שתף קטע נבחר

מוריניו בלחץ? סגר את אימוני ריאל בפני התקשורת

המנג'ר הפורטוגלי הכריז על עוצר של 48 שעות לקראת המשחק מול דפורטיבו לה קורוניה. מאמן טוטנהאם, הארי רדנאפ: "מוריניו יכול לשכוח מגארת' בייל - הוא לא הולך לשום מקום"

בקיץ האחרון הובא ז'וזה מוריניו לסנטיאגו ברנבאו על תקן מושיע, אולם חמישה מחזורים מפתיחת העונה ובחלוף שניים נוספים בליגת האלופות, ניכר כי משהו חורק במכונה הנוצצת של המנג'ר הפורטוגלי.

 

למרות שעדיין לא נוצחה, ריאל מדריד עדיין רחוקה מלהרשים והדבר מתבטא במאזן הכיבושים של הקבוצה (שישה בליגה, שלושה בליגת האלופות). הבצורת נמשכה גם בשבוע האחרון, שהחל בתיקו מאופס מול לבאנטה ונמשך ב-0:1 דחוק על אוקזר, משער של אנחל די מריה בדקות הסיום.


ז'וזה מוריניו. נטש את מסיבת העיתונאים לפני המשחק מול אוקזר (AP)

 

למוריניו, אשף תקשורת ואחד שאוהב מאוד את המצלמה בדרך כלל, זה הספיק ככל הנראה והבוקר (ו') הוא החליט על סגירת אימוניה של הקבוצה לקראת המשחק מול דפורטיבו לה קורוניה ביום ראשון, אולי בניסיון להוריד מעט לחץ מחניכיו.

 

יש הטוענים כי האקט החריג מגיע בתגובה למסיבת העיתונאים הסוערת לקראת המשחק מול אוקזר, במהלכה נשאל מוריניו על יחסיו עם פדרו ליאון (שנותר מחוץ לסגל להתמודדות), כמו גם על כושרו של כריסטיאנו רונאלדו מפתיחת העונה. 'המיוחד', כך התברר, לא אהב כמה מהשאלות ונטש את מסיבת העיתונאים כעבור זמן קצר.


גארת' בייל (מימין). רדנאפ: "הוא לא הולך לשום מקום" (גטי אימג'ס)

 

רדנאפ: "מוריניו יכול לשכוח מגארת' בייל"

במקביל, מוריניו לא יורד גם מהכותרות באנגליה. לאחרונה דווח על התעניינותו

של הפורטוגלי במגינה השמאלי והנהדר של טוטנהאם, גארת' בייל (21), אולם הבוקר הבהיר מנג'ר הספרס, הארי רדנאפ, כי זה אינו עומד למכירה.

 

"קראתי בלא מעט מקומות על כך שבייל מושך את תשומת ליבם של מספר מועדונים גדולים - ביניהם ריאל מדריד ואחד ז'וזה מוריניו", אמר ל'סאן'.

 

"מוריניו בהחלט יודע לזהות כישרון כשהוא רואה כזה, אבל דבר אחד בטוח - גארת' לא הולך לשום מקום, לא אתן לו. אנחנו בונים משהו מסוים בווייט הארט ליין ומוריניו בהחלט יכול ליהנות מביצועיו של השחקן, אבל הוא יכול לשכוח ממנו". 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים