כמה חיכינו: צפו בתמונות הראשונות מההמשכון המצופה לסרט הקאלט האייקוני

36 שנים לאחר צאת "ביטלג'וס", התמונות החדשות מציגות את כוכבי הסרט המקורי כשהן במקום אחר בחייהן • מתי הוא יעלה לאקרנים?

מייקל קיטון בתפקידו כביטלג'וס. צילום: WARNER BROS

36 שנים חלפו מאז פנטזיית האימה הקומית "ביטלג'וס" עלתה לאקרנים, וסוף-סוף, כחצי שנה לפני שסרט ההמשך יגיע לקולנוע, פורסמו תמונות ראשונות ממנו – והציפיות שלנו בשמיים.

באחת התמונות, שפורסמו באתר "אנטרטיינמנט וויקלי", נראה מייקל קיטון כשהוא בדמותו של ביטלג'וס, שהפך מאז צאת הסרט המקורי לאחת הדמויות האייקוניות ביותר בקולנוע. התמונה השנייה מציגה את וינונה ריידר וקת'רין אוהרה ("שיט'ס קריק") שחזרו אל דמויותיהן של לידיה ודיליה דיץ, כשהן עומדות לצד ג'נה אורטגה ("ונסדיי"), שתגלם את אסטריד, בתה של לידיה. לצד הכוכבות מופיע גם ג'סטין ת'רו ("הנותרים"), שיגלם את דמותו של רורי, שטרם פורסמו פרטים עליו.

מייקל קיטון ב"ביטלג'וס ביטלג'וס", צילום: PARISA TAGHIZADEH/WARNER BROS.

מעריצי הסרט הרבים בטח ישמחו לדעת כי טים ברטון האגדי, שביים את הסרט המקורי, שב לכיסא הבמאי גם בהמשכון שלו. הסרט החדש, שייקרא בפשטות "ביטלג'וס ביטלג'וס" (אתם יודעים מה יקרה אם תאמרו את השם פעם נוספת), יתרחש כמה עשורים לאחר אירועי "ביטלג'וס", כשמוות פוקד את אחת הדמויות. ברטון לא הסכים לפרט מעבר לכך בנוגע לעלילה, אך על פי התמונות נראה ש"מגרש החיים" האהוב ישוב לפעול ולעורר הרבה בלגן.

ברטון החמיא מאוד לקיטון ואמר עליו כי הוא חזר לתפקיד בקלות: "זו הייתה חוויה חוץ-גופית. זה היה קצת מפחיד עבור מישהו שתחילה לא ממש רצה לעשות את זה. זה היה כל כך כיף עבורי לצפות בכל השחקנים כשהם נראים אחוזי שדים". בדבריו, התייחס הבמאי לכך שקיטון לא היה נלהב במיוחד לאורך השנים ליצור סרט המשך, וכך גם שאר כוכבי הסרט, שלא ממש דחפו ליצור אותו, למרות שהמקור זכה להצלחה גדולה, זכה בפרס האוסקר על האיפור בו ואף הפך לסרט קאלט.

אוהרה (משמאל), אורטגה, ריידר ות'רו ב"ביטלג'וס ביטלג'וס", צילום: PARISA TAGHIZADEH/WARNER BROS.

"לא הרגשנו שזה נכון. לקיטון לא היה חשק בוער לעשות את זה", אמר הבמאי. "אני חושב שכולנו הרגשנו כך. זה היה משהו הגיוני לעשות רק אם היה לו עוגן רגשי – שבסופו של דבר הצלחנו למצוא אותו". מהמעט שידוע על הסרט, נראה שהוא יעסוק בשלושת הדורות של נשות משפחת דיץ – דיליה (אוהרה), בתה לידיה (ריידר) ונכדתה אסטריד (אורטגה). "זה נתן בסיס לכל הסיפור, זה מה שמשך אותי לתוכו", אמר.

"ביטלג'וס ביטלג'וס" צפוי לעלות לאקרנים בארצות הברית ב-6 בספטמבר. טרם נודע מתי הוא יופץ בישראל.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר