בפעם החמישית ברציפות: השף גל בן משה זכה בכוכב מישלן

מסעדת Prism הברלינאית של השף הישראלי, הצליחה לשמור פעם נוספת על הכוכב שקיבלה ממדריך המסעדות המוביל בעולם • למרות שהודה כי התאכזב שלא קיבל כוכב שני, בן משה הביע את שמחתו: "אני אסיר תודה"

השף גל בן משה. צילום: בן פוקס

המסורת המפוארת ממשיכה: תאחלו מזל טוב לשף הישראלי גל בן משה, שמסעדת Prism שלו, הפועלת בברלין שבגרמניה, הצליחה לשמר את כוכב המישלן שלה, אשר בו זכתה בפעם החמישית ברציפות.

באירוע חגיגי שהתקיים אתמול (שלישי) בהמבורג, הכריזה השלוחה הגרמנית של מדריך המסעדות המוביל בעולם על המוסדות הגסטרונומיים שהתברגו השנה לדירוג – ביניהם, כאמור, ניתן למצוא גם את Prism.

מאיה דרין בביקור במסעדת "פאסטל" של גל בן משה // צילום: גיל קרמר

"אני אסיר תודה על כך ששמרתי על הכוכב שלי, אך גם מודה שאני מאוכזב שלא קיבלתי כוכב שני", כתב בן משה בפוסט שפרסם באינסטגרם, לצד צילום של תיאור המסעדה באתר מישלן. "אבל הטקסט הזה הוא אחד הדברים הכי יפים שאי פעם נכתבו עליי, ואנצור אותו לנצח", הוסיף השף בן ה-39 בהתייחסו לתיאור.

כמו כן, בחשבון האינסטגרם הרשמי של המסעדה הקטנה והאקסקלוסיבית, שנפתחה בשנת 2019 ברובע שרלוטנבורג-וילמרסדורף שבבירת גרמניה, נכתב: "מה שיפה בכוכבי מישלן זה שאפשר לחגוג אותם כל שנה – בתנאי שאתם מספיק טובים. אנחנו גאים מאוד ששימרנו את הכוכב שלנו, אבל אלה מכם שמכירים אותנו יודעים שאנחנו נחושים להוסיף לו (הכוונה לכוכב נוסף, ד"פ)".

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Gal Ben Moshe (@chef_gbm)

ואיך פרגנו ל-Prism באתר הרשמי של מישלן? "הבעלים גל בן משה קורץ לשורשיו הישראליים ומקפיד על סטנדרטים אירופיים מודרניים עם יצירות בהשראה לבנטינית. המנות המעניינות שלו, העשויות מחומרי גלם מעולים, גדושות בניגודי טעמים. מעבר לגיוון הגסטרונומי הנהדר הזה, מה שבאמת מרשים פה הוא הנגיעה האישית שלו, שלא תמצאו בשום מקום אחר".

בנוסף, במישלן החמיאו גם למגוון היינות העצום שהמסעדה מציעה – לא פחות מ-530 סוגים שונים, שכוללים יינות מישראל, מסוריה ומלבנון. ברכות.

"אנצור את זה לנצח". שף גל בן משה // צילום: אסף קרלה

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר