יום חמישי, 23.05.2024 שעה 20:03

רוני לוי: אבחר בקפידה את הקבוצה הבאה שאאמן

הערב בתוכנית הספורט ברדיו ללא הפסקה בשיתוף ONE דיברנו עם המאמן הפנוי שקיבל מספר הצעות ברומניה. עסקנו גם בהכנות נבחרת ישראל

|
אופירה אסייג ואייל ברקוביץ´
אופירה אסייג ואייל ברקוביץ´

אופירה אסייג ואייל ברקוביץ' הגישו לכם את תוכנית הספורט ב"רדיו ללא הפסקה" בשיתוף ONE, במרכז 103FM, רדיו ללא הפסקה בצפון 104.5FM ובתדר 101.5FM.

התוכנית משודרת מדי ערב מ-18:00 עד 20:00 וכן ניתן לשמוע אותה גם כאן אצלנו באתר.

בתוכנית הערב עסקנו בנבחרת ישראל שתשחק ביום שבת מול קרואטיה במסגרת מוקדמות אליפות אירופה. לאחר הניצחון על מלטה והתיקו מול גאורגיה, הנבחרת של לואיס פרננדז רוצה ניצחון יוקרתי שייקרב אותה לפולין ולאוקראינה ב-2012. פציעתו של יוסי בניון, שייעדר בחודשים הקרובים, לא הוסיפה למורל.

הקשר תמיר כהן בטוח ביכולת הנבחרת לנצח ביום שבת: "אני שחקן כלבו. נחכה ונראה באיזו עמדה אשחק. עד יום שבת יכולים לקרות הרבה דברים. זה משתנה כל שעה. אני אשחק איפה שהמאמן ייתן לי. אם יגידו לי לשחק בלם אשחק בלם".

תמיר כהן (יניב גונן)
תמיר כהן בנבחרת. "אפשר לנצח את קרואטיה" (יניב גונן)
 

לגבי פציעתו של הקפטן אמר כהן: "תמיד נתעסק ביוסי בניון כי תמיד יתעסקו בכוכב. היה מצער לשמוע את הבשורה על הפציעה. זה ממש לא נעים. אני מקווה שהמומחה טעה ומקווה בשבילו שיחזור לשחק כמה שיותר מהר".

"אנחנו מתעסקים רק במשחק, הנבחרת מאוד מגובשת. אני לא קורא ביקורות כי אני יודע שזה לא אמיתי ולא נייטרלי. לא מתפקידי להגיד מי ראוי ומי לא ראוי להיות מוזמן לסגל הנבחרת. אני מאמין בסגל. קרואטיה נבחרת חזקה מאוד והפייבוריטית לעלות. הם יותר טובים מנבחרת ישראל אך באצטדיון רמת גן עם האוהדים אפשר לנצח אותם. צריכים להיות ביום טוב ושהכל יתחבר. אנחנו נבחרת טובה עם שחקנים טובים", הוסיף הקשר.

בניון. פרננדז ייאלץ להסתדר לבד (דרור עינב)
תמיר כהן על יוסי בניון: "מקווה שיחזור לשחק בקרוב" (דרור עינב)
 

כהן לא קיבל מקום בסגל בולטון מאז תחילת העונה והתייחס לנושא: "אני מקווה לחזור לבולטון ולהיכנס לסגל לאחר פגרת הנבחרות. אחכה להזדמנות. אני רוצה להישאר בחו"ל לאחר שהחוזה שלי ייגמר בתום העונה. יש עוד עונה ארוכה ועומסים על השחקנים. אני מתאמן קשה ומתי שאקבל את ההזדמנות אהיה מוכן".

רונן קצב: "נחכה לדעה נוספת". מרק רוסנובסקי: "צריך ניתוח"
סוכנו של יוסי בניון, רונן קצב, עידכן לגבי מצבו הרפואי של הקשר: "יש לו בעיה בגיד אכילס. בצ'לסי אמרו שזו דלקת ובישראל איבחנו שזה קרע. נצטרך לחכות לדעה נוספת על מנת לקבוע בוודאות כמה זמן יוסי ייעדר מהמגרשים. צריך לחכות שתהיה אבחנה מדויקת ולא לנחש".

בניון עם רוסנובסקי ועומר גולן (שי לוי)
בניון עם ד"ר רוסנובסקי: "קרוב לוודאי שיצטרך לעבור ניתוח" (שי לוי)
 

גם רופא הנבחרת, ד"ר מרק רוסנובסקי, דיבר על בניון: "יש חיסיון רפואי אבל כמו שפורסם יש לו קרע בשריר התאומים עוד מהפציעה בצ'לסי. ה-MRI הראה שהוא עשה התקדמות מאוד ניכרת בתאומים אך התלונן על בעיה חדשה בגיד אכילס".

"אמרתי לו להיבדק והוא עשה בדיקת חוזרת של MRI. גילו שיש לו פגיעה חמורה בגיד אכילס. כמעט 75 אחוזים ממנו קרועים מבפנים. קרוב לוודאי שהוא יצטרך לעבור ניתוח וייעדר בין שלושה חודשים לחצי שנה", סיכם רוסנובסקי.

רוני לוי: "אבחר בקפידה את הקבוצה הבאה שאאמן"
עסקנו גם במאמן רוני לוי שפנוי לאחר שעזב בתחילת העונה את אוניראה הרומנית. לוי דיבר בתוכנית הספורט: "סיימתי את העבודה באוניראה וכרגע אני לא עובד ונמצא בחופש. אני כרגע בארץ ולא ממהר להתמנות לקבוצה חדשה. אני יכול להרשות לעצמי לנוח ולהירגע".

לוי הוסיף: "אני רוצה לבחור בקפידה את הקבוצה הבאה. לא חייבים ללכת בארץ לקבוצות שרצות לאליפות. יש עוד מספר קבוצות שכדאי לאמן אותן. תלי באיזה תזמון אתה בא לקבוצה. אפשר לקחת את בני יהודה בתזמון מצויין ואפשר לקחת בתזמון לא טוב כמו דרור קשטן".

רוני לוי (GettyImages)
רוני לוי. "אבחר בקפידה את הקבוצה הבאה" (GettyImages)
 

"היו מספר הצעות מרומניה, אחת מהן לא כל כך התאימה לי. הליגה מאוד תחרותית ויש שש קבוצות באותה רמה. הליגה הרבה יותר קשה מהליגה הישראלית והרמה היא טובה". לגבי נבחרת ישראל אמר לוי: "הכל יסתכם במבחן התוצאה. אנחנו מאחלים לנבחרת שתצליח", סיכם המאמן.

כמו בכל ערב, גם הפעם השמענו לכם במהלך התוכנית הרבה מוסיקה טובה מכל הסגנונות והז'אנרים האהובים. בין ראיון לראיון הענקנו למהמרי הווינר טיפים עדכניים וחשובים. נהגים שעשו דרכם בכבישים קיבלו דיווחי תנועה על עומסים ופקקים, ואיך אפשר בלי: גליצ'ים.

אסור לפספס
נגןהכוכבת של אסטון וילה עם טכניקה מרשימה
הכוכבת של אסטון וילה עם טכניקה מרשימה
נגןהקיץ כבר כאן: אלחמיסטר משיקה בגד ים חדש
הקיץ כבר כאן: אלחמיסטר משיקה בגד ים חדש
נגןרונאלדו בדרך לקבוע שיא אישי חדש באירופה
רונאלדו בדרך לקבוע שיא אישי חדש באירופה
נגןמצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
מצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */