שתף קטע נבחר

טיול ביפן: שחר פאר כבר בחצי הגמר באוסקה

הישראלית איבדה רק שני משחקונים מול בנשובה ואחרי 54 דק', רשמה ניצחון ראשון בקריירה על הצ'כית (2:6, 0:6). היריבה הבאה: דאטה-קרום היפנית

טיול נוסף על אדמת אסיה. שחר פאר המשיכה הבוקר (ו') את המסע המוצלח שלה באסיה ושבוע אחרי שהעפילה לחצי הגמר בטורניר הגדול בבייג'ינג (שם נעצרה מול קרוליין ווזניאקי), עלתה גם לפיינל פור בטורניר הקטן בהרבה באוסקה (פרסים בסך 220 אלף דולר).

 

פאר, שבשמינית הגמר ביום חמישי נאלצה לחזור מפיגור מערכה מול שחקנית המדורג בסביבות ה-250 בעולם, שיחקה הפעם טוב בהרבה והביסה ללא קושי 2:6, 0:6 את איבטה בנשובה.


ממשיכה להצליח. שחר פאר (AFP)

 

הצ'כית המדורגת 67 בעולם ניצחה את פאר בשני המפגשים הקודמים ביניהן (גביע הפדרציה ב-2008 ומונטריי ב-2009), אבל הפעם זה לא היה כוחות והישראלית המדורגת 13 מחצה את יריבתה.

 

פאר שברה את הגשת יריבתה במשחקון הרביעי בדרך ל-1:4. בנשובה לקחה את המשחקון הבא (4:2), אבל זה היה הגיים האחרון שלה במשחק ושחר זכתה בכל שמונת המשחקונים הבאים במשחק, לפני שסגרה עניין תוך 54 דקות, עם 2:6, 0:6 קליל בהרבה מהצפוי.

 

פאר, שרוצה להעפיל למאסטרס של הגדולות ונכון לעכשיו אמורה לנסוע לדוחא כאחת משתי המחליפות לשמונה הגדולות בעולם, נמצאת כעת גם במרחק של שני נצחונות מהעפלה למאסטרס המשני, זה הנערך בבאלי, אליו נוסעות השחקניות שזכו בטורנירים קטנים יותר לאורך העונה.


שחר פאר ומאמנה קרייג קארדון (AFP)

 

על מנת להתקרב לזכייה בתואר ראשון שלה ב-2010, פאר תזדקק לנצח בחצי הגמר בשבת משוכה גבוהה בדמות היפנית בת ה-40, קימיקו דאטה-קרום (56), שבשבועות האחרונים ניצחה לא מעט יריבות צמרת והפעם גברה על סמנתה סטוסור האוסטרלית 7:5, 3:6, 6:7 (4).

 

בינתיים, פאר כבר הבטיחה לעצמה השבוע 130 נקודות דירוג ופרס כספי של 10,200 דולר. בחצי הגמר השני יתמודדו על הכרטיס הנוסף לגמר מריון ברטולי

 ותמרין טנאשוגרן. הצרפתייה הביסה 1:6, 2:6 את האמריקנית ג'יל קרייבאס ואילו התאילנדית עצרה 3:6, 6:2, 4:6 את הטייוואנית המפתיעה, קיי צ'אנג.

 

ארליך וג'וקוביץ' הודחו בשמינית הגמר

טעם חמץ-מתוק מכיוונו של יוני ארליך, שהיה נציגנו האחרון בטורניר שנגחאי מסדרת המאסטרס. בניגוד לאנדי רם, שיחד עם האוסטרי ג'וליאן נולה, הודח כבר בסיבוב הראשון בסין, ארליך ושותפו הבכיר, הסרבי המדורג 2 בעולם ביחידים, נובאק ג'וקוביץ', פתחו את טורניר הזוגות עם 3:6, 1:6 קליל על הצרפתים ג'ו ווילפריד צונגה ומיקאל לודרה. בשמינית הגמר, הישראלי והסרבי פגשו את המדורגים 2 בעולם, הסרבי ננאד זימוניץ' והקנדי דניאל נסטור, ונוצחו 7:6 (4), 4:6, 10:5.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
שחר פאר
צילום: Getty images imagbank
מומלצים