פיקוד העורף עידכן הערב (שבת) את ההנחיות לציבור, ועקב כך לא יוכלו להתקיים משחקי כדורגל וכדורסל עם קהל החל מהיום ועד שני בערב. על פי הנחיית פיקוד העורף ניתן יהיה לקיים התקהלויות עד 1,000 איש בלבד.
זה אומר שארבעת המשחקים הבאים בליגת העל יתקיימו ללא קהל. מדובר במשחקים בין הפועל ירושלים למכבי פ"ת (ראשון, 19:00), הפועל חיפה - בני ריינה (ראשון, 19:45), מ.ס אשדוד - מכבי נתניה (ראשון, 20:00), והמשחק בין הפועל באר-שבע למכבי ת"א ביום שני (20:30). ממינהלת הליגה נמסר: "בשל הנחיות פיקוד העורף שיכנסו לתוקף הלילה בחצות כל משחקי הליגות המקצועניות ביומיים הקרובים (ראשון ושני) ייערכו ללא קהל ובנוכחות בעלי תפקידים בלבד".
1 צפייה בגלריה
אוהדי מכבי ת"א
אוהדי מכבי ת"א
אוהדי מכבי ת"א. המשחק מול באר-שבע יתקייים ללא קהל
(צילום: עוז מועלם)
ברק יצחקי מדבר אחרי ההפסד של בית"ר להפועל חדרה
(ONE)
ארז כלפון, יו"ר מנהלת הליגות, אמר: "בשל העובדה שמדובר באיומים חדשים על מדינת ישראל שאנו עוד לא יודעים מה היקפם והשפעתם הוחלט שלא לאפשר הכנסת קהל למשחקים ביומיים הקרובים. אנו נמשיך להיות בקשר עם פיקוד העורף ומשטרת ישראל ונעדכן את הקהל והקבוצות לגבי המשך התנהלות המשחקים".
גם משחקי ליגת העל בכדורסל מחר וביום שני אמורים להתקיים ללא קהל, וכך גם משחק מספר 3 בגמר ליגת העל בכדורסל נשים. ממינהלת הליגה בכדורסל נמסר: "אנחנו כפופים להנחיות פיקוד העורף, ונפעל בהתאם בכל המשחקים". כזכור, בפעמים הקודמות בהן היו הגבלות כאלה של פיקוד העורף, כמו בתחילת המלחמה, משחקי ליגת העל נערכו ללא קהל.
פורסם לראשונה: 20:51, 13.04.24