שתף קטע נבחר

צילום: אלי אלגרט

אלרואי כהן: "שמח לייצג את אזור הגליל והגולן"

קשרה הצעיר של עירוני ק"ש, נשמע נרגש ומופתע מזימון הבכורה שלו לסגל נבחרת ישראל, לקראת צמד משחקי מוקדמות היורו מול קרואטיה ויוון. דור מלול: "זו הרגשה עילאית"

מפתיע, וזה לא מפתיע. לואיס פרננדז לא פה יותר מדי זמן, אבל כבר למדנו להכיר שהמאמן הצרפתי אוהב להיות קצת שונה, מיוחד בוא נקרא לזה. כך קרה בדיוק גם פרסום הסגל הרחב של נבחרת ישראל לצמד המשחקים עם קרואטיה ויוון בשבוע הבא במוקדמות אליפות אירופה 2012.

 

 

ניתן למצוא לא מעט שמות מעניינים שמצאו את עצמם מחוץ לסגל, כמו בן סהר, אביחי ידין, מאור בוזגלו ואלירן עטר, אבל גם לא מעט זימונים חדשים ומפתיעים שלהם קרא פרננדז למשימה החשובה.

 

בין המאושרים היה דור מלול, שחקנה הצעיר של מכבי תל אביב, שהציג בתקופה האחרונה יכולת מצויינת במדי הצהובים ובשך כל יזכה להשתתף לראשונה גם באימוני הנבחרת. "זו הרגשה עילאית", סיפר הקשר. "פשוט התרגשות גדולה. זימון לנבחרת ישראל זה חלומו של כל ילד וכל שחקן, וחלום שהיה לי מאז שאני זוכר את עצמי משחק כדורגל".

 

קשר עירוני קרית שמונה, אלרואי כהן, שגם הוא זכה לזימון בעקבות היכולת המצוינת אצל מוליכת הטבלה, נשמע נרגש: "התחושה מדהימה, הזימון לנבחרת

 מאוד הפתיע אותי, אני מתרגש מאוד מכך, זה כבוד גדול לשחק ליד השחקנים הטובים ביותר, אני מאושר שרואים את המאמץ הגדול שאני עושה בקריית שמונה, אני שמח לייצג את הקבוצה ואת אזור הגליל והגולן"

 

שחקן הפועל חיפה, אושרי רואש: "זה חלום שהתגשם, חובת ההוכוחה עלי, אני אעשה הכל כדי שזה לא יהיה דבר חולף".


מי שעושה צרות להפועל תל אביב, מגיע לנבחרת. אלרואי כהן (אלי אלגרט)

 

עומר דמארי: "בכלל לא חשבתי על זה, אבל מאוד התרגשתי כשמנהל הנבחרת הודיע לי על כך. מעכשיו חובת ההוכחה היא עליי. לפחות בבית אנחנו צריכים לקחת את שלוש הנקודות ולעשות תוצאה סבירה בחוץ, אני מקווה שאני אולי שזה יעזור לנבחרת במטרה הזו".

 

זימון מרענן נוסף הוא של בלמה הצעיר של ליאז' הבלגית, רמי גרשון: אני לא מופתע, אבל כן שמח על הזימון ומקווה להוכיח את עצמי כדי לפתוח בהרכב".

 

ובקשר למצבו של יוסי בניון: קפטן הנבחרת ייצא מחר יחד עם הרופא של צ'לסי, לרופאה (מכשפה) הסרבית ובשבת תהיה הערכת מצב מחודשת לגביו".

 

בהכנת הכתבה השתתפו: יעל שחרור, עדי סרדס ונרי ברנר

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
אלרואי כהן
צילום: יועד כהן
מומלצים