שתף קטע נבחר

בכירי המשק מתכנסים: השכנים החדשים של ברק

שר הביטחון הוא לא הבכיר היחיד שרכש דירות בפרויקט אסותא בתל אביב. באיזו קומה תגור גליה מאור, כמה שילם אלי יונס על הפנטהאוז וכמה חדרים יש להראל ויזל

עד סוף החודש צריכה קבוצת הרכישה של אסותא, בפרויקט "העיר החדשה" של מגדל היוקרה, לממש את האופציה על המגרש. בעקבות התייקרות הפרויקט ב-7% נותרו כעת 15 דירות למכירה, אבל מתברר שהשמות החמים בפרויקט נותרו, ואליהם אף התווספו חדשים.

 

בדקנו בעצמנו מי באמת גר במגדל, כמה שילם ומי ירוץ לראשות הוועד. דיברנו עם אנשים שרכשו דירות בפרויקט כדי "למפות" את הבניין, ואף קיבלנו מחלקם חלופת מיילים שעברו לאחרונה בין דיירי הפרויקט, שהתפרסם בזכות שר הביטחון, אהוד ברק, שקנה בו שתי דירות.

 

ביקרנו באתר המכירות ו"התעניינו" ברכישת דירה. בניגוד לקמפיין השיווק הגרנדיוזי בפרויקט השוק הסיטונאי, את אסותא משווקים במשרד רגיל. איש המכירות החביב לא הכחיש אמנם את השמות שפורסמו, אבל לא ממנו הצלחנו לשאוב את הפרטים שחיפשנו.

 

המגדל בן 26 הקומות יוקם במקום בית החולים, ויהיו בו שני אגפים. לצידו יוסבו למגורים מבני באוהאוז היסטוריים בני 3-2 קומות המיועדים לשימור. מנכ"ל בנק לאומי גליה מאור תשקיף על מרבית שכניה מלמעלה, לאחר שרכשה שלוש דירות המהוות את כל הקומה ה20- במגדל הצפוני, בשטח 400 מ"ר. המחיר מוערך ב-14 מיליון שקל.

 

פנטהאוז ב-9 מיליון שקל

במרפסת תוכל מאור לשוחח עם אהרון מינקובסקי – שותף בקרן הון סיכון פיטנגו – שרכש את כל הקומה ה-20 במגדל הדרומי. המחיר מוערך בכ-12.5 מיליון שקל. אם גליה מאור תצטרך גם ייעוץ משפטי, היא תוכל לרדת לקומה ה-16 לחברתה הטובה עו"ד דליה טל, היועצת המשפטית של בנק לאומי. טל קנתה אף היא קומה שלמה במגדל הצפוני. המחיר מוערך בכ-12 מיליון שקל.

 

בקומה ה-23 נמצאות שתי הדירות, בשטח כולל של 250 מ"ר, שרכשו אהוד ברק ונילי פריאל. הם שילמו כ-9 מיליון שקל. בקומה 14 בצד הצפוני יגור רביב צולר, מנכ"ל ביטוח ישיר, בדירת 4 חדרים. בקומה ה-22 במגדל הדרומי יתגורר משה צור, אדריכל הפרויקט, שרכש דירה בת 5 חדרים. הראל ויזל, בעלי פוקס, רכש דירת 5 חדרים בקומה ה-15 במגדל הדרומי. המחיר: כ-8 מיליון שקל. אלי יונס, מנכ"ל מזרחי-טפחות, רכש פנטהאוז בבנייני הבאוהאוז, בשטח 250 מ"ר. המחיר: כ-9 מיליון שקל.

 

עו"ד ישראל קנטור, שותפה של טל, רכש קומה שלמה בקומה ה-18 במגדל הדרומי. מחירה כ-11 מיליון שקל. מייקל דייויס, בכיר שוק ההון, רכש את הכל הקומה ה-19 באגף הדרומי. פרופ' גבי ברבש, מנהל בית החולים איכילוב, ופרופ' גיורא שביב, לשעבר ראש המכון לחקר החלל, רכשו אף הם דירה בפרויקט.

 

דובר "העיר החדשה:" "אנחנו עומדים לפני מימוש הפרויקט. לא נתייחס לפרט כלשהו בנוגע לרוכשים"

 

הידיעה פורסמה במוסף "ממון" של "ידיעות אחרונות"

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
הדמיה של פרויקט העיר חדשה באסותא
אהוד ברק ורעייתו נילי פריאל
צילום: AP
מומלצים