בשידור חי מהכותל: אביב אלוש ינחה את אירוע קריאת שמע של מטה משפחות החטופים

התפילה ההמונית, שבה ייקח חלק גם נשיא המדינה, תועבר באופן ישיר לקהילות יהודיות ברחבי העולם ומארגניה מצפים שישתתפו בה 10 מיליון מתפללים • "אני קורא לכל יהודי לקחת עשר שניות מזמנו ולהשתתף' כי בכוחן של תפילה ואחדות לפעול בשמיים", אמר השחקן

אביב אלוש ינחה את אירוע קריאת שמע בכותל

השחקן אביב אלוש ינחה מחר (חמישי) את אירוע קריאת שמע, שמתעתד להיות "הגדול ביותר בתולדות העם היהודי". את האירוע יזם מטה המשפחות להחזרת החטופים והנעדרים והוא יתקיים בכותל המערבי, בהשתתפות נציגי ונציגות המשפחות ונשיא המדינה יצחק הרצוג, ובהובלת רב הכותל.

הכותל המערבי, צילום: נעמה שטרן

באירוע, שישודר בשידור ישיר לכל רחבי העולם, צפויים להשתתף, וירטואלית, מעל 10 מיליון איש, ועל פי מטה המשפחות להחזרת החטופים והנעדרים, הוא נועד ליצור "זעקה קולקטיבית של כלל עם ישראל ויהדות התפוצות באמצעות תפילה וקריאת שמע ישראל למען החטופים, הנעדרים והחיילים".

רב הכותל ונציגי ונציגות משפחות החטופים והנעדרים יישאו תפילה המונית בנוכחות עשרות אלפי אנשים ברחבת הכותל ובשיתוף קהילות יהודיות ברחבי העולם. הקריאה תתקיים בשעה 17:30 בדיוק.

אביב אלוש. "רגע של התרוממות רוח", צילום: קוקו

"אני קורא לכל יהודי לקחת עשר שניות מזמנו ולהשתתף בקריאת השמע הגדולה", אמר אלוש. "זהו רגע של התרוממות רוח, של אחדות ושל אהבה בין כולנו. כאשר פנו אלי ממטה החטופים הסכמתי מייד, כי בכוחן של תפילה ואחדות לפעול בשמיים. מי ייתן וניכנס לחג הפורים בשמחה גדולה ובבשורות טובות".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר