ליברמן על חוק הגיוס: "לכל אחד שלא יתגייס יהיה רישום פלילי - זה ילך רק בכוח"

את הדברים אמר יו"ר ישראל ביתנו בכנס באוניברסיטת תל אביב • לדבריו: "אם לא נצליח לחוקק חוק שירות חובה לכולם, החברה הישראלית תתפורר - המדינה לא תוכל להתקיים"

ליברמן על גיוס חרדים: "הם מושכים זמן., מרמים - זה נועד לכישלון מראש" // יהודה שלזינגר

ח"כ ליברמן תקף את החרדים על רקע גיבוש חוק הגיוס. בכנס באוניברסיטה ת"א שהתקיים הערב (חמישי) אמר: "אם לא נצליח לחוקק חוק שירות חובה לכולם, החברה הישראלי תתפורר. נהפוך ללבנון שניה. המדינה לא תוכל להתקיים". 

 

לטענתו, "העסקנים החרדים, במקרה הטוב הם כת הכי קרובה ליהדות. אין שום קשר לערכים יהודיים. הם מחזיקים את כל הקהל שלהם כבני ערובה, כשבויים. כל מה שמעניין אותם זה כוח, כבוד וכסף. כשהם מפתחים את התלות של הציבור שלהם בקצבאות, נדבות וגמ"חים, הם מקבלים גם פתק הצבעה".

עוד הוסיף, "מבחינתי כל אחד שלא יתגייס הוא כמו עריק. יש לו מיד רישום פלילי, לא יכול לקבל קצבה, הישיבה אומרת שלא יקבל קצבה. לא יוכל לצאת לחו"ל ולא יוכל להיות עובד מדינה. זה לא ילך בכוח? זה ילך רק בכוח".

"מפתח אצל בני גנץ וגדי איזנקוט. הם מנסים לבנות שביל לקואליציה עתידית עם דרעי וגפני" ליברמן, צילום: אורן בן חקון

"בסופו של דבר הם מושכים זמן, הם מרמים, אין ספור ניסיונות. זה נועד לכישלון מראש. כרגע המפתח אצל בני גנץ וגדי איזנקוט", הדגיש. "אם הם מנסים לבנות שביל לקואליציה עתידית עם דרעי וגפני אז יהיה מה שהיה קודם".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר