שתף קטע נבחר

קרנצ'אר: "טכנית - אנחנו טובים מישראל"

קשר קרואטיה שופע ביטחון לקראת המשחק הערב במוקדמות יורו 2012: "אם נניע את הכדור זה יעצבן את הישראלים ונוכל לנצח". שימוניץ' ל-ynet: "מצפים לאווירה עויינת"

"הדבר המכריע מבחינתנו יהיה השליטה בכדור, בייחוד במחצית הראשונה". כך אמר קשר נבחרת קרואטיה, ניקו קרנצ'אר, בראיון לתחנת הטלוויזיה של ארצו RTL, לקראת המשחק הערב (ש') מול ישראל בבית 6 במוקדמות יורו 2012.

 

 

קרנצ'אר הביע ביטחון לקראת העימות באצטדיון רמת גן: "אם נניע את הכדור כמו שצריך ונשלוט במשחק, זה יעצבן את הישראלים ואז יהיה לנו צ'אנס לנצח. אנחנו יכולים לעשות את זה, כי מהבחינה הטכנית אנחנו טובים יותר מהם".

 

הבלם יוזיפ שימוניץ' אמר ל-ynet: "אנחנו מצפים למשחק קשה מאוד ולאווירה עויינת. אנחנו זוכרים שבפעם הקודמת כאן היה לנו קשה מאוד והמטרה היא לזכות

שוב בשלוש נקודות".

 

על חסרונו של יוסי בניון אמר ג'ו: "אני לא יודע כיצד זה ישפיע על ישראל, אבל זה בונוס לכל נבחרת כשיש לה שחקן כזה. זה מביא לה הרבה נקודות חזקות. אבל, אנחנו מתרכזים ביכולת שלנו ואני מאמין שנציג משחק טוב.

 

"אנחנו לא מתכוונים להתייחס יותר מדי לישראל. אנחנו יודעים שהיא נבחרת טובה מאוד, אבל אנחנו רוצים לנצח". לגבי שותפו במרכז ההגנה, גורדון שיינדלפנד: "לא תהיה לנו בעיה לשתף פעולה ביחד".

 

המגן השמאלי איוואן סטריניץ', אשר סבל סבל מפציעה בשבוע האחרון ולא התאמן באופן סדיר, קיים אמש אימון מלא ויפתח בהרכב. חלוץ ספורטינג חיחון, מאטה ביליץ', אמר בסיום האימון: "אנחנו צריכים לנצל את היתרון הטכני שיש לנו על ישראל ולנצח במשחק הזה".

 

הרכב משוער (4-2-3-1): ודרן רונייה; ודרן צ'ורלוקה, יוזיפ שימוניץ', גורדון שיינדלפלד, איוואן סטריניץ'; אוגניין ווקוצ'ביץ', איוואן ראקיטיץ'; ניקו קראנצ'אר, לוקה מודריץ', אדוארדו דה סילבה; איביצ'ה אוליץ'.  

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ניקו קראנצ'אר
צילום: רויטרס
מומלצים