"משפיל לאישה בגילה": ניקול קידמן הצטלמה למגזין אופנה - וחטפה

השחקנית הצטלמה למגזין ELLE במגוון פוזות ולא היססה לחשוף את גופה • בין הפריטים שנבחרו גם שמלה אחת שמזכירה מעט אהיל של מנורה

ניקול קידמן. צילום: AFP

ניקול קידמן רגילה לסובב ראשים עם בחירות האופנה שלה, כשגם בגיל 56 היא מציגה גזרה לוהטת אותה היא לא מהססת לחשוף על השטיחים האדומים ושערי המגזינים המובילים.

בסדרת צילומים חדשה לגיליון Impact  אפריל של המגזין ELLE, קידמן מצולמת בסדרה של לוקים ייחודיים כשבראיון הנלווה לכתבה היא מדברת בפתיחות בין היתר על חיי המשפחה שלה מחוץ לזרקורים והכמיהה שלה לחיים פשוטים עם אהוביה.

בתמונה אחת מתוך הסט שצולם על ידי צלם האופנה הנודע מריו סורנטי, קידמן מדגמנת חזייה ותחתונים שחורים של בית האופנה דולצ'ה וגבנה בשווי 1,500 דולרים בשילוב ביריות וגרביונים שקופים בעודה שוכבת בפוזה פתיינית על מראה.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by ELLE Magazine (@elleusa)

בתמונה נוספת היא ישובה על כיסא בפוזה המדמה את הסצנה המפורסמת מהסרט "אינסטינקט בסיסי" כשהיא לבושה בפיס יוקרתי מבית האופנה הספרדי Loewe בשווי 5,900 דולר.

מעבר להלבשה התחתונה, אחת התמונות שתופסות את העין היא זו שבה ראשה נראה מציץ מתוך שמלה לבנה בעיצוב ייחודי של מותג האופנה בלנסיאגה בתמונה שגררה גל תגובות לעגניות ברשת ביניהן כאלו שהתבדחו כי השמלה דומה לקולר של כלב או אהיל של מנורה ומדובר ב"בחירת אופנה מגוחכת ואף משפילה לאישה בגילה ומעמדה".

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Nicole Kidman (@nicolekidman)

בראיון הנלווה לצילומים, קידמן משתפת בחיי המשפחה שלה והיחסים עם בנותיה ובעלה הזמר קית' אורבן מחוץ לאור הזרקורים.

"יש לי חיים מלאים עם האנשים שאני אוהבת", אמרה. "אני מגדלת בנות. אני רעיה, אני החברה הכי טובה, אני אחות, אני דודה. יש לי יחסים אינטימיים ועמוקים עם אנשים", הוסיפה ואז הסבירה כיצד זה ממלא את חייה.

"זו עבורי מהות החיים", אמרה. "לטפל במי ובמה שאנחנו מותירים מאחור, איך אנחנו עושים את זה ותחושת הכבוד שיש לנו לכך. אני אוהבת להיות חלק ממשהו שהוא לא העבודה שלי", הוסיפה וסיפרה השחקנית זוכת האוסקר וגלובוס הזהב. "לא מי אני אלא רק אני כאזרחית מן השורה בעולם והילדים שלי אוהבים את זה גם כן". 

קידמן התייחסה בהמשך גם לחיים שלה לעיני המצלמות והודתה שלפעמים מדובר בחוויה שמרגישה לא אמיתית וכי היא רק רוצה להגיע הביתה ולהיכנס למיטה. "אני רוצה לפשוט את השמלה שלי וללבוש את הפיג'מה שלי", הודתה. "זה קצת ההיפך מסינדרלה. אני שמחה לחזור הביתה ופשוט להיות אני. לפעמים זה באמת קצת יותר מדי, אני עייפה ורק רוצה הביתה להרגיש אמיתית".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר