שתף קטע נבחר

צילום: אלי אלגרט

שתיקת הכבשים: פרננדז ושחקניו לא פוצים פה

מי שמאמין לא מפחד? בנבחרת מודל 2010 מציגים, מי שמפסיד לא מדבר: בעקבות הביקורות על ההפסד לקרואטיה, המאמן הלאומי ושחקניו החליטו על שתיקה תקשורתית רועמת. אולי מול יוון ביום ג' הם כן ידברו סוף סוף על המגרש?

ערב טוב לגנון של לואיס פרננדז. ההפסד של הנבחרת בשבת לקרואטיה, היכולת הלא משכנעת והעובדה שעד עכשיו לא נראתה שיטה או דרך בנבחרת, גררה ביקורת קשה ונוקבת על לואיס פרננדז וחניכיו. בנבחרת, בתגובה, החליטו על דממת אלחוט.

 

אם במוצ"ש, יוסי בניון הפצוע העביר בחזרה ביקורת על אמצעי התקשורת כשאמר, בין היתר, "גם אתם בתקשורת, אחרי שאתם מכבים את המצלמות ומגיעים הביתה, יודעים שהציפיות שלכם מוגזמות מדי", היום (א') ה'נקמה' של הנבחרת היתה מגוכחת, בדמות החלטה על שקט מוחלט מול התקשורת.

 

למרות שכל אמצעי התקשורת הגיעו לאתונה על מנת לסקר את המשחק החשוב ביום שלישי מול יוון, דובר ההתאחדות, גיל לבנוני, הודיע כי שחקני הנבחרת בחרו שלא לדבר עם התקשורת עד אחרי המשחק ביום ג'.

 

הנבחרת הלאומית בחרה בדרך הקלה של שתיקה רועמת, בעיקר מצידו של המאמן הצרפתי שאפילו לא זיכה במבט או בתשובה כאשר נשאל לשלומו.


גיל ורמוט במלון הנבחרת באתונה. אין הישגים, אין מילים (אורן אהרוני)

 

בשבת בחר פרננדז להגיב לכל שאלה מקצועית לגבי ההרכב או השיטה שהוחלפה מספר פעמים במהלך המשחק ב"אתם כנראה לא מבינים כדורגל. אני אימנתי בקבוצות גדולות ואני יודע מה אני עושה". ביום ראשון, היחיד שכן דיבר עם התקשורת היה הקפטן הנוכחי, דודו אוואט, שאמר את דברו בנתב"ג, לפני ההמראה לאתונה.


לפחות חיוך למצלמה. איתי שכטר באתונה (צילום: אורן אהרוני)

 

ביום שני בערב פרננדז יגיע למסיבת העיתונאים המסורתית אליה הוא מחויב על פי חוקי אופ"א, אלא שעד אז, הוא ושחקני הנבחרת לא מתכוונים לספר לאוהדים בארץ מה התחושות שלהם לקראת המשחק החשוב מול יוון. כנראה שככה מתנהלים בנבחרת ישראל מודל 2010.


הסקאוט מוטי איוניר במלון הנבחרת באתונה. הוא כן דיבר? (אורן אהרוני)

 

ובכל זאת קצת עניינים מקצועיים - דדי בן דיין וערן זהבי,

שלא היו בסגל מול קרואטיה עקב פציעות שונות, עברו טיפולים. המגן סובל מכאבים בברך, הקשר מכאבים בשרירי הבטן.

 

ביום שני, אחרי ששני שחקני הפועל תל אביב יעברו בדיקות, תתברר כשירותם לקראת המשחק.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
לואיס פרננדז באתונה
צילום: אורן אהרוני, יוון
מומלצים