כ"ג אייר התשפ"ד
31.05.2024
"מתבצרים בביה"ח"

"טעות אנוש": צה"ל ושב"כ מבהירים - הבכיר עדיין לא נעצר

תמונתו של ראש אגף המבצעים בחמאס ראאד סעד הופצה אמש ע"י צה"ל כמי שנעצר במבצע בשיפא - אך במערכת הביטחון מבהירים: "מדובר בטעות אנוש. חלק מהמחבלים שטרם נתפסו אך נמצאים במרחב בית החולים ומתבצרים בו"

"טעות אנוש": צה"ל ושב"כ מבהירים - הבכיר עדיין לא נעצר
המחבלים שנלכדו צילום: דו"צ

צה"ל ושב"כ הבהירו הבוקר (שישי) כי חלק מהבכירים בארגוני הטרור שתמונתם פורסמה אמש ע"י הצבא, לא נעצרו בשיפא. 

מאז פרסום התמונה, בה מופיע גם ראש אגף המבצעים בארגון הטרור חמאס ראאד סעד, נפוצו שמועות כי הוא בין העצורים. מעצרו עשוי להוות הצלחה משמעותית למערכת הביטחון.

"אמש הופצה תמונה בה חשף דובר צה"ל מחבלים אשר נתפסו בימים האחרונים ע"י כוחות צה"ל במרחב בית החולים שיפא", נאמר בהודעה משותפת לצה"ל ושב"כ. "בשל טעות אנוש, נמצאות מספר תמונות בגרפיקה של מחבלים שטרם נתפסו אך נמצאים לפי המידע שברשותנו במרחב בית החולים ומתבצרים בו".

"כוחות צה"ל ממשיכים במאמץ להביא למעצרם. לכשיסתיים המבצע יפורסמו זהויותיהם של כלל המחבלים. הטענה כי מדובר בלוחמה פסיכולוגית משוללת כל יסוד", הוסיפו בגופי הביטחון.

דובר צה"ל תת-אלוף דניאל הגרי אמר אתמול בהצהרה בעניין הפשיטה על בית החולים שיפא כי "חמאס והג'יהאד האיסלאמי חטפו מכה קשה. מי שלא נכנע לכוחותינו - נהרג". עוד ציין כי מחבלים נוספים ממשיכים להתבצר בחדר המיון: "תהיה פה עוד לחימה ממושכת, יהיו עוד מספר ימים למבצע".

"במהלך היממה האחרונה נכנסנו לתוך המבנה הקטארי, הפעם הסתתרו שם מחבלים", הוסיף דובר צה"ל הגרי. "שייטת 13 פשטה על המבנה, לוחמינו חיסלו את המחבלים ועצרו בכירים חשובים מאוד. את זהותם לא נוכל עדיין לפרסם כי הם מחזיקים במודיעין חשוב".

עזה חמאס מחבלים מלחמת חרבות ברזל צה"ל שב"כ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד