אמבפה, סלאח ואוסימן: חמש ההעברות הגדולות שצפויות בקיץ הקרוב באירופה

הצרפתי יגיע לריאל מדריד אחרי שנתיים של סאגה מאוסה, המצרי עשוי לעבור לסעודיה אחרי הצלחה אדירה באנפילד והניגרי רוצה לעבור לצ'לסי • לא מעט שינויים צפויים במועדונים הגדולים ביבשת במהלך ואחרי אליפות אירופה • אלה הבולטים שבהם

סלאח. בדרך לסעודיה. צילום: רויטרס

ב-14 ביוני תיפתח בגרמניה אליפות אירופה, שצפויה למשוך לא מעט תשומת לב מחובבי הכדורגל בעולם כולו, אבל במקביל הקבוצות הגדולות ביבשת צפויות לערוך שינויים גדולים בסגלים שלהם, על עמדת הקווים וכמובן שיצרפו שחקנים חדשים שיעזרו להם לעמוד במשימות בעונת 2024/5 וגם בעתיד. ריכזנו לכם את חמשת ההעברות הצפויות הגדולות בקיץ הקרוב.

קיליאן אמבפה לריאל מדריד. אמנם מדובר בהעברה חופשית אבל אין ספק שהיא צפויה להיות אחת הגדולות בהיסטוריה של הכדורגל. אחרי סאגה מעייפת שנמשכת למעלה משנתיים הכוכב הגדול של נבחרת צרפת יגיע לסנטיאגו ברנבאו כמו ששאף כילד. אמבפה וריאל מדריד מחזרים אחד אחרי השנייה כבר מה שמרגיש כמו נצח, ועכשיו זה צפוי לקרות. הוספת גביע ליגת האלופות לארון הגביעים המאובזר שלו היא ללא ספק המטרה של אמבפה, ופ.ס.ז' לא הצליחה למרות הכסף שהוציאה כדי להרכיב קבוצה שתגשים עבורו את החלום. החתימה בריאל מדריד, שזכתה בגביע אירופה 14 פעמים בהיסטוריה המפוארת שלה וחמש פעמים ב-10 השנים האחרונות, תיראה כדרך הטובה ביותר להשיג תהילה אירופית.

אמבפה. תעשה סוף לסאגה, צילום: רויטרס

איבן טוני לארסנל. התותחנים שעדיין מתמודדים על אליפות מול מנצ'סטר סיטי וליברפול עושים זאת בלי חלוץ אימתני והם חייבים סקורר. לאחר שהחמיץ את רוב העונה בזמן שריצה הרחקה על הפרת חוקי ההימורים של ההתאחדות לכדורגל באנגליה, השחקן בן ה-27 חזר לברנטפורד ומספק יכולת מרשימה. השמועות על צירופו לארסנל עלו עוד לפני ההרחקה, והעובדה כי הוא הפך גם לשחקן נבחרת אנגליה וצפוי להיות בסגל ליורו לא אמורה להרגיע את מיקל ארטטה ברצון שלו לראות את החלוץ המוכשר בסגל שלו.

טוני. ארסנל צריכה סקורר, צילום: Getty Images

מוחמד סלאח לערב הסעודית. נראה שהנהירה ההמונית של כוכבים לליגה הסעודית האטה מעט. ג'ורדן הנדרסון עזב את אל איתיפאק לאחר שישה חודשים, קארים בנזמה נראה מעורער באל-איתיחאד ומעורר עניין בקבוצת נעוריו ליון, אבל המצרי שהפך לאגדה בליברפול נראה בדרך להיות המשתכר הגדול אי פעם בכדורגל העולמי כשיגיע לנסיכות מהמזרח התיכון. לא מעט קבוצות כבר רצו אותו בקיץ האחרון ומוכנות לסדר את הנכדים של הנכדים שלו. ליברפול דחתה הצעה של 255 מיליון רגע לפני סיום חלון ההעברות בספטמבר, אבל העזיבה של יורגן קלופ והחיפוש אחרי אתגר חדש, צפויה לסיים את דרכו של סלאח בעיר הנמל האנגלית.

ויקטור אוסימן לצ'לסי. ניסיון ההגנה על תואר האליפות של נאפולי בסרייה אה העונה הפך לאסון. עזיבתו של לוצ'יאנו ספאלטי בסוף העונה, הפיטורים של מחליפו רודי גארסיה ולאחר מכן גם של וולטר מצארי הפכו את העונה של הקבוצה מהדרום לקרקס. יחד עם זאת התדמית של החלוץ הניגרי לא נפגעה כלל ומי שכבש בעונה שעברה 26 שערים בדרך לתואר ההיסטורי, מבוקש מאוד בסטמפורד ברידג'. הקהל של הבלוז זוכר את ההצלחה עם דידייה דרוגבה ומקווה שעוד חלוץ אפריקאי יוכל לקחת אותה שוב לגבהים שהיא הייתה רגילה אליהם. טוד בוהלי הוציא כבר מאות מיליוני אירו על רכש שנכשל ועשוי לעשות הכל כדי להביא את אוסימן ללונדון.

אוסימן, צילום: גטי אימג'ס

אלפונסו דיוויס לריאל מדריד. המגן הקנדי לא הגיע עם באיירן מינכן להסכם על חוזה חדש והחוזה הנוכחי שלו אמור להסתיים בקיץ 2025. אחרי שמערכת היחסים של הבווארים איתו ועם סוכנו עלתה על שרטון, ריאל מנסה לקפוץ על הטרף וכבר שלחה לדיוויס מסרים שיחכה בסבלנות, כשבאיירן צפויה לקבל עליו כ-40 מיליון אירו כדי לא להפסיד אותו בקיץ הבא בחינם. פרלאן מנדי לא מספק את הסחורה בברנבאו ואנצ'לוטי ישמח לקבל במקומו את אחד המגנים הטובים בעולם ומי שכבר הספיק לזכות בכל תואר אפשרי בגרמניה.

אלפונסו דיוויס, צילום: EPA

 

 

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר