גירסת הדפסה        
   
קבוצות דיון סקופים נושא #842682 מנהל    סגן המנהל    מפקח   עיתונאי מקוון    צל"ש  
אשכול מספר 842682        
p101 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 26.10.07
3573 הודעות, 12 מדרגים, 24 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט 'באדר ב תשפ''ד    09:58   29.03.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  

לאחר התפטרותו מהממשלה גדעון סער מבהיר: ''הדבר הנכון יהיה הסכמה על בחירות בתחילת 2025''  

 
  
גדעון סער, שהתפטר השבוע מהממשלה, מכנה את עצמו היום "אופוזיציה פטריוטית", ומודאג מאוד מהתנהלות הדרג המדיני בחודשים האחרונים • "אם לא נעשה שינוי כיוון - אנחנו בדרך להפסד במלחמה" • בראיון מיוחד הוא מודה: "אם הייתי מתחייב לתמוך בחוק הגיוס - אז היום הייתי חבר בקבינט המלחמה", עוקץ את בני גנץ, ושולח רמזים לנפתלי בנט וליוסי כהן

התחרט על ההתפטרות? ומי ניסה לשכנע אותו להישאר עוד כמה ימים?
למרות התפטרותו השבוע מהממשלה, יש הרגשה שגדעון סער עדיין לא לגמרי שייך לאופוזיציה באופן מלא. הוא מצהיר כי ימשיך לתת גיבוי לממשלה בפעולות חיוניות למלחמה. בחירות עכשיו? הוא לא חושב כך.

"אנחנו אופוזיציה פטריוטית", הוא מגדיר את מפלגתו. "השיקול הלאומי הוא זה שחשוב לנו. מבחינתי, הדבר הנכון יהיה להגיע להסכמה לאומית רחבה על בחירות בתחילת 2025. זה יאפשר למצות את המשך המערכה הצבאית, וללכת לעם מייד אחריה. ללכת לבחירות בזמן שאנחנו בתוך רפיח זה פחות שייך".

"גנץ הפר את ההסכם איתי. תקופת השותפות שלו עם שותפיו הקודמים, בוגי יעלון ויאיר לפיד, לא היתה ארוכה יותר מהשותפות איתי"

אתה מתחרט על כך שהצבת אולטימטום של להיכנס לקבינט המלחמה או שתתפטר?
"לא. יצאתי מנקודת הנחה שהתביעה שהעליתי יכולה לא להתקבל כי יהיו מתנגדים. אני שלם עם זה כי אני לא מוכן להיות אחראי על כיוון שאני לא מאמין בו ושאין לי השפעה עליו. ביום רביעי שעבר בצהריים התקשר אלי ראש הממשלה. כבר התכוונתי לצאת ולהודיע, והוא ביקש עוד כמה ימים כדי להגיע לתוצאה שאהיה בקבינט המלחמה".
הוא הוסיף, "התרשמתי שזה מאמץ כן ונתתי לו כמה ימים. ביום שני הודעתי לשר לוין, שעמד בקשר איתי מטעם רה"מ, שאני לא רואה עוד טעם במריחה. נתניהו ידע על הפרישה שלי".

זה נכון שהציעו לך את קבינט המלחמה בתמורה לתמיכה בחוק הגיוס?
"בגלל שזה כבר פורסם אני יכול לאשר שזה נכון. אם הייתי מתחייב לתמוך בחוק הגיוס - אז היום הייתי חבר בקבינט המלחמה. כמובן סירבתי. העקרונות והערכים שלנו אינם מטבע עובר לסוחר.

לדבריו, "הוצעו הרבה הצעות, חלקן היו חלופות לא מספיק טובות לקבינט המלחמה, וחלקן היו קבינט המלחמה בהתניות שלא יכולתי לקבל. לדעתי הצגתי דרישה לגיטימית, הרי בממשלה הזאת כל ראשי המפלגות אוחזים בתיקים ובמשרדים או שהם חברים בקבינט המלחמה".

גם בצלאל סמוטריץ' ואיתמר בן גביר דרשו להיכנס. הסכמת לכך?
"זה לא אותו דבר. לא רק משום שהם אוחזים בעמדות כוח רציניות בממשלה. אנחנו לא היינו חלק מקואליציית ה־64, נכנסנו לממשלה שהתנגדנו לה וגם היום בעיניי היא לא ממשלה טובה. אם הם קיבלו את זה כלפי בני גנץ, אז למה לא גדעון סער?

"מבלי לפגוע בשני השרים שהם די צעירים בגיל ובניסיון, הניסיון הקבינטי שלי הוא פי כמה וכמה, ואני לא חושב שהם היו צריכים לפעול ככה. אבל מבחינתי מי שהיה צריך לקבל את ההחלטה זה ראש הממשלה".

למה גנץ התנגד לכניסתך לקבינט המלחמה?
"ההתנגדות של גנץ לא היתה לטובת המדינה. גנץ אמר לי ביום השני של המלחמה, שהמחנה הממלכתי יתבע שלושה מקומות בקבינט. עזוב את זה שלפי ההסכם איתו הייתי צריך לקבל את המקום השני.

בשלב זה הוא לא הסתיר את מורת רוחו מהתנהלותו של גנץ: "זאת עובדה שגנץ הפר את ההסכם איתי, וגם את ההסכם המשולש עם איזנקוט לפריימריז. בסופו של דבר, תקופת השותפות שלו עם שותפיו הקודמים, בוגי יעלון ויאיר לפיד, לא היתה ארוכה יותר מהשותפות איתי".

כלומר, הוא אדם שלא יודע להסתדר עם אנשים וכולם עוזבים אותו?
"זה אתה אמרת. אני לא מפרשן אף אחד".

בני גנץ ראוי להיות ראש ממשלה בעיניך?
"כרגע אין בחירות. כשיהיו בחירות תצטרך כל מפלגה להציג או לתמוך במועמד לראשות הממשלה ויכול להיות שיהיו מועמדים נוספים מכפי שנראה עכשיו. בעיתוי הזה אביע עמדה ברורה. עכשיו לא נכון להיכנס לזה".

"היו צריכים להפוך שולחן"
במהלך הריאיון, שמתקיים יומיים לאחר פרישתו מהממשלה, סער מגיש כתב אישום חריף נגד ניהול המלחמה, אך באותה נשימה מסרב להשתלח אישית בקברניטי המדינה ושומר על איפוק. זה אולי הקו החדש שלו. "אופוזיציה פטריוטית", כפי שהוא מכנה זאת. סער מתחייב לתת גיבוי להחלטות מועילות של הממשלה בעניין המלחמה, אך כאמור לא חוסך ביקורת.

אנחנו משוחחים על הדשדוש הישראלי במלחמה בעזה, וסער מונה את השגיאות שנעשו - בנושא ההומניטרי ובדילול הכוחות והאטת ההתקדמות הצבאית. הוא מסביר כי "בעולם ההסברה קיים היעדר רעיונות חדשים. לדוגמה, מתחילת המלחמה אני מעלה את רעיון הכניעה וההגליה של מחבלי חמאס. זה רעיון שיוביל לסיום המלחמה ולהחזרת החטופים, וזה מסוג הרעיונות - שגם אם לא יקרו או לא ייצאו לפועל במיידי - יכולה להיות להן השפעה בעולם ההסברה הבינלאומי".

מי עוד תומך בזה?
"בחלק מהמקרים גם נתניהו התייחס לזה בחיוב, אבל זה לא הפך להיות קו רשמי של ישראל. הגליית אש"ף ב־1982 לתוניס, הייתה מהלך ענק והצלחה אדירה בעיניי. נכון, קם בדרום לבנון אויב אחר, חיזבאללה, אבל יצאנו למלחמה ב־1982 והרחקנו אויב שהיה לנו על הגדר. לא רק את ההנהגה, את כל המחבלים".

איזה עוד רעיונות אתה היית מעלה לדיון בקבינט המלחמה?
"כבר קראתי מזמן לכינון ממשל הומניטרי מיוחד. זה אומר, שיתוף פעולה שלנו עם גורמים בינלאומיים המספקים את הסיוע, גם עם חברות פרטיות שיכולות לאבטח את זה. המטרה היא להוציא את חמאס מהמשוואה.

"אני מדבר על דברים בסיסיים כמו מזון, מים, תרופות וסניטציה. לא חינוך, לא מוניציפלי. כרגע אין גורם שלישי, זה או ישראל או חמאס. ישראל לא פעלה ביעילות ובמהירות, וזה מכביד על דעת הקהל עולמית ומחזק את חמאס".

מי גרם לדשדוש הזה, לדעתך?
"אני חושב שהפורום שנקרא קבינט המלחמה היה צריך ליזום רעיונות, וזה לא קרה. לכן תבעתי את הצטרפותי, וגם תמכתי בצירוף ליברמן כדי לאתגר את המערכת והמחשבה. באו עם תפיסה של מלחמה שתארך שנה, וזה לא שאין לי אורך רוח, אבל מה הערכת המצב? אמרו שהעולם ישתעמם מהמלחמה, אני לא חשבתי ככה".

עוד אמר סער ש"העולם תמיד מתעניין בקונפליקט הישראלי־פלשתיני, ואז על רצף הזמן המצב המדיני שלנו נהיה יותר ויותר קשה. הצבא הביא תוכנית לדילול כוחות והקבינט דבק בה בלי קשר למציאות. בסוף, זה מאריך את משך המערכה".

מה שאתה אומר זה שהצבא מנווט והשרים בכלל לא מנסים לאתגר את הרמטכ"ל. אף אחד לא התנגד למשל לדילול הכוחות בעזה?
"זה היה שגוי. זה היה דילול דרסטי. היה לי על זה ויכוח עם הרמטכ"ל, ואני גם לא היחיד. הקו הזה לא עובד. לא נתנו מענה לכשלים שהתגלו בדרך".

לאחר מכן, המשיך סער והצביע על כך ש"הדרג המדיני אחראי. הוא לא מאתגר מספיק את הצבא. היה דברים שבעיניי, הם היו צריכים להפוך שולחן. הצבא מאוד לא רצה להיכנס לעניין ההומניטרי כי הוא לא רצה חיכוך עם האוכלוסייה האזרחית, אבל כשמבינים שזה או אנחנו או חמאס ואין גורם אחר - צריך לשנות את דרך הפעולה".

"גם לגבי הקצב, חצי שנה מלחמה ועדיין לא סיימנו את כיבוש עזה - זה לא סביר", חתם סער את תשובתו.

איך מתנהלות ישיבות הקבינט המורחב? אמרת שזה כמו סדנה לוויסות לחצים.
"הייתי בחמישה קבינטים, אז יש לי יכולת השוואה. מה שקרה פה זה שונה. קם פורום אחר, שבעצם עיקר הדיונים והמידע הועתק אליו. הקבינט היה משהו שמתכנס פעם בשבוע כי צריך. סדנה לוויסות לחצים. בדרך כלל היו מביאים לאישור שם כל מיני דברים פחות טובים, כמו להכניס דלק, וככה מגלגלים את האחריות".

מעבר לסימון הוי על הקבינט, אמר סער על אופן התנהלות מקבלי ההחלטות במלחמה הנוכחית ש"הקבינט הביטחוני נמצא ימינה מהקבינט המצומצם, גם זה משפיע. שלושה אנשים מהקבינט המצומצם הם יוצאי המטה הכללי, האם זה מגוון? מלמד על פלורליזם מחשבתי? לדעתי לא".

אנחנו בדרך להפסד במלחמה?
בשלב זה תשובתו הייתה נחרצת: "כן. אם אנחנו לא נעשה עכשיו שינוי כיוון, אז כן. עבור חמאס מספיק לשרוד, כי הוא יצליח לשקם יכולות שלטוניות וצבאיות. היעדים עדיין ניתנים להשגה. תיקו במלחמה הזאת זה הפסד".

"יש לי ביקורת נוקבת על בנימין נתניהו. בתור מי שהיה ראש הממשלה ברוב השנים הוא אחראי מרכזי. זה לא שאין פה עוד אחראים"

גיבוי לנתניהו מול ביידן
בעוד אנחנו משוחחים, הדיווחים על המשבר בין נתניהו לממשל האמריקני ממשיכים לזרום. וכאן האופוזיציה הפטריוטית באה לידי ביטוי.

"למרות שאני לא חבר בממשלה, אני רואה בהחלט את תפקידנו להמשיך לתת גיבוי לממשלה ולראש הממשלה שעומדים מול לחצים כבדים, גם מצד ידידנו ובעלי בריתנו". הוא הוסיף כי "זה לא דבר חדש שיש עימות בין ארה"ב לממשלה בישראל בזמן מלחמה, אבל צריך בתבונה להתעמת על העיקר ולא על הטפל".

לדבריו, "נתניהו צדק בנושא שעליו הוא יצא לעימות - ההחלטה האמריקנית להימנע במועצת הביטחון - אבל שגה כשהציב אולטימטום פומבי לארה"ב שלא ישלח את המשלחת לדון בכיבוש רפיח אם ארה"ב לא תטיל וטו. אתה יכול להעביר מסר בערוצים דיסקרטיים".

"אבל בוא נהיה הוגנים. הנשיא ביידן, סגנית הנשיא קמאלה האריס, והסנטור צ'אק שומר העבירו ביקורת בפומבי גם על צה"ל ועל מספר ההרוגים. צריך להילחם על דעת הקהל במדינה דמוקרטית כמו ארה"ב".

אנחנו יכולים לפעול בתוך רפיח, כשג'ו ביידן אומר לנו Don't?
"אנחנו יכולים וצריכים. אנחנו מדינה ריבונית שצריכה לעמוד על האינטרסים שלה. לצד זאת, צריך לנהל אינגייג'מנט עם האמריקנים ולקרב אותם לעמדה שלנו. אני מודע לזה שיש להם עמדה, שיש להם גם בחירות, גם תפיסות".

ישראל עושה את המקסימום בנוגע לעסקת חטופים?
"אני קושר את זה להורדת הלחץ הצבאי. בהיעדר מנופים - חמאס לא מרגיש בלחץ. מי שאשם בכך שאין עסקה זה חמאס, לא ממשלת ישראל".

"זה המחדל הכי גדול שהיה בתולדות המדינה. מחדל רב־ממדי, מדינתי, מודיעיני וצבאי. צריך לוודא שוועדת החקירה תקום בהקדם - בהזדמנות הראשונה לאחר סיום המערכה"

מה צריך להיות בעזה ביום שאחרי?
"היו דיונים, אבל הם לא הסתיימו בהחלטה. בהשקפת העולם הריאליסטית שלי, לא הרש"פ ולא אף גורם אחר שאני מזהה מסוגלים לשלוט בפועל ברצועה. הסיבה היא שחמאס עדיין על הרגליים. אי אפשר להפוך את הסדר. מי יכול לקחת שלטון שהכוח החמוש שלו הוא חמאס? לכן צריך להגדיר את היום שאחרי, וכבר לייצר אינטראקציות עם גורמים מקומיים שייקחו אחריות. אין תחליף להכרעת חמאס צבאית ושלטונית".

מתי יגיע סוף־סוף הזמן להקמת ועדת חקירה ממלכתית למחדל?
כאן סער לא נותר אדיש, "זה המחדל הכי גדול שהיה בתולדות המדינה. מחדל רב־ממדי, מדינתי, מודיעיני וצבאי. צריך לוודא שהוועדה תקום בהקדם. לא הייתי רוצה שמחר כל הגורמים שהיו על משמרתם ב־7 באוקטובר יתעסקו עם עורכי דין, אבל צריך לעשות זאת בהזדמנות הראשונה לאחר סיום המערכה".

גם ממשלת השינוי תרמה למדיניות המחדל. למשל, בנט הגדיל את מכסת הפועלים מעזה.
"הכל יתברר בוועדת החקירה. אני התנגדתי להכנסת הפועלים בזמן אמת. תמיד הייתי בצד הנכון במדיניות שלי כלפי עזה. גם בצוק איתן התווכחתי עם נתניהו כי חשבתי שצריך ללכת עד הסוף. כל אחד יבוא, יתייצב ויציג את מעשיו".

אתה זהיר מאוד עם הביקורת על נתניהו והממשלה המכהנת.
"יש לי ביקורת נוקבת על בנימין נתניהו. בתור מי שהיה ראש הממשלה ברוב השנים הוא אחראי מרכזי. זה לא שאין פה עוד אחראים.

"גם אני נושא באחריות מ־12 באוקטובר על כל מה שהיה, למרות שלא הייתי בקבינט המלחמה. יש משמעות לזה שאתה חבר ממשלה. בזמן מלחמה אני משתדל לא לדבר בטון הכי בוטה שיכול להיות, אבל אני אומר דברים חד־משמעיים ונוקבים".

"יש הרבה שמות - יהיו הפתעות"
כעת מפלגת "הימין הממלכתי" של סער מחפשת את דרכה ואת מקומה המתאים במפה הפוליטית המפוזרת. לאן הוא יילך מכאן? בכוונתו להיות ביתם של מצביעי הימין המאוכזבים מהממשלה.

כשרואים את משה כחלון יוצא מביתך, אז זה אומר שהוא שותף אפשרי במפלגה? זה סוג האנשים שאתה בוחן לצרף אליך?
"כחלון חבר שלי, אנחנו בקשר הרבה שנים. השקפת העולם שלנו מאוד קרובה והייתי מאוד שמח אם הוא יחזור לחיים הציבוריים".

הצעת לו להצטרף?
"אני לא רוצה להיכנס לתוכן השיחות בינינו, וכאמור הייתי שמח אם הוא יחזור לחיים הציבוריים".

מה לגבי יורם כהן, שבוחן כניסה לפוליטיקה?
"יורם כהן הוא איש מצוין. הצעתי לו להצטרף, כשהקמתי את 'תקווה חדשה', אבל הוא לא רצה. לא דיברנו בשנים האחרונות, אבל הוא בהחלט אדם ראוי שהייתי שמח שיצטרף לחיים הציבוריים. יש הרבה שמות. תצא מנקודת הנחה שיהיו הפתעות".

נפתלי בנט ויוסי כהן מתחממים על הקווים. אתם תוכלו להתגבש למפלגה אחת גדולה?
"אני ובנט עבדנו בממשלה הקודמת ואנחנו מיודדים. את יוסי כהן אני מכיר, ולגביו אני חושב שבעידן שאנחנו חיים עכשיו חייבות להיות לו עמדות ברורות. ראיתי ראיון אחד או שניים איתו, והוא לא השיב אם הוא מתנגד להקמת מדינה פלשתינית ממערב לירדן. הייתי מציע לו לגבש דעה ולהציג אותה לציבור".

בשלב זה ממהר סער לציין כי "בכל מקרה, בעוד שבוע הכנסת תצא לפגרה ותחזור רק בסוף מאי. לכן הצעתי הסכמה על בחירות בתחילת 2025 - ככה נביא בחשבון גם את האינטרס הלאומי ואת התקדמות המלחמה, וזה גם יביא אותנו יחסית מהר לבחירות חדשות".
https://www.israelhayom.co.il/news/geopolitics/article/15507880



              תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה         (ניהול: למבזק)        
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד


  האשכול     מחבר     תאריך כתיבה     מספר  
  אני נוטה להסכים עם המועד, זה מספיק זמן לממש את הביטחון חזרה. SWITCH 29.03.24 09:59 1
     מכץב swoll 29.03.24 10:11 6
     ברגע שיקבעו תאריך לבחירות, דגול 29.03.24 10:15 9
         אנחנו בתעמולת בחירות וגרוע מזה כבר כמה שנים. SWITCH 29.03.24 10:49 31
             מעניין על איזה עגלה הוא מתכון לתפוס טרמפ בבחירות הבאות בעוד שלוש שנים.... דמו 29.03.24 16:37 68
         גדעון 2014 בעיצומו של קמפיין חייו Sub 29.03.24 15:37 45
         ומה שעכשיוגדעון 2014 עושה זה לא תעמולה מכוערת? Sub 29.03.24 15:47 51
     מה קשר בין גיוס לבחירות? האחרון שבעם 29.03.24 11:29 37
     גם השכנה המתוקה שלי אמרה ככה. Sub 29.03.24 15:36 44
     ברגע שיהיה מועד מוסכם לבחירות הממשלה תתפרק תוך זמן קצר GiM 29.03.24 15:53 55
  יש קונצנזוס בברנז'ה של העיתונאים שמדובר באיזה עילוי פוליטי, לדעתי מדובר בסופו של דבר בקונילמל לא קטן... עשה את כל הטעויות טוק דוגרי 29.03.24 10:01 2
     אבל יש לו ג'וקר, ירום הודה השליטה האמיתית של ישראל היא יציר כפיו swoll 29.03.24 10:11 7
         היא יכולה רק להרוס, מנדטים זה לא יביא לו... טוק דוגרי 29.03.24 10:27 23
     לכאורה זו תגובה אטומה שכלל לא מתייחסת לתוכנם של הדברים שנאמרים בכתבה p101 29.03.24 10:19 14
         התגובה לא מתייחסת לדברים שהוא אומר בכתבה, מה הקשר לאטימות ולמה ''לכאורה''? טוק דוגרי 29.03.24 10:25 21
     בתור מצביעה שלו בעבר, לא ראיתי שום קונצנזוס. טעויות עשה לא מעט , אבל דווקא הצעד הזה רצוי בעיניי כינרת 29.03.24 10:37 26
         גם אני הצבעתי לו באחד הסבבים, אבל שימי לב, כתבתי ''קונצנזוס בברנז'ה של העיתונאים'' טוק דוגרי 29.03.24 10:41 29
             ברוטר ברור שאין קונצנזוס עליו , לגבי הברנז'ה - זה לא הרושם שלי , אבל כנראה אני לא עוקבת מספיק אחרי הדעות שלהם כינרת 29.03.24 11:18 34
         כואב הלב לראות שהנוכל הזה מצליח לשכנע אנשים כמוך. Sub 29.03.24 15:49 52
     יאללה, גידון, תתחיל לרכוב לכיוון השקיעה..... עם ליווי כינורות נוגה. רוזנקרנץ 29.03.24 15:20 42
     זה באמת יוצא דופן .הם ממש מתפעלים מיכולותיו הפוליטיות. Sub 29.03.24 15:39 46
  וכמובן שמי שירוויח מזה זהו וואלה לבד הוא לא עובר הוא התחבר עם בנט או עם יוסי כהן רסלר 29.03.24 10:01 3
     הכל כאן רק ספקולציות p101 29.03.24 10:14 8
         ממשלה שהובילה? אהה זהו אתה וועדת חקירה שקבעה שהאסון זה פשלה ממשלתית ולא צבאית? רסלר 29.03.24 10:34 25
  הבחירות יתקיימו במועדן, ועד אז יש לחדש באופן יזום את כל ראשי המערכת הצבאית והבטחונית איש חברון 29.03.24 10:07 4
  עוד טעות מביכה שלו donnie 29.03.24 10:09 5
     בשביל מה להישאר אם אין לו השפעה על מה שקורה? לקחת אחריות מבלי שיש לך סמכות? לא תודה. p101 29.03.24 10:15 10
         היה מקבל שדרוג לקבינט אחרי יציאת גנץ donnie 29.03.24 10:16 12
     איחוד שלו עם מפלגה אחרת יקבור את שניהם פוליטית. TheRastaMan 29.03.24 10:27 24
         הפוך רק איחוד יציל אותו donnie 29.03.24 16:03 61
             הוא לא מביא קולות יעילים, ולכן יהיה מעמסה על כל מפלגה ש׳צריכה׳ חיזוק. הוא יוריד לה מנדטים. TheRastaMan 30.03.24 13:30 79
                 אי אפשר לדגום את זה במדויק donnie 30.03.24 13:32 80
                     מי יתאחד איתו למשל? ליברמן? TheRastaMan 30.03.24 13:38 81
                         בנט יוסי כהן או אחרים שלא מכהנים היום donnie 30.03.24 13:59 83
                             בנט?! חחח תיארתי לעצמי מראש ולכן ציינתי שאיחוד כזה לא יעביר אותו את אחוז החסימה. יוסי כהן לא ילך איתו, יאבד את הימין. מי עוד נשאר? TheRastaMan 30.03.24 15:27 86
                                 אני מעריך שהכיוון הוא להקים מפלגה גדולה ואז יהיה כאן איחוד donnie 30.03.24 15:41 87
     רק מנסור עבאס יקח אותו וגם זה בספק Sub 29.03.24 15:53 54
  טיפש. Street 29.03.24 10:15 11
  השאלה אם מיארה תסכים גדליה הפיל 29.03.24 10:19 13
     אחרי מה שהוא עשה לעמוס שוקן Sub 29.03.24 15:55 56
  אי אפשר לקבוע מועד לבחירות בזמן מלחמה. כשהמלחמה תסתיים עוד 3 שנים אפשר יהיה לדבר על תאריך mek2 29.03.24 10:19 15
     אני חושב שמועד לבחירות יזיז את ביבי וזה יעזור למאמץ המלחמתי the_coon 29.03.24 10:21 17
         באסה שבדמוקרטיה יש תאריך לבחירות אחת ל4 שנים מלאכת_מחשבת 29.03.24 15:45 48
             אמרת את זה גם בממשלה הקודמת שנפלה והלכנו לבחירות באמצע? the_coon 29.03.24 16:05 62
  למי אכפת מה הוא חושב או אומר? פוגי 29.03.24 10:20 16
  רצוי להתעקש על בחירות לפני אוקטובר 2024 אבי_85 29.03.24 10:21 18
  הבנאדם גמור פוליטית. הוא מחפש את החותמת לכך? או שהוא בונה על מצביעי השמאל שיצביעו עבורו…. לא למד מהניסיון של בנט. TheRastaMan 29.03.24 10:24 19
  לכל המאוחר doc011 29.03.24 10:25 20
  אופורטוניסט היה ונשאר טיפש.. פלומה 29.03.24 10:25 22
  בן אדם עם כל העמדות הנכונות והתנהגות של עסקן. תמיד הפוליטיקה הקטנה הרסה אותו GMG 29.03.24 10:39 27
  שמע בחור קח את החלאה הבלונדה ועוף לנו מהעינים נמאס כבר עם המשחקים המטוממים שלך הנאמן 29.03.24 10:39 28
  בשורה חדשוט 29.03.24 10:46 30
  פעם חשבתי שהבעיה עם גידעון סער שהוא עצי וחסר כריזמה. רוניר 29.03.24 11:07 32
     זה ממש פשוט למה Sub 29.03.24 15:59 57
         בהחלט נכון. לא בהחלט נבון. רוניר 29.03.24 16:03 60
             זה החלום הרטוב שלו תראה את העוף הדורס בלוגו שלו,הוא מחכה לנבלה של ביבי. Sub 29.03.24 16:07 63
                 בהחלט נכון. אבל. רוניר 29.03.24 16:28 67
  הדבר הנכון זה השמדת חאמאס ומיגור האיום בצפון.אחרי זה כל השאר בלש גשש 29.03.24 11:07 33
     עם הממשלה הזאת ? עם ביבי ? רוניר 29.03.24 11:22 35
     זה לא הדבר הנכון לביבי Sub 29.03.24 16:00 58
  בהחלט צריך בחירות בהקדם כי ממשלת האסון וראשה איבדו את אמון הציבור לאחר הטבח וכל הכישלונות אקטואלי 29.03.24 11:23 36
     לבחירות נקבע מועד 10/2026 בינתיים סבלנות. מי שכל כך רוצה להצביע שילד לארה''ב ביידן מחכה לו.. פלומה 29.03.24 11:37 39
         אבל המדינה נהרסה חלקית, והציבור כבר לא רוצה לחכות עד 2026 כי כבר לא תישאר עד אז מדינה אקטואלי 29.03.24 16:01 59
             מי שהורס ועודד משיכת כספים , סרבנות וסגירת המדינה שלא יתלונן על הרס. הימין מנסה לתקן את הקלקול וריקבון שקיים עשורים לוקח זמן. פלומה 29.03.24 16:07 64
                 לוקח זמן? כלומר בשנה הראשונה הימין כבר התחיל ב''תיקונים''? או בהרס? מפחיד לחשוב איזה עוד ''תיקונים'' הימין ימשיך לעשות אקטואלי 29.03.24 22:56 72
                     המחדל של 7/10 יבדק מה חלקו דל כל אחד אבל עד אז תהיה קצת הגון מי שכשל הוא צהל חלקם של לקפלן והאחים הסרבנים הרבה יותר למה שארע . אם היו מקבלים פלומה 29.03.24 23:11 73
                         ביבי-מחזק החמאס ובן גביר פזרו הבטחות שיקריות לביטחון ועסקו בשחיתות, ועכשיו התרוצים והאשמים ושוב הבטחות שיקריות אקטואלי 29.03.24 23:36 74
             אולי משאל עם? Sub 29.03.24 16:07 65
  לא יודע כבר מה גרוע אצלו יותר bashila 29.03.24 11:31 38
  הדבר הנכון מצד מי? מצד מי שיש לו אינטרס ברור להקדים אותן במקום להתייבש ולקמול אל תהום השכחה באופוזיציה? אפס. סוויץ 29.03.24 11:46 40
  היה טסט פומבי של הממשלה לבדוק אם סער יצטרף לקבינט כדי לסייע לניצחון במלחמה ולא כדי לעשות פוליטיקה קטנה באמצע מלחמה, סער כשל. SerahKastel 29.03.24 15:11 41
  גדעון 2014 חולי רע Sub 29.03.24 15:35 43
  חובה לקבל מהשונא תשובה: מה עשית בשרותי מועדון תל אביבי עם צעירה ב 2014? קונדור 29.03.24 15:41 47
     זה לא מעניין לירון 29.03.24 15:46 50
         ככה זה כשהפוזיציה מדברת. קונדור 29.03.24 16:26 66
  המדינה לא תשרוד עוד שנה עם ממשלת ההרס לירון 29.03.24 15:46 49
     מים קרים, מוזיקה מרגיעה ולהסדיר נשימה cf7 29.03.24 18:56 71
  הוכחה שביבי מוכן למכור את המדינה והאינטרסים שלה בשביל להישאר בשלטון SomeOne2 29.03.24 15:49 53
  גדעון בהרב גלי סער מיארה עסוק רק בפוליטיקה קטנה, והנוכל בנט עלול להתגלות כצל חיוור של גדעון סער אם אנשים יפלו בפח שלו Nati44 29.03.24 16:39 69
     בהרב מיארה מנסה להפיל את הממשלה כל הזמן, וברור לגמרי שהיא בובה של גדעון סער חתול 29.03.24 23:41 75
  האיש הזה בלתי אריסטו 29.03.24 18:03 70
     לגמרי בלתי חתול 29.03.24 23:41 76
  נסיים את המלחמה בעזה ובצפון ורק אז נתפנה לבחירות Peter 30.03.24 02:08 77
  מי זה גדעון ? דורון 30.03.24 08:46 78
  יש מועד לבחירות Sidewinder 30.03.24 13:56 82
     ומה אם המלחמה לא תסתיים עד 2026 ? גם אז אי אפשר יהיה ללכת למערכת בחירות ? כינרת 30.03.24 14:06 85
  שיגיד ליועשמית שלו לקבוע תאריך וזהו mctom 30.03.24 14:02 84
     בקצב הזה הם יפעילו איזה ארגון שיפנה לבגץ וידרוש מהמדינה להשיב למה לא הולכים לבחירות פלומה 30.03.24 15:52 90
  אם אני לא בשלטון אז אפשר לקרוא לסרבנות, להחריב את המדינה אפשר לקרוא להחירות לעשות כאוס ולהשתמש ביועמשית לפלג ולשסות את החברה גם במלחמה. פלומה 30.03.24 15:51 88
  המהלך תואם עם גנץ גלנט ואייזנקוט סתם אחת 30.03.24 15:51 89

   
   
SWITCH לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 11.9.19
15142 הודעות, 50 מדרגים, 94 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט 'באדר ב תשפ''ד    09:59   29.03.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  1. אני נוטה להסכים עם המועד, זה מספיק זמן לממש את הביטחון חזרה.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
נניח שנה מהיום.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
swoll לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 18.12.13
16089 הודעות, 138 מדרגים, 256 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט 'באדר ב תשפ''ד    10:11   29.03.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  6. מכץב  
בתגובה להודעה מספר 1
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
דגול לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 28.2.18
11168 הודעות, 45 מדרגים, 53 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט 'באדר ב תשפ''ד    10:15   29.03.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  9. ברגע שיקבעו תאריך לבחירות,  
בתגובה להודעה מספר 1
 
  
תתחיל תעמולת בחירות מכוערת שתפגע בקיום מטרות המלחמה.כל מפלגה לעצמה ,השתלחויות גם בתוך המפלגות,בקיצור לא הזמן,אלה דרישות של האופוזיציה כמובן,שבכל עת זה המטרה שלה.וחבל.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
SWITCH לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 11.9.19
15142 הודעות, 50 מדרגים, 94 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט 'באדר ב תשפ''ד    10:49   29.03.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  31. אנחנו בתעמולת בחירות וגרוע מזה כבר כמה שנים.  
בתגובה להודעה מספר 9
 
  
בכל מקרה, לי זה לא חשוב שיקבעו עכשיו, אבל זה נראה לי מועד שראוי שיהיה, כי הוא מאפשר להשלים את המלחמה, ואם זה יגרום לאופוזיציה להפסיק להילחם במדינה כרגע, זה יהיה נחמד.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
דמו לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 17.2.19
11650 הודעות, 43 מדרגים, 77 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט 'באדר ב תשפ''ד    16:37   29.03.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  68. מעניין על איזה עגלה הוא מתכון לתפוס טרמפ בבחירות הבאות בעוד שלוש שנים....  
בתגובה להודעה מספר 31
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Sub
חבר מתאריך 7.7.14
15736 הודעות
יום ששי י''ט 'באדר ב תשפ''ד    15:37   29.03.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  45. גדעון 2014 בעיצומו של קמפיין חייו  
בתגובה להודעה מספר 9
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Sub
חבר מתאריך 7.7.14
15736 הודעות
יום ששי י''ט 'באדר ב תשפ''ד    15:47   29.03.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  51. ומה שעכשיוגדעון 2014 עושה זה לא תעמולה מכוערת?  
בתגובה להודעה מספר 9
 
  
ועוד על הגב של זה שיצא איתו גבר ועשה לו סקי לכנסת?



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
האחרון שבעם
חבר מתאריך 24.11.16
609 הודעות
יום ששי י''ט 'באדר ב תשפ''ד    11:29   29.03.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  37. מה קשר בין גיוס לבחירות?  
בתגובה להודעה מספר 1
 
  
או זה או זה

אין עקרונות ר ל ב



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Sub
חבר מתאריך 7.7.14
15736 הודעות
יום ששי י''ט 'באדר ב תשפ''ד    15:36   29.03.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  44. גם השכנה המתוקה שלי אמרה ככה.  
בתגובה להודעה מספר 1
 
  
מי הוא בכלל החסר ערכים הנוכל הזה שיגיד מתי יהיו בחירות?



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
GiM לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 27.11.20
4913 הודעות, 10 מדרגים, 20 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט 'באדר ב תשפ''ד    15:53   29.03.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  55. ברגע שיהיה מועד מוסכם לבחירות הממשלה תתפרק תוך זמן קצר  
בתגובה להודעה מספר 1
 
  
יסכימו על בחירות במרץ 2025 ויקבלו אותן גג בספטמבר 2024



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
טוק דוגרי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 29.4.12
38844 הודעות, 251 מדרגים, 479 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט 'באדר ב תשפ''ד    10:01   29.03.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  2. יש קונצנזוס בברנז'ה של העיתונאים שמדובר באיזה עילוי פוליטי, לדעתי מדובר בסופו של דבר בקונילמל לא קטן... עשה את כל הטעויות  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
האפשריות עד עכשיו...



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
swoll לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 18.12.13
16089 הודעות, 138 מדרגים, 256 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט 'באדר ב תשפ''ד    10:11   29.03.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  7. אבל יש לו ג'וקר, ירום הודה השליטה האמיתית של ישראל היא יציר כפיו  
בתגובה להודעה מספר 2
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
טוק דוגרי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 29.4.12
38844 הודעות, 251 מדרגים, 479 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט 'באדר ב תשפ''ד    10:27   29.03.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  23. היא יכולה רק להרוס, מנדטים זה לא יביא לו...  
בתגובה להודעה מספר 7
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
p101 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 26.10.07
3573 הודעות, 12 מדרגים, 24 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט 'באדר ב תשפ''ד    10:19   29.03.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  14. לכאורה זו תגובה אטומה שכלל לא מתייחסת לתוכנם של הדברים שנאמרים בכתבה  
בתגובה להודעה מספר 2
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
טוק דוגרי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 29.4.12
38844 הודעות, 251 מדרגים, 479 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט 'באדר ב תשפ''ד    10:25   29.03.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  21. התגובה לא מתייחסת לדברים שהוא אומר בכתבה, מה הקשר לאטימות ולמה ''לכאורה''?  
בתגובה להודעה מספר 14
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
כינרת
חבר מתאריך 13.10.15
38517 הודעות
יום ששי י''ט 'באדר ב תשפ''ד    10:37   29.03.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  26. בתור מצביעה שלו בעבר, לא ראיתי שום קונצנזוס. טעויות עשה לא מעט , אבל דווקא הצעד הזה רצוי בעיניי  
בתגובה להודעה מספר 2
 
  
וכייוון שברוטר לא פעם אני נתקלת בזה ש"נכון" להחמיא לפוליטיקאי רק אם הצבעת לו
אז הנה אחרי הרבה זמן שהעברתי עליו ביקורת , אני מחמיאה ואומרת - גנץ ואייזנקוט , תתפטרו
גם אתם מהממשלה הזו שלא מתפקדת.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
טוק דוגרי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 29.4.12
38844 הודעות, 251 מדרגים, 479 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט 'באדר ב תשפ''ד    10:41   29.03.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  29. גם אני הצבעתי לו באחד הסבבים, אבל שימי לב, כתבתי ''קונצנזוס בברנז'ה של העיתונאים''  
בתגובה להודעה מספר 26
 
  
לא קונצנזוס ברוטר...



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
כינרת
חבר מתאריך 13.10.15
38517 הודעות
יום ששי י''ט 'באדר ב תשפ''ד    11:18   29.03.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  34. ברוטר ברור שאין קונצנזוס עליו , לגבי הברנז'ה - זה לא הרושם שלי , אבל כנראה אני לא עוקבת מספיק אחרי הדעות שלהם  
בתגובה להודעה מספר 29
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Sub
חבר מתאריך 7.7.14
15736 הודעות
יום ששי י''ט 'באדר ב תשפ''ד    15:49   29.03.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  52. כואב הלב לראות שהנוכל הזה מצליח לשכנע אנשים כמוך.  
בתגובה להודעה מספר 26
 
  
ממש



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
רוזנקרנץ לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 12.10.11
4484 הודעות, 21 מדרגים, 23 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט 'באדר ב תשפ''ד    15:20   29.03.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  42. יאללה, גידון, תתחיל לרכוב לכיוון השקיעה..... עם ליווי כינורות נוגה.  
בתגובה להודעה מספר 2
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Sub
חבר מתאריך 7.7.14
15736 הודעות
יום ששי י''ט 'באדר ב תשפ''ד    15:39   29.03.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  46. זה באמת יוצא דופן .הם ממש מתפעלים מיכולותיו הפוליטיות.  
בתגובה להודעה מספר 2
 
  
כשבעצם הם מדברים על עסקנות מכוערת של אדם לחוץ חסר ערכים שנמצא בקמפיין חייו.
במקום שיודה לגנץ שהרכיב אותו על הראמה עד לכנסת הוא עוקץ אותו כמו העקרב בסיפור העממי.
איכס,כמה שגדעון 2014 מעורר בחילה.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
רסלר לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 12.4.20
14826 הודעות, 143 מדרגים, 260 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט 'באדר ב תשפ''ד    10:01   29.03.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  3. וכמובן שמי שירוויח מזה זהו וואלה לבד הוא לא עובר הוא התחבר עם בנט או עם יוסי כהן  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
ישזמן לבחירות המועד לקבוע בחוק שום ממשלה לא הייתה עושה משהו בשביל למנוע את השביל אוקטובר אבל הממשלה של ביבי לפחות נלחמת אני לא מאמין שהיה ממשלה ברשות השמאל הייתה עומדת בלחצים של ביידן



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
p101 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 26.10.07
3573 הודעות, 12 מדרגים, 24 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט 'באדר ב תשפ''ד    10:14   29.03.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  8. הכל כאן רק ספקולציות  
בתגובה להודעה מספר 3
 
  
אם ואם...
בינתיים יש ממשלה שהובילה לאן שהגענו, וזו לא ספקולציה, זו המציאות.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
רסלר לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 12.4.20
14826 הודעות, 143 מדרגים, 260 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט 'באדר ב תשפ''ד    10:34   29.03.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  25. ממשלה שהובילה? אהה זהו אתה וועדת חקירה שקבעה שהאסון זה פשלה ממשלתית ולא צבאית?  
בתגובה להודעה מספר 8
 
  
חוץ מזה תראה מה דרך התמודדות בעיות תמיד יש



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
איש חברון לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.4.12
14612 הודעות, 118 מדרגים, 189 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט 'באדר ב תשפ''ד    10:07   29.03.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  4. הבחירות יתקיימו במועדן, ועד אז יש לחדש באופן יזום את כל ראשי המערכת הצבאית והבטחונית  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
donnie לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 13.5.04
17588 הודעות, 66 מדרגים, 132 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט 'באדר ב תשפ''ד    10:09   29.03.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  5. עוד טעות מביכה שלו  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
מכל הרעש הגדול שהוא עשה היה צריך להשאר עוד
ולהרוויח במידה וגנץ היה יוצא והוא היה נשאר
אם הוא לא יתאחד עם מפלגה נוספת זה גם הסוף הפוליטי שלו



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
p101 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 26.10.07
3573 הודעות, 12 מדרגים, 24 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט 'באדר ב תשפ''ד    10:15   29.03.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  10. בשביל מה להישאר אם אין לו השפעה על מה שקורה? לקחת אחריות מבלי שיש לך סמכות? לא תודה.  
בתגובה להודעה מספר 5
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
donnie לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 13.5.04
17588 הודעות, 66 מדרגים, 132 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט 'באדר ב תשפ''ד    10:16   29.03.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  12. היה מקבל שדרוג לקבינט אחרי יציאת גנץ  
בתגובה להודעה מספר 10
 
  
במקום זה ניסה להיות אבועלי ולא הרוויח כלום



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
TheRastaMan לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 14.3.11
18698 הודעות, 129 מדרגים, 245 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט 'באדר ב תשפ''ד    10:27   29.03.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  24. איחוד שלו עם מפלגה אחרת יקבור את שניהם פוליטית.  
בתגובה להודעה מספר 5
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
donnie לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 13.5.04
17588 הודעות, 66 מדרגים, 132 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט 'באדר ב תשפ''ד    16:03   29.03.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  61. הפוך רק איחוד יציל אותו  
בתגובה להודעה מספר 24
 
  
הוא לא מסוגל לעבור לבד



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
TheRastaMan לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 14.3.11
18698 הודעות, 129 מדרגים, 245 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ' 'באדר ב תשפ''ד    13:30   30.03.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  79. הוא לא מביא קולות יעילים, ולכן יהיה מעמסה על כל מפלגה ש׳צריכה׳ חיזוק. הוא יוריד לה מנדטים.  
בתגובה להודעה מספר 61
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
donnie לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 13.5.04
17588 הודעות, 66 מדרגים, 132 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ' 'באדר ב תשפ''ד    13:32   30.03.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  80. אי אפשר לדגום את זה במדויק  
בתגובה להודעה מספר 79
 
  
מה שבטוח שהסיכוי שלו לעבור את אחוז החסימה גדל ברגע שהוא באיחוד



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
TheRastaMan לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 14.3.11
18698 הודעות, 129 מדרגים, 245 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ' 'באדר ב תשפ''ד    13:38   30.03.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  81. מי יתאחד איתו למשל? ליברמן?  
בתגובה להודעה מספר 80
 
  
לא יקרה.
הלאה, מי עוד יש?



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
donnie לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 13.5.04
17588 הודעות, 66 מדרגים, 132 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ' 'באדר ב תשפ''ד    13:59   30.03.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  83. בנט יוסי כהן או אחרים שלא מכהנים היום  
בתגובה להודעה מספר 81
 
  
וינסו לייצר עוד מפלגה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
TheRastaMan לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 14.3.11
18698 הודעות, 129 מדרגים, 245 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ' 'באדר ב תשפ''ד    15:27   30.03.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  86. בנט?! חחח תיארתי לעצמי מראש ולכן ציינתי שאיחוד כזה לא יעביר אותו את אחוז החסימה. יוסי כהן לא ילך איתו, יאבד את הימין. מי עוד נשאר?  
בתגובה להודעה מספר 83
 
  
ליברמן… לא יקרה.
איזו עוד מפלגת ימין תיקח אותו לאיחוד שהשלם יהיה גבוה מסך חלקיו?



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
donnie לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 13.5.04
17588 הודעות, 66 מדרגים, 132 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ' 'באדר ב תשפ''ד    15:41   30.03.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  87. אני מעריך שהכיוון הוא להקים מפלגה גדולה ואז יהיה כאן איחוד  
בתגובה להודעה מספר 86
 
  
של כמה שחקנים בינהם השמות שרשמתי
הם יעדיפו לרוץ ביחד מאשר להסתכן באי מעבר של אחוז החסימה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Sub
חבר מתאריך 7.7.14
15736 הודעות
יום ששי י''ט 'באדר ב תשפ''ד    15:53   29.03.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  54. רק מנסור עבאס יקח אותו וגם זה בספק  
בתגובה להודעה מספר 5
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Street
חבר מתאריך 2.1.17
33038 הודעות
יום ששי י''ט 'באדר ב תשפ''ד    10:15   29.03.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  11. טיפש.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
גדליה הפיל לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 9.8.08
17830 הודעות, 166 מדרגים, 317 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט 'באדר ב תשפ''ד    10:19   29.03.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  13. השאלה אם מיארה תסכים  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
או ש 2014 יתפרסם



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Sub
חבר מתאריך 7.7.14
15736 הודעות
יום ששי י''ט 'באדר ב תשפ''ד    15:55   29.03.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  56. אחרי מה שהוא עשה לעמוס שוקן  
בתגובה להודעה מספר 13
 
  
אף עיתונאי לא יתעסק איתו.זה קודים של עולם תחתון



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
mek2 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 10.2.07
85160 הודעות, 256 מדרגים, 502 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט 'באדר ב תשפ''ד    10:19   29.03.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  15. אי אפשר לקבוע מועד לבחירות בזמן מלחמה. כשהמלחמה תסתיים עוד 3 שנים אפשר יהיה לדבר על תאריך  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
the_coon לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 9.2.21
12674 הודעות, 68 מדרגים, 60 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט 'באדר ב תשפ''ד    10:21   29.03.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  17. אני חושב שמועד לבחירות יזיז את ביבי וזה יעזור למאמץ המלחמתי  
בתגובה להודעה מספר 15
 
  
הרי ברור לכל מה מעניין אותו



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מלאכת_מחשבת לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 22.2.21
4599 הודעות, 72 מדרגים, 137 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט 'באדר ב תשפ''ד    15:45   29.03.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  48. באסה שבדמוקרטיה יש תאריך לבחירות אחת ל4 שנים  
בתגובה להודעה מספר 17
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
the_coon לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 9.2.21
12674 הודעות, 68 מדרגים, 60 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט 'באדר ב תשפ''ד    16:05   29.03.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  62. אמרת את זה גם בממשלה הקודמת שנפלה והלכנו לבחירות באמצע?  
בתגובה להודעה מספר 48
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פוגי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 26.11.20
8765 הודעות, 25 מדרגים, 29 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט 'באדר ב תשפ''ד    10:20   29.03.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  16. למי אכפת מה הוא חושב או אומר?  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
האיש נטול תמיכה ציבורית הגיגיו חסרי חשיבות והוא סיים את דרכו הפוליטית



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אבי_85 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 19.12.13
65924 הודעות, 216 מדרגים, 183 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט 'באדר ב תשפ''ד    10:21   29.03.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  18. רצוי להתעקש על בחירות לפני אוקטובר 2024  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
TheRastaMan לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 14.3.11
18698 הודעות, 129 מדרגים, 245 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט 'באדר ב תשפ''ד    10:24   29.03.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  19. הבנאדם גמור פוליטית. הוא מחפש את החותמת לכך? או שהוא בונה על מצביעי השמאל שיצביעו עבורו…. לא למד מהניסיון של בנט.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
היית סמרטוט שימושי עבור השמאל שהגנו עליך ועל מעלליך כל עוד שירתת אותו. והוא יזרוק אותך לכלבים ברגע שאין לך מה לתת.
היה שלום.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
doc011
חבר מתאריך 31.7.20
4351 הודעות, 1 מדרגים, מינוס 2 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט 'באדר ב תשפ''ד    10:25   29.03.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  20. לכל המאוחר  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פלומה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 13.1.15
95126 הודעות, 217 מדרגים, 402 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט 'באדר ב תשפ''ד    10:25   29.03.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  22. אופורטוניסט היה ונשאר טיפש..  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
GMG לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 7.6.23
7285 הודעות, 44 מדרגים, 84 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט 'באדר ב תשפ''ד    10:39   29.03.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  27. בן אדם עם כל העמדות הנכונות והתנהגות של עסקן. תמיד הפוליטיקה הקטנה הרסה אותו  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
כשהוא אומר "יהיו שמות אפשריים נוספים" הוא כמובן מתכווין לעצמו.
גדעון שגעון גדלות זה לא מתכון לנצחון



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
הנאמן
חבר מתאריך 29.11.23
1070 הודעות
יום ששי י''ט 'באדר ב תשפ''ד    10:39   29.03.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  28. שמע בחור קח את החלאה הבלונדה ועוף לנו מהעינים נמאס כבר עם המשחקים המטוממים שלך  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חדשוט לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 20.3.23
5675 הודעות, 15 מדרגים, 24 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט 'באדר ב תשפ''ד    10:46   29.03.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  30. בשורה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
התחתונה סער לא יכנס
לכנסת עפ הסקרים.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
רוניר
חבר מתאריך 26.5.22
18586 הודעות, 78 מדרגים, מינוס 1 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט 'באדר ב תשפ''ד    11:07   29.03.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  32. פעם חשבתי שהבעיה עם גידעון סער שהוא עצי וחסר כריזמה.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
עכשיו אני מבין שהבעיה איתו שהוא לא החלטי ואינו מסוגל להסיק מסקנות וללכת עם הדברים עד הסוף.
בעיה.

אם חושבים כמוני שחייבים ללכת לבחירות כי מהממשלה הזאת יוצאים רק אסונות ודברים נוראים.
אז למה להמתין לבחירות, עוד תשעה חודשים, ולהקים ממשלה חדשה רק
בעוד כשנה ?
ובסוף להתפשר על שנתיים ?
ויש שנהנים ממ….



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Sub
חבר מתאריך 7.7.14
15736 הודעות
יום ששי י''ט 'באדר ב תשפ''ד    15:59   29.03.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  57. זה ממש פשוט למה  
בתגובה להודעה מספר 32
 
  
הוא בונה על מתפקדי הליכוד ולהם לא יורד בגרון בחירות עכשיו.
גדעון 2014 נוכל פוליטי מתוחכם.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
רוניר
חבר מתאריך 26.5.22
18586 הודעות, 78 מדרגים, מינוס 1 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט 'באדר ב תשפ''ד    16:03   29.03.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  60. בהחלט נכון. לא בהחלט נבון.  
בתגובה להודעה מספר 57
 
  
מצידו.
כי מהבוחרים שם לא תבוא הישועה.
לא מעבר למספרים בסקרים,
הלא ממש מעודדים.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Sub
חבר מתאריך 7.7.14
15736 הודעות
יום ששי י''ט 'באדר ב תשפ''ד    16:07   29.03.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  63. זה החלום הרטוב שלו תראה את העוף הדורס בלוגו שלו,הוא מחכה לנבלה של ביבי.  
בתגובה להודעה מספר 60
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
רוניר
חבר מתאריך 26.5.22
18586 הודעות, 78 מדרגים, מינוס 1 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט 'באדר ב תשפ''ד    16:28   29.03.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  67. בהחלט נכון. אבל.  
בתגובה להודעה מספר 63
 
  
והאבל הוא שהסיכויים קלושים.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
בלש גשש לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 15.2.23
3213 הודעות, 8 מדרגים, 16 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט 'באדר ב תשפ''ד    11:07   29.03.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  33. הדבר הנכון זה השמדת חאמאס ומיגור האיום בצפון.אחרי זה כל השאר  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
רוניר
חבר מתאריך 26.5.22
18586 הודעות, 78 מדרגים, מינוס 1 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט 'באדר ב תשפ''ד    11:22   29.03.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  35. עם הממשלה הזאת ? עם ביבי ?  
בתגובה להודעה מספר 33
 
  
אתה לא רואה עד כמה הוא דוחה ודוחה ובזמן המבוזבז הוא מקים את כלל העולם החופשי נגדנו ?

ואתה לא מבחין שעכשיו הוא הזמן המתאים כשהמלחמה בכל הגזרת היא בעצימות נמוכה ובהקפאה מסוימת ?



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Sub
חבר מתאריך 7.7.14
15736 הודעות
יום ששי י''ט 'באדר ב תשפ''ד    16:00   29.03.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  58. זה לא הדבר הנכון לביבי  
בתגובה להודעה מספר 33
 
  
לביבי הכי נכון להמתין ולהמתין עד שישכחו.ככה מלבינים 1500 קורבנות.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אקטואלי
חבר מתאריך 2.4.12
89410 הודעות
יום ששי י''ט 'באדר ב תשפ''ד    11:23   29.03.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  36. בהחלט צריך בחירות בהקדם כי ממשלת האסון וראשה איבדו את אמון הציבור לאחר הטבח וכל הכישלונות  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פלומה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 13.1.15
95126 הודעות, 217 מדרגים, 402 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט 'באדר ב תשפ''ד    11:37   29.03.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  39. לבחירות נקבע מועד 10/2026 בינתיים סבלנות. מי שכל כך רוצה להצביע שילד לארה''ב ביידן מחכה לו..  
בתגובה להודעה מספר 36
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אקטואלי
חבר מתאריך 2.4.12
89410 הודעות
יום ששי י''ט 'באדר ב תשפ''ד    16:01   29.03.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  59. אבל המדינה נהרסה חלקית, והציבור כבר לא רוצה לחכות עד 2026 כי כבר לא תישאר עד אז מדינה  
בתגובה להודעה מספר 39
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פלומה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 13.1.15
95126 הודעות, 217 מדרגים, 402 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט 'באדר ב תשפ''ד    16:07   29.03.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  64. מי שהורס ועודד משיכת כספים , סרבנות וסגירת המדינה שלא יתלונן על הרס. הימין מנסה לתקן את הקלקול וריקבון שקיים עשורים לוקח זמן.  
בתגובה להודעה מספר 59
 
  
בעזרת השם נעשה ונצליח.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אקטואלי
חבר מתאריך 2.4.12
89410 הודעות
יום ששי י''ט 'באדר ב תשפ''ד    22:56   29.03.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  72. לוקח זמן? כלומר בשנה הראשונה הימין כבר התחיל ב''תיקונים''? או בהרס? מפחיד לחשוב איזה עוד ''תיקונים'' הימין ימשיך לעשות  
בתגובה להודעה מספר 64
 
  
לחץ כאן לצפיה דרך טוויטר



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פלומה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 13.1.15
95126 הודעות, 217 מדרגים, 402 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט 'באדר ב תשפ''ד    23:11   29.03.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  73. המחדל של 7/10 יבדק מה חלקו דל כל אחד אבל עד אז תהיה קצת הגון מי שכשל הוא צהל חלקם של לקפלן והאחים הסרבנים הרבה יותר למה שארע . אם היו מקבלים  
בתגובה להודעה מספר 72
 
  
את תוצאות הבחירות ולא שורפים את המדינה המצב היה טוב יותר.. ואג מי שהביא את האסון זה ממשלת האחים המוסלמים שמסרו מים טרטורילים לחיזבלה .



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אקטואלי
חבר מתאריך 2.4.12
89410 הודעות
יום ששי י''ט 'באדר ב תשפ''ד    23:36   29.03.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  74. ביבי-מחזק החמאס ובן גביר פזרו הבטחות שיקריות לביטחון ועסקו בשחיתות, ועכשיו התרוצים והאשמים ושוב הבטחות שיקריות  
בתגובה להודעה מספר 73
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Sub
חבר מתאריך 7.7.14
15736 הודעות
יום ששי י''ט 'באדר ב תשפ''ד    16:07   29.03.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  65. אולי משאל עם?  
בתגובה להודעה מספר 59
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
bashila לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 4.3.21
1106 הודעות, 1 מדרגים, 2 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט 'באדר ב תשפ''ד    11:31   29.03.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  38. לא יודע כבר מה גרוע אצלו יותר  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
העובדה שהוא הביא עלינו את בהרב מיארה, הפרישה מהממשלה באמצע מלחמה הישיבה בממשלת האסון הקודמת או השמועות עליו



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
סוויץ לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 10.4.11
8757 הודעות, 70 מדרגים, 139 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט 'באדר ב תשפ''ד    11:46   29.03.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  40. הדבר הנכון מצד מי? מצד מי שיש לו אינטרס ברור להקדים אותן במקום להתייבש ולקמול אל תהום השכחה באופוזיציה? אפס.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
SerahKastel לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.12
9006 הודעות, 66 מדרגים, 127 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט 'באדר ב תשפ''ד    15:11   29.03.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  41. היה טסט פומבי של הממשלה לבדוק אם סער יצטרף לקבינט כדי לסייע לניצחון במלחמה ולא כדי לעשות פוליטיקה קטנה באמצע מלחמה, סער כשל.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
ניצחון במלחמה חשוב מכל דבר.

חשוב מכפיית גיוס חרדים,
חשוב ממאבק פוליטי כזה או אחר.

חשוב מרפורמה משפטית,
למרות שהיא חיונית *היום* יותר מתמיד.

מה שסער עשה עם הצעה לגיטימית בשעת מלחמת קיום,
הוא לא רק לדון ולהסכים או לא,
אלא ללכת לישון עם ההצעה ולרוץ לספר לחבר'ה בבוקר.

אח"כ להוסיף פוליטיקה קטנה מעל.

במסיבת עיתונאים עם לוגו ממותג חדש,
בקריאה לבחירות באמצע מלחמה,
בנסיון הפיכתו למוקד העניין.

נדיר לבחון פנים של פוליטיקאי לעומק בזמן כ"כ קצר.

בד"כ כולנו נוטים ללכת עם ההטיות הראשוניות שלנו בבסיס,
עם תוספת של "לא ידוע" מעל זה.

לא הפעם. לא במקרה של סער.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Sub
חבר מתאריך 7.7.14
15736 הודעות
יום ששי י''ט 'באדר ב תשפ''ד    15:35   29.03.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  43. גדעון 2014 חולי רע  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
איש מסוכן לעם ישראל.
מסכסך ומפלג.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
קונדור לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 12.4.10
12973 הודעות, 89 מדרגים, 150 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט 'באדר ב תשפ''ד    15:41   29.03.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  47. חובה לקבל מהשונא תשובה: מה עשית בשרותי מועדון תל אביבי עם צעירה ב 2014?  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
לירון
חבר מתאריך 11.5.04
8434 הודעות
יום ששי י''ט 'באדר ב תשפ''ד    15:46   29.03.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  50. זה לא מעניין  
בתגובה להודעה מספר 47
 
  
עשה פיפי



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
קונדור לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 12.4.10
12973 הודעות, 89 מדרגים, 150 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט 'באדר ב תשפ''ד    16:26   29.03.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  66. ככה זה כשהפוזיציה מדברת.  
בתגובה להודעה מספר 50
 
  
לא נורא. הדמוגרפיה טוחנת את השמאל. יום יום שעה שעה.
השונא הובס פעמיים בפריימריז ולא קיבל את דין התנועה. דמוקרט קקה.
יקבל בקלפי את התבוסה. יחד עם כל השמאל.
הסיפתח היה בבחירות לרשויות.
הליכוד והימין הכפילו את כוחם.
אחים לחשק, אין עתיד והממלכתיים למינהם - הובסו.
שבת שלום לפטריוטים ועוד שבת מרמורים לשונאי הימין.
גם ביום הזה נולדו עוד יותר ימניים ונפטרו עוד יותר שמאלנים. דמוגרפיה במיטבה והשמאל האנטי דמוקרט הפאשיסט חוליגאן עדיין חושב שבכח יצליח לשלוט.
בחלומות בלילה.
שח מט.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
לירון
חבר מתאריך 11.5.04
8434 הודעות
יום ששי י''ט 'באדר ב תשפ''ד    15:46   29.03.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  49. המדינה לא תשרוד עוד שנה עם ממשלת ההרס  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
הרי לכולם ברור שהיא תוחלף ושהיא כבר מאוסה ולא לגיטימית, ולכן חייבים בחירות הרבה לפני.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
cf7 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 26.3.19
3557 הודעות, 14 מדרגים, 23 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט 'באדר ב תשפ''ד    18:56   29.03.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  71. מים קרים, מוזיקה מרגיעה ולהסדיר נשימה  
בתגובה להודעה מספר 49
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
SomeOne2
חבר מתאריך 8.6.14
3061 הודעות, 6 מדרגים, 0 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט 'באדר ב תשפ''ד    15:49   29.03.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  53. הוכחה שביבי מוכן למכור את המדינה והאינטרסים שלה בשביל להישאר בשלטון  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Nati44 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 24.10.22
12245 הודעות, 61 מדרגים, 103 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט 'באדר ב תשפ''ד    16:39   29.03.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  69. גדעון בהרב גלי סער מיארה עסוק רק בפוליטיקה קטנה, והנוכל בנט עלול להתגלות כצל חיוור של גדעון סער אם אנשים יפלו בפח שלו  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חתול
חבר מתאריך 21.10.15
15604 הודעות
יום ששי י''ט 'באדר ב תשפ''ד    23:41   29.03.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  75. בהרב מיארה מנסה להפיל את הממשלה כל הזמן, וברור לגמרי שהיא בובה של גדעון סער  
בתגובה להודעה מספר 69
 
  
.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אריסטו לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 5.8.22
1228 הודעות, 1 מדרגים, 2 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט 'באדר ב תשפ''ד    18:03   29.03.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  70. האיש הזה בלתי  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חתול
חבר מתאריך 21.10.15
15604 הודעות
יום ששי י''ט 'באדר ב תשפ''ד    23:41   29.03.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  76. לגמרי בלתי  
בתגובה להודעה מספר 70
 
  
.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Peter לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.2.21
2764 הודעות, 10 מדרגים, 10 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ' 'באדר ב תשפ''ד    02:08   30.03.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  77. נסיים את המלחמה בעזה ובצפון ורק אז נתפנה לבחירות  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
לא בהכרח בתחילת 2025, יכול להיות גם בסופה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
דורון לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 20.10.20
5499 הודעות, 10 מדרגים, 19 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ' 'באדר ב תשפ''ד    08:46   30.03.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  78. מי זה גדעון ?  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Sidewinder לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 27.9.07
8050 הודעות, 107 מדרגים, 192 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ' 'באדר ב תשפ''ד    13:56   30.03.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  82. יש מועד לבחירות  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
ב 2026.
אין שום סיבה לגרור את המדינה שוב למערכת בחירות מכוערת באמצע מלחמה.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
כינרת
חבר מתאריך 13.10.15
38517 הודעות
יום שבת כ' 'באדר ב תשפ''ד    14:06   30.03.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  85. ומה אם המלחמה לא תסתיים עד 2026 ? גם אז אי אפשר יהיה ללכת למערכת בחירות ?  
בתגובה להודעה מספר 82
 
  
שים לב,
חמאס יחסית לחיזבאללה זה "ארוע קטן", אבל נמשך כבר כמעט חצי שנה והסוף לא נראה באופק.

מתישהו תהיה גם חזית נגד חיזבאללה , ההימורים מתי תתחיל נעים בין מחר לבין תחילת 2025 ,
ואף הימור לא מוגזם.

נראה שיש סיבות לכך שהמלחמה נגד חמאס (וחיזבאללה) מדשדשת מבחינת זמנים .
כל אחד יכול להאשים את מי שבא לו , אבל זו לא הנקודה פה, הנקודה היא שסוף המלחמה לא באופק , וממשיכים לנהל אותה גנרלים שכשלו וממשלה שכשלה רק כי כולם אומרים "אי אפשר להחליף באמצע".



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
mctom לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 23.2.20
10896 הודעות, 28 מדרגים, 48 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ' 'באדר ב תשפ''ד    14:02   30.03.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  84. שיגיד ליועשמית שלו לקבוע תאריך וזהו  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פלומה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 13.1.15
95126 הודעות, 217 מדרגים, 402 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ' 'באדר ב תשפ''ד    15:52   30.03.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  90. בקצב הזה הם יפעילו איזה ארגון שיפנה לבגץ וידרוש מהמדינה להשיב למה לא הולכים לבחירות  
בתגובה להודעה מספר 84
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פלומה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 13.1.15
95126 הודעות, 217 מדרגים, 402 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ' 'באדר ב תשפ''ד    15:51   30.03.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  88. אם אני לא בשלטון אז אפשר לקרוא לסרבנות, להחריב את המדינה אפשר לקרוא להחירות לעשות כאוס ולהשתמש ביועמשית לפלג ולשסות את החברה גם במלחמה.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
סתם אחת לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 3.8.18
23958 הודעות, 61 מדרגים, 110 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ' 'באדר ב תשפ''ד    15:51   30.03.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  89. המהלך תואם עם גנץ גלנט ואייזנקוט  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
רק שכחו שכולםםם שייכים לקונספציה,ואף אחד מהם לא יכול להיות בבחירות הבאות..גם לא נתניהו..



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד

  

תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
      

__________________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | נעל אשכול עם סיבה | מחק | העבר לפורום אחר | מזג לאשכול אחר | מחק תגובות | גיבוי אשכול | עגן אשכול
   
   


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net
חדשות