האשכול |
מחבר |
תאריך כתיבה |
מספר |
מי ויתר עליהם?? |
DvirS |
17.04.24 09:12 |
1 |
כמה אוגדות מתמרנות בעזה? |
האחרון שבעם |
17.04.24 09:14 |
4 |
השאלה למה. מה לא מספרים לנו. |
עולה ותיק |
17.04.24 09:28 |
11 |
זה לא משנה למה |
חמש חמש |
17.04.24 09:37 |
14 |
לפיד אשם במצב הזה |
ערן26 |
17.04.24 09:46 |
30 |
בעייתי הלפיד הזה. |
חמש חמש |
17.04.24 09:47 |
32 |
יפעת נכבדת , את יידעת שמחבלים שנשחרר ירצחו את רינה שחר (או חברה של רינה שחר) הדם של הנרצחת ההיא על הידים של מי שמשחרר מחבלים ! ! |
תות |
17.04.24 11:23 |
80 |
תות היקרה, בואי נזכור מי שחרר את המחבלים שתכננו והוציאו אל הפועל את הטבח של ה07/10 |
חמש חמש |
17.04.24 11:33 |
81 |
שיחררנו 1000 מחבלים, כדי להציל את גלעד שליט, נרצחו לנו 1200 אחים ביום אחד, אז נחזור על הטעות ונשחרר 10 אלף? |
דודידו |
17.04.24 12:26 |
87 |
גם אותך צריך לשלוח ל41?? |
חמש חמש |
17.04.24 12:28 |
89 |
ל חמש חמש . כשנערכה מעדת הענק לשחרור 1024 המחבלים (תמורת הכלומניק גלעד) הלכתי בראש הצועדים עם שלט'' מחבלים משוחררים רוצחים גלעדים |
תות |
17.04.24 22:10 |
124 |
צדקת אז ואת צודקת גם היום. |
חמש חמש |
17.04.24 22:41 |
125 |
🎗 ואם נשאיר שם את החטופים, אף אחד כבר לא ירצח! כל כך ברור ומובן. |
גרפיטי |
17.04.24 11:45 |
84 |
אם רוצים לשחרר את החטופים המעטים שנשארו בחיים צריך ללחוץ על החמאס בכל הכוח ולאיים עליהם שמי שמעורב ברצח חטופים יוצא להורג מיידית |
דודידו |
17.04.24 12:28 |
88 |
אבל גם את זה לא עושים.. |
חמש חמש |
17.04.24 12:29 |
90 |
🎗 אבל אין כרגע שום לחץ. מה הלאה? |
גרפיטי |
17.04.24 12:43 |
92 |
מזל שלא בג''ץ, כבר שקלתי עתירה נגד חיות |
oby |
17.04.24 19:03 |
117 |
צריך להוציא מהלקסיקון *לעשות הכל* |
DvirS |
17.04.24 09:50 |
34 |
לעשות הכל מבחינתי זה גם לשטח את עזה |
חמש חמש |
17.04.24 09:56 |
41 |
אתה צודק, הניסיון הוכיח שלחץ על החמאס עוזר. |
דודידו |
17.04.24 12:29 |
91 |
לא יקרה |
שלומי2 |
17.04.24 16:26 |
105 |
אתה מכיר מישהו שייתן ערבויות לארגון טרור?? |
חמש חמש |
17.04.24 16:28 |
106 |
כן רוב החברות באו״ם |
שלומי2 |
17.04.24 16:28 |
107 |
מי שייתן ערבויות לארגון טרור ועוד יתעקש לממש אותן, הוא תומך טרור בעצמו. |
חמש חמש |
17.04.24 16:52 |
108 |
מסכים איתך, אין דבר כזה *לעשות הכול* |
חלוץ שפוי |
17.04.24 10:06 |
49 |
אין מלחמה בצפון ??? מאיפה הבאת את זה ? אתמול כטב''מ הוריד סוללת פטריוט...הם מורידים כל מי שעל הגדר |
safer |
17.04.24 10:03 |
45 |
גם בדרום אין כלום, נדא, לפחות עד ה6.10 ... |
הניצוץ |
17.04.24 10:06 |
48 |
זאת לא מלחמה נשמה. |
חמש חמש |
17.04.24 10:09 |
50 |
מה הכוונה ''לעשות הכל''? |
צפנת-פענח |
17.04.24 10:27 |
60 |
ראה 41 |
חמש חמש |
17.04.24 10:29 |
65 |
מקבל ומסכים, אבל זה לא לעשות ''הכל'', אלא כל פעולה צבאית. זה הבדל סמנטי, אבל חשוב ביותר |
צפנת-פענח |
17.04.24 10:30 |
66 |
לא מבין גיבורי מקלדת כמוך שמסתתרים מאחורי מסכים וטוענים טענות שקריות |
אשכנזון |
17.04.24 14:14 |
94 |
אתה יכול לומר לי כמה מהכוחות שנכנסו לעזה נשארו שם היום? |
חמש חמש |
17.04.24 14:32 |
98 |
נתחיל בזה שמתנהלת לחימה, נמשיך בזה שאין צורך בכל כך הרבה כוחות בתוך עזה כרגע |
אשכנזון |
17.04.24 15:13 |
101 |
לא אמרתי שלא עושים כלום. |
חמש חמש |
17.04.24 15:18 |
102 |
מילים שלך, לא שלי |
אשכנזון |
17.04.24 16:03 |
104 |
אז למישהו אחר קצת ברור...יותר. כנראה שנשאר רק להוריד את ראש הנחש וחבורתו המרצחים. כנראה שחטופים איין 😔 |
somebody |
17.04.24 09:31 |
12 |
או. זאת בדיוק הנקודה. |
DvirS |
17.04.24 09:46 |
27 |
שכחת את חיזבאללה ואירן? |
ירון מהשרון |
17.04.24 09:49 |
33 |
דווקא לי זה ברור מאוד , ביידן כופף אותנו לרצפה עם ידיים למעלה |
light |
17.04.24 14:19 |
95 |
אם ביידן כופף מישהו לריצפה שיתכבד ויפרוש |
oby |
17.04.24 19:08 |
118 |
למה שהוא יפרוש ? |
light |
17.04.24 20:01 |
119 |
לא הבנת, אמרתי שמי שביידן כופף אותו אז שיפרוש (כלומר: ביבי גנץ אייזנקוט) |
oby |
17.04.24 20:03 |
120 |
חמאס חטפו אותם ופיזרו אותם מתחת לקרקע ואצל מרתפים של משפחות פשע. לך תנסה להציל אותם. רק החרבת עזה תוציא אותם וזה לא בתכנון |
Investjour |
17.04.24 22:00 |
123 |
כל יום שלא החזירו אותם מיום חטיפתם ובטח חצי שנה אחרי ויתרו עליהם . |
Brasilver |
17.04.24 09:35 |
13 |
תתביישי לך חצופה, אפילו ארה'ב פרסמה שחמס לא רוצה עסקה וחיילים עדיין נהרגים כדי להגיע לחטופים, מה את עוד רוצה? |
עליבבה |
17.04.24 09:46 |
29 |
כמה חיילים צריכים למות,ח''ו. בשביל להחזיר 40 חטופים חיים/מתים?- אין גבול לחוצפת השמאל המורעל. |
אליצור |
17.04.24 17:59 |
112 |
🎗 הלו אתה מלכלך יותר מדי. |
גרפיטי |
17.04.24 18:16 |
114 |
גרושתו ויתרה עליו. לא הזכירה אותו בראיונות שנאבקה בצדק על ילדיה |
Not that wise |
17.04.24 09:55 |
37 |
התקשורת ששיחקה בכם |
News_Max |
17.04.24 09:56 |
39 |
מותר לה להגיד מה שהיא רוצה |
טריקלה |
17.04.24 10:04 |
46 |
מי קבע שמותר להם להגיד מה שרוצים? איפה הגבול?? גם מותר להם לומר למשל שיסגירו לחמאס 100חיילים תמורת החטופים??? |
הניצוץ |
17.04.24 10:10 |
51 |
ברור שלא להגיע לקיצון אבל קשה להתמודד עם ההפקרה שעברו בני משפחותיהם |
טריקלה |
17.04.24 10:12 |
53 |
צריך להיות עדין לכל אדם, ובמיוחד למי שסובל, כמוהם |
הניצוץ |
17.04.24 11:18 |
79 |
ואת לפיד גלנט גנץ אייזנקוט ליברמן בנט מותר לדרוס? |
Eliahu73 |
17.04.24 11:42 |
82 |
אסור |
הניצוץ |
17.04.24 11:43 |
83 |
++ |
יהודי צפוני |
17.04.24 10:24 |
57 |
לגמרי שקרנים !! בתימרון הזה נהרגו מאות חיילים שלנו כדי לשחרר את החטופים בעיקר ! פי כמה וכמה מכמות החטופים שבחיים . |
FBD |
17.04.24 14:19 |
96 |
לפעמים זה נראה שקרובים רחוקים של קלדרון עושים 95 אחוז מהרעש... |
Isrtv |
17.04.24 09:12 |
2 |
בדיוק |
Israeli |
17.04.24 09:22 |
7 |
תגובה מאוד קשה |
Brasilver |
17.04.24 09:38 |
15 |
גם אני מתרשמת כך. + עינב צנגאוקר. הם כנראה כל כךשטופי שנאה, שזה מסמא אותם והם לא רואים כמה נזק הם עושים. נראה אותם גיבורים מול סינואר. |
מיכל |
17.04.24 09:52 |
35 |
פשוט בושה שבשם השנאה את מדברת שטויות והתשקורת מחבקת אותך.... |
שמח בחלקי |
17.04.24 09:13 |
3 |
++ |
יהודי צפוני |
17.04.24 10:25 |
58 |
אף.אחד לא ויתר. ההיפך. וכן - הם רק גורמים נזק |
אמת_ושלום |
17.04.24 09:14 |
5 |
הפרחים לקפלן! |
יקי |
17.04.24 09:20 |
6 |
פשוט בושה שהגענו למצב שעשרות אנשים הזויים מוותרים על החיים של אלפי יהודים. |
MeAni |
17.04.24 09:22 |
8 |
מי ויתר?🤦 |
סתם אחת |
17.04.24 09:24 |
9 |
די כבר !! חלאס!! |
רב ברנש |
17.04.24 09:26 |
10 |
אולי שראש הממשלה יעמוד בהבטחה שלו כבר 4 חודשים להיכנס לרפיח? |
ערן26 |
17.04.24 09:39 |
18 |
למה דוקא ראש הממשלה?! שהרמטכ''ל וגנץ כבר יכנסו! או שביידן! |
הניצוץ |
17.04.24 10:15 |
54 |
היו צריכים להלחם ולכבוש או להגביר ולהקשות בהרבה את הלחימה בעזה עד שיחזרו וזה לא קרה ,אז כן ויתרו עליהם . |
Brasilver |
17.04.24 09:42 |
19 |
אולי במקום להשמין את בני השטן עם מזון ודלק, שיתחילו לחסל בני שטן בעזה ללא הבחנה ולהוציא להורג בתליה כל יום עשרה מחבלים שנתפסו ? |
David Sword |
17.04.24 09:44 |
24 |
החיילים האחרונים שנפלו היו ב-6.4 |
באר שבעי |
17.04.24 09:46 |
28 |
כל הממשלה הזו בושה |
עמלץ פלד |
17.04.24 09:39 |
16 |
לא הממשלה מנהלת את המלחמה , רק הקבינט ומערכת הביטחון . |
Brasilver |
17.04.24 09:43 |
23 |
נכון חלקית. הממשלה אחראית על כל מעשי ממשלה וקבינט. לכן הוא גם אשם |
עמלץ פלד |
17.04.24 12:09 |
86 |
הממשלה עושה מצויין והרבה יותר טוב מאילו יאיר לפיד גנ'צ או אייזנקוט היו בראש |
נחום תקום |
17.04.24 17:44 |
109 |
שניהם לא להיט. אבל כל הגיהנום ליהודים קרה בתקופת כהונתו נתניהו. גם בן גביר וסמוטריץ אחראיים. הצבא בוודאי אחראי. |
עמלץ פלד |
17.04.24 17:45 |
110 |
הוציאו 100 אלף איש מהבית. ילדים מתחרפנים. קשישים איבדו צלם אנוש. 7 חודשים. אנחנו באותו מצב. |
איזי מהחונטה |
17.04.24 09:44 |
25 |
נתנו להם להירקב שם 7 חודשים. יש שם חטופות בהריון מזרע של מחבל |
איזי מהחונטה |
17.04.24 09:39 |
17 |
מה אתה ממליץ לעשות ולהציע לחמאס בנושא שלא נעשה? |
יהודי צפוני |
17.04.24 10:27 |
61 |
נתנו להן להירקב שם ורובם כנראה מתו. מה שהיה צריך לעשות היה צריך להיעשות מזמן. היו צריכים מזמן לשחרר אותם |
איזי מהחונטה |
17.04.24 10:41 |
70 |
בתוצאה אתה צודק |
יהודי צפוני |
17.04.24 10:58 |
77 |
+ |
עמלץ פלד |
17.04.24 12:07 |
85 |
לסגור הרמטית את הרצועה למים מזון ודלק ולחסל כל בן שטן שמסתובב ברחובות ולהוציא להורג בתליה כל יום עשרה מחבלים. |
David Sword |
17.04.24 10:44 |
72 |
אינשאאלה |
יהודי צפוני |
17.04.24 10:55 |
75 |
אתם אלו שויצרתם על בני משפחתם כשחברתם לשמאל הקיצוני פאשיסטי שתומך באוייבי ישראל. |
David Sword |
17.04.24 09:42 |
20 |
לכולם יש מלא אמפתיה כלפי החטופים ומשפחותיהם. היו צריכים לומר למשפחות את האמת מההתחלה. מאוד רוצים עסקה אבל לא בכל מחיר |
GMG |
17.04.24 09:42 |
21 |
אין שום בעיה, אבל גם אמרו להם בהתחלה שלחץ צבאי לא יפסק עד שיוחזרו החטופים |
באר שבעי |
17.04.24 09:46 |
31 |
ראשית כל הזמן יש פעולות צבאיות בעזה. אני אומר לכולם כנסו לטלגרם של אבו עלי, יש שם דיווחים שוטפים יום יום על הפצצות בעזה. |
GMG |
17.04.24 09:55 |
38 |
הפעילות הצבאית בעזה כבר בעצימות מאוד נמוכה |
באר שבעי |
17.04.24 10:00 |
43 |
אכן וויתרנו ולא בגלל עיסקה כזו או אחרת אלא בגלל שב 8.10 לא נכנסנו בכל הכוח וסיימנו את הסיפור בשבוע כולל החזרת החטופים והראש של סינוואר |
doc011 |
17.04.24 09:42 |
22 |
יש פה תגובות מבישות |
ערן26 |
17.04.24 09:45 |
26 |
כי נהלת מו''מ עם חמאס. אם היו נכנסים לרפיח היו אומרים שהכניסה סיכלה את מו''מ |
GMG |
17.04.24 09:52 |
36 |
בזכות המו''מ חולצו מהגהנום 80+- חטופים חיים |
באר שבעי |
17.04.24 09:56 |
42 |
זה לא נכון. היה מומ עד לפני כמה ימים שחמאס סירב. |
GMG |
17.04.24 10:02 |
44 |
יש אמת בדבריך אבל |
DvirS |
17.04.24 09:56 |
40 |
זה עצוב נורא |
Jake Green |
17.04.24 10:04 |
47 |
לא ויתרנו עליהם, אבל אנחנו לא מוכנים לוותר על עתידנו כאן כדי להחזיר אותם. |
winter1 |
17.04.24 10:12 |
52 |
בת דודה שמאלנית של חטוף טוענת שהימנים המרושעים האלה רוצים שהוא לא יחזור. |
סקוטי |
17.04.24 10:18 |
55 |
++ |
יהודי צפוני |
17.04.24 10:29 |
64 |
אמרה בנוסף שצריך ''לשרוף את המדינה'' |
-UC- |
17.04.24 10:21 |
56 |
התחושה שלי, שמעטים מאוד מבין החטופים נמצאים בחיים. יכול להיות שהדבר ידוע למי שצריך אבל מסיבות טובות לא ניתן לעדכן את המשפחות |
שונר |
17.04.24 10:26 |
59 |
אתה צודק |
פוגי |
17.04.24 10:34 |
68 |
על החטופים אף אחד לא וויתר על המשפחות האנרכסטיות ובעיקר המשפחה שמקושרת תקשורתית בצורה מעוותת בהחלט העם היהודי מוותר בשמחה. |
ברוש |
17.04.24 10:27 |
62 |
אין לשפוט בן אדם בצערו אבל בהחלט אפשר לשפוט את התקשורת AKA מכונת הרעל שמהדהדת את הדוברים הקיצונים ביותר ממשפחות החטופים… |
kitzz |
17.04.24 10:29 |
63 |
האדיוטית היומית |
פוגי |
17.04.24 10:32 |
67 |
יותר מ 600 חיילים נהרגו בנסיון חילוץ ושחרור החטופים ולצערו לא סיימנו |
פונגו |
17.04.24 10:37 |
69 |
הכתם של אירן יידבק על נתניהו. אבל הכתם של נטישת החטופים, הוא הרבה יותר עמוק |
איזי מהחונטה |
17.04.24 10:43 |
71 |
מבין את כאבה אבל דבריה שקריים מאין כמותם, ולדעתי בכוונת מכוון. |
galt |
17.04.24 10:46 |
73 |
יאללה יאללה |
הדוד תום |
17.04.24 10:49 |
74 |
במה היא משקרת בדיוק? נשמח לשמוע מהדוד תום |
באר שבעי |
17.04.24 10:57 |
76 |
בזה שוויתרנו עליהם!! |
יהודי צפוני |
17.04.24 11:01 |
78 |
אכן, שקר גס שנאמר במטרה לשקר. כמעט משוכנע שמרבית הציבור לא קונה את השקר הזה. |
galt |
17.04.24 17:49 |
111 |
גברת תפסיקי לדבר שטויות - עדיין לא ברור לך שאין עם מי לעשות הסכם ? אז יש לך בעיה ! |
הנאמן |
17.04.24 14:09 |
93 |
תלונות בעיות סעד לפנות לרונן צור ולאחים לנשק ולקפלן ...יש? |
elib |
17.04.24 14:20 |
97 |
ברגע שעצרנו את המלחמה |
כחול |
17.04.24 14:47 |
99 |
++ |
Common sense |
17.04.24 19:01 |
116 |
מה שכולנו חווים מאז ה 7.10 עם תזכורת ב 14.4 זו הפקרות מוחלטת של המדינה בתושביה |
doc011 |
17.04.24 14:49 |
100 |
צודקת בהחלט. המפוקרים והנכלוליים שאינם יכולים להתמודד עם המציאות ועם הקונספציה בה הם נשבו כמובן יקלסו אותה ויזעמו עליה |
GordonFreeman |
17.04.24 15:23 |
103 |
העסקאות החלקיות חרצו את הדין של אלה שנשארו מאחור |
mctom |
17.04.24 18:14 |
113 |
מה שחרץ את הדין זו הממשלה הבזויה והקונספציה שהנוכל האכיל אתכם בה. הניצחון המוחלט עלק |
GordonFreeman |
17.04.24 18:45 |
115 |
למה העיתונאים נותנים לקרובי החטופים לדבר שטויות? הם רוצים שזה מה שהעם יחשוב? |
פיניקית |
17.04.24 20:07 |
121 |
אין לכם להלין אלא על עצמכם. ד''ש מהשמאל הקיצוני שרוקד על דם יקירכם. |
קונדור |
17.04.24 21:47 |
122 |
כולם משקרים היום?! |
גלילאו |
17.04.24 23:01 |
126 |
הפוסטים שלה מאוד קיצוניים ומטורללים |
Nati44 |
17.04.24 23:14 |
127 |
חבר מתאריך 11.7.14
2727 הודעות, 21 מדרגים, 41 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
נמאס כבר מהשקרנים הצבועים האלה!
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.11.16
694 הודעות
בתגובה להודעה מספר 1
כמה אנחנו נכנעים?
או מלחמה או כניעה
לא כ"כ ברור איפה אנחנו עומדים חצי שנה אחרי
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.7.22
5283 הודעות, 35 מדרגים, 59 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 4
האם זה הלחץ האמריקאי? האם זה החשש שחיזבאללה יצטרף למלחמה?
כל עוד יש סודות מדינה שאנחנו לא חשופים אליהם קשה לשפוט לחיוב או לשלילה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.11.20
6457 הודעות, 26 מדרגים, 44 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 11
תפקידה של המדינה לעשות הכל על מנת להחזיר אותם. גם אם זה בזמן מלחמה ב5 חזיתות.
מעבר לעובדה שלא נלחמים בשום מקום למעשה.
גם על תקיפה של מאות חימושים אנחנו בכלל לא מגיבים.
בצפון בוודאות אין מלחמה.
עכשיו איזה תירוצים יכולים עוד להיות??
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
36670 הודעות, 250 מדרגים, 479 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 14
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.11.20
6457 הודעות, 26 מדרגים, 44 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 30
בהכל הוא אשם.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.7.20
9508 הודעות, 43 מדרגים, 65 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 32
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.11.20
6457 הודעות, 26 מדרגים, 44 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 80
הדם של 1400 הנרצחים על הידיים של מי ששחרר אותם, כן?
חוץ מזה, את יכולה לראות ב#41 מה דעתי על שחרור מחבלים במסגרת עסקאות.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.9.17
25896 הודעות, 98 מדרגים, 133 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 81
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.11.20
6457 הודעות, 26 מדרגים, 44 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 87
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.7.20
9508 הודעות, 43 מדרגים, 65 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 89
זאת ב 200 מטר האחרונים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.11.20
6457 הודעות, 26 מדרגים, 44 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 124
אסור לשחרר מחבלים תמורת חטופים.
ואם משחררים - רק לעזה. וחייבים(!!!) לחסל אותם לאחר מכן.
מצד שני, אי אפשר להגיד למשפחות החטופים שרק לחץ צבאי יביא לשחרור יקיריהם - ולא להפעיל לחץ צבאי.
וכרגע אנחנו כמעט ולא מפעילים שום לחץ צבאי.
בטח לא במקום שהם כנראה נמצאים בו - רפיח.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.1.19
40226 הודעות
בתגובה להודעה מספר 80
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.9.17
25896 הודעות, 98 מדרגים, 133 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 84
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.11.20
6457 הודעות, 26 מדרגים, 44 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 88
עכשיו מה תגיד למשפחות החטופים?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.1.19
40226 הודעות
בתגובה להודעה מספר 88
ואתה ממש מפחיד אותם עם ההוצאה המיידית להורג.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.4.15
16549 הודעות, 112 מדרגים, 220 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 30
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 11.7.14
2727 הודעות, 21 מדרגים, 41 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 14
אם הכוונה היא לעשות הכל מבחינה צבאית אני יכול להבין, אבל אנשים היו מוכנים גם למדינה פלסטינית מהירדן לים ורק שישחררו את החטופים.
אחריות המדינה היא לכל מיליוני אזרחיה ולא רק ל130 אזרחים.
צריך לעשות כל מה שאפשר לעשות מבלי לסכן פי כמה את שאר האזרחים.
אני לא בטוח שזה מה שכרגע עושים ולכאורה נראה שמנסים דרך אמצע בדרך להסכם, אבל די עם *לעשות הכל*.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.11.20
6457 הודעות, 26 מדרגים, 44 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 34
להיכנס לרפיח לפני חודשיים בניגוד לדרישות מהעולם, זה לעשות הכל.
עסקאות זה הכי קל. אבל עסקה שאחריה יהרגו עוד ישראלים היא לא הגיונית ולא מוסרית.
אם משחררים מחבלים במסגרת עסקה - רק לעזה ורק אם נותנים הוראה לצבא ולשב״כ להשמיד אותם אח״כ.
אף מחבל שמשוחרר במסגרת עסקה לא צריך להישאר בחיים!
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.9.17
25896 הודעות, 98 מדרגים, 133 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 41
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.6.14
9227 הודעות, 56 מדרגים, 111 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 41
יבקשו ערבויות
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.11.20
6457 הודעות, 26 מדרגים, 44 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 105
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.6.14
9227 הודעות, 56 מדרגים, 111 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 106
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.11.20
6457 הודעות, 26 מדרגים, 44 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 107
אז שיתנו.
ואנחנו נעשה מה שאנחנו חייבים לעשות.
בטחון האזרחים הוא מעל הכל. בטח מכל התחייבויות של תומכי טרור או ארגוני טרור.
ככה הם גם ילמדו שערבויות בינלאומיות לא שוות כלום.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.12.15
60722 הודעות, 245 מדרגים, 318 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 34
זאת סיסמה בלי תוכן, אבל האמת שנראה שלא עושים לא עסקה ולא לחץ צבאי
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.6.21
1810 הודעות, 15 מדרגים, 10 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 14
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.12.08
26665 הודעות, 260 מדרגים, 520 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 45
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.11.20
6457 הודעות, 26 מדרגים, 44 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 45
מלחמה זה לשלוח לוחמים עם טנקים, נגמשים, תותחים, לכבוש שטחים ולהילחם בשטח באויב.
מה שיש בצפון זאת לא מלחמה.
זה ספיגה והתגוננות, אחרי שיצרו רצועת ביטחון בתוך שטח מדינת ישראל כך שלמעשה הלחימה נעשית בתוך שטח מדינת ישראל.
מטוסים מדי פעם מפציצים מטרות בשטח לבנון אבל זאת ממש לא מלחמה.
אם אתה רוצה ללמוד מה זה זאת מלחמה, לך תלמד על לבנון הראשונה, לבנון השניה.
שתיהן היו מלחמות.
עכשיו יש יותר ביזיון. פחות לחימה.
והכי חשוב:
אין כוחות מתמרנים בשטח לבנון!
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.9.19
5788 הודעות, 38 מדרגים, 62 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 14
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.11.20
6457 הודעות, 26 מדרגים, 44 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 60
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.9.19
5788 הודעות, 38 מדרגים, 62 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 65
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.10.20
6973 הודעות, 40 מדרגים, 41 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 14
הניתוק המוחלט מהשטח וממה שקורה הוא פשוט מבחיל, לוחמים מקפחים את חייהם כל יום בדרום ובצפון, נלחמים ומגנים על הבית ויושבים להם גיבורי מקלדת בשקל וחצי וטוענים שאין כלום, פשוט הזייה של אנשים יש לנו במדינה.
בושה שאנחנו חולקים אותו האוויר, מתבייש שאני מסכן את חיי וחבריי מסכנים את חייהם בעזה בשביל אנשים מנותקים ובורים כל כך.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.11.20
6457 הודעות, 26 מדרגים, 44 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 94
והאם צמצום משמעותי של הסד״כ בעזה נחשב ״לעשות הכל״ להשבת החטופים?
ואילו פעולות מלחמתיות צה״ל מבצע בצפון?
הטענות שלי הן לא כלפי הלוחמים חלילה.
אך ורק כלפי הדרג הבכיר והדרג המדיני שלא ״עושים הכל״ להשבת החטופים כפי שהתחייבו.
וכן, מבחינתי לעשות הכל זה גם לשבור את הכלים מול מצרים, מול האיחוד האירופי ואפילו מול ארה״ב.
זה אומר לעצור באופן מיידי את הסיוע ההומניטרי, לעצור הכנסת דלק לרצועה, לכבוש את ציר פילדלפי וממנו לעלות צפונה לכיוון רפיח, עונש מוות למחבלים באופן מיידי, חקירות בעינויים של בכירי השבויים של חמאס ועוד ועוד.
זה נקרא לעשות הכל.
כל עוד לא עושים את זה, ולא משנה מה אתה או החברים שלך עושים בעזה, זה לא נקרא לעשות הכל.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.10.20
6973 הודעות, 40 מדרגים, 41 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 98
אם היית מבין חצי דבר בלחימה היית מבין שמה שהיה עד עכשיו התנהל בצורה מעולה וממשיך כך.
אם אתה רוצה לדעת מה קורה ולהבין בוא ותרד אלינו לשטח ואל תתחבא מאחורי מסכים.
לגביי הכניסה לרפיח, פילדלפי וכו' זה לא קשור לעניין שאתה טוען שאין מלחמה בעזה.
ומה מבחינתך צריך לעשות זו דעתך האישית (בין אם אני מסכים או לא זה פחות רלוונטי) זה לא אומר שלא עושים כלום ואין לחימה.
כשאתה רושם דברים כאלו ומזלזל בלחימה המתנהלת אתה ישירות מזלזל בלוחמים שמקפחים חייהם עכשיו בתוך עזה ולכן זה נורא מפריע לי.
אם אתה רוצה להעביר נקודה בנושא חשוב בתקופה זו לדייק את המילים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.11.20
6457 הודעות, 26 מדרגים, 44 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 101
אמרתי שלא עושים הכל.
למעשה זה לא אני אומר. כולם אומרים שכדי להשיב את החטופים צריך להיכנס לרפיח.
כולל ביבי, גלנט, הרצי, ועוד.
העובדה שלא נכנסים= לא עושים הכל להשבת החטופים.
ולא משנה כמה תספר לי שאתה נלחם בעזה, לא עושים הכל. נקודה.
האם יכולים לעשות יותר? בהחלט.
האם יכולים לעשות הכל? בהחלט.
האם עושים? לא.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.10.20
6973 הודעות, 40 מדרגים, 41 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 102
מצטער אבל אני באמת לא מגיב לאנשים בנושא סתם ככה כי משעמם לי אלא רק לאלו שטוענים טענות שווא כאלה שפוגעות במורל ובטח שבלוחמים שבשטח.
גם אם לא התכוונת או שהכוונה שונה, בסוף מי שקורא מבין את הפשט של הדברים ולכן כמו שרשמתי מילים כאלו פוגעות בלוחמים שבשטח שמקפחים את חייהם יום יום.
חשוב לדייק בדברים ולרשום את הכוונה האמיתית ופחות סיסמאות כאלו.
לגביי שאר הדברים שרשמת, מצטער אבל לא רלוונטי, לא עליהם הגבתי.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.3.15
35378 הודעות, 256 מדרגים, 497 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 4
ואם ישנם בודדים, הנ4צי הזה חובק את אותו מתחם מצוצמם איתם, כך שהסיכוי להביאם בחיים אפסי עד לא קיים
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 11.7.14
2727 הודעות, 21 מדרגים, 41 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 4
כשהיו שם מלא חיילים התלוננו למה, ושזה לא יחזיר את השבויים ורק מבצר את חמאס בעמדותיו ומונע עסקה.
אחרי שהוציאו לאט לאט והשאירו את המינימום הנדרש כדי שלא יהיה צריך להתחיל מ0 אם העסקה תכשל (מה שסיכוי מאוד גדול שהיה קורה) מצד אחד, ומצד שני להראות נכונות - גם באים ומתלוננים ש"ויתרו על החטופים".
מבחינת הגורמים הפוליטים הקיצוניים ממשפחות החטופים ומנלוויהם כל פעולה שהיא לא כניעה, נישוק רגליים של חמאס וקבלת כל תנאי שיציבו (כולל מדינה פלסטינית מהירדן לים) - זה מבחינתם לא מספיק.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.4.21
9980 הודעות, 43 מדרגים, 76 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 4
הצבא מתוח עד הקצה, המון חיילים שבוזים, המון חיילים פורשים מקרבי.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.11.21
2349 הודעות, 9 מדרגים, 16 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 4
פשוט לא יודעים ההנהגה פה איך למכור את זה לציבור
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.4.15
16549 הודעות, 112 מדרגים, 220 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 95
שיאמר שהוא לא רוצה את דם החטופים על הידיים שלו.
כל עוד אף אחד מהקבינט לא אומר את זה אלא ממשיכים לרקוד לפריץ, זו ההוכחה הטובה ביותר שהם הפקירו את החטופים
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.11.21
2349 הודעות, 9 מדרגים, 16 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 118
מבחינתו הוא לא חייב לנו כלום ההפך , יש לו הזדמנות לחנך את מדינת ישראל על פי תסריט פרוגרסיבי שהדמוקרטים בראשותו כופים עלינו וכמה שיותר לפני שאולי יפסידו את הבחירות השנה.
בשביל זה סורוס שילם הרסה כסף והוא חייב לרצות אותו כי אחרת התרומות יפסקו.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.4.15
16549 הודעות, 112 מדרגים, 220 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 119
ביידן לא יודע מה משמעות המילה לפרוש מרוב שהוא דמנטי, אין לי ציפיות ממנו.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 11.4.21
7045 הודעות, 23 מדרגים, 45 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 4
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.8.17
24309 הודעות, 58 מדרגים, 115 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
איך שלא תהפוך את זה לא עשו מספיק ובטח בחודשיים האחרונים שבכלל זו כבר עובדה .
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.4.18
2099 הודעות, 11 מדרגים, 22 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
ערכתי לאחרונה בתאריך 17.04.24 בשעה 09:52 בברכה, עליבבה
תשובה: רק להפיל את ביבי....תמשיכי לחלום.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
55885 הודעות, 129 מדרגים, 178 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 29
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.1.19
40226 הודעות
בתגובה להודעה מספר 112
בצוק איתן (לאחר מות 3 הנערים) נכנסנו לעזה. מתנו שם. גולדין ושאול שם. תסביר לי למה. הרי 3 הנערים כבר נרצחו כבר ואי אפשר להחזיר אותם לחיים.
בוא תלמד אותנו למה נכנסנו לעזה בצוק איתן?? כאשר יש לנו שם חטופים ואתה שואל כמה חיילים עוד ימותו?
המשתמטים במילא לא ימותו בעזה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.2.20
5672 הודעות, 50 מדרגים, מינוס 31 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.8.17
24695 הודעות, 70 מדרגים, 137 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
וקפלן
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.9.19
3316 הודעות, 6 מדרגים, 11 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
כל השאר שרוכבים על החטופים ומשפחותיהם הם הצבועים.
ארה"ב אמרה ברור מאוד שחמאס הוא זה שמקשה על ביצוע עסקה, לא ביבי כמו שאמרו כולם
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.12.08
26665 הודעות, 260 מדרגים, 520 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 46
(סתם רעיון קיצוני והזוי לצורך הקצנת המסר, לא לקחת את הדוגמה ברצינות)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.9.19
3316 הודעות, 6 מדרגים, 11 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 51
הם צריכים לקבל את שיא תשומת הלב והיחס של כל מערכות המדינה.
אם הם בוחרים לפנות לפוליטיקה קטנה זה משהו אחר, גם אז צריך להיות עדין איתם
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.12.08
26665 הודעות, 260 מדרגים, 520 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 53
גם להם אסור להעליל ולבזות, אפילו לא את מי שהPC קבע שחובה לדרוס אותו. ברשימה: פוליטיקאים - בעיקר מהימין, מתיישבים, חרדים ובעלי פיאות, ובמידה פחותה זכרים לבנים סטרייטים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
9308 הודעות, 55 מדרגים, 88 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 79
רק שאני אדע כי ההוראות לא ברורות
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.12.08
26665 הודעות, 260 מדרגים, 520 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 82
מה לא ברור.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.12.22
3394 הודעות, 40 מדרגים, 53 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.10.15
22435 הודעות, 168 מדרגים, 315 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
אז לאמר שוויתרו עליהם זאת חוצפה ועזות מצח .
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
21512 הודעות, 83 מדרגים, 128 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.9.16
10429 הודעות
בתגובה להודעה מספר 2
ועוד שלוש משפחות
שהכאב שלהם נוראי כמו כל היתר
אבל יש עם שלם שגם אמור להיכלל במשוואה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.8.17
24309 הודעות, 58 מדרגים, 115 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 2
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 31.12.08
7603 הודעות, 44 מדרגים, 84 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 2
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.5.21
3636 הודעות, 38 מדרגים, 73 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
בושה...
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.12.22
3394 הודעות, 40 מדרגים, 53 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 3
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.4.23
1373 הודעות, 1 מדרגים, 2 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.4.02
39727 הודעות, 222 מדרגים, 433 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
ולאנשי ה"מחאה" שחטפו את המשפחות
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.11.20
6441 הודעות, 29 מדרגים, 45 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
אף אחד לא ויתר ולא יוותר על אף יהודי שיושב שם.
להיפך, המלחמה כאן היא להציל אותם ולא לוותר גם על עוד עשרות אלפי יהודים שימותו בהמשך אם נקשיב לכם.
אם נקשיב לעשרות הזויים האלה מהר מאד נגיע לעוד אלפי הרוגים יהודים שימותו בגלל השטות שנעשה עכשיו
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.8.18
24564 הודעות, 62 מדרגים, 114 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
זה שהתשקורת השמאלנית מפמפמת דמגוגיה ויוצרת דמורליזציה ,לא צריך להיסחף בזה..😡😖
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.4.18
5265 הודעות, 12 מדרגים, 24 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
רק הסתה הסתה הסתה כל היום וכל הזמן !
מי וויתר בדיוק ?!?
כל יום נהרגים לנו חיילים ...
מה הם רוצים שנעשה בדיוק ?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
36670 הודעות, 250 מדרגים, 479 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 10
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.12.08
26665 הודעות, 260 מדרגים, 520 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 18
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.8.17
24309 הודעות, 58 מדרגים, 115 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 10
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.2.21
16509 הודעות, 56 מדרגים, 68 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 10
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.6.13
31927 הודעות, 105 מדרגים, 185 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 10
בתקרית ספציפית,
לפני כן ב-31.3.
כמובן שאני מייחל שזה רק ימשך כך ולא תיפול אף שערה מראשו של חייל, אבל אל תכתוב סתם "כל יום נהרגים לנו חיילים"
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.12.17
72802 הודעות, 177 מדרגים, 270 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.8.17
24309 הודעות, 58 מדרגים, 115 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 16
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.12.17
72802 הודעות, 177 מדרגים, 270 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 23
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.7.08
4444 הודעות, 44 מדרגים, 74 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 86
הם מסוכנים על כל הראש
איזנקוט הקטין את הצבא יחד עם גנ"צ למימדים מסוכנים
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.12.17
72802 הודעות, 177 מדרגים, 270 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 109
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.3.18
64689 הודעות, 169 מדרגים, 248 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 16
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.3.18
64689 הודעות, 169 מדרגים, 248 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.12.22
3394 הודעות, 40 מדרגים, 53 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 17
רק ללא הסיסמאות של "הכל כולל הכל","כל מה שצריך לעשות",כי כבר הציעו להם סוג של הכל כולל הכל וגם את זה הם לא רוצים כרגע,תמקד אותנו
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.3.18
64689 הודעות, 169 מדרגים, 248 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 61
ורפיח כבר לא הייתה קיימת.
צה״ל מרסן את עצמו בגלל נוכחות החטפים במנהרות
אחרי 7 חודשים לא חיסלנו את החמאס ולא שחררנו את החטופים
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.12.22
3394 הודעות, 40 מדרגים, 53 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 70
אני דווקא נוטה לחשוב שמה שיכול לעשות את העבודה ציק צאק זה פשוט לגרום להם לצאת מהמחילות איכשהו,דיברו על הצפה,דיברו על לא לתת דלק,אני לא יודע מה אבל משהו בנושא הזה היה צריך להיעשות ממזמן,נמאס מהקייטנה של אויבינו בזמן שבנינו ובנותינו אצלם
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.12.17
72802 הודעות, 177 מדרגים, 270 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 70
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.2.21
16509 הודעות, 56 מדרגים, 68 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 61
תוך זמן קצר בני השטן בעזה עצמם ילחמו לשחרר ביניהם כדי לשחרר את החטופים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.12.22
3394 הודעות, 40 מדרגים, 53 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 72
אתה צודק מאוד,לא יקרה לצערנו
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.2.21
16509 הודעות, 56 מדרגים, 68 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
אם בני משפחתכם היו באמת חשובים לכם הייתם מבעירים את מעברי הסחורות לבני השטן בעזה במקום את כבישי תל הביב.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.6.23
7968 הודעות, 45 מדרגים, 86 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
זו גם הסיבה למה החמאס מסרב לעסקה. הם רוצים להציל את עורם, וזה משהו שישראל פשוט לא יכולה לתת להם.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.6.13
31927 הודעות, 105 מדרגים, 185 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 21
ושלא יכנס שום סיוע הומינטרי בגלל זה.
והנה, איפה אנחנו עכשיו?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.6.23
7968 הודעות, 45 מדרגים, 86 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 31
שנית, האינטנסיביות ירדה בגלל מספר סיבות האחת מבצעית (איראן תקפה, הצפון מתחמם, הכנות לפילדלפי) והשנייה המומ עם חמאס- רצו לתת צ'אנס להצלחת המומ.
אי הכנסת סיוע היו מביא לסנקציות ואמברגו נשק על ישראל. זה בוודאי שלא היה מסייע למאמץ המלחמתי או להחזרת החטופים.
ישראל היא לא ארהב, או סין, או רוסיה. אנחנו לא פועלים בחלל הריק, המאמץ המלחמתי מושפע משורה של גורמים
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.6.13
31927 הודעות, 105 מדרגים, 185 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 38
אני לא אומר שאין, אבל היא ממש לא כמו שהייתה בין נובמבר לדצמבר.
האינטנסיביות ירדה גם לפני שאיראן תקפה, כך שאני לא קונה את זה.
הצפון מתחמם? באיזה אופן? אין משהו אקסטרה שקרה בתקופה האחרונה(חודש-חודשיים אחרונים) מאשר שלא קרה בנובמבר, דצמבר וכד'.
אי הכנסת סיוע קרה בהתחלה כשכולם היו איתנו, והיה, ככל הנראה, אחד מהגורמים לעסקה המהירה יחסית. אני מסכים שאנחנו, לצערנו הרב(אם זה היה תלוי בי, בוודאי שהייתי עושה זאת), לא יכולים להרעיב אותם למוות. אבל מה שקורה כרגע זה טו מאץ' ביחס למה שהשארנו שם.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 31.7.20
4837 הודעות, 3 מדרגים, מינוס 2 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
36670 הודעות, 250 מדרגים, 479 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
בסדר, חמאס נאצים, חמאס לא רציניים, חמאס שקרנים,
חמאס לא רוצים עסקה, חמאס נותנים דרישות הזויות, הכל נכון.
אבל אם אין עסקה, איפה הלחץ הצבאי שהבטיחו לנו?
למה לא נכנסים למחנות המרכז ולרפיח? ביבי כבר אומר 4 חודשים
שחייבים להיכנס לרפיח ואנחנו עוד רגע כבר בחודש מאי.
זה הכאב של המשפחות. אם אין עסקה למה אין לחץ על חמאס?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.6.23
7968 הודעות, 45 מדרגים, 86 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 26
שלא לדבר על הצורך בהכנות לכניסה בעיקר לכל הקשור לציר פילדלפי
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.6.13
31927 הודעות, 105 מדרגים, 185 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 36
היה צריך להחליט אי שם ב-10.10 (נתתי כמה ימים ספייר להתאושש מהההלם של ה-7.10) מה צריך לעשות.
אם הולכים בכל הכוח על כוח צבאי + אי-הכנסת סיוע הומיניטרי - אז הולכים על זה עד הסוף.
אם מעדיפים קודם לדבר ולנסות לחלץ "מדינית" - אז הולכים על זה.
הי הנראה שהתחלנו טוב באסטרטגיה הראשונה, ואכן, אחרי בערך 50 יום, הייתה עסקה שחילצה עשרות.
אבל משם? אנחנו גם לא נושאים ונותנים, גם לא מפעילים לחץ צבאי , וגם מכניסים סיוע הומינטרי בקצב מסחרר.
אם אחרי פיצוץ העסקה הראשונה, ביבי היה מיד נכנס לרפיח ולא מוריד את הרגל מהגז, אולי הדברים היו נראים אחרת.
"היו אומרים" - בסדר, אז היו אומרים. צריך לעשות דברים בחוכמה. בסוף, יוצא, שבגלל שפחדו מ"היו אומרים" אז אנחנו במצב שאוטוטו 200 יום הם בגהנום, ומי יודע בכלל כמה נותרו חיים
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.6.23
7968 הודעות, 45 מדרגים, 86 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 42
גם אחרי העסקה הראשונה היה לחץ מאסיבי על חמאס בעיקר חאן יונס. שהייתה מעוז של חמאס.
בסוך מתעלמים כאן ממספר דברים:
הראשון חמאס רוצה להציל את עצמו, לא משנה באיזו קונסטלציה זה משהו שישראל לא יכולה לתת. וזה פער בלתי ניתן לגישור.
שנית, כפי שאמרתי ישראל היא לא ארהב, היא לא יכולה להחליט שאין סיוע הומניטרי למרות שזה היה מסייע בשחרור החטופים כי זה היה גורר סנקציוצ ואמברגו נשק.
שלישית, ישראל מנהלת עוד מערכה, לא רק בדרום. גם בצפון. והצפון משפיע מאוד על המערך הצבאי, גם כלפי עזה. (לצערנו שמענן על פציעתם של 4 לוחמי סיירת גולני בשטח לבנון רק לפני כמה ימים, זו רק דוגמא לאחת מהפעולות המתרחשות בשטח).
והנקודה האחרונה ואולי החשובה ביותר- לא בטוח שחמאס יכול לספק את הסחורה. לא ברור כמה מהחטופים נשארו בחיים (במידה ומדובר בגופות זה גם משפיע על המחיר). ובכלל לא בטוח שיש לו גישה לכלל החטופים
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 11.7.14
2727 הודעות, 21 מדרגים, 41 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 26
המשפחות שכרגע הכי קול יות זה משפחות שכבר מזמן צועקות לעצור מיידית הכל וללכת על עסקה בכל מחיר, גם בשיא הכתישות והלחץ אותן משפחות וגורמים פוליטיים התלוננו.
איך שאני רואה את זה זאת כרגע דרך אמצע כדי לאפשר הסכם ללא נסיגה כואבת ומשפילה מעזה, ובמידה וזה לא הכיוון -הזרמת כוחות נוספים עם מינימום סיכון כדי לחזור לעצימו גבוהה.
תזכור גם שחלק גדול מהעתודה המדוברת הם מילואימניקים ששירתו 3-5 חודשים ברצף ורצו לתת להם גם אוויר לנשימה - אני אישית מכיר אחד כזה שחזר השבוע אחרי חודש וחצי בערך בבית.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 16.2.23
276 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
למרות שאני לא מסכים איתה, אני לא מאחל לאף אחד להיות במצב שלה.
ובהערת אגב, כשהכל 'בושה' אז שום דבר לא בושה.
הם לקחו את זה מ shame shame של משחקי הכס?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.6.17
54797 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
לדעתי הם צריכים ללחוץ על הממשלה הכושלת בתולדות המדינה להגביר את הלחץ הצבאי
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.7.17
12143 הודעות, 84 מדרגים, 142 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
היא בת דודה של חטוף אז זה בוודאי אומר שהיא צודקת.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.12.22
3394 הודעות, 40 מדרגים, 53 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 55
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.12.22
649 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
עד החלק הזה בראיון ניסיתי להזדהות, מהרגע הזה איבדה אותי לחלוטין.
כשאמרו לה שחמאס הוא זה שמערים קשיים, אז היא בסוג של ניפנפה את זה.
נדמה שהיא שבויה במחנה רל"ב
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.11.16
12911 הודעות, 41 מדרגים, 75 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.11.20
8936 הודעות, 26 מדרגים, 31 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 59
לא סתם החמאס לא מעביר את שמות החטופים החיים. לצערי כנראה רק בסביבות עשרים עדיין בחיים מקיפים את סינואר כמגן אנושי
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.5.04
25036 הודעות, 150 מדרגים, 270 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.5.07
123792 הודעות, 537 מדרגים, 1034 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מזמינה אותם לאולפנים ונותנת להם מיקרופון פתוח וחיבוק והכל למען המטרה שלהם - הפלת הממשלה ובחירות עכשיו, שיזדיינו החטופים עד אחרי הבחירות.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.11.20
8936 הודעות, 26 מדרגים, 31 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
תקשורת פח. נותנת במה רק למי שנגד הממשלה. אלפי חיילים וחצי מדינה עוסקים בנסיון למוטט את החמאס ולהשיב את החטופים והנבלה הזאת במקום לסייע למגר את החמאס מחלישה את אלה שנלחמים להשבת עופר קלדרון- שישוב במהרה אמן
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.6.14
5913 הודעות, 24 מדרגים, 36 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
"וויתרו"?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.3.18
64689 הודעות, 169 מדרגים, 248 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
98630 הודעות, 324 מדרגים, 409 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.4.12
8212 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
אפשר לבקש מהבת דודה להפסיק לחרטט?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.6.13
31927 הודעות, 105 מדרגים, 185 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 74
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.12.22
3394 הודעות, 40 מדרגים, 53 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 76
זה שקר גס ודוחה וזה שהיא דודה לא אומר שאפשר להוציא את דיבת כולם לרעה,בואו תהיו פרקטיים תגידו מה לעשות שלא נעשה ללא סיסמאות מפוצצות ומתפתלות של "הכל",יש פה בחור למעלה שהציע למשל לא לתת דלק שזה נהדר בעיניי וכדומה,כל מה שהצעת לרוצחי האדם הברברים הללו לא עזר,ספוילר-כנראה לא יעזור,הם תמיד ישאירו אצלם ולו כקלף מיקוח חטופים
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
98630 הודעות, 324 מדרגים, 409 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 78
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.11.23
1279 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.12.07
19940 הודעות, 111 מדרגים, 131 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.10.03
24368 הודעות, 109 מדרגים, 207 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
ויתרנו עליהם.
וזה קרה כאשר הרצי הוציא כוחות מתוך עזה, במקום לשלוח אותם לרפיח.
מבחינת משפחות החטופים, חמאס דורש את כל הקלפים עבור 20 חטופים. האם זה ראוי ונכון? להציל 20, ולהפקיר את השאר?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.8.18
370 הודעות
בתגובה להודעה מספר 99
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 31.7.20
4837 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.11.23
3590 הודעות, 19 מדרגים, 21 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
המציאות בפועל מראה שהיא צודקת לחלוטין. "הנצחון המוחלט" הוא קשקוש בזוי שמכרו לכם ואתם כמו כבשים טובות אכלתם בשמחה ובכיף.. על סולם גבוה העלו אתכם, ועכשיו איך תרדו?
בפועל אין "נצחון מוחלט", יש דילול כוחות מוחלט, יש סינוואר שלא מרגיש שום לחץ לא צבאי ולא מדיני (ותודה על ההתחמקות מהעיסוק ביום שאחרי) ושום אינטרס לעשות עסקה כרגע. עסקה הייתה צריכה לקרות לפני כמה חודשים כשבאמת היה לחץ צבאי, אבל אז העדיפו למכור לכבשים קשקושים על "נצחון מוחלט", ואלו כמובן לא עמדו במבחן המציאות.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.2.20
11303 הודעות, 30 מדרגים, 48 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
דחפו לעסקאות בחלקים, עשו הפגנות שתמכו בכניעה מול דרישות חמאס
לא מאמין שנשארו חטופים בחיים
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.11.23
3590 הודעות, 19 מדרגים, 21 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 113
לעסקה הגדולה היו צריכים לחתור בכל הכוח לפני כמה חודשים כשכל הכוחות היו בעזה וחמאס היה לחוץ.
עכשיו נשאר גם בלי החטופים וגם בלי "ניצחון מוחלט"
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 31.10.13
45565 הודעות, 153 מדרגים, 279 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.4.10
13009 הודעות, 89 מדרגים, 150 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.1.24
94 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.10.22
13341 הודעות, 67 מדרגים, 115 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד