שתף קטע נבחר

יורוצ'לנג': מכבי חיפה הפסידה 75:63 בפריז

בכורה לא מוצלחת לשחקניו של אלעד חסין, שכשלו לפצח את ההגנה הצרפתית. הגומלין ב-10 באוקטובר בנשר. בשבוע הבא: ניו ג'רזי נטס. המאמן: "הפער ניתן להשגה"

פרמיירה לא מוצלחת. ללא סשה בראטיץ' הפצוע, נחלה הערב (ג') בצרפת מכבי חיפה הפסד צורב במסגרת משחקה הראשון במוקדמות היורוצ'לנג', 75:63 (37:22) לפריז לבלואה. אם ברצונם של הירוקים להעפיל לשלב הבתים, יהיו החיפנים חייבים להציג יכולת התקפית גבוהה יותר בגומלין ב-13.10 בנשר, שלא לדבר על משחק הראווה בשבוע הבא מול ניו ג'רזי נטס.

 

המארחים הובילו לכל אורך המשחק, ובמהלך המחצית השניה אף הגיע הפער ליותר מ-20 נקודות (29:52, 26). פתיחה חלשה של החיפנים (17:8, 10) עמדה להם לרועץ, כששחקניו של אלעד חסין פשוט לא מוצאים תשובה להמילטון וסומרוויל המקומיים. הרבע השני היה חלש אפילו יותר, כשהירוקים לא מצליחים להגיע אל הטבעת וליי אפ של נייג'ל ווייאט חתם את המחצית על 22:37.


חסין ושחקני חיפה. יעברו את הצרפתים בנשר? (צילום: חגי אהרון)

 

ברבע השלישי הגיע כאמור היתרון הצרפתי לשיא, כשאף שחקן חיפני לא מצליח עדיין להתייצב על יותר מ-10 נקודות. ההתעוררות הגיעה רק ברבע הרביעי , כשדקות מצוינות של אבי בן שימול, דרק לואו ולארי אובאנון הצליחו לצמק ל-73:61 (29) וסלים של בול וקילינגסוורת' קבעו את התוצאה הסופית, 63:75 לפאריס לבלואה.

 

"התחלנו לא טוב", הודה בתום הערב המאמן אלעד חסין, "והיינו צריכים לרדוף אחרי פריז כל המשחק. לא הצלחנו לחזור אבל אנו מגיעים לבית שלנו והפער ניתן להשגה. אנו חייבים להשתפר כי זה היה המשחק הכי גרוע שלנו עד כה. אני מאמין שבחיפה נזכה לשיפוט ביתי כמו שהיה כאן הערב".


יוני ניר. יחגוג בשבוע הבא בגומלין? (צילום: חגי אהרון)

 

"היינו בלחץ של משחק בחוץ", הוסיף אבי בן שימול, "צריך להיות מרוצים שנגמר רק 12. למשחק הבא תופיע קבוצה אחרת עם פחות טעויות ואפשר לעשות את זה".

 

קלעו לחיפה: קילינסוורת 13 (13 ריבאונדים), בן שימול 11, רובינסון 10, לואו ואובאנון 9 כ"א, לנדסברג 5, ניר 4 ורוטברט 2. הירבו לקלוע לפריז לבלואה: המילטון 22, סומרוויל 16 (12 ריבאונדים), נואל 11, אקה 10.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
אלעד חסין
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים