בידי יניב קטן. גאדיר, שהחל את האימון אתמול נזרק ממנו על ידי המאמן אלישע לוי בטענה שלא התאמץ.


שבוע לא מוצלח. מוחמד גאדיר (צילום: עדי סרדס)

 

היום שוחח החלוץ עם מאמנו והבהיר כי הוא אינו יכול להתאמן בגלל הכאבים בגבו ולא בגלל שום סיבה אחרת. השניים ליבנו את העניינים, אך כאמור, כרגע שיתופו של גאדיר במשחק הקרוב מוטל בספק בגלל הפציעה.

 

מי שהתאושש מהפציעה וצפוי לחזור להרכב הוא הקשר עידן ורד שנעדר מסגל הקבוצה למשחק בסכנין. עדיין לא ברור אם הקפטן יניב קטן יפתח בהרכב מאחר וגם הוא סובל עדיין מכאבים בגבו ועדיין לא כשיר לשחק משחק מלא. מסתמן כי החלוץ שלומי אזולאי שכבש את השער הראשון לזכות קבוצתו ימשיך לקבל קרדיט בהרכב הפותח.

פורסם לראשונה 19/10/2010 12:18

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מוחמד גאדיר
צילום: חגי אהרון
מומלצים