שתף קטע נבחר

באיירן מינכן: לואיס ואן חאל האריך חוזהו

למרות פתיחת העונה הרעה, החליטה אלופת גרמניה להאריך את ההתקשרות עם המאמן ההולנדי בשנה נוספת. הנשיא רומינגה: "זו הצהרה פומבית בהערכה שלנו כלפי המאמן, לבצע את המהלך דווקא אחרי הפסד"

הנהלת האלופת הגרמנית, באיירן מינכן, הודיעה היום (ב') על הארכת חוזהו של מאמנה, לואיס ואן חאל, בשנתיים נוספות עד לקיץ 2012.

 

ההולנדי, שהגיע לקבוצה הגרמנית בתחילת העונה שעברה, זכה עם המועדון בדאבל המקומי ואף הוליך את באיירן לגמר ליגת האלופות שם הפסיד לאינטר של ז'וזה מוריניו. "אני מאושר מכך שאוכל לעבוד כאן שנה נוספת", אמר ואן חאל במעמד החתימה. "זה תמיד חשוב לרשום הישגים וזה אפשרי במועדון כמו באיירן.


ימשיך לפקד על הספינה. לואיס ואן חאל בצילום הקבוצתי (AP)

 

סגנית אלופת אירופה פתחה את העונה הנוכחית בצורה נוראית, כשלאחר שישה משחקים היא רשמה שמונה נקודות בלבד כשבסוף השבוע היא ספגה הפסד נוסף, 2:1 ביתי למוליכת הטבלה, מיינץ. "זוהי תקופה לא פשוטה עבורנו, אבל ההנהלה מראה תמיכה וזה חשוב".

 

"אני תמיד אוהב לעשות דברים שאנשים לא מצפים להם", אמר נשיא המועדון, קרל-היינץ רומינגה. "תמיד אפשר להאריך חוזה לאחר ניצחון, אבל זו הצהרה פומבית בהערכה שלנו כלפי המאמן, לבצע את המהלך דווקא אחרי ההפסד למיינץ. הוא עושה עבודה נהדרת ולכן הוא גם תוגמל בעונה נוספת על הקווים".

 

בשבת הקרובה תצא באיירן למשחק חוץ קשה מול בורוסיה דורטמונד שמדורגת במקום השני בליגה הגרמנית.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
לואיס ואן חאל
צילום: רויטרס
מומלצים