יום שבת, 18.05.2024 שעה 23:36

סאות'נד כפתה משחק חוזר על צ'לסי, סיטי עפה

סיבוב שלישי בגביע האנגלי: שער של קלארק בדקה ה-90 נתן לקבוצה מהליגה הראשונה 1:1 מפתיע. 0:3 לנוטינגהאם על הסיטי. 0:2 לליברפול ללא בניון

|
קלארק חוגג הפתעה מול צ'לסי (Gettyimages)
קלארק חוגג הפתעה מול צ'לסי (Gettyimages)

הסיבוב השלישי בגביע האנגלי החל כבר אמש (שישי) כשטוטנהאם גברה 1:3 על וויגאן. המשחקים נמשכו היום כשצ'לסי לא מצליחה לנצח בסטמפורד ברידג' את סאות'נד מהליגה הראשונה (השלישית בחשיבותה) ומסיימת בתיקו 1:1 בלבד. ארסנל העפילה לשלב הבא, אם כי לא בקלות יתרה. מנצ'סטר סיטי הודחה כשהפסידה לנוטינגהאם פורסט מהצ'מפיונשיפ (ליגת המשנה).

הבלוז של פליפה סקולארי כבר הובילו 0:1 משער של סלומון קאלו בדקה ה-31, אך ספגו שער שיוויון מפתיע בדקה ה-90 מראשו של קלארק, שכפה משחק חוזר על קבוצתו של אברמוביץ'.

התותחנים גברו 1:3 באיצטדיון האמירויות על פלימות' מליגת המשנה. לאחר מחצית ראשונה שהסתיימה בתיקו 0:0, התעוררה ארסנל במחצית השניה ועלתה ל-0:2 משער של ואן פרסי (47) ושער עצמי של גריי (50). דוגוויד עוד צימק לאורחת (53) ונתן לה תקוות, אך ואן פרסי אמר את המילה האחרונה עם שער בדקה ה-85 ששלח את ארסן ונגר לסיבוב הבא.

נוטינגהאם פורסט, מתחתית ליגת המשנה, הדיחה את מנצ'סטר סיטי ורוביניו עם ניצחון 0:3 בחוץ. טייסון (38), ארנשאו (42) וגארנר (75) כבשו לפורסט והעיפו את הסיטי ממעגל המשחקים כבר בשלב מוקדם זה. טל בן חיים לא היה בסגל הסיטי.

ליברפול גברה 0:2 בחוץ על פרסטון מהצ'מפיונשיפ. ריירה כבש את הראשון למרסיסיידרס בדקה ה-24, פרננדו טורס עלה כמחליף במשחקו הראשון לאחר הפציעה וחתם את התוצאה בתוספת הזמן עם שער קליל. יוסי בניון לא היה בסגל של רפא בניטז למשחק.

משחקי היום נפתחו עם הפתעה כאשר הארטלפול מהליגה הראשונה גברה בביתה 0:2 על סטוק מהפרמייר-ליג והדיחה אותה ממעגל המשחקים.

קלארק נוגח את השיוויון בסטמפורד ברידג' (gettyimages)
קלארק נוגח את השיוויון בסטמפורד ברידג' (gettyimages)

הארטלפול, שלא מלקקת דבש בליגה שלה ונמצאת במקום ה-15, 7 נקודות בלבד מהקו האדום ומהמקום ממנו יורדים לליגה השניה, הצליחה להתעלות מול הקבוצה שעלתה השנה לפרמייר-ליג ונמצאת שם במקום ה-20.

לאחר מחצית ראשונה מאוזנת שהסתיימה בתיקו 0:0, פתחה המארחת את המחצית השניה בסערה והצליחה לכבוש בדקה ה-49, מנגיחה מדויקת של מייקל נלסון שהקפיצה את 5,300 הצופים שנכחו ב"ויקטוריה פארק".

בדקה ה-76 בעט דייויד פולי, שנכנס כמחליף בדקה ה-33 עקב פציעה של מייקל מקאי, כדור חזק שהכניע את סטיב סימונסן וביסס את יתרונה. עד לסיום ניסתה סטוק למזער את הנזק, אך ללא הצלחה, ומצאה את עצמה מודחת מהגביע כבר בסיבוב השלישי.

הארטלפול (Gettyimages)
מייקל נלסון ודייויד פולי. שני הכובשים של סטוק (Gettyimages)

פורטסמות' סיימה ב-0:0 מול בריסטול סיטי
מחזיקת הגביע, פורטסמות', סיימה בתיקו 0:0 ביתי מאכזב מול בריסטול סיטי מהצ'מפיונשיפ ותיאלץ לנצח במשחק חוזר כדי להגן על תוארה. גם האל וניוקאסל, שתי קבוצות הפרמייר ליג, נפרדו בתיקו 0:0 וייפגשו שנית כדי להכריע את זהות העולה לסיבוב הרביעי.

אברטון התקשתה מעט, אך גברה 0:1 על מאקלספילד מהליגה השניה (הרביעית). לאון אוסמן כבש את השער היחיד המשחק בדקה ה-43. במפגש על טהרת הפרמייר ליג, ניצחה סנדרלנד 1:2 את בולטון. ג'ונס (57) וסיסה (67) כבשו לסנדרלנד, סמולארק (79) רק צימק.

ואן פרסי ונסרי. עלו לסיבוב הרביעי (Gettyimages)
ואן פרסי ונסרי. עלו לסיבוב הרביעי (Gettyimages)

פולהאם גברה 1:2 על שפילד וונסדי. צמד של אנדרו ג'ונסון (12, 88) המשיך את העונה הטובה שעוברת על הקבוצה, ספר (21) הישווה זמנית עבור וונסדיי. ווסט ברומיץ' מתחתית הפרמייר-ליג לא הצליחה לנצח בביתה את פטרבורו מהליגה הראשונה. אולסון (64) כבש לברומיץ', מקל-סמית' הישווה בדקה ה-87 וקבע 1:1.

ווסטהאם גברה 0:3 על סינדרלת העונה הקודמת, בארנסלי. אילונגה (10), נובל (פנדל, 39) וקרלטון קול (68) כבשו לפטישים. מידלסברו ניצחה 1:2 את בארו מהליגה המחוזית. אלבש (21, 60) כבש צמד לבורו. ווקר (80) צימק.

בתוצאות נוספות: קארדיף - רדינג 0:2, צ'רלטון - נוריץ' 1:1, קובנטרי - קידרמינסטר 0:2, פורסט גרין - דרבי קאונטי 4:3, איפסוויץ' - צ'סטרפילד 0:3, קטרינג - איסטווד 1:2, לסטר - קריסטל פאלאס 0:0, מילוול - קרו אלכסנדרה 2:2, ק.פ.ר - ברנלי 0:0, טורקוויי - בלקפול 0:1, ווטפורד - סקאנת'ורפ 0:1.

אסור לפספס
נגןמצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
מצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
נגןאתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
אתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
נגןכוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
כוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
נגןהחצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
החצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */