ה' סיון התשפ"ד
11.06.2024
"לא פועלים מנקמה"

האב השכול משחזר: "ראש הממשלה דפק על השולחן"

"איבדתי את אהוב לבי על מה ולמה? לא יכול להיות ששילמנו את היקר לנו מכל והמלחמה הזאת תסתיים כאילו זה עוד סבב", האב השכול מדם לבו

האב השכול משחזר: "ראש הממשלה דפק על השולחן"
ראש הממשלה נתניהו והשרים צילום: מעיין טואף / לע״מ

איציק בונצל, אביו של סמ"ר עמית בונצל ז"ל שנפל בקרבות בעזה, שחזר בראיון ל'גלי ישראל' את פגישתו עם ראש הממשלה בנימין נתניהו במסגרת פורום "תקווה" ופורום "גבורה": "לשמע שאלתי האם הדשדוש נובע מהחשש מהוצאת צווים בבית הדין בהאג, דפק ראש הממשלה על השולחן ואמר 'אני לא העניין. אני מוכן להקריב את עצמי למען עם ישראל ומדינת ישראל'".

"בסיום אותה פגישה הודענו שלא נצא לשביתת רעב אבל אנחנו עם יד על הדופק, ברגע שנראה שאנחנו הולכים לקראת איזו עסקה מופקרת והפסקת הלחימה נפתח בשביתת רעב. כן נקטנו בצעדים, הקמנו אוהל של משפחות השכולות מול משרד ראש הממשלה כדי להגיד לראש הממשלה - אנחנו פה עם יד על הדופק לראות שאין אפילו סטייה קלה ממה שהובטח לנו", אמר האב השכול. 

יונתן זינדל, פלאש 90איציק בונצלצילום: יונתן זינדל, פלאש 90

לדבריו, " לא יכול להיות ששילמנו את היקר לנו מכל והמלחמה הזאת תסתיים כאילו זה עוד סבב נוסף, במצב כזה הרי השביעי לאוקטובר ישוב שוב בשנים הקרובות והתפקיד שלנו כהורים שכולים, התפקיד שלי הוא להשלים את המשימה של עמית ז"ל שיצא לקרב ולא חזר".

"לדאוג לכך שצה"ל נכנס לרפיח, ממוטט את החמאס ומחזיר את החטופים. אנחנו לא פועלים מנקמה אלא ממקום של אחריות למדינת ישראל ששוב לא תקרה השואה הזו שחווינו בשביעי לאוקטובר". כך בונצל.

איציק בונצל מלחמת חרבות ברזל גלי ישראל בנימין נתניהו אב שכול

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד