שתף קטע נבחר

כוכב שאלקה נעצר בפרו, יחמיץ את הפועל?

ג'פרסון פרפאן מעוכב בלימה לאחר שלא שילם מזונות לאשתו ואם בנו, עמה הוא נמצא בהליך גירושים. האישה: "הוא רוצה לזרוק אותי מהבית ולבזבז את כספו על הידידות שלו". אם העניין לא יוסדר בקרוב, השחקן עלול להחמיץ את המפגש עם האדומים

האם שאלקה 04, יריבתה הבאה של הפועל ת"א בליגת האלופות, תגיע למפגש נגד האדומים בעוד שבועיים ללא אחד מכוכביה הגדולים? ייתכן מאוד שכן.

 

ג'פרסון פרפאן, שחקן הכנף של המועדון מגלזנקישרן, נעצר שלשום בבירת פרו, לימה, בעודו נמצא בדרכו למחנה האימונים של הנבחרת המקומית לקראת משחקי הידידות הקרובים שלה - מול קוסטה ריקה בשישי וארבעה ימים לאחר מכן נגד פנמה.


פרפאן. אשתו טוענת שהוא מוציא אלפי דולרים בשבוע על בחורות (AP)

 

הסיבה שבגינה מעוכב הפרואני ע"י השלטונות המקומיים היא אי תשלום מזונות לאשתו ואם ילדו בן השנתיים, מליסה קלוג, עמה הוא נמצא בהליך גירושים. האישה תובעת דמי מזונות חודשיים בסך 50 אלף אירו, בעוד שפרפאן עצמו מוכן לשלם 1,300 אירו בלבד - סכום זעום בהשוואה למשכורתו הגבוהה בשאלקה. 

 

קלוג כינתה את פרפאן "פחדן" וטענה בראיון שקיימה לאחרונה: "הוא רוצה לזרוק אותי מהבית. ברור שזה עניין של כסף, אבל לא בשבילי. הוא רוצה להעיף אותי מהבית בו אני גרה עם הבן שלי כדי שהוא לא יצטרך להוציא כסף ויוכל לבזבז אותו על הידידות שלו". לדבריה, הוא נוהג להוציא בסופי שבוע סכום של 13 אלף דולר על בילויים עם בחורות.

 

פרפאן הגיב על האשמותיה של אשתו: "היא מדברת על ההוצאות שלי, אבל שוכחת שנסענו לקובה עם שמונה חברים שלה ואני שילמתי על הכל. חמישה חברים נוספים שלה התגוררו איתנו בגרמניה וגם עליהם שילמתי".


פליקס מגאת'. ייאלץ להסתדר ללא פרפאן? (רויטרס)

 

מאמן נבחרת פרו, סרחיו מקריאן, מינה את פרפאן לקפטן והתבדח עם

העיתונאים בארצו: "נאסר עליו לענות על שאלות שלא קשורות לכדורגל. אם תעשו את זה - ארביץ לכם".  

 

לעת עתה, פרפאן מוחזק בפרו עד שיושג הסדר עם אשתו. אם העניין לא יוסדר בימים הקרובים, שחקנה של שאלקה עלול להחמיץ את המשחק הבא של קבוצתו בבונדסליגה, מול שטוטגרט (16 באוקטובר) ואולי אף את זה מול חניכיו של אלי גוטמן (20 באוקטובר).

 

בשבעת המשחקים בהם נטל חלק העונה בכל המסגרות, כבש פרפאן בן ה-25 ארבעה שערים - האחרון שבהם לפני שבוע, בניצחון 0:2 על בנפיקה בליגת האלופות. 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים