האשכול |
מחבר |
תאריך כתיבה |
מספר |
מי צריך יותר מזה |
יתושון |
25.03.24 22:27 |
1 |
ביידן... עכשיו גם סינוואר יצביע עבורו, רק שיסכים לקבל אותו למישיגן ויש לו את הקול שלו |
swoll |
25.03.24 22:35 |
24 |
בינתיים הכל הולך לפי התוכנית של המרצחים |
זבנג וגמרנו |
25.03.24 22:39 |
35 |
הרופס הנצחי שחושב רק על טובתו הפוליטית על חשבון טובת המדינה, הוא נכס עבור החמאס. |
SlevinKelevra |
25.03.24 23:46 |
73 |
הטיעון שלך לא הגיוני |
עולה ותיק |
26.03.24 06:11 |
80 |
הפוך גוטה |
מציאותי |
26.03.24 06:27 |
81 |
תראה לאיזה רמה מטורללת הגעת מר רל״ב |
The Godfather |
26.03.24 06:37 |
82 |
קשה לכם האמת. |
מציאותי |
26.03.24 06:39 |
83 |
חחח |
The Godfather |
26.03.24 06:40 |
84 |
טוב, קבעת שזו האמת, מעתה נקשיב רק לך |
אלון_2407 |
26.03.24 08:16 |
97 |
מנהל מלחמה בכמה חזיתות... |
מציאותי |
26.03.24 06:42 |
85 |
תבקש מההנהלה לפחות לשנות את הניק |
The Godfather |
26.03.24 06:44 |
86 |
מעניין איך הקביעה של גנץ לפיה ''הקבינט מתנהל מצויין'' ולכן אין צורך לעשות בו שינויים (כגון סער) מתיישבת עם התאוריות שלך. |
זבוב על הקיר |
26.03.24 06:49 |
87 |
גנץ סמרטוט פוליטי. |
מציאותי |
26.03.24 07:39 |
90 |
לדעתי הכל רחוק מאוד ממצויין; אבל כל ההתנהלות הנוכחית נתמכת לחלוטין ע''י גנצוש, שמסתמן בתור מחליף ראוי... או שבכוונתך לתמוך ב''כהניסטים''? |
זבוב על הקיר |
26.03.24 07:42 |
91 |
''בכיר'' בחמאס אמר'' אז עכשיו שמחה וצהלה במחוזות הרל''בים. |
jack0 |
25.03.24 22:38 |
31 |
גנץ |
gardner |
25.03.24 22:38 |
33 |
עוד כישלון מדיני מי יודע כמה של חדל האישים הכושל בראשות הממשלה. משבר מיותר לחלוטין |
Prodigy |
25.03.24 22:27 |
2 |
צודק. אם רק גנץ היה בראשות הממשלה הוא כבר היה נכנע. והכל היה בסדר |
GMG |
25.03.24 22:28 |
5 |
אמנם התגובה הlow effort שלך בסגנון ''אבל אסמול derp derp'' לא ראויה לתגובה רצינית, אך כן אציין שבפעם הראשונה מתחילת המלחמה |
Prodigy |
25.03.24 22:30 |
12 |
אני מעדיף את האינטרס הישראלי על פני האמריקאי. יכול להיות שזה ההבדל |
GMG |
25.03.24 22:32 |
17 |
לא, אתה מעדיף את האינטרס של מחנה סדום פי אלף מאשר האינטרס הישראלי, וזה ברור לחלוטין מהתגובות שלך |
Prodigy |
25.03.24 22:36 |
27 |
נראה שאתה הכי חכם. |
GMG |
25.03.24 22:39 |
36 |
אתה טועה קצת, למרות שבשנה האחרונה הוא היה בצד של הקפלן במאבק למען החונטה ונגד הרפורמה |
זבנג וגמרנו |
25.03.24 22:47 |
55 |
זה דינמי. אנשים משתנים |
GMG |
25.03.24 22:55 |
65 |
שני האינטרסים שפירטת לא מתחברים יחד וזו בדיוק הבעיה. ולכן נתניהו פעל כמו שפעל ואת התוצאה כבר רואים בשטח. |
TheRastaMan |
25.03.24 22:47 |
56 |
אני חושב שאתה לא מודע לאיך הדברים נתפסים בארה''ב, גם אצל הממשל וגם בבית הלבן, וליחסי הכוחות ועמדות המיקוח של הצדדים |
Prodigy |
25.03.24 23:03 |
70 |
אם ישראל הייתה יורדת על הברכיים בפני כל גחמה של העולם הכל היה יותר ורוד ויפה….. |
TheRastaMan |
25.03.24 23:08 |
71 |
+++ |
SlevinKelevra |
25.03.24 23:47 |
74 |
אתה באמת חושב שכל הטוב הזה הוא לא תוצאה של ביקור גנץ בארה''ב |
GaggeR |
25.03.24 22:40 |
40 |
גם ארה''ב הייתה חותמת או שאתה החכם היחיד? |
lior1_1 |
25.03.24 22:29 |
9 |
מה...? ברור שגם ארה''ב היתה חותמת |
Prodigy |
25.03.24 22:31 |
15 |
מתברר שחמאס ממש מרוצים מההחלטה. |
GMG |
25.03.24 22:33 |
19 |
אחלה, הם מרוצים כי באמת היתה רגרסיה מסוימת במדיניות האמריקאית במועצת הביטחון. ההעצמה של כל המשבר הזה ע''י הארכי-נוכל |
Prodigy |
25.03.24 22:37 |
29 |
ברור, אבל איפה זה היה כתוב? איפה? איפה כתוב הפסקת אש שבועיים + שחרור החטופים ובלי לשחרר מחבלים? איפה? זה מה שכתבת למעלה לא? אני לא טועה? |
swoll |
25.03.24 22:33 |
20 |
כתוב בפאקינג החלטה שעברה היום, תעשה טובה ולך לקרוא מה כתוב שם |
Prodigy |
25.03.24 22:38 |
30 |
יש לך הבנת הנקרא?יש שם הפסקת ש מיידית ושום תנאי לשחרור חטופים! כלום! חוץ מקריאה אין שם שום דבר עם שיניים |
swoll |
25.03.24 22:39 |
37 |
יש שם דרישה לשני הדברים. קרא בבקשה את ההחלטה, אם אתה צריך שאתרגם לך אותה אז תכתוב |
Prodigy |
25.03.24 22:41 |
41 |
תרגם. איפה כתוב שאנחנו חייבים להפסיק את האש ושכתנאי לזה יוחזרו החטופים? איפה? תרגם לי.. בעצם אני מבין אנגלית, צטט לי |
swoll |
25.03.24 22:42 |
47 |
לא כתוב שאחת הדרישות היא תנאי לשני. שתי הדרישות נמצאות באותה ההחלטה. |
Prodigy |
25.03.24 22:45 |
49 |
אווו סוף סוף כתבת אמת. אין שום קשר בניהם.. דורשים ממך כמדינה שתלויה באמריקאים להפסיק אש ומארגון טרור להחזיר חטופים. תרגם לי את זה |
swoll |
25.03.24 22:46 |
52 |
מה זה ''אין שום קשר ביניהם''?! הם באותה ההחלטה! |
Prodigy |
25.03.24 22:49 |
58 |
אתה חושב שהם יפסיקו להעביר נשק? |
GMG |
25.03.24 22:50 |
60 |
הם לא דורשים את החזרת כל החטופים אלא רק את החזרת האזרחים החטופים |
זבנג וגמרנו |
25.03.24 22:52 |
64 |
וגם לא עשו התניה |
GMG |
25.03.24 22:55 |
66 |
עכשיו אנחנו מסכימים. |
GMG |
25.03.24 22:48 |
57 |
נראה לי פיספסת מה כתוב בהחלטה. אין שם מילה גינוי לחמאס או קישור לשיחרור חטופים. |
GaggeR |
25.03.24 22:42 |
44 |
כשבאו''ם מדברים על hostages הם מתכוונים רק לאזרחים החטופים ולא לחיילים: |
זבנג וגמרנו |
25.03.24 22:46 |
51 |
אוקיי, אז? אתה לא היית חותם על ההחלטה שעברה היום מיד? |
Prodigy |
25.03.24 22:57 |
69 |
ההחלטה תומכת במו''מ עם המרצחים שעושות ארה''ב, קטאר ומצרים, אני מתנגד לזה |
זבנג וגמרנו |
25.03.24 23:52 |
77 |
עברת לדברר את חמאס סופית ? למה לשקר? יש החלטה על הפסקת אש ללא קשר לשחרור חטופים |
פנצ'ר_מאכער |
25.03.24 22:42 |
46 |
מה בסדר גמור? |
TheCrow |
25.03.24 22:36 |
26 |
כן, קראתי |
Prodigy |
25.03.24 22:40 |
38 |
הם לא קושרים בין שני הדברים |
TheCrow |
25.03.24 22:45 |
50 |
פרודיג'י, אני מכבד את עמדתך אבל אתה פשוט טועה. אכן הדברים מוזכרים באותה החלטה אבל לא מצויינת בה כל התניה בין הדברים; הלחץ על ישראל יגבר, |
זבוב על הקיר |
26.03.24 06:54 |
89 |
לצערי הם כל כך שונאים את ביבי (שאני אשמח שיילך הבייתה) שהם מוכניםצלפגוע בעם ובחיילנו, העיקר שגם ביבי יפגע |
swoll |
25.03.24 22:40 |
39 |
לא כישלון מדיני ולא נעליים - אחרי יותר מחמישה חודשי לחימה, ועוד כשבארה''ב יש ממשל דמוקרטי לפני בחירות |
פילאלטס |
25.03.24 22:38 |
34 |
הסברתי מדוע לדעתי יש שמחה בצד הערבי, ושגם הארכי-נוכל תרם לה עם העימות המלאכותי הזה. ואתה צודק בהחלט שאחרי יותר מחמישה חודשי לחימה |
Prodigy |
25.03.24 22:44 |
48 |
אתה סבור שעם הכינויים המגוחכים והאינפנטיליים הללו ''ארכי נוכל'' הטיעון שלך משתפר? |
פילאלטס |
25.03.24 22:52 |
62 |
אוי כמה שאתם חבורת רלב''בים אפסים עלובים, בכיר נאצי בחמאס אמר משהו על נתניהו ואתם קופצים על זה כעל מציאה גדולה, |
jack0 |
25.03.24 22:42 |
45 |
הטרוריסטים בצד של ארצות הברית וכן הפוך |
totoloto |
25.03.24 22:27 |
3 |
והרל''בים בצד של הטרוריסטים, רואים זאת כאן בתגובותיהם. |
jack0 |
25.03.24 22:46 |
53 |
אי הווטו נתן לאויבי ישראל גז... אבל ההחלטה של נתניהו לשבור את הכלים ולא לשלוח את המשלחת, הכניסה אותם לאופוריה. הם מריחים קרע היסטורי. |
סוף מעשה |
25.03.24 22:28 |
4 |
לא חשוב מה יאמרו הגויים חשוב מה יעשו היהודים - דוד בן גוריון |
totoloto |
25.03.24 22:28 |
7 |
ומה יעשו היהודים כשלא יהיה וטו אמריקני במועצת הבטחון אל מול בידוד ישראל וסנקציות נגדה? |
סוף מעשה |
25.03.24 22:29 |
10 |
אום שמום - דוד בן גוריון |
totoloto |
25.03.24 22:30 |
11 |
האו''ם הוא אכן שמום כל עוד יש מטריית וטו אמריקנית. כשלא תהיה כזו, היהירות והזלזול יחזרו כבומרנג בתור מכה אסטרטגית. |
סוף מעשה |
25.03.24 22:32 |
18 |
לאורך כל ההיסטוריה עמדו עלינו לכלותינו, אתה מפחד מסנקציות שלא יהיו? אפילו במפלגה הדמוקרטית התעצבנו על ביידן |
totoloto |
25.03.24 22:34 |
23 |
אז פה היהודים התנהגו כטפשים גמורים |
Prodigy |
25.03.24 22:34 |
22 |
כבר בשנות החמישים השישים והשבעים וכן הלאה שום אדיוט במערכת הבטחון והמדינאים לא הבינו שצריך עצמאות בטחונית ובזה אתה צודק. כל השאר האמריקאים |
totoloto |
25.03.24 22:37 |
28 |
בני, לשלוח את המשלחת? |
GMG |
25.03.24 22:28 |
6 |
תנוח דעתך, ביבי ישלח את המשלחת עם או בלי וטו אמריקני. זה לא ייקח הרבה שבועות, זה יהיה הרבה יותר קצר. |
סוף מעשה |
25.03.24 22:38 |
32 |
כן משלחת לא משלחת זה כסף קטן. המבחן הוא בכניסה לרפיח. |
GMG |
25.03.24 22:56 |
67 |
הנה חמאס מבוסט מהחלטת ארה''ב |
lior1_1 |
25.03.24 22:29 |
8 |
מישהו מוכן לחתום שישראל *לא* נמנעה עד כה מניצול הזדמנויות לחיסול בכירים נאצים ''מהדרג המדיני''? |
galt |
25.03.24 22:31 |
13 |
כל ממשל שמאל בארה''ב הביא אסון בלא מעט מקומות בעולם , גם כעת עם ממשל מזוויע שרק הורס והורס |
Braveheart |
25.03.24 22:31 |
14 |
ואותו המלך, שהיה שולט בפה רך, ישלוט בכעס גדול וזעף ותוקף על העם הקדוש. |
The-dragon |
25.03.24 22:31 |
16 |
וכל מילה נוספת מיותרת. |
Spook |
25.03.24 22:34 |
21 |
מדהים! מועצת הביטחון לצד חמאס |
mikak |
25.03.24 22:36 |
25 |
זאת הצהרה דקלרטיבית אין לה שום משמעות אי אפשר לאכוף אותה אבל מזבוב עושים פיל |
שיקאגו |
25.03.24 22:51 |
61 |
נכון אבל עצם ההצהרה היא כבר עמדה |
mikak |
25.03.24 22:57 |
68 |
תגובת הנהגת פיקוד מרכז של גדודי חללי אל-אקצא |
הנדסאי |
25.03.24 22:41 |
42 |
אני אומר, הלילה צריך תקיפות אוויריות קשות על רפיח |
ערן26 |
25.03.24 22:42 |
43 |
הם ינפנפו בהחלטה הלא חשובה הזאת, ככל שיוכלו. |
רוניר |
25.03.24 22:47 |
54 |
זו הבעיה שלנו. |
הבוטח אליך |
25.03.24 22:50 |
59 |
זהות מסרים כמעט מוחלטת בין קפלן והשמאל לחמאס וחיזבאללה כבר כמה חודשים... |
Isrtv |
25.03.24 22:52 |
63 |
מעניין מתי המוחמד הזה מר נזאל יהפוך לז''ל |
Amnonimus |
25.03.24 23:30 |
72 |
מתברר שלא צריך לעשות שום דבר ברמדאן אנחנו כבר לבד מביאים את האסון על ראשינו |
doc011 |
25.03.24 23:49 |
75 |
3 פצצות אטום יפתרו את הבעיה |
שפינוזה |
25.03.24 23:51 |
76 |
אלו תגובות 6.10 |
Cat Catul |
26.03.24 00:12 |
79 |
הכל אפשרי. אין קשר לתאריך לידה של הרעיון. |
kiponos |
26.03.24 08:08 |
94 |
צודק בהחלט. אפשר גם חביות נפט וגפרורים. |
kiponos |
26.03.24 08:10 |
96 |
חמאס עושים ביתס לנתניהו |
Cat Catul |
26.03.24 00:12 |
78 |
הם מזכירים את מי שרועדים ממנו. |
kiponos |
26.03.24 08:07 |
93 |
כשחמאס מחבקים את ביידן! |
kidi |
26.03.24 06:50 |
88 |
מסתבר שרק מנתניהו הם רועדים. |
kiponos |
26.03.24 08:06 |
92 |
ברור ונכון , ארה''ב עם הנאצים. |
דורון |
26.03.24 08:08 |
95 |
יש כל מיני גורמים (כולל החמאס) שפועלים לבודד את ישראל |
Nati44 |
26.03.24 14:45 |
98 |
תודה ביידן |
מורציקס |
26.03.24 15:27 |
99 |
חבר מתאריך 29.3.18
2004 הודעות, 15 מדרגים, 30 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.12.13
16063 הודעות, 138 מדרגים, 256 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
79549 הודעות
בתגובה להודעה מספר 24
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
22418 הודעות
בתגובה להודעה מספר 35
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.7.22
4931 הודעות, 31 מדרגים, 51 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 73
האינטרס מספר 1 של ביבי זה להפיל את החמאס וכמה שיותר מהר. כי זה מה שרוב הציבור רוצה. כבר היום הסקרים מנבאים ניצחון לגנץ בבחירות הבאות. הדבר היחידי שביבי יכול לעשות כדי להחזיר לעצמו את הקולות האלה זה להפיל את החמאס. לא להחזיר את החטופים. לא ללקק לאמריקאים. אלא רק להפיל את החמאס. אם ביבי היה חושב רק על עצמו ורק על הבחירות הבאות ולא על טובת ועתיד המדינה אז הוא כבר מזמן היה דורש מהצבא להפיל את החמאס, ללא שום משא ומתן לשחרור חטופים וללא שום התייחסות לדרישות האמריקאיות.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.5.15
13882 הודעות, 71 מדרגים, 49 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 80
ערכתי לאחרונה בתאריך 26.03.24 בשעה 06:38 בברכה, מציאותי
הוא יודע מהיום הראשון שאין נצחון בעזה ולא יהיה. ויודע שבכח צבאי לא משחררים 250.
הוא בנה תכנית של נרמול האירוע ולחימה לאורך זמן שתשכיח את האירוע כשהאמין שלאחר זמן גם פחות יאשימו אותו והסקרים של גנץ לא מזיזים לו אם יתחזק את הממשלה עד סוף 25.
בגדול התכנית די הצליחה עד שהאמריקאים הרסו לו. הוא חשב לשחק איתם ולתת לו את העשב לעדר של המנהיג שעומד מול אמריקה כמנהיג חזק. הוא חשב שישתפו עם זה פעולה כמו בעבר.
הבנאדם לעצור מכלית דלק לעזה לא עמד מולם..... אמרו לו את העשב למטומטמים שלך לך תקנה במקום אחר.
האנטרס מספר 1 זה להשאר בכסא. פה הבלבול ומכאן הפער.
הוא לא מטומטם אין תוצאה בעזה שיהיה ישראלי שיגיד נצחנו ויחזק אותו פוליטית. רק זמן ונרמול האירוע בתוספת הנדוס שאין לו חלק במחדל.
לשמר את הממשלה לאורך זמן.
גנץ דביל פוליטי והוא יודע את זה. חודש עבודה של מכונת הרעל על גנץ והוא יגרד את ה20 בלחץ.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.4.21
9991 הודעות, 79 מדרגים, 156 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 81
הקביעות שלך מדהימות:
1. ״הוא יודע שאין ניצחון״
2. ״הוא בנה תוכנית נירמול״
3. ״הוא האמין ש…״
4. ״האמריקאים הרסו לו״
5. ״הוא חשב לשחק״
6. ״הוא חשב ש…״
7. ״הוא לא יכול״
8. ״אמרו לו ש…״
רמת ההזיה של הרלבים בניתוח נתניהו שמנהל מלחמה מורכבת עם חזיתות נוספות תוך מאבק בבית ומאבק מדיני מחוץ - הוא נושא למחקר רציני.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.5.15
13882 הודעות, 71 מדרגים, 49 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 82
תתמודדו.
כל יום שעובר האמת מתבהרת.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.4.21
9991 הודעות, 79 מדרגים, 156 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 83
אתה מביך
ביי
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.7.17
19673 הודעות, 114 מדרגים, 194 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 83
לא רציני ומגוחך במקרה הטוב.
כל טוקבקיסט נהיה ברוטר פרשן פוליטי.
הפוליצר בדרך אליך.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.5.15
13882 הודעות, 71 מדרגים, 49 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 82
התכוונת מעביר אותנו השפלה לאומית בכמה חזיתות.
ממעצמה אזורית לילד כאפות השכונתי וכדי לעשות לכם מושי גם מסתכסך עם אלה שבלעדיהם מאמצע אוקטובר היינו יורים קפצונים.
הכל פוליטי מהיום הראשון. די עבד לו עד עכשיו הנה יש כאלה שב6 בבוקר מגוננים על מי שלקח את הספינה שהופקדה בידיו פול גז לתוך הסלעים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.4.21
9991 הודעות, 79 מדרגים, 156 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 85
מציאותי אתה לא
חחח
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.3.18
15211 הודעות, 86 מדרגים, 159 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 85
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.5.15
13882 הודעות, 71 מדרגים, 49 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 87
זה נראה לך שהכל עובד מצויין?
להבדיל מחברות בכת שלא מאפשרת בחינת מציאות. לא גנץ ולא דעתו מעניינות. רק בחינת התוצאות.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.3.18
15211 הודעות, 86 מדרגים, 159 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 90
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.12.17
10016 הודעות, 42 מדרגים, 68 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
כי אפילו "בכיר בחמאס" דיבר נגד נתניהו זו סיבה למסיבה, לא?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.7.14
17812 הודעות, 76 מדרגים, 142 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.2.15
72165 הודעות, 268 מדרגים, 349 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
ערכתי לאחרונה בתאריך 25.03.24 בשעה 22:46 בברכה, Prodigy
נוסח ההחלטה שעבר בסדר גמור, כולם פה ברוטר היו חותמים מיד על יישום ההחלטה שעברה היום - שבועיים הפסקת אש ושחרור כל החטופים מיד וללא שחרור מחבלים.
עריכה: סליחה אבל הטמטום של תומכי מחנה סדום בתגובות זה יותר מדי. אין עם מי לדבר כי אין שם תאי מוח פעילים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.6.23
7250 הודעות, 44 מדרגים, 84 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 2
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.2.15
72165 הודעות, 268 מדרגים, 349 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 5
במקרה ספציפי של ההתנהלות היום - כן, אפילו הפאקינג לורם איפסום המהלך הזה, החליפה הריקה גנץ שמת להיכנע בשם "עסקה בכל מחיר", היה מתפקד טוב יותר מהארכי-נוכל העלוב הזה.
מה שקרה היום זה הדוגמה הכי רעה בעולם של pick your battles.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.6.23
7250 הודעות, 44 מדרגים, 84 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 12
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.2.15
72165 הודעות, 268 מדרגים, 349 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 17
האינטרס הישראלי הוא להיכנס לרפיח ולא לברבר כפי שהאפס הכושל עושה כבר חודש ולא התחיל עדיין פינוי, והאינטרס הישראלי הוא גם לא לייצר משבר עם בעלות הברית הגדולות שלנו, ש*התחמושת שלנו מגיעה מהן*, ללא שיש הצדקה טובה.
הקשקוש שעבר היום במועצת הביטחון, זאת לא סיבה להתחיל משבר כזה.
אתה מסוגל להגיב לעניין או שכל מה שיש לך זה "אבל אסמול" או פטריוטיות מזויפת?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.6.23
7250 הודעות, 44 מדרגים, 84 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 27
כולם מבינים שההחלטה רעה לישראל, ןמבודדת אותה. לא כופה כלום על חמאס אבל פותחת 100 אחוז של כפייה על ישראל.
כולם מבינים ככה החל מרה"מ, דרך חמאס, רוסיה, סין, כל שאר חברות מועצת הבטחון.
אבל בעיניך לא קרה כלום. אז כנראה שאתה צודק.
בקשר לפעולה ברפיח, אני מסכים איתך ומקוןה מאוד שתקרה כמה שיותר מהר.
בקשר לאינטרסים שונים של מחנות שונים. אני יותר ויותר מזהה אותך כתומך באינטרס הקפלינסטי, בין אם הוא נגד ישראל העיקר שהוא רע לביבי. תראה מה זה ממש תמונת מראה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
79549 הודעות
בתגובה להודעה מספר 36
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.6.23
7250 הודעות, 44 מדרגים, 84 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 55
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.3.11
18460 הודעות, 128 מדרגים, 243 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 27
רק מי שלא רוצה לראות או לא מבין, ממשיך לתקוף על אוטומט.
לא יזיק לביידן קצת לחץ מבית.
עלינו יש לחץ בכל מקרה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.2.15
72165 הודעות, 268 מדרגים, 349 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 56
מהלכים כמו שביבי עשה, צריך לעשות בחוכמה ובהתאם לאסטרטגיה.
אם ישראל היתה יוצאת בקריאה שהיא מברכת על ההחלטה ומוכנה ליישם אותה במלואה, כל המשבר הזה היה נמנע ולא היה קורה דבר. כי גם אני וגם אתה מוכנים עכשיו ליישם את ההחלטה הזו במלואה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.3.11
18460 הודעות, 128 מדרגים, 243 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 70
כמה בבלט.
לישראל יש אינטרסים שלה, בעיקר בטחוניים. והם לא תמיד עולים בקנה אחד עם אלה האמריקאים או הארופאים.
לעיתים ניתן וצריך לבלוע את הצפרדע וכך עשו מתחילת המלחמה (סיוע ושאר הזיות) ויש צפרדעים שפשוט אי אפשר לבלוע, אחרת תחנק.
אז אתה אולי לא מודע, או לא יודע, או פחות נח לך כשנתניהו צודק.
זו בעיה שלך כבר.
גם את אמריקה הגדולה צריך להעמיד במקום מידי פעם.
לא יקרה לה כלום, אולי היא אפילו תחכים קצת.
לפחות הממשל הנוכחי שעושה הכל כדי להפריע לישראל במסווה של עזרה.
לא תודה, לא מדובשו ולא מעוקצו.
לא הפעם.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
22418 הודעות
בתגובה להודעה מספר 27
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
62188 הודעות, 351 מדרגים, 666 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 12
היו לו פגישות עם כל אלה שמאז הפגישה איתם ועד עכשיו מתבטאים נגד רפיח ונגד ניצחון ישראלי.
זה אין לזה קשר לעובדה שנתניהו מתעקש לדרוך על מוקשים, אבל הכל פה זה חתימה של הצנון.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.4.08
13983 הודעות, 64 מדרגים, 115 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 2
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.2.15
72165 הודעות, 268 מדרגים, 349 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 9
אני שואל אותך ישירות - האם אתה בעד שישראל תפסיק להילחם במשך שבועיים, וחמאס ישחרר את כל החטופים מיד ללא שחרור מחבלים מצד ישראל?
היחידים שיתנגדו להצעה כזו הם תומכי חמאס.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.6.23
7250 הודעות, 44 מדרגים, 84 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 15
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.2.15
72165 הודעות, 268 מדרגים, 349 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 19
בוודאי שגרמה להם להיות הרבה יותר מרוצים.
האם החמאס היה חותם על ההחלטה הזו ומיישם אותה?
האם אתה ואני היינו חותמים על ההחלטה הזאת ויישומה?
שנינו יודעים את התשובה. אבל החשיבה הקבוצתית אוסרת עליך להודות באמת.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.12.13
16063 הודעות, 138 מדרגים, 256 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 15
מי בעד? - כל שונאנו ומבקשי רעתנו! כל האויבים שלנו בעד! ואתה גם בעד? זה אומר טיפה דרשני
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.2.15
72165 הודעות, 268 מדרגים, 349 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 20
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.12.13
16063 הודעות, 138 מדרגים, 256 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 30
אם זה נכון, בואנחתום על עסקה כזו? יאללה בוא, ביבי חותם עכשיו על עסקה כזו
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.2.15
72165 הודעות, 268 מדרגים, 349 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 37
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.12.13
16063 הודעות, 138 מדרגים, 256 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 41
לא אמירה, לא אזכרה. תנאי מחייב
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.2.15
72165 הודעות, 268 מדרגים, 349 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 47
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.12.13
16063 הודעות, 138 מדרגים, 256 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 49
זו החלטה באום, אם אנחנו לא נקיים שלל סנקציות לפנינו…
ואם החמאס לא יקיים? מה יקרה לו? - כלום!
אז מה? זה טוב לישראל? צריכים להשתחוות לפריץ שעכשיו זרק אותנו לבור
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.2.15
72165 הודעות, 268 מדרגים, 349 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 52
האם זה אידיאלי? לא.
האם זו רגרסיה של ארה"ב במועצת הביטחון כלפינו? כן (וזאת התשובה גם לטיעון האהבלי "derp derp אבל אחמאס שמח hurr durr").
אבל על הדבר הזה אנחנו מייצרים משבר עם האמריקאים באמצע מלחמה, כשהם העורף הלוגיסטי שלנו - שזה מצב שאנחנו תקועים בו בין היתר בגלל הארכי-נוכל וממשלותיו? לא, זה טירוף מוחלט.
מאיפה הבאת את השטות שאם לא נקיים את זה אז סנקציות בפנינו?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.6.23
7250 הודעות, 44 מדרגים, 84 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 58
הם הכי מפחדים שתפעיל נשק לא מדוייק ברפיח.
שלא לדבר שכבר עכשיו ביידן משלם מחיר פוליטי על ההחלטה שלו, הוא מותקף לא רק על ידי רפובליקנים אלא גם דמוקרטים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
79549 הודעות
בתגובה להודעה מספר 60
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.6.23
7250 הודעות, 44 מדרגים, 84 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 64
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.6.23
7250 הודעות, 44 מדרגים, 84 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 49
זו הסיבה לצהלות של חמאס ולכעס של ישראל (להוציא את בני גנץ)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
62188 הודעות, 351 מדרגים, 666 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 30
אם אתה מוצא תעדכן את העיתונאים כי הם ממשיכים לפרסם שארהב לא קישרה את ההחלטה להפסקת אש בהחזרת החטופים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
79549 הודעות
בתגובה להודעה מספר 30
https://www.jns.org/full-text-un-security-council-resolution-2728
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.2.15
72165 הודעות, 268 מדרגים, 349 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 51
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
79549 הודעות
בתגובה להודעה מספר 69
ערכתי לאחרונה בתאריך 26.03.24 בשעה 00:01 בברכה, זבנג וגמרנו
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 11.3.21
189 הודעות
בתגובה להודעה מספר 15
על החטופים בהחלטה שניה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.6.18
5162 הודעות, 13 מדרגים, 22 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 2
קראת את ההצעה? קוראים שם להפסקת אש מיידית, אך אין תנאי להחזרת החטופים. רק ציינו את החטופים כדרך אגב.
אתה באמת חושב, שאם נפסיק את האש אז החמאס יחזיר לנו את החטופים?
רק אתמול הם קיבלו הצעה טובה יותר, של החזרת 40 חטופים, בתמורה להפסקת אש של מספר שבועות ואסירים עם דם על הידיים. אם לא הסכימו לזה, אז יסכימו להצעה של מועצת הביטחון?
די, תראו קצת מעבר לשנאה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.2.15
72165 הודעות, 268 מדרגים, 349 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 26
https://www.timesofisrael.com/us-non-veto-at-un-netanyahus-response-reflect-an-alliance-in-crisis-a-war-slowed/
The resolution it allowed through, by abstaining rather than vetoing, “demands an immediate ceasefire for the month of Ramadan respected by all parties leading to a lasting sustainable ceasefire, and also demands the immediate and unconditional release of all hostages.”
"ציינו את החטופים כדרך אגב"?!
ברור שאני לא חושב שחמאס יחזיר את החטופים, מה זה קשור? אני לא בעד להתחיל ריב עם ארה"ב על השטות הזאת בזמן שהתחמושת שלנו מגיעה מהם. לא מכיר את העיקרון של לבחור את הקרבות שלך?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.6.18
5162 הודעות, 13 מדרגים, 22 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 38
לא אמרו "תשחררו את החטופים ואז יפסיקו את האש". אנחנו כפופים לחוק הבינ"ל, החמאס לא, אז מה מטרת ההחלטה הזו, את מי היא משרתת?
ולגבי ארצות הברית - אם זו הידידה שלנו, מי צריך אוייבים. ההחלטות שלהם, הם אלו שהובילו אותנו למצב של לחימה במשך חצי שנה מול ארגון טרור!
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.3.18
15211 הודעות, 86 מדרגים, 159 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 38
ואת אף אחד לא יעניין שהחמאס לא מקיים את מה שההחלטה דורשת ממנו. לחמאס אכן יש סיבה טובה לחגוג. לנו אין.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.12.13
16063 הודעות, 138 מדרגים, 256 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 26
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.10.20
9906 הודעות, 68 מדרגים, 127 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 2
לא יכולה היה להיות תוצאה אחרת. ישראל עושה בעזה מה שמעולם לא עשתה, וההרס והאבדות שהיא גרמה הם יותר ממה שעשה צבא כלשהו מעולם באזור נתון, חוץ מהטלת פצצות האטום על יפן.
היכולת שלנו במצב כזה להמשיך במלחמה, להמשיך לקבל ציוד צבאי וחימושים מארה"ב הם הישג מדיני חשוב מאוד.
אתה גם טועה לחלוטין לגבי משמעות ההחלטה שעברה היום.
אתה סבור שכל העולם המוסלמי סתם באקסטזה בעקבות החלטה כזו, כפי שאתה מפרש אותה? משמעות ההחלטה היא פשוטה. משום שאין התניה בין הפסקת האש לשחרור החטופים, ויש דרישות לכל צד בלי קשר לצד השני, אז הדרישה מישראל תהיה "הפסיקו את האש בלי קשר למה שחמאס יעשה". כלומר, אתם תחדלו מאש מבלי לקבל תמורה. החמאס הרי מתפקע מצחוק מהדרישה הזו ממנו.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.2.15
72165 הודעות, 268 מדרגים, 349 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 34
לא יכולה להיות תוצאה אחרת. איך אחרי חמישה חודשי לחימה עדיין הפינוי מרפיח לא התחיל?
יודע מה, הייתי מקבל את ההתנהלות המוזרה של ראש הממשלה האפס שלנו, אם היה לפחות מפסיק לברבר ועושה את זה כבר. אבל הוא מייצר משברים ומעלה את הלחץ מבלי לעשות את מה שצריך לעשות.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.10.20
9906 הודעות, 68 מדרגים, 127 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 48
אתה שוב טועה. זה אינו עימות מלאכותי, אלא ציפייה הגיונית של ישראל מידידתה הטובה ביותר שתעמוד לצדה במועצת הביטחון כשעולה קריאה שלמעשה דורשת מישראל לעשות מהלך משמעותי של הפסקת אש, ובה חמאס יתארגן מחדש, מבלי שאנחנו נקבל קמצוץ של תמורה.
לראיה, אחרי התגובה של ישראל, גורמים בממשל ביידן, בהם קירבי ובלינקן, ניסו להסביר שבעצם אין מבחינתם הפרדה בין שתי הדרישות. זו התקדמות לעבר עמדת ישראל.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.12.17
10016 הודעות, 42 מדרגים, 68 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 2
י
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.4.12
46415 הודעות, 290 מדרגים, 561 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.12.17
10016 הודעות, 42 מדרגים, 68 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 3
עוד מעט אותו "בכיר בחמס" הופך ליקיר השמאל הרל"בי כי הוא דיבר נגד נתניהו.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.3.23
3169 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
ערכתי לאחרונה בתאריך 25.03.24 בשעה 22:34 בברכה, סוף מעשה
נתניהו מתנהל בטיפשות.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.4.12
46415 הודעות, 290 מדרגים, 561 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 4
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.3.23
3169 הודעות
בתגובה להודעה מספר 7
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.4.12
46415 הודעות, 290 מדרגים, 561 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 10
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.3.23
3169 הודעות
בתגובה להודעה מספר 11
ואז מה תגיד?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.4.12
46415 הודעות, 290 מדרגים, 561 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 18
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.2.15
72165 הודעות, 268 מדרגים, 349 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 7
ביבי והממסד הבטחוני בנו את תפיסת הביטחון של ישראל על "יהיה בסדר ומקסימום ארה"ב תעביר לנו תחמושת אם נהיה בצרות. לא צריך לייצר לעצמנו".
ועכשיו ביבי מייצר משבר מיותר, על כלום, עם מי שמספק לנו תחמושת.
צריך להתנגד לנסיונות של ארה"ב לגרום לנו להיכנע (כמו למשל למנוע מאיתנו להיכנס לרפיח). אין מה לייצר איתם משברים מלאכותיים, זה טמטום.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.4.12
46415 הודעות, 290 מדרגים, 561 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 22
לא מעניינים לי את הזרת. יש מספיק חימוש *קטלני* לטפל בכל האויבים. ישראל קונה חימוש אדיוטי המכונה "חכם" קטן ומדויק
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.6.23
7250 הודעות, 44 מדרגים, 84 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.3.23
3169 הודעות
בתגובה להודעה מספר 6
ואני לא מדבר על התקפלות קוסמטית, אלא על התקפלות של ממש. כרגיל.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.6.23
7250 הודעות, 44 מדרגים, 84 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 32
גם אם לא ישלח בכלל, אבל בסוף לא יכנס לרפיח הוא נכשל.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.4.08
13983 הודעות, 64 מדרגים, 115 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
הדמוקרטים זה נזק
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
98396 הודעות, 324 מדרגים, 409 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
אני לא.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.10.16
52234 הודעות, 261 מדרגים, 440 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
ממשל שמטעין מחדש את אויבינו במקום לפעול נגדם.
חרפה שאין כדוגמתה , ממשל של מנוולים אחד אחד (כולל אובמה מאחורי הקלעים,מפעיל הבובות).
הודעה זו היא עוד אחת שמחזקת את העובדה שהממשל הבזוי הזה נותן רוח גבית לטרור.
לא פחות.
ותודה לגנץ שמאז טיסתו לחרחר ולבחוש פוליטית , המצב החמיר עוד יותר.
נתניהו , אור ירוק לרפיח , המשך בתוכנית.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.12.08
9596 הודעות, 80 מדרגים, 138 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
תלת מלכין יתערון בתלת סטרין דעלמא על עמא דא, וההוא מלכא דהוה שליט בפום רכיך ישלוט ברגז סגיא ונס ותוקפא על עמא קדישא.
ג' מלכים ישארו ויתעוררו בג' רוחות העולם, על העם הזה, דהיינו ישראל. ואותו המלך, שהיה שולט בפה רך, ישלוט בכעס גדול וזעף ותוקף על העם הקדוש.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.12.12
38576 הודעות, 185 מדרגים, 361 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.2.16
7776 הודעות, 65 מדרגים, 123 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
8261 הודעות, 25 מדרגים, 42 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 25
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.2.16
7776 הודעות, 65 מדרגים, 123 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 61
והמציאות כל פעם שוברת עוד שיא של הזיה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.8.13
1586 הודעות, 10 מדרגים, 16 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
https://t.me/World_War_3_start/1600
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
36412 הודעות, 250 מדרגים, 479 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
הבעיה היא שעלולים חס ושלום לפגוע בחטופים.
בעיה רצינית. לא יהיה מנוס מכניסה קרקעית לרפיח אבל זה גם מעמיד בסיכון גדול מאוד את החטופים.
אבל אם לא תהיה עסקה, לא תהיה ברירה. אולי יהיה נס ויצליחו לחלץ משם כמה חטופים בחיים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.5.22
18400 הודעות, 77 מדרגים, מינוס 3 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
ויש אידיוט מפורסם אצלנו שעלול לשחק לידם.
ולשחק משחקים ילדותיים של ברוגז , עם היד שמאכילה אותנו.
ויש המונים שמאוהבים באחת הכפים, ונהנים מהגאווה. מהזקיפות הלאומית.
וזה הכי חשוב,
ועם זה נלך למכולת.
והם שמים מבטחם בסמוך, ויהיה בסדר.
כי אנו גיבורים כל יכולים, להמציא מספיק לוחמים, חימושים וציודים בכהרף עין.
ידוע.
ישועת ה׳ כהרף עין.
ידוע.
גם אם להשלמת החוסרים מתוך עצמנו, ידרשו שנים.
תקשיבו להם, הם היודעים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.2.15
17628 הודעות, 94 מדרגים, 173 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
זה שהוא מסוגל להביע משהו ולא הפך לאבק.
ימ״ש.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
21393 הודעות, 83 מדרגים, 128 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.5.18
11400 הודעות, 23 מדרגים, 29 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 31.7.20
4283 הודעות, 1 מדרגים, מינוס 2 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.4.15
1282 הודעות, 9 מדרגים, 6 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 11.4.20
14824 הודעות, 45 מדרגים, 69 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 76
לא הבנו שלא יקרה?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.1.24
888 הודעות, 8 מדרגים, 6 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 79
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.1.24
888 הודעות, 8 מדרגים, 6 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 76
יותר זול. וגם מייד בונים יישוב יהודי.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 11.4.20
14824 הודעות, 45 מדרגים, 69 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.1.24
888 הודעות, 8 מדרגים, 6 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 78
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.5.07
19474 הודעות, 102 מדרגים, 178 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.1.24
888 הודעות, 8 מדרגים, 6 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.10.20
5442 הודעות, 10 מדרגים, 19 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.10.22
11962 הודעות, 61 מדרגים, 103 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.8.23
290 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד