שתף קטע נבחר

בייסבול: הריינג'רס קרובים לוורלד סירייס

טקסס הביסה את היאנקיז בניו יורק 0:8, עלתה ל-1:2 בסדרת גמר האמריקן ליג ורחוקה שני ניצחונות מהעפלה לסדרה החשובה בעונה. קליף לי שוב הבריק

הניו יורק יאנקיז, כך לפחות היתה התחושה, הפסידה במהלך העונה לא מעט משחקים שהיא היתה חייבת לנצח. לפנות בוקר (ג') זה קרה שוב, כשאלופת ה-MLB הובסה 8:0 בביתה מול טקסס ריינג'רס, ובכך שוב איבדה את יתרון הביתיות, שהושג כבר במשחק הראשון בסדרה.

 

התוצאה מעט משקרת, שכן עד לאינינג התשישי זה היה משחק צמוד מאוד. טקסס עלתה ל-0:2 באינינג הראשון, בזכות 2 ראן הום ראן של ג'וש המילטון על אנדי פטיט, אך זו היתה כל ההתקפה משך שמונה אינינגים, כשפטיט וקליף לי הציגו יכולת גבוהה ושמרו על אפסים לכל אורך הדרך.


יש על מה לשמוח. הריינג'רס צוהלים (AFP)

 

לי אף הצליח לשמור על 'נו היטר', עד שחורחה פוסאדה חבט את ההיט הראשון של ניו יורק באינינג החמישי. אך משום מה, באינינג התשיעי בחר ג'ו ג'ירארדי, המנג'ר של היאנקיז, ללכת לפיצ'ר בשם דייויד רוברטסון, ולא לאס שלו על הספסל, מריאנו ריברה. זה נגמר רע, כשהריינג'רס חבטו בו ללא רחמים ועלו ל-0:8, שסגר עניין סופית.

 

"לא סיימנו את העבודה, יש לנו עוד הרבה מה לעשות", סיכם לי, שהציג שורה סטטיסטית של שמונה אינינגים, שני היטס ו-13 סטרייק אאוטס. "זה כיף גדול להגיע לניו יורק ולנצח, אני מקווה שמחר נמשיך בדיוק מהיכן שהפסקנו הלילה". לי, אגב, הפך לראשון בהיסטוריה שפסל שלוש פעמים באותו הפלייאוף 10 חובטים או יותר בסטרייק אאטוס.


דייויד רוברטסון עדיף עליו? מריאנו ריברה (AP)

 

כעת יהיה מעניין לראות האם ג'ירארדי יעשה את מה שהוא מתכן, ויעלה במשחק הרביעי והסופר קריטי עם איי.ג'יי ברנט, שהציג העונה יכולת חלשה במיוחד, או שיקדים את סיסי סבאת'יה וישלח אותו לזרוק לאחר שלושה ימי מנוחה בלבד. הפסד הלילה (02:00) – והיאנקיז יהיו רחוקים עוד הפסד אחד מסיום העונה.

 

מעט לפני כן יארחו הערב (22:00, ישיר בפוקס) סן פרנסיסקו ג'איינטס ומאט קיין את הפילדלפיה פיליס וקול האמלס, למשחק השלישי בגמר נשיונל ליג, כשהתוצאה היא 1:1. כזכור, הג'איינטס ניצחו את המשחק הראשון בפילדלפיה, אך פילי השוותה למחרת.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים