עם קהל ביציע: מכבי תל אביב עשויה לארח את משחקי הפלייאוף ביורוליג ביעד חדש

באירופה טוענים כי הצהובים שוקלים לארח את משחקי ההכרעה בליטא, על מנת לאפשר כניסה של אוהדים • "לטענת המועדון, האירוח בסרביה הוא פתרון זמני ולא אומר כלום לפני הפלייאוף"

חיובים - פודקאסט הכדורסל של "ישראל היום" - פרק 74

באתר BasketballSphere נטען היום (שישי) כי ישנה אפשרות שמכבי תל אביב תארח את משחקי הפלייאוף שלה ביורוליג בליטא.

הכתב דג'אן גאגיץ' מסביר: "לטענת המועדון, האירוח בסרביה הוא פתרון זמני ולא אומר כלום לפני הפלייאוף. כשנשאלנו האם ידוע היכן תשחק מכבי ת"א את משחקי הפלייאוף שלה, קיבלנו את התשובה שעדיין לא קיבלו החלטה סופית". 

"ישנה אפשרות שמכבי בפלייאוף תעשה כמו הפועל תל אביב ביורוקאפ. כלומר, תשחק על אדמת ליטא, בתמיכת האוהדים. כמו כן, לא נשללת האופציה להישארות באולם אלכסנדר ניקוליץ' כביתם של שחקני מכבי תל אביב בכדורסל עד תום העונה".

קטש. יקבל חוזה חדש?, צילום: EPA

כידוע, הצהובים הבטיחו את מקומם בפליי-אין, כאשר ישחקו עם יתרון ביתיות, ומקווים שיצליחו להשיג גם מקום בשישייה הראשונה, אך במירוץ הזה הם לא תלויים בעצמם. מכבי תצטרך לנצח את משחקיה הקרובים נגד ברצלונה ומילאנו, ולקוות למעידות של פנרבחצ'ה או אולימפיאקוס.

כזכור, רק השבוע, ע"פ דיווח בטורקיה של העיתונאי אוגור אוזאן סולאק, הנהלת מכבי תל אביב פנתה בימים האחרונים לראשי היורוליג וביקשו לשקול מחדש את ההחלטה לא לקיים משחקים בתל אביב בתקופת המלחמה, זאת לאור העובדה שכבר תקופה ארוכה לא נשמעו אזעקות באיזור גוש דן.

שחקני מכבי תל אביב חוגגים, צילום: Djordje Kostic
israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
 
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר