שתף קטע נבחר

טוקיו: פאר ופנג כבר בחצי הגמר בזוגות

הישראלית ושותפתה הסינית ניצחו את פנטה ודולקו, המדורגות 1 בעולם. יחידות: ווזניאקי עשתה צעד נוסף בדרך למקום הראשון

שחר פאר אמנם הודחה השבוע בסיבוב השני של טורניר היחידות הגדול בטוקיו (פרסים בסך 2 מיליון דולר), אבל בטורניר הזוגות הישראלית רושמת הצלחה לא קטנה עם שותפתה השבוע, הסינית שוואי פנג.

 

פאר ופנג המשיכו את המסע המוצלח שלהן בבירת יפן עם ניצחון מרשים על הצמד הטוב בעולם כיום, האיטלקייה פלביה פנטה והארגנטינית ג'יסלה דולקו, 7:5, 1:6, 8:10. הישראלית ושותפתה יתמודדו על הכרטיס לגמר מול ליזל הובר (ארה"ב) ויאן ז'נג (טייוואן).


ווזניאקי. עשתה צעד נוסף לעבר המקום הראשון בעולם (צילום: AP)

 

יחידות: ווזניאקי מחכה לאזרנקה

בטורניר היחידות, נקבע הפיינל פור בטוקיו. הקהל המקומי אמנם כבר לא נהנה מביצועיה של הגיבורה המקומית - קימיקו דאטה-כרם, אבל כן יזכה בסוף השבוע לחצאי גמר איכותיים בטורניר המקומי (פרסים בסך 2 מיליון דולר).

 

המדורגת 1 בטורניר, קרוליין ווזניאקי, לא עבדה קשהמדי ברבע הגמר שלה, לאחר שיריבתה, הפולנייה אגניישקה רדוואסקה, נאלצה לפרוש בפיגור 5:0 במערכה הראשונה עקב פציעה.


אלנה דמנטייבה. ניצחה בדרבי הרוסי את זבונארבה (צילום: AP)

 

הדנית הצעירה, שרוצה לזכות בתואר שישי ב-2010, תפגוש בחצי הגמר המרכזי את ויקטוריה אזרנקה, לאחר שהבלארוסית הביסה 2:6, 1:6 את האמריקנית שעלתה מהמוקדמות, קוקו ואנדוויי.

 

אם ווזניאקי תזכה בטורניר השבוע ותגיע לרבע הגמר לפחות בבייג'ינג בשבוע הבא,

היא תחליף את סרינה וויליאמס במקום הראשון בעולם. "זה יהיה דבר גדול להגיע למקום הראשון, זו אחת המטרות שלי בקריירה, אבל אם זה לא יקרה השנה אז בכל מקרה אני מניחה שיהיו הזדמנויות בעתיד", סיכמה הדנית הצעירה

 

בחצי הגמר השני ייפגשו אלנה דמנטייבה ופרנצס'קה סקיאבונה. הראשונה גברה בדרבי הרוסי 5:7, 2:6 על ורה זבונארבה ואילו האיטלקייה, אלופת הרולאן גארוס מוקדם יותר העונה, עברה 5:7, 6:4, 5:7 במשחק קשה את האסטונית קאיה קאנפי, מדיחתה שלשחר פאר בסיבוב השני.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים