"אהיה שם עם רובה ואחכה לך": מייקל רפפורט מקבל איום מפורש ברצח

כמי שמביע תמיכה גורפת בישראל, השחקן היהודי רגיל לקבל איומים על חייו • אך נראה כי הפעם נחצה גבול מדאיג ומסוכן

השחקן האמריקני מייקל רפפורט בעצרת החטופים בת"א. צילום: גדעון מרקוביץ'

היום (רביעי) השחקן היהודי-אמריקאי מייקל רפפורט שיתף את שני מיליון עוקביו בתגובה מפחידה שקיבל לאחר שפרסם ברשת תאריכים להופעות שלו בארצות הברית, כשזו כללה איום מפורש ברצח.

"כתבתי לעצמי. אהיה על הפיגומים של התאורה עם 3.08 (הכוונה היא ככל הנראה לקליע של רובה ציד; ע"ח) ואחכה שתעלה על הבמה", כתב לרפפורט גולש בשם אנתוני מקיי והוסיף גם איומים שכוונו לישראל: "אני מקווה שאתם הישראלים המטונפים תקבלו את מה שמגיע לכם. פאק, אני לא יכול לחכות לפלישה המאסיבית לישראל כדי לרקוד על הקבר שלך".

הסטורי מייקל רפפורט, אינסטגרם,

"ייתכן ואצטרך את ה-FBI הפעם", כתב רפפורט בכיתוב שנלווה לפוסט אותו כבר הספיק להסיר, בו תייג את מקיי שמגיע מניו זילנד ואת השחקן דין קולינס שמגיש לצידו לפעמים בפודקאסט שלו "I Am Rapaport".

רפפורט ("חברים", "נמלטים") הוא כאמור אחד מתומכיה הקולניים והפעילים ביותר של ישראל במיוחד מאז אירועי 7 באוקטובר. הוא אף ביקר בארץ שלוש פעמים ולקח חלק בשני מערכונים של "ארץ נהדרת" מאז החלה מלחמת חרבות ברזל.

מייקל רפפורט על סט "ארץ נהדרת", צילום: ללא קרדיט

בין מפגשים עם משפחות החטופים והפצועים ותיעוד הפעילות ההסברתית שלו בארץ למיליוני עוקביו ברשתות החברתיות, רפפורט מקפיד גם להתראיין ולעמוד על כל במה שניתנת לו כדי לזעוק את זעקת החטופים, תוך שהוא מעביר ביקורת נוקבת על שלל גופים דוגמת האו"ם והממשל האמריקאי וכן על הקולגות שלו (בדגש על היהודים שבהם) אשר שומרים על שתיקה ומסרבים להשמיע קול למען ישראל.

מייקל רפפורט באולפן "ארץ נהדרת", צילום: קשת 12

"אני נבוך ומתבייש שאפילו אדם אחד לא אמר משהו על השבויים שנחטפו מישראל לאור יום", אמר לאחר טקס פרסי גלובוס הזהב האחרון. "אנחנו, השחקנים, האמנים, ידועים בכך שאנחנו מדברים על הדברים החשובים, מדברים על הכל, ופתאום אין לאף אחד מה לומר. אני רוצה להתנצל בפני ישראל, להתנצל בפני החטופים והמשפחות שלהם, על השתיקה הזאת. אנחנו כשחקנים צריכים להתבייש בעצמנו".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר