אחרי האונס הקבוצתי: העונש הכבד שהושת על כוכב נבחרת ברזיל לשעבר

רוביניו, שערך 100 הופעות במדי הסלסאו וכיכב גם בריאל מדריד ומנצ'סטר סיטי, ירצה תשע שנות מאסר בפועל בגין הפשע שאירע במילאנו ב-2013 • ברזיל, שלא מסגירה את אזרחיה, קבעה כי כדורגלן העבר ירצה את העונש במולדתו ולא באיטליה • לכל אורך הדרך רוביניו כפר באשמה וטען שהיחסים היו בהסכמה: "אם הייתי לבן, היו מזכים אותי"

רוביניו. צילום: AFP

אקס נבחרת ברזיל הולך לכלא. בית המשפט העליון במדינה דן את רוביניו לתשע שנות מאסר בפועל, זאת לאחר שהואשם באונס קבוצתי שביצע בבחורה יחד עם חמישה אנשים נוספים בשנת 2013.

הפשע התבצע במועדון במילאנו שבאיטליה, שם שיחק במדי מילאן באותה תקופה. כדורגלן העבר בן ה-40, יחד עם חמישה ברזילאים נוספים, שיכרו בחורה במועדון ולאחר מכן אנסו אותה. בית המשפט במילאנו האשים את רוביניו במעשה בשנת 2017 ובית המשפט העליון באיטליה הותיר על כנה את ההחלטה ב-2022.

מקרה הזוי בטורקיה: אוהדי טרבזונספור תקפו את שחקני פנרבחצ'ה, שלא נשארו חייבים

בית המשפט העליון בברזיל קבע כי שחקן העבר של הסלסאו ייאלץ לרצות את עונשו במולדתו, זאת משום שברזיל לא מסגירה אזרחים שלה. השופטים גם קבעו שעליו לרצות את העונש מיידית, אולם עורך דינו אמר שיערער על כך ושבזמן זה רוביניו לא יהיה בכלא.

רוביניו לכל אורך הדרך כפר באשמה וטען כי היחסים היו בהסכמה. לפני מספר ימים אמר: "אם הייתי לבן, הינו מזכים אותי מאשמה עם ההוכחות שיש לי". ההקלטות שלו שהוצגו במשפט הראו תמונה אחרת: "אני צוחק כי לא אכפת לי. הבחורה הייתה שיכורה לגמרי, היא אפילו לא ידעה מי אני".

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

רוביניו ערך 100 הופעות במדי נבחרת ברזיל שבהן הבקיע 28 שערים. במדי הסלסאו הוא זכה בקופה אמריקה ב-2007 ופעמיים בגביע הקונפדרציות - ב-2005 וב-2009. כמו כן הוא שיחק בין היתר בריאל מדריד, מנצ'סטר סיטי וכאמור מילאן.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר