שתף קטע נבחר

מכירת ליברפול בסכנה, עלולה להכנס לפירוק

אם ביהמ"ש לא יחייב את היקס וג'ילט למכור את המועדון לניו אינגלנד ספורטס ונצ'ורס, האדומים צפויים לעונש של הורדת תשע נק'. "מכה קשה לתשתית הכלכלית של המועדון", הגדירו זאת

באמצע השבוע נשבו באנפילד רוחות של תקווה, דיברו על תום השליטה של טום היקס וג'ורג' ג'ילט והעברת ליברפול לאמריקנים אחרים, אלו מניו אינגלנד ספורטס ונצ'ורס. היום (ש') כבר נשמעים קולות אחרים, חלק מאנשי המועדון חוששים מהתפוצצות עסקת המכירה בעקבות הדיון המשפטי שצפוי לקבוצה בשבוע הבא.

 

ראשי ליברפול מקווים כי בית המשפט יחייב את היקס וג'ילט למכור את המועדון, מה שימנע ממנו להיכנס להליך של פירוק בשל החובות הרבים (237 מיליון ליש"ט) של קבוצת ההחזקה של השניים (קופ) לרויאל בנק אוף סקוטלנד.


סטיבן ג'רארד. הוא וליברפול ימצאו את עצמם בבוץ? (גטי אימג'ס)

 

כניסה לפירוק תגרור עימה עונש של הורדת תשע נקודות ממאזנה הגרוע גם ככה של ליברפול, מה שיסבך אותה במאבק נגד הירידה. בתחילה האמינו בקבוצה כי הנהלת הפרמייר-ליג לא תעניש אותה, אבל היום הבהיר להם ריצ'ארד סקאדמור, יו"ר הליגה, כי יש טעות בידם.

 

העונש יפגע אנושות בניסיונות למכור את הקבוצה, "פגיעה קשה בתשתית הכלכלית של המועדון" הגדירו זאת גורמים בליברפול. ליברפול יכולה למצוא את עצמה כבר ביום שישי הבא (15 באוקטובר, מועד פירעון ההלוואה) במצב ביש - לאחר הורדת תשע הנקודות היא תהיה במקום האחרון עם 3- נק', חמש מווסטהאם ו-וולבס ותשע מחוף מבטחים. באנפילד מקווים כי הבנק הסקוטי לא יכניס את הקבוצה להליך של פירוק בשל ההשפעות הכלכליות על המועדון.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים