איראן שיגרה לשטח ישראל מאות טילים וכטב"מים במתקפה אווירית שלא נראתה כמותה • לבכירי מערכת הביטחון לשעבר זה לא מספיק, והם יצאו בקמפיין שמטרתו אחת - להניא את ישראל מלבצע את משימתה הדחופה והחשובה: תקיפה באיראן
תבוסתנות – קווים לדמותה: בראשית השבוע, בלילה שבין שבת לראשון, יצאה איראן במתקפה רחבת היקף על מדינת ישראל ושיגרה לעברה לפחות 320 טילים בליסטיים, טילי שיוט וכטב"מי נפץ (ע"פ נתוני inss) משטח איראן לעבר אזורים רבים במדינת ישראל.
המתקפה האיראנית נחלה כישלון לאחר שיתוף פעולה נרחב בין ישראל, ארה"ב, בריטניה, צרפת, ירדן וסעודיה שיחד עם מערכת ההגנה האווירית הישראלית יירטו את רובם המוחלט של הטילים והכטב"מים ששוגרו משטח איראן. כ-60 טון של חומר נפץ שיגרה איראן על מדינת ישראל.
אבל לשורת בכירים לשעברים במערכת הביטחון זה לא מספיק כדי לדרוש מישראל תקיפה משמעותית באיראן ולהחזיר את כוח ההרתעה למדינת היהודים. לא די בכך, אותם בכירים מנהלים קמפיין במטרה אחת: להניא את ההנהגה המדינית ואת מערכת הביטחון מלהגיב למתקפה האיראנית הנרחבת על ישראל ולתקוף בחזרה את ראש נחש הטרור האזורי, משמרות המהפכה של הרפובליקה האסלאמית.
בריאיון שהעניק לחדשות 12, אמר גיורא איילנד, לשעבר ראש המלל : "נתחיל מהדבר שאני אומר אותו בחדות – ישראל לא צריכה לתקוף באירן, נקודה. אין בעניין הזה שום רווח ויש פה פוטנציאל להסתבכות, גם צבאית, גם אזורית, גם עם כל ידידינו, וההישג במילא לא יהיה משמעותי".
גם דן הראל, סגן הרמטכל לשעבר , התראיין בגלי צה"ל והסביר מדוע על ישראל מוטל להבליג בשקט על המתקפה האיראנית: "האיראנים נתנו לנו בעצם מתנה אסטרטגית, מצב חדש שאנחנו יכולים לנצל אותו לטובתנו. כי במקום לתקוף על אדמת איראן איזשהו מחנה צבאי או בסיס מל"טים ולגרום לו נזק שלא ישפיע על המצב בכללו ולהפך, ישקיע אותנו עמוק יותר בבוץ הבלתי-נגמר של הלחימה, ויוסיף לנו אויב פעיל שמי יודע מתי יחליט שדי לו בלחימה – אפשר או לתקוף שלוחים ולגרום להם נזק ודרכם לגרום נזק לאיראנים, או לקבל את ההצעה האמריקאית, שמדברת על יצירת ציר של מדינות סוניות מתונות כאן באזור".
ואיך אפשר בלי עמוס ידלין, אלוף במיל בצהל וטייס קרב בעברו , שכתב מאמר וגם צייץ בחשבון ה-x שלו שורת ציוצים בעניין הזה: "המפתח להמשך הוא ארה"ב, המצויה בדילמה. מצד אחד היא מבינה כי המתקפה האיראנית מהווה חצייה של קווים מסוכנים, וכי בעלות בריתה באזור זקוקות למנהיגותה ולנחישותה מול איראן. מצד שני ממשל ביידן רואה במניעת מלחמה אזורית אינטרס אמריקאי עליון; וחושש שנתניהו חותר לגרור אותו לשם", כתב ידלין והוסיף: "יציאה למתקפת תגובה נגד איראן ללא תיאום וגיבוי אמריקאי תהיה שגיאה אסטרטגית".
https://twitter.com/Now14Israel/status/1780290009674727577
חבר מתאריך 10.10.23
180 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
אין ולו גרם אמינות בהם!
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.4.24
64 הודעות
בתגובה להודעה מספר 1
המרגל שתקע אותי
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.3.23
1594 הודעות, 22 מדרגים, 43 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 13
ערכתי לאחרונה בתאריך 17.04.24 בשעה 06:40 בברכה, lem
המככבים באולפני התקשורת.
הם קשורים למשרות ו/או תקציבים במכוני מחקר כביכול, שניזונים מכספים זרים ו/או אמריקאים ו/או בעלי הון המתנגדים לממשלה.
הם שבויים של תפישות ארכאיות של הכלה, של שיקום, של ריצוי התקפן, התקפן מורתע, ולא מבינים דבר במציאות הכוחנית של המזרח התיכון.
הם נבנים על המוניטין שלהם כביכול, למרות שבחינה אובייקטיבית תגלה שמדובר בכשלונות חוזרים ונשנים שלהם, בחוסר הבנה אסטרטגית מינימאליטת, ובחוסר יושרה על מנת להודות בטעויות. תפישת העולם שלהם אינה דמוקרטית. תהליכים דמוקרטיים זרים להם ומטרידים אותם. הם גדלו בהווי הצבאי של הקסרקטינים.
ד"ר בכור פיתח נוסחה האומרת שיש להקשיב לכל המומחים הללו ולבצע את הדבר ההפוך.
הם גם תמכו באוסלו.
הם תמכו בהסכם הגז.
הם לא צפו את מלחמת אוקטובר 73.
הם טוענים תמיד שהם מבינים ויודעים יותר טוב.
ונוסיף ונדגיש עוד כמה עמדות של הלשעברים:
ואי אפשר בלי התמונה שמסמלת את הלשעברים:
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.10.19
4278 הודעות, 54 מדרגים, 108 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 65
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.10.20
7385 הודעות, 53 מדרגים, 83 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 83
כדרכו של ביבי מימים ימימה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.10.19
4278 הודעות, 54 מדרגים, 108 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 85
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.12.22
3377 הודעות, 40 מדרגים, 53 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 83
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.11.23
87 הודעות
בתגובה להודעה מספר 65
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 11.4.11
3721 הודעות, 41 מדרגים, 82 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 65
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.12.22
3377 הודעות, 40 מדרגים, 53 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 65
מדהים,אין מראה טובה ממה ששלחת!!
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.9.17
4532 הודעות, 20 מדרגים, 10 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.4.24
190 הודעות
בתגובה להודעה מספר 33
בנתיים החומייני השרמוטה שלכם אחריי שראה מה הצבא המפגר שלו שווה ואחריי שהוא חירבן בתחתונים ביחד עם כל המטכ"ל שלכם אז שלח תשר חוץ שלכם להתחנן בארהב שלא נהפוך אתכם לאבק רדיואקטיבי
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.7.22
5283 הודעות, 35 מדרגים, 59 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 33
אפשר להתווכח האם זאת תהיה תקיפה סימבולית או משמעותית אבל לפי הפרסומים גם בתקשורת השמאלנית כבר התקבלה החלטה להחזיר להם. זה כבר משהו. בטוח עדיף מאלה שטוענים שישראל צריכה לספוג ולספוג ולספוג וכולי.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.11.21
1322 הודעות
בתגובה להודעה מספר 106
סתם תגובה לא שווה את המחיר שנשלם.
תגובה שתביא אותנו ליתרון או ביטול החיסרון היא המתאימה לארוע כזה.
לדוגמא רדיפה אינתנסיבית של כלל המליציות האירניות בסוריה כולל כל נציג מכל דרג אירני או אחר המשרת את המטרה בכל מקום שם במטרה לחסל ולא במטרה להרתיע. ( אולי ישיג שינוי בהתנהגות האירנית)
עשרות אלפי הרוגים משפיעים.
הכנה שקיטה של נשק יום הדין כזה או אחר וליצור מצב אמיתי ליכולת השמוש בוא ללא אזהרה ולהיות מוכן לסיים מהלך ברגע שהכוחות האירנים הלא שיעים יפעלו.
בקיצור פעולה אמיתית שיש התחלה ברורה ומטרה שאפשר להשיג ולמדוד כדי שנזהה שאנו מתקדמים לשם ולא סתם משהו טקטי שמוביל ל?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.4.24
190 הודעות
בתגובה להודעה מספר 1
אין לנו בעיה עם ארה"ב.. הם בעלי בריתנו.
שנית מה הם קשורים לארהב?
שלישית למה מה הם עשו לך שאין אמונה בהם? הם הביעו דעתם, רוצה? קבל אותה. לא רוצה? תדחה אותה. אבל בכבוד וכמו בן אדם. הם אחינו כמו כל יתר יהודי העולם.
ואהבת לרעך כמוך, כמו שאתה רוצה שיגיבו לך ככה עליך להגיב לרעך, אם אתה מקבל דבריו ואם לא.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.11.21
1322 הודעות
בתגובה להודעה מספר 1
אם זה רק כדי לצאת ליידי חובה, אז חילופי המהלומות יהיו כמו עם חמס וחיזבללה יסתיים כשהם ירצו ואז להגיב לא רלוונטי.
אני משער שמי שחושב לא להגיב מבין את המחיר שנשלם ומעריך שהתגובה לא תהיה מתוכננת להשגת מטרה אסטרטגית אלה יותר לצאת מיידי חובה ואז אומר לא כדאי לשלם את המחיר של חילופי המהלומות.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.7.22
5283 הודעות, 35 מדרגים, 59 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 68
לדוגמה, האיראנים תמיד ידעו שאנחנו נחזיר. אם הם יחשבו שישראל תמיד אבל תמיד בוחרת באיפוק והכלה אז הם ימשיכו לתקוף אותנו.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.11.21
1322 הודעות
בתגובה להודעה מספר 107
זה לא משחק צ'קן, זה המשחק האמיתי ורק וזו החלטה אמיתית שלנו שצריכה לומר הגיע הקו האדם הם או אנחנו ,לכן אנחנו חייבים לעבור לפגיעה אמיתית שתחליש את הצד שכנגד כך שמתנגדיו והם רבים יעיזו לצאת עליו
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.4.22
2046 הודעות, 21 מדרגים, 32 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
הציבור, בשביל שביקשו תקציב של 150 מיליארד, בשביל לקנות עוד מטוסים לחיל האוויר ולשלוט במהפיכה שלהם ולקבל עוד כספי פנסיות....
אנשים רופסים ועלובים, תאבי בצע......וכולם אנשי שמאל על מלא, מלא.....
איך במדינה עם 70% יהודים ימניים, אין אפילו 5% ימניים בקצונה הבכירה.....אפרטייד!
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.12.19
5395 הודעות, 31 מדרגים, 4 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 89
אבל הרופס נתניהו בלם אותם נקודה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.3.18
55576 הודעות, 161 מדרגים, 310 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.12.13
19725 הודעות, 93 מדרגים, 171 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.8.17
24678 הודעות, 70 מדרגים, 137 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
אותם אנשים
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.20
24335 הודעות, 114 מדרגים, 225 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
יש בזה פגיעה בהרתעה וגם בכבוד הלאומי, אבל מצד שני זו גביית מחיר אמיתית ואינטרס ישראלי ראשון במעלה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.6.23
178 הודעות
בתגובה להודעה מספר 2
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.20
24335 הודעות
בתגובה להודעה מספר 17
אני לא אופטימי ביחס לאפשרות הזאת, זה תלוי כנראה בלחץ שתפעיל ארצות הברית. בכל מקרה, בהעדר צעד כזה, אין ברירה אלא להגיב.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.6.23
178 הודעות
בתגובה להודעה מספר 19
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.20
24335 הודעות
בתגובה להודעה מספר 28
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.4.24
190 הודעות
בתגובה להודעה מספר 2
כבר יש נורמליזיה ממזמן, אתה לא רואה שיש לנו צוותי קרב משותפים? פרוייקטים כלכליים משותפים? נשאר רק הנייר הזה של הטקס בבית הלבן והצילומים. ולחכות שבן סלמאן ירש את הכתר אולי.
תקיפה תיהיה, השאלה איך איפה ומתי. הדבר היחיד שאפשר לשקול לוותר להם הפעם עבורו זה החזרת החטופים
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.11.21
1322 הודעות
בתגובה להודעה מספר 2
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 25.6.23
1747 הודעות, 10 מדרגים, 20 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
ולכן אינם כשירים להמליץ המלצות ביטחוניות
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.12.21
5824 הודעות, 15 מדרגים, 30 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
פשוט לתלוש שיערות
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 31.8.19
9226 הודעות, 98 מדרגים, 173 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 4
לפעמים אני תוהה לעצמי שאולי בגבהים שם בצמרת יש חמצן דליל שכנראה משפיע להם על המוח...
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.7.08
21136 הודעות, 66 מדרגים, 122 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 15
עמוס ידלין היה טייס קרב .
אלוהים יודע איך ממנים ראשי אמ"ן בצה"ל . במקום למנות מישהו שגדל באמ"ן - ממנים = מצניחים .
באשר ל- 7.10 רוב ראשי אמ"ן היו נכשלים כמו שחליווה נכשל גם ידלין המהולל שהגיע לראשות INSS - מכון מחקר מטעם עצמו שבינתיים טעה ברוב הערכותיו .
החוכמה והמזל לעבור קדנציה בלי אירוע משמעותי ואז אתה "הטוב" שבפרשנים .
לפעמים עדיף סייג לחוכמה ......
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.10.16
52513 הודעות, 262 מדרגים, 442 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
הגשת הלחי השנייה לסטירה מצלצלת , שום דבר חדש.
אלה הממליצים השמרנים שסיפקו המלצות והערכות מצב שגויות לאורך שנים.
ציטוט:..או לקבל את ההצעה האמריקאית, שמדברת על יצירת ציר של מדינות סוניות מתונות כאן באזור".
כאילו "סונים" הם קהל וודסטוק שליו שמחפש את טובתנו .
לא ייאמן.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.6.15
16799 הודעות, 97 מדרגים, 186 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.2.15
17928 הודעות, 96 מדרגים, 177 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
לא מדובר ב״בכירי מערכת הביטחון״ אלא בסייעני אויב ותומכי טרור.
מה שנשאר לברר הוא איך כלכך הרבה סייעני אויב ומסכני בטחון המדינה מונו במשך זמן כה רב לתפקידים בכירים במערכת הבטחון, ומדוע אחרי שנחשפו פרצופיהם האמיתיים הם עדיין לא הועמדו לדין בגין בגידה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.2.22
34233 הודעות, 166 מדרגים, 304 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 7
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.2.15
17928 הודעות, 96 מדרגים, 177 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 8
כל ילד מבין שמה שהם יוצאים אליו מנוגד לכל הגיון ומביא אסון על מדינת ישראל.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.4.20
613 הודעות, 2 מדרגים, 4 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.2.15
72466 הודעות, 270 מדרגים, 349 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
למה השמאל וה"ימין" במדינה הזאת כאלה ליצנים?
השמאל רוצה רק להיכנע וה"ימין" רק רוצה להשמיד את כולם ללא טיפת מחשבה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.6.15
4795 הודעות, 18 מדרגים, 27 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.6.11
5925 הודעות, 43 מדרגים, 76 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
כך ב 7 לאוקטובר כך ב14 לאפריל.תגובות מטורפות מיידיות היו מחזירות לישראל את ההרתעה שכה נחוצה ,וגם מתקבלות בהבנה בעולם.
במצב שנוצר,שום פעולה מלחמתית לא תתקבל ותמיד יקשרו לנו את הידיים.זה כבר הפך נורמה .גם אם היו חלילה נהרגים כאן מאה אנשים,ספק אם היתה תגובה הולמת.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.10.22
13318 הודעות, 67 מדרגים, 115 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.12.22
3377 הודעות, 40 מדרגים, 53 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
אבל בנקודה מסויימת לפחות חלקם צודקים והיא-ישראל לא תתקוף משהו משמעותי שישנה את כללי המשחק בשום צורה מול איראן,ככל שעוברים הימים נראה שיהיה משהו מינורי להגיד שתקפנו והגבנו,הטעות האסטרטגית הגדולה והקשה הייתה שלא ניצלנו את אותו הלילה,זה היה פשוט מתנת שמיים,כמו שהעולם שכח את שמחת תורה הרצחני והפנה לנו עורף כך ככל שעוברים הימים אם ישראל תעשה משהו יוצא דופן העולם כולו יצא נגדה,ספוילר-לכן היא לא תעשה,אשמח להתנצל פה בפני כולם אם יקרה הפוך,לילה טוב
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.2.15
72466 הודעות, 270 מדרגים, 349 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 18
ואת היחס שהתחזק כלפינו בעולם, צריך לנצל למה שחשוב באמת, שזה *עזה*.
לתקוף לאיראן מתקן נפט או שניים, לא משרת אותנו ולא קרוב לסדר העדיפויות ולמחיר של כניסה לרפיח וחיסול ממשל חמאס.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.12.22
3377 הודעות, 40 מדרגים, 53 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 21
יהיה בכיה לדורות,הלוואי ואני טועה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.6.23
178 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.4.19
777 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
ולא מאמינים ביכולות צה״ל במזרח הרחוק כי הם סירסו אותו לרמה שהם לא סומכים עליו יותר
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
89780 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
לחץ כאן לצפיה דרך טוויטר
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.3.23
1594 הודעות, 22 מדרגים, 43 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 23
ראיתי שאתה מסתמך על ליברמן.
אנא הבהרתך, על איזה ליברמן צריך להסתמך, כי הלכתי לאיבוד...
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.8.02
70092 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
אירן גדולה עלינו בכמה מידות. מה שהיה כאן במוצאי שבת לא בטוח שיחזור על עצמו: הקואליציה הזו לא תוכל להתגבש על פי גחמותינו כל פעם מחדש, וערי ישראל והמשק הרעוע גם כך יתקשו לעמוד במטחי טילים ומזלטים.
אירן ועירק נלחמו כ 8 שנים. אירן הקריבה את רוב גבריה והטילה למלחמה גם ילדים עם מפתח לגן עדן על צווארם... זה לא אוייב שפוי. זהו אוייב המונע ממניעים דתיים ומשיחיים ובלי שותפים וקואליציה לצידנו אסור לנו להכנס להרפתקה כזו. מוטב שנכה בחיזבאללה שהם נכס רציני של אירן. כך גם נחליש אותם וגם נוכל לפתור את בעיית תושבי הצפון. או להכות בהם באמצעות לוחמת סייבר מבלי לגרום לנפגעים להרס וחורבן.
למי שמעוניין לקרוא על מלחמת אירן עיראק:
https://www.haaretz.co.il/blogs/neilbar/2017-03-07/ty-article/0000017f-f8fb-d47e-a37f-f9ff38d00000
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.6.23
178 הודעות
בתגובה להודעה מספר 24
איני יודע האם אתה צודק.
אבל אם כן, אז כל הלשעברים והנוכחיים מכרו לנו לוקשים כל השנים האלה, ואירן קרעה את הבלוף שלהם?
אם כן, אנחנו לקראת סיום?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.4.24
190 הודעות
בתגובה להודעה מספר 24
איראן גדולה עלינו בכמה מידות? במספר דונמים וציור קווים על מפת נייר אתה צודק אבל בכל יתר הפרמטרים אין שחר לקביעה הזו.
מה פירוש מה שהיה במוצש לא יחזור על עצמו? אתה חושב שהם התארגנו במקרה תוך כדי ההתקפה? זה בסך הכל ברית הגנה שקיימת כבר שנים ולראשונה פשוט נחשפה לעיני העולם. אנחנו בברית צבאית נגד איראן עם כל מי שמאויים על ידם שזה בעצם כולם חוץ מחצי תימן וחצי עיראק וחצי סוריה וחצי לבנון שבכל המדינות האלה הם שולטים חצי, כמו השם שלהם ימח שמם.
ובקשר לעיראק איראן... אם סדאם חוסיין והצבא המונגולי שלו גרמו לאיראנים לאכול קקה 8 שנים עד שהם נאלצו לזרוק תילדים שלהם לשדות מוקשים אז מול ישראל הם כנראה לא יחזיקו 8 מאיות השנייה. אנחנו לא עיראק בבא ואנחנו לא סדאם חוסיין.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.3.23
1594 הודעות, 22 מדרגים, 43 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 24
"..זה לא אוייב שפוי. זהו אוייב המונע ממניעים דתיים ומשיחיים ובלי שותפים וקואליציה לצידנו אסור לנו להכנס להרפתקה כזו."
התגובה בזמן מונעת הסלמה. ככה זה בשכונה - וכל השכונה צופה בנו כעת.
אגב, זה לא רק מניעים משיחיים דתיים. זה משרת מטרות נוספות של הצדקת משטר דיקטטורי, ומטרה מאחדת. ההקטנה של האויב האיראני, והפיכתו לטמבל דתי משיחי אינה נכונה ואינה מועילה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.4.15
13699 הודעות, 69 מדרגים, 129 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.11.23
850 הודעות, 4 מדרגים, 6 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.10.11
4587 הודעות, 21 מדרגים, 23 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 26
נשא הראשון את דבריו, הקשיב הרב ואמר אתה צודק.
נשא השני את דבריו , הקשיב הרב ואמר לו אתה צודק.
פתחה הרבנים את פיה : איך יכול להיות ששניהם צודקים ? ענה לה הרב : גם את צודקת.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.3.19
17005 הודעות, 52 מדרגים, 51 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
חזק יותר,מהר יותר וגבוה יותר .
כל פעם שעשינו בניגוד לדעתם של זיקני לשעבר ,יצא שפעלנו נכון. וגם הפעם כך .
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
21150 הודעות, 93 מדרגים, 158 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.11.23
3561 הודעות, 19 מדרגים, 21 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.7.14
10544 הודעות, 143 מדרגים, 281 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
זה רוח מערבית פרוגרסיבית שלא מחוברת למציאות ותפיסה שגויה לחלוטין של האסלאם והמזרח התיכון. הייתי אומר אפילו בורות. חוסר תקיפה משמע מציאות אפילו מסוכנת יותר לאזרחי מדינת ישראל. זה אומר קריסה כלכלית וחברתית וזה בעיקר אומר שלאויב אין קווים אדומים - הכל מותר.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.4.24
190 הודעות
בתגובה להודעה מספר 31
מה זה פרוגרסיבית בכלל? לא באמת אכפת לי אז לא צריך להסביר דבר עברית אחי.
ומה קשור עכשיו לתפיסה של האיסלם?
ראשית השיעים האלה לא בדיוק נחשבים למוסלמים בעיני מדינות ערב וגם לא בעיני ערבי ישראל למיניהם.
אף אחד לא דיבר על חוסר תקיפה, העלו רעיונות שהתקיפה לא בהכרח תיהיה באיראן אלה במקום שיועיל לנו יותר.
ומה קשור עכשיו קריסה חברתית וכלכלית?
התוצאה הראשונה של ההתקפה האיראנית הזאת על ישראל הייתה הזמנות לתעש רפאל ואלביט בחצי טרליון דולר.
וזה עוד לפני שבכלל עשינו משהו.
תיהיה רגוע אבאלה... אריה לא מתרגש מכל איזה צבוע מעפן שעושה לו קולות בג'ונגל מרחוק.
והאוייב הבין יפה מאוד שהוא סתם טמבל ואין לו כלום נגדנו, תאמין לי שאם היה להם יכולת לחזור אחורה בזמן הם היו מבטלים את ההתקפה הזאת. בדיוק כפי שסינואר היה מבטל את ההתקפה הזאת בדיוק כמו שחיזבאללה היו מבטלים את ההתערבות שלהם... הם כולם תקועים בחרא ולא יודעים איך לצאת מזה. ואנחנו במקום של לבחור איך מתי ואת מי להכחיד...
רק צריך רוגע ואמונה בבורא עולם וביטחון שהכל לטובה. ויהי רצון שהשם ישלח עצות טובות לראש של מנהיגינו ויצליח לוחמינו
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.4.24
190 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
הם בסך הכל מביעים את דעתם וזה בסדר. אם אנחנו לא הולכים לגרען להם את הצורה ולהכחיד את כל איראן מלבד הריכוזים היהודים והאחרים בה שאינם עוינים אותנו במכה אחת וזה הולך להיות איזה משהו ממושך אז למה באמת זה טוב?
ההצעה של דן הראל דווקא נשמעת לא רע.
ושוב, אני מסייג שזה רק במידה ואין לנו כוונה לנטרל אותם במכה אחת ולצמיתות כך שלא ישארו שם בני אדם שיוכלו להגיב.
אם יש לנו כוונה ויכולת להכחיד אותם במכה אחת כמו דוד את גוליית אז כך יש לעשות. ויפה שעה אחת קודם.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.11.18
19603 הודעות, 67 מדרגים, 117 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
22836 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
בנושא הזה אין שחור ולבן, ולכל שיקול יש יתרונות וחסרונות.
כמובן שישראל לא צריכה לעבור לסדר היום וצריך לפעול בצורה הכי חכמה בהתאם לאינטרסים שלנו.
אם היינו מגיבים במכה עוצמתית שתביא להרס מתקני הגרעין ומערך הטילים והכטב"מים, ולפגיעה במשטר שתכניס אותו לתהליך התפרקות, אז הייתי לחלוטין בעד. אך לא בטוח שבנקודת זמן זו זה טוב לנו ויתכן שזה משהו שיועיל יותר בעוד כמה חודשים. אחרי שנסיים עם רפיח והחיזבאללה, מה שיחליש מאוד את איראן וגם זה זמן שדרוש לאימונים והכנת תוכניות.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.6.23
178 הודעות
בתגובה להודעה מספר 39
לגופו של עניין, הייתי מאוד שמח להסכים עם כל מלה שלך.
הבעיה שאני מפקפק שמי שמספר לנו את כל זה, מתכוון ברצינות לפעול, היום או בכלל.
ועוד פרט קטן: כל הלשעברים וכל הנוכחיים במשך עשורים מכרו לנו קונספציות שגויות וזרו לנו חול בעיניים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
22836 הודעות
בתגובה להודעה מספר 46
התוכניות המקוריות שאני מניח שיש יעדן הוא פגיעה באתרי הגרעין. אבל המצב השתנה מאז 7/10 ותקיפת איראן ביום שבת, ויש להוסיף עוד יעדים חשובים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
22836 הודעות
בתגובה להודעה מספר 48
ואם נגיע כעת להסכמה עם ארה"ב ואירופה להטלת סנקציות קשות על איראן, בסגנון צפון קוריאה, כתחליף לתקיפה סמלית/מוגבלת, אז התועלת עצומה בהרבה כי זה יחליש מאוד את איראן והיכולת שלה לממן טרור, וגם יכול להוביל לקריסת המשטר.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.6.23
178 הודעות
בתגובה להודעה מספר 55
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.11.03
41190 הודעות, 183 מדרגים, 361 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 39
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.11.03
10776 הודעות, 83 מדרגים, 143 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.7.14
8977 הודעות, 85 מדרגים, 128 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 47
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.1.17
1832 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מובן למה לא הותקף הכור באיראן לפני שנים רבות
הכור הסורי ב2007 הייתה הבלחה אמיצה וחד פעמית.
אך שנים רבות של פחדנות גורמת לכל המצב הקטסטרופלי הזה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 31.3.19
45262 הודעות, 222 מדרגים, 338 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.9.15
20654 הודעות, 115 מדרגים, 197 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.9.07
124617 הודעות, 398 מדרגים, 626 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
22836 הודעות
בתגובה להודעה מספר 53
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.9.07
124617 הודעות, 398 מדרגים, 626 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 56
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
22836 הודעות
בתגובה להודעה מספר 57
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.9.07
124617 הודעות, 398 מדרגים, 626 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 59
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.9.15
20654 הודעות, 115 מדרגים, 197 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 63
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.9.07
124617 הודעות, 398 מדרגים, 626 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 122
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.1.23
3869 הודעות, 26 מדרגים, 52 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 53
לא יודע אם היד של ביבי בעד או נגד ההחלטה, אבל איך אפשר לטעון שזה הוא בלבד אם יש קבינט מוסמך על פי חוק שההחלטות האלה עוברות בו ברוב?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
22836 הודעות
בתגובה להודעה מספר 76
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.7.20
960 הודעות, 2 מדרגים, 4 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.4.12
11986 הודעות, 41 מדרגים, 82 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
בקשר לבריתות: אם חבר שלי הוא חבר רק בתנאי שאני לא תוקף באיראן אז הברית איתו שווה לכקליפת השום
זה כמו הברית הגנה שהייתה לארמנים. ברית מזויפת שבזמן אמת לא הייתה שווה כלום. אז אם ברית לא שווה כלום למה לסכן את הביטחון שלנו בשבילה?
אבל הדבר המרכזי שהם מפספסים שדווקא סעודיה ואמריקה יעריכו אותנו הרבה הרבה יותר אחרי תקיפה באיראן, זה לא משנה מה הם אומרים כלפי חוץ כל בן אדם בעולם הזה היה רוצה לראות את האיראנים חוטפים מכות. גם אם הוא פוחד להגיד את זה פומבי
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.11.03
41190 הודעות, 183 מדרגים, 361 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 16.11.21
1732 הודעות, 5 מדרגים, 6 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
כדי לא להביא למלחמה אזורית
https://youtu.be/dwhzfYIS_bA?si=apfJm7DBLLjVZAwZ
דקה 9:00
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.6.21
3204 הודעות, 16 מדרגים, 32 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מתרשם שמדובר בשופרות של ארהב, לוחצים להם על הבטן והם מוציאים את הטקסט המהביל המושלם שהאמריקאים חשקו בו.
תכף נראה הפגנת קפלן נגד תקיפה באיראן?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.9.05
15349 הודעות, 55 מדרגים, 89 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.9.05
15349 הודעות, 55 מדרגים, 89 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.11.20
6437 הודעות, 29 מדרגים, 45 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.2.19
900 הודעות, 3 מדרגים, 6 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.4.20
11017 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
האמת?
זה עבד לו עם אי פינוי חאן אל אחמאר וזה עבד לו עם מימון החמאס,
אז שיטה מנצחת - לא מחליפים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.8.08
9632 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.4.20
11017 הודעות
בתגובה להודעה מספר 73
או בתרגום מנאשמית לעברית:
הנאשם הוא תרנגולת מרוטת נוצות שכל הלשעברים והשמאל והמשפטנים ואנשי הלטאה וכל מי שלא משפץ לו את הבריכה ולא מלקק לו את הסוליה ולא נותן לו את המיקלט האטומי שלו - שולטים בו ומנהלים במקומו את המדינה.
אבל אנחנו בכת, מוכנים לספוג הכל, כי נולדנו לחיות לא עבור עצמנו אלא רק עבור התרנגול המרוט, ואנחנו מקווים שאולי התרנגול הזכר הזה, שכרבולתו מדובללת ונוצותיו נמרטו והוא מחשב קיצו הפוליטי לאחור, יטיל לכבודנו ביצה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.8.08
9632 הודעות
בתגובה להודעה מספר 77
הנאשם אשם!אבל אתה כותב אוטומט כאילו אני ביביסט
כמו שתמכת והגנת על הכניעה לחיזבאלה של ממשלת חמאס-לפיד.
או דוכני הסרבנות.
הנאשם אשם!
השמאלנים יותר!!!
קחו אחריות!! מחכים לכם בהאג ועזה!!
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.4.20
11017 הודעות
בתגובה להודעה מספר 78
כיועץ לענייני פילוג ושינאה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.8.08
9632 הודעות
בתגובה להודעה מספר 82
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.4.20
11017 הודעות
בתגובה להודעה מספר 84
אני יודע שזה לא מתאים לקונספציה של מחלקת הרעל אבל היי, אתה אדם בוגר! תתמודד!
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.1.23
3869 הודעות, 26 מדרגים, 52 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
אין חובת גילוי נאות? שיבהירו מטעם מי הם מדברים? אם מישהו מקהלת היה מדבר, הוא היה ישר מסומן כ"חוקר ממכון קהלת", אפשר בבקשה לסמן גם את הלשעברים ואת המכונים שמפרנסים אותם? אולי הם בכלל עובדים בשביל מכונים קטארים? איך נדע
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.12.13
26863 הודעות, 154 מדרגים, 278 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.4.20
5938 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
אם זה לא בן ניתאי - או בשמו העברי בנימין נתניהו. ראש הממשלה הכי רופס שהיה כאן מאז ומעולם, לידו משה שרת הוא טיגריס בנגלי...
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.11.03
41190 הודעות, 183 מדרגים, 361 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 80
כי אם לא, אין הבדל....
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.4.20
5938 הודעות
בתגובה להודעה מספר 99
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.11.03
41190 הודעות, 183 מדרגים, 361 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 132
כי ביבי והבובות האמריקאיות - גנץ, לפיד ושות' זה same same ...
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.11.13
19924 הודעות, 106 מדרגים, 46 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.9.20
2902 הודעות, 38 מדרגים, מינוס 14 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.1.06
23039 הודעות, 101 מדרגים, 177 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.8.20
3069 הודעות, 60 מדרגים, 101 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.11.13
19924 הודעות, 106 מדרגים, 46 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 92
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.1.24
54 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.12.08
9947 הודעות, 49 מדרגים, 93 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
ידוע שה"לשעברים" הם זן חסר בושה ומודעות עצמית, אבל בעלי אגו נפוח וחשיבות עצמית חסרת בסיס
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.4.08
11362 הודעות, 131 מדרגים, 250 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.12.12
39186 הודעות, 186 מדרגים, 359 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.6.19
2441 הודעות, 3 מדרגים, 6 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
זה לא חדש שהרבה מהלשעברים מדבררים, למעשה, את עמדת ארה"ב. זה לא אומר שהם אוטומטית טועים בכל דבר שיגידו. ואני לרוב ממש, אבל ממש, סולד משלושת הגנרלים שהובאו כאן.
https://youtu.be/-3shF-CtGFs
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
627 הודעות, 3 מדרגים, 6 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.1.15
11680 הודעות, 42 מדרגים, 33 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
האמריקאים שרויים בקונספציה שמזכירה את ה 11.9
הם מבחינתם רוצים שקט ולא אכפת להם שכולם מסביב ישרפו בטווח הארוך
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.10.12
29654 הודעות, 109 מדרגים, 176 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 105
ברגע שיהיה להם אינטרס כזה, הצד השני יפגוש את מכונת המלחמה החזקה ביותר בהיסטוריה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.1.15
11680 הודעות, 42 מדרגים, 33 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 111
הכשירות שלהם גם לא ברורה, הטילים ספק אם ייפגעו במטרות
ישראל יוצאת מהסיטואציה כצבא הכי מאומן בעולם, מערכות הנשק שלנו יעברו אופטימיזציות ויציגו את האמינות והכשירות הכי טובות בעולם
והאמריקאים השחצנים , הם יחטפו לצערי טיל באחת מהאוניות שלהם, הקונספציה שהם נמצאים בה הרסנית
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.10.12
29654 הודעות, 109 מדרגים, 176 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 112
כול הידע על הנשקים שלנו שעוברים אופטימיזציות משותף עם האמריקאים.
אין לנו פרויקטים של נשק רצינים שלא נעשה בשיתוף איתם.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
9304 הודעות, 55 מדרגים, 88 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
ברצותו ישראל תתקוף באיראן
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.10.12
29654 הודעות, 109 מדרגים, 176 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.4.12
15327 הודעות, 122 מדרגים, 174 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.3.18
15674 הודעות, 58 מדרגים, 107 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
תבוסתנים לא מתאימים למזרח התיכון, שיעברו לשוויץ.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.10.16
3266 הודעות, 9 מדרגים, 14 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
לפחות אחד מהם היה נראה כאילו שילמו לו על העמדה הזאת.
בהתחלה הסביר שזה רק כתבמים ואפשר להבליג עם זה
אח"כ כשפתאום ירו טילים התחיל להתפתל שעדיין צריך לחכות לראות מה הנזק, ובכך מקרה חייבים לחכות כמה ימים כדע לא להגיב מהבטן.
מה זה בכלל להגיב מהבטן? אם היו תרחישים ונקבעו מדרגות תגובה מראש איזה מן טיעון זה לחכות בכל מחיר?
בעיני מדובר בפרשנים מטעם, ממומנים בדרך כזו או אחרת. אין לי שום הסבר הגיוני אחר.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.12.18
1572 הודעות, 3 מדרגים, 6 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.3.15
1907 הודעות, 7 מדרגים, 8 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
אני באמת שואל
מה אכפת לנו מהלדעברים
עד מתי ערוץ 14 המזופט יחדיר לנו מסרים למוח בצורה עקיפה
כל העם בעד תקיפה
אסטר להיות חלשים
לתקוף
ועכשיו
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.3.12
3546 הודעות, 14 מדרגים, 23 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 119
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.3.12
3546 הודעות, 14 מדרגים, 23 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.7.14
13176 הודעות, 123 מדרגים, 193 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.11.08
78765 הודעות, 459 מדרגים, מינוס 64 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 31.7.20
4796 הודעות, 3 מדרגים, מינוס 2 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
היום כשהעניין התקרר וניתן לחשוב יותר בצורה שקולה אני בהחלט חושב שיש גם יתרון בלא לתקוף מייד בטח אם מדובר בתקיפה מוגבלת דלא תשיג הישג משמעותי ולחילופין לתת לאיראנים להזיע בעוד אנחנו בונים לגיטימציה לפעולה מוסכמת עם אמריקה בהמשך נגד הגרעין
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.3.21
472 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
ערכתי לאחרונה בתאריך 17.04.24 בשעה 10:09 בברכה, emanuel
לך תדע איזה אנשים בישראל מקבלים אישורים ללימודים בארה"ב, רישיונות עבודה, אפשרות לפתוח חברה, אפשרות לקשר עם לקוחות בטחוניים אמריקאיים, "קיצורי דרך" בקבלת תוארים באוניברסיטאות בארה"ב וכדומה.
הכל מסריח בממלכת צה"ל הישן, זה עם הקונספציה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.4.12
47571 הודעות, 480 מדרגים, 953 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 131
אין להם אלוהים ומצפון
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.5.07
123792 הודעות, 537 מדרגים, 1034 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 11.2.22
1318 הודעות, 5 מדרגים, 10 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.7.23
3367 הודעות, 18 מדרגים, 24 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.4.12
8208 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.1.15
124 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
התבוסתן הגדול הוא מי שלא החליט לתקוף את איראן ישר ברגע שהם שלחו את הטילים והמלטים לכיוון ישראל.
בושה שככה הפקיר את אזרחי המדינה
באיזה זכות יש לו את החוצפה לא להגיב ????
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד