בני משפחה לא הורשו להיכנס לאזור טיפול נמרץ ברמב"ם - ותקפו את המאבטחים

המאבטח בכניסה בלם את בני המשפחה בכניסה לאזור הרגיש, והסביר להם שמותר רק אדם אחד בביקור כדי למנוע זיהומים והפרעה לטיפול • מאבטחים נוספים התערבו בקטטה שהתפתחה, ונאלצו להשתמש בגז פלפל • שלושה מהם נחבלו

אירוע האלימות בין המאבטחים לבני המשפחה. צילום: בית חולים רמב"ם

אירוע אלימות חמור התרחש היום (שבת) באחת המחלקות הרגישות בבית החולים רמב"ם. שלושה מאבטחים נפצעו בקטטה שהתפתחה בינם לבין בני משפחה של פצוע, תושב איזור שכונת חליסה, שניסו להיכנס לטיפול נמרץ בניגוד להוראות ביה"ח. 

האלימות בבתי החולים: עימות אלים בבית החולים רמב"ם בין צעירים למאבטחים (ארכיון) // בית החולים רמב"ם

משפחתו של פצוע תושב איזור שכונת חליסה, המאושפז קרוב לחודש בטיפול נמרץ, על רקע כוויות, ניסתה להכנס לטיפול נמרץ בצהריים. מאבטח בית החולים בלם את המשפחה והסביר להם שמותר רק אדם אחד בביקור כדי למנוע זיהומים והפרעה לטיפול.

בתגובה, המשפחה תקפה את המאבטח שהזעיק עזרה, והתפתחה קטטה במהלכה נאלצו המאבטחים להשתמש בתרסיס פלפל. גם כח של המשטרה הוזעק ובסופו של דבר הושב הסדר על כנו. שלושה מהמאבטחים נחבלו בקטטה, תוקף אחד נעצר, והמשטרה ממשיכה בחקירת האירוע.

מנהל רמב"ם פרופ מיקי הלברטל: "לא נעבור לסדר היום על שום אירוע אלימות בבית חולים, ובמיוחד לא הפרעה למחלקה בה מטופלים נאבקים על חייהם כמו טיפול נמרץ. אנו מודים למאבטחי בית החולים ולמשטרת חיפה על התגובה המהירה והפעולה הנחושה למניעת הפרעה להתנהלות בית החולים". 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר