האשכול |
מחבר |
תאריך כתיבה |
מספר |
משרד הפנים הורה לרשויות מקומיות לאכוף שילוט 'א-מגדרי' בגני שעשועים, ולאסור דמות של אמא וילד |
פתשגן |
20.03.24 09:43 |
כותרת |
בטח השר לא יודע על זה |
עוזי מזרחי |
20.03.24 09:44 |
1 |
משה ארבל??? ...די אתה צוחק.... (משה ארבל זה שליח ערוץ 12 במשרדי הממשלה) |
הקרנף של סרטר |
20.03.24 09:48 |
7 |
פשוט בושה ומעורר בחילה |
אברהם |
20.03.24 10:11 |
20 |
ככה לדעתי יעשה האיש אשר ירצה שהשמאל יחפוץ ביקרו..... |
דמו |
20.03.24 10:19 |
23 |
אני מקווה שב''בושה ובחילה'' אתה מתכוון למשה ארבל ולא לשינוי הסמליל |
הקרנף של סרטר |
20.03.24 10:24 |
25 |
לשניהם |
אברהם |
20.03.24 10:42 |
31 |
כשנכווים ברוטחין נזהרים גם מפושרים. המלחמה של הפרוגרס היא מלחמת חורמה. צריך להשיב להם באותו המטבע |
מייקי |
20.03.24 11:39 |
74 |
+ |
Nati44 |
20.03.24 10:56 |
45 |
סדרה מעולה |
חלוץ שפוי |
20.03.24 10:49 |
36 |
בול ואני מנסה למצא אותה ברשת ולא מוצא |
עוזי מזרחי |
20.03.24 10:54 |
41 |
עלאק ממשלת ימין. ממשלה מטורללת בלי קשר. |
opuser |
20.03.24 10:50 |
38 |
להיות כל איש שורר בביתו ומדבר כלשון עמו ... |
יקי |
20.03.24 10:51 |
39 |
התחרפנו לגמרי |
yossi225 |
20.03.24 09:45 |
2 |
גם בטיפת חלב הגיע הזמן לשים תמונות של גברים מניקים |
עוץ לי גוץ לי |
20.03.24 09:45 |
3 |
מחפשים מתנדבים..... |
סוף - סוף |
20.03.24 09:48 |
8 |
מניקים לא. אבל בהחלט לוקחים את הילדים לגני שעשועים |
Simulation |
20.03.24 09:50 |
10 |
הלו. שיחזרו הנשים לקחת את הילדים קצת לגן שעשועים. הטירוף שגבר צריך לעשות טריליון דברים ולא לקבל הטבות של גידול ילדים היא הלא נורמלית חח |
Foreteller |
20.03.24 10:03 |
15 |
ארבל כבר אמר שכל ההתעסקויות בנקודה מגדרית וכו' הן חרטא מבחינתו. למה ציפיתם. הפקידים עושים ככל העולה על רוחם |
מלאכת_מחשבת |
20.03.24 09:47 |
4 |
במקום למחוק אמא וילד היו מוסיפים אבא וילד |
TheButcher |
20.03.24 09:48 |
5 |
גדל פה דור שחייו יהיו מסובכים,בלי זהות,המושג משפחה יתערבב אצלו,קיצר...מסכנים. |
בלש גשש |
20.03.24 09:48 |
6 |
פרימיטיבים חשוכים,רוצים להחזיר אותנו לימי סדום |
מרוקאי29 |
20.03.24 09:50 |
9 |
פוסט-פמיניזם. הפמיניסטיות בעצמן נלחמות כדי למחוק את האישה מהמרחב הציבורי. |
סגול88 |
20.03.24 09:58 |
11 |
לגמרי! כמו שהפמיניזם הפך את הנשים לשפחות של הגברים |
ירון מהשרון |
20.03.24 10:00 |
12 |
המציאות היא האויבת הגדולה ביותר של האנשים האלה. היא כל כך מכאיבה להם שהם מנסים לייצר שפה חדשה מתוך אמונה שזה ישנה אותה |
winter1 |
20.03.24 10:01 |
13 |
אין שום קשר בין הכותרת למציאות |
יוס |
20.03.24 10:01 |
14 |
עכשיו נציגי ש״ס מישמים את המסמך הזה |
אורה |
20.03.24 10:51 |
40 |
לא הבנתי מה הסערה |
עוטף232 |
20.03.24 10:05 |
16 |
מאוד מאוד מסכים |
shapiravi |
20.03.24 10:12 |
21 |
give me a break |
שנונה במחלוקת |
20.03.24 11:04 |
53 |
גרושה? |
shapiravi |
20.03.24 11:09 |
56 |
כל הכבוד, זכית בתגובה המטומטמת של השבוע! |
שנונה במחלוקת |
20.03.24 11:15 |
57 |
יש!!! |
shapiravi |
20.03.24 11:17 |
60 |
זה בדיוק העניין, תגובה לגופו של גולש - היא שלך לגמרי - היא צורת התמודדות כשלא יודעים איך להגיב. |
שנונה במחלוקת |
20.03.24 11:20 |
64 |
יודע להגיב נהדר. |
shapiravi |
20.03.24 11:22 |
66 |
או מזל טוב, אני שמחה שכבודו החליט להתבגר ב-20 שנה ולהצטרך לשיחה כמבוגר עם תובנות. |
שנונה במחלוקת |
20.03.24 11:33 |
69 |
הרמה של השיח שלך |
shapiravi |
20.03.24 11:35 |
70 |
''תודה'' ששוב הוכחת את טענתי, כשאין איך להתמודד עם הטענות - גולשים לרמות תכולת הטיטול. מאוד בוגר. |
שנונה במחלוקת |
20.03.24 11:38 |
71 |
במציאות שלהם יש דמות לא מגדרית שיכולה להיות אישה או גבר בו זמנית |
אורה |
20.03.24 10:54 |
42 |
ומה הקשר לכך שאבא עם ילדים מרגיש שלא רוצים אותו? |
פיניקית |
20.03.24 11:00 |
48 |
חוץ מזה שהדמות ה''א-מיגדרית'' שלהם נראית כמו גבר |
פיניקית |
20.03.24 10:59 |
47 |
ארבל זה תחפושת הוא פאפי של השמאל ואהרון ברק |
קפסולה |
20.03.24 10:06 |
17 |
חיקוי גרוע של ארה''ב , פוגע בזהות שלנו כיהודים ישראלים. |
דורון |
20.03.24 10:10 |
18 |
וזה לא פוגעני להציג דמות של מבוגר עם דמות של ילד? |
שנונה במחלוקת |
20.03.24 10:10 |
19 |
עכשיו פדופילים יחשבו שמותר לקחת ילדים מהגן |
mikak |
20.03.24 10:22 |
24 |
שלא נדע.. |
שנונה במחלוקת |
20.03.24 10:37 |
27 |
wtf |
ביריון |
20.03.24 10:42 |
30 |
שאלוהים יעזור 😵 |
mikak |
20.03.24 10:44 |
32 |
רק הוא יכול 🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻 |
שנונה במחלוקת |
20.03.24 10:50 |
37 |
מזעזע |
אורה |
20.03.24 10:55 |
43 |
עשית סקר כמה תומכים יש לטירוף הזה לפני שלקחת אנקדוטה והכללת על קבוצה גדולה? נראה לי שלא.... |
החלילן |
20.03.24 11:19 |
62 |
זו לא אנקדוטה, זה מה שנקרא ''חלון אוברטון''. |
שנונה במחלוקת |
20.03.24 11:23 |
67 |
בושה של שר מטעם ש''ס, לא מצליח להבין איך אנשים שהצביעו ש''ס מעיזים להראות פניהם ברחוב היום... |
עבד לעם קדוש |
20.03.24 10:17 |
22 |
תגובת ש״ס מתבקשת!!! |
אורה |
20.03.24 10:56 |
44 |
מישהו אמר ש״ס? |
rccool |
20.03.24 10:24 |
26 |
כתבה רדודה העוסקת בשולי ביותר |
FactsOnly |
20.03.24 10:38 |
28 |
מעניין מה יגידו על זה רבני מועצת החכמים שליט''א. |
ביריון |
20.03.24 10:41 |
29 |
לא הבנתי את הפרוגרסיביים. הם מגדירים אישה על ידי חצאית? לגבר אסור חצאית? בנוסף, מישהו שאל את הדמות בשלט איך היא מגדירה את עצמה? אולי היא גבר |
The-dragon |
20.03.24 10:45 |
33 |
כך הפרוגרסיבים נכנסים לכל פינה ולכל דבר שיכול להשפיע על הדור הבא |
אורה |
20.03.24 10:48 |
34 |
מה כבר אפשר לומר חוץ מהשר ארבל |
Mamani |
20.03.24 10:49 |
35 |
ואני הקטן שואל: מי קבע שהדמות עם החצאית זו אימא??? חשוכים ופרימיטיביים שכאלה. |
פיני |
20.03.24 10:59 |
46 |
אולי כדאי שהחרדים יתעקשו על הדמות החדשה, ואז החילונים יתעקשו שחייבים דמות אישה בגן ילדים? |
פיניקית |
20.03.24 11:00 |
49 |
לא הבנתי איך זה בדיוק טרלול פרוגרסיבי |
ציון דרך |
20.03.24 11:01 |
50 |
משה ארבל יקיר השמאל והתקשורת. זה אומר עליו הכל הכל |
Nati44 |
20.03.24 11:02 |
51 |
זה ידוע שלחרדים יש בעיה עם נשים. פשוט ניסו להסביר את הטרלול שלהם בחסות פרוגרסיבית |
A_G |
20.03.24 11:03 |
52 |
הלוואי על כל אשה בישראל הכבוד שנוחלות הנשים החרדיות מבעליהן |
בנאות דשא |
20.03.24 11:20 |
65 |
כותרת עם דעה , לא הבנתי על פי הכותרת אם זה משהו שקרה עכשיו ואז שקראתי את התוכן הבנתי שזה מ 2018 - חסר מידע. |
Amadeus |
20.03.24 11:04 |
54 |
כתוב שההוראה ממשרד הפנים ירדה עכשיו, ועד היום זה היה ממשרד הכלכלה לחברות המתקינות כהוראה של עמיר פרץ |
אבישי |
20.03.24 11:08 |
55 |
זה המצב בעיתונות היום. רוצים להעביר דעה, ואז בונים מאמר סביבה |
פיניקית |
20.03.24 11:18 |
61 |
איפה אלה שמאדירים את כבוד שר הפנים, ועוד מש''ס |
Skynet84 |
20.03.24 11:16 |
58 |
חוששני שיש כאן אי הבנה בסיסית מהי תורת המגדר מיסודה של ג'ודית באטלר שכיום רוב הפמיניסטיות מתנגדות לה. מה שיש כאן זה בסך הכל פמיניזם |
החלילן |
20.03.24 11:17 |
59 |
משנת 2021 |
אלי סקופר |
20.03.24 11:20 |
63 |
הדרת נשים |
משה דוידורסקי |
20.03.24 11:24 |
68 |
וזה מתרחש בממשלה של זיבי נתניהו |
Karish |
20.03.24 11:38 |
72 |
זו לא אמא! זה אבא עם חצאית! |
סוציו |
20.03.24 11:39 |
73 |
👍 כל הכבוד, איזה עצוב שהגענו לזה שצריך להיות אמיץ כדי להרגיש בנוח |
ANTI-PC |
20.03.24 11:52 |
77 |
אחרי שיחליפו פתאום הם ילחמו להחליף את זה דמות בכל סוג כי ככה זה מזנדרי או איך שהם קוראים לזה כשאין דמות של אישה. |
ANTI-PC |
20.03.24 11:50 |
75 |
במקרה הספציפי הזה מדובר בהחלטה תקינה וראויה. |
גליצדק |
20.03.24 11:52 |
76 |
בתמונה לא ניתן להבין אם האמא הולכת או באה |
שופי |
20.03.24 11:57 |
78 |
חבר מתאריך 20.5.08
13068 הודעות, 144 מדרגים, 278 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מזכיר לי את הסדרה יס מניסטר
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.6.19
14237 הודעות, 221 מדרגים, 409 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
ערכתי לאחרונה בתאריך 20.03.24 בשעה 09:54 בברכה, הקרנף של סרטר
גם אם ידע - לא היה משנה את ההוראה (שהיא באמת קצת מצחיקה צריך להגיד גם אם לא מטורללת כמו דומותיה).
ואם לא ידע... יש מצב ששיחת טלפון אחת מכתב מזדמן הייתה שולחת אותו להורות על ביצע ביוזמתו.
משה ארבל הוא החלק הקומי של ש"ס
כל כך הרבה אופורטוניזם בכל כך מעט שר
הוא ג'ימס האקר מבחירה ולא מתוך אילוץ של פקידיו.
(אגב... אם מנטרלים את זה לרגע מהטרלול ההיקפי של המהלכים הללו.... מה כל כך נורא בשינוי הסמל?)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.6.16
21491 הודעות, 78 מדרגים, 75 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 7
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.2.19
11513 הודעות, 43 מדרגים, 77 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 20
ומרדכי לא יכרע ולא ישתחווה ....אצל השר מטעם ש"ס העקרון הזה כניראה התבטל בדומה לפסק ההלכה למעט בשימחת פורים ברחובות ...
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.6.19
14237 הודעות, 221 מדרגים, 409 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 20
אני לא מנסה להתחמק מהמתקפה הכוללת של אנשי הנקודה...
אבל אם תבחן לרגע את הסמל החדש... הוא דווקא מבטא משפחה יותר מאשר קודמו (וכן... ברור לי שמחולליו לא באמת מחפשים לחזק סמלי משפחה... זה לא אומר שהתוצאה גרועה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.6.16
21491 הודעות, 78 מדרגים, 75 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 25
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.5.14
11815 הודעות, 67 מדרגים, 125 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 25
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.10.22
11613 הודעות, 59 מדרגים, 99 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 7
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.12.15
60275 הודעות, 243 מדרגים, 318 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
ההשראה לסדרה פולישוק
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.5.08
13068 הודעות, 144 מדרגים, 278 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 36
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.3.12
11761 הודעות, 124 מדרגים, מינוס 45 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
הטירלול הפרוגרסיבי במיטבו.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.4.02
39605 הודעות, 222 מדרגים, 433 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.10.11
5351 הודעות, 25 מדרגים, 26 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.5.18
1635 הודעות, 8 מדרגים, 16 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.10.22
2068 הודעות, 12 מדרגים, 19 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 3
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.7.19
4867 הודעות, 15 מדרגים, 16 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 3
לא שהפריע לי שהראו שם דמות נשית.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.2.22
33218 הודעות, 164 מדרגים, 300 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 10
די תנו לנוח קצת
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.2.21
4519 הודעות, 72 מדרגים, 137 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.4.19
512 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.2.23
3174 הודעות, 7 מדרגים, 14 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.5.18
3626 הודעות, 34 מדרגים, 54 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.9.07
11921 הודעות, 50 מדרגים, 93 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.4.21
9828 הודעות, 42 מדרגים, 74 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 11
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.6.17
54617 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
הם חושבים ששפה יוצרת מציאות...אין להם מספיק שכל כדי להבין שמציאות יוצרת שפה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.7.14
1693 הודעות, 23 מדרגים, 46 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
בתוך הציוץ יש מסמך של משרד הכלכלה מלפני 3 שנים
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.1.17
6097 הודעות, 26 מדרגים, 50 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 14
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.6.18
2669 הודעות, 9 מדרגים, 2 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
הרי לפעמים גם אבא וילד יש בגני שעשועים..
אז מה רע שדמות לא מגדרית תהיה בשלט?
למה דווקא אמא וילד?
אין פה שום טירלול ופרוגרסיביות מטורללת. התאמה למציאות כיום ..
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
1759 הודעות, 16 מדרגים, 24 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 16
ברגע שיש אמא וילד ואין אבא , האגא מרגיש עצמו שהוא באמת לא חלק מהסיפור הזה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.1.20
5482 הודעות, 114 מדרגים, 221 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 21
לך לכל גן שעשועים אקראי - תראה שם המוני אבות משחקים עם הילדים שלהם.
האם אי פעם שמעת על אבא שרצה להיכנס לגן שעשועים עם ילדיו, ראה את השלט עם דמויות האם והילד - ואמר לעצמו: אני מרגיש לא רצוי פה?!
המערב החליק על השכל! איפה ההיגיון הבריא? יצא לפנסיה?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
1759 הודעות, 16 מדרגים, 24 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 53
היי. צריכה לריב על ההורות שלך? להוכיח שאת הורה לא פחות טוב?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.1.20
5482 הודעות, 114 מדרגים, 221 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 56
בדר"כ הסיבה שאדם תוקף את מי שמולו בצורה אישית (ויש לציין שבמקרה הנוכחי מגוחכת בנוסף) - היא מכיוון שאין לו איך להתמודד עם הטענות והשאלות שהועלו מולו.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
1759 הודעות, 16 מדרגים, 24 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 57
איפה מקבלים את הפרס?
אני דווקא חושב שהטענה האישית שלי היא די כללית...
אבל בסדר מבין שזה פחות מזיז אותך.
זה שלך ולא שלי...
לי יש רק לברך על ההחלטה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.1.20
5482 הודעות, 114 מדרגים, 221 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 60
אבל בסדר, לאף אדם עם היגיון בריא אין באמת ציפייה לדו-שיח מניב עם פרוגרסיבים ''נאורים''.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
1759 הודעות, 16 מדרגים, 24 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 64
בתור אבא נוכח, אני כן מרגיש שמדירים אותי מהמרחב.
מרגיש לי כשרואים תמונה של פינת החתלה רק בשירותי נשים זה בגלל שלא סומכים עליי. גם בפארק תמונה של אם וילד בעצם אומר שאני פחות רלוונטי פה... ובגלל התמונות האלה המריבה בבית המשפט על הילדים הרבה יותר קשה...
זה משתנה לאט לאט
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.1.20
5482 הודעות, 114 מדרגים, 221 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 66
אני מסכימה איתך בעניין פינת ההחתלה (בכלל לא מבינה למה זה צריך להיות בשירותי נשים או בשירותים בכלל.. יש צורך בפינה שמיועדת להחתלה בלבד, אבל אם כבר הכניסו את זה לשירותי הנשים - יש בהחלט מקום להכניס גם לשירותי הגברים).
אבל אתה מבין את ההבדל בין למנוע מאבא לחתל את הילדים שלו בצורה נוחה ויעילה במרחב הציבורי - לבין להרגיש מודר מגני שעשועים בגלל דמות מצוירת בחצאית?!
אז עכשיו כששינו את הדמות לדמות א-מגדרית - שנראית באופן מובהק כמו דמות גברית - האם נשים (אמהות, סבתות, דודות, אחיות) - אמורות להרגיש שהן מודרות מגני שעשועים?!
או שאולי הורים שמגיעים עם 4 ילדים אמורים להרגיש מודרים מגני השעשועים - כי על השלט מופיעה דמות אחת של הורה ואחת של ילד?
ובכלל, גם קהילת התינוקות העבירה תלונה רשמית על כך שלא מופיעה דמות תינוק - להם לא מגיע ליהנות בגני השעשועים?!
זו בערך הרמה של הטענה שאבות מרגישים מודרים בגלל שלט שמופיעה עליו דמות נשית.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
1759 הודעות, 16 מדרגים, 24 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 69
זה מה שיש בתוך חיתול
ההתנשאות שלך זוועתית ופה סיימתי לנהל שיח.
את תגיבי כי אין לי מה לטעון,
ואני כבר אומר שאין לי רצון להתדיין איתך כי את לא שנונה ואין לי רצון להיות איתך באותו מרחב ובטח שלא במחלוקת .
יום נהדר
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.1.20
5482 הודעות, 114 מדרגים, 221 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 70
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.1.17
6097 הודעות, 26 מדרגים, 50 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 16
זה הזהות המיגדרית שמבלבלת את הילדים מגיל הגן. הכל מותר, אתה יכול להיות אישה כשבא לך או גבר ועוד מעט אפשר יהיה להזדהות גם כחתול.
אלה דברים חמורים ביותר.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 31.10.13
45249 הודעות, 152 מדרגים, 277 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 42
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 31.10.13
45249 הודעות, 152 מדרגים, 277 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 16
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.6.20
9986 הודעות, 54 מדרגים, 79 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.10.20
5365 הודעות, 10 מדרגים, 19 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
רוצים ללמוד , אולי נלמד מיפן ?
שומרים על הזהות ...0 ערבים ,
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.1.20
5482 הודעות, 114 מדרגים, 221 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
זאת לא אפליה על רקע גיל?
🤔🤔🤔
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.2.16
7694 הודעות, 65 מדרגים, 123 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 19
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.1.20
5482 הודעות, 114 מדרגים, 221 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 24
תהיה בטוח שהמטרה הסופית של הפרוגרס היא בסופו של דבר לנרמל פדופיליה.
נשמע קיצוני? בהחלט.
אבל לפני עשור אנשים גם לא היו מאמינים שהם יאפשרו (ואף יעודדו) את ילדיהם ליטול בלוקרים והורמונים ''להתאמה מגדרית''.
ופדופיליה היא כבר לא מילה גסה בקרב הפרוגרס, היא בסך הכל הוחלפה ב: ''לקדם מיניות בריאה וליברלית יותר''.
להלן ''המיניות הבריאה'':
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.9.07
123250 הודעות, 397 מדרגים, 624 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 27
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.2.16
7694 הודעות, 65 מדרגים, 123 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 27
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.1.20
5482 הודעות, 114 מדרגים, 221 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 32
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.1.17
6097 הודעות, 26 מדרגים, 50 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 27
הכל הם עושים בשקט הרוב התמים אפילו לא מבין את חומרת הענין.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.8.18
11526 הודעות, 66 מדרגים, 67 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 27
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.1.20
5482 הודעות, 114 מדרגים, 221 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 62
כך בדיוק ''שותלים'' אג'נדות הזויות וקיצוניות בקרב הציבור הרחב.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.9.19
70536 הודעות, 260 מדרגים, 460 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.1.17
6097 הודעות, 26 מדרגים, 50 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 22
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.2.12
6743 הודעות, 36 מדרגים, 25 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.12.19
8239 הודעות, 20 מדרגים, 30 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מדובר בשינוי תקן( מדוע מכון התקנים עוסק בזה בכלל)
שינוי סמליל של מבוגר לא של אמא לדמות כללית.
הבעיה היא המכתב וההסבר.
כאשר הטקסט עוסק במבוגר ולא באמא הרי גם אבא רגיל מחוייב להיזהר,צריך סמליל כללי של מבוגר.
למעט הבהירות אני נגד הפסיכוזה הא- מגדרית הכללית אבל זה לא המקרה כאן.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.9.07
123250 הודעות, 397 מדרגים, 624 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.12.08
9573 הודעות, 80 מדרגים, 138 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.1.17
6097 הודעות, 26 מדרגים, 50 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
הכל למען הטירלול הפרוגרסיבי המיובא הישר מארה״ב - מי שלא מבין כמה זה חמור וכמה זה פוגע בילדים שמאבדים את הזהות המגדרית שלהם.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.9.23
366 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.8.14
5252 הודעות, 25 מדרגים, 50 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 31.10.13
45249 הודעות, 152 מדרגים, 277 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
יפתור את כל הבעיות
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.2.15
4277 הודעות, 300 מדרגים, 597 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.10.22
11613 הודעות, 59 מדרגים, 99 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.7.11
46299 הודעות, 148 מדרגים, 230 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.1.21
747 הודעות, 1 מדרגים, 2 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 52
לציבור הכללי יש הרבה מה ללמוד.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.11.22
10315 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
גם לגבי הכתבה יש פה דעה .
במקום להציג את הדברים כמו שהם.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.7.20
3773 הודעות, 29 מדרגים, 57 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 54
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 31.10.13
45249 הודעות, 152 מדרגים, 277 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 54
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.1.20
6905 הודעות, 19 מדרגים, 37 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.8.18
11526 הודעות, 66 מדרגים, 67 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
ולא קשור לתורת המגדר. המטרה היא לעקור את הסטריוטיפ שמלוא האחריות לגידול הילדים חלה רק על האמא והאבא פטור. גם אבא יכול לקחת את הילד לגן משחקים.
ציטוט מדברי פמיניסטית על תורת המגדר:
"בדיוק פורסם מאמר מעולה של שרה דיטום על ההגות של ג'ודית באטלר (לא קשור לחמאס, אלא לספר החדש שלה "מי מפחד ממגדר"). מתרגמת את התמצית.
...
במשך 20 שנה, בעוד באטלר נותרה פרופסור בברקלי, התיאוריות שלה התפשטו לחלוטין.
הספר "מי מפחד ממגדר?" הוא הרחבה על הרעיון הגדול שלה, שהוצג בספר "צרות מגדר" משנת 1990, ולפיו מגדר הוא "ביצועי" - כלומר, היותך גבר או אישה תלויה בהאם אתה פועל בצורה גברית או נשית, לא על ידי הגוף הפיזי שלך. זהו המטען האינטלקטואלי בטענה הרווחת כיום כי "נשים טרנסיות הן נשים, גברים טרנסים הם גברים" (באטלר מזדהה כלא בינארית, אך מפגינה סלחנות כשקוראים לה "היא").
התובנה שהתנהגותם של גברים ונשים מובנית חברתית לפחות חלקית לא הייתה חדשה, אבל באטלר דחפה אותה הלאה. לא רק ההתנהגות המגדרית, אלא המין עצמו מובנה חברתית. נקבה, כתבה ב"צרות המגדר", "כבר לא נראית כמושג יציב". תפקידו הראוי של הפמיניזם היה אפוא לשאול "אילו אפשרויות הפוליטיות הן התוצאה של ביקורת רדיקלית על קטגוריות הזהות".
אפשר להתלונן שבאטלר צמצמה את הפוליטיקה של מין למשחקי מילים, אבל ההפשטה האוורירית שלה היא המהות שלה. רוב אנשי האקדמיה למדעי הרוח עוסקים בעיקר בשפה, וככל שלשפה אמור להיות יותר כוח, כך הם מקבלים יותר עוצמה. מאז "צרות המגדר", תיאוריית הזהות המגדרית הפכה למיינסטרים. כתוצאה מכך נוצרה תגובה נגדית, וזה נושא הספר החדש הזה. באטלר כותבת, שמגדר הפך ל"דרך לאיסוף ולהסלמה של המוני פאניקות מודרניות ".
היא לא מבדילה בין הקנאות האוטוריטרית של ויקטור אורבן לבין הדאגות לאיזון הזכויות של פמיניסטית שמאלנית. כל מבקרי האידיאולוגיה המגדרית, לפי באטלר, חפצים ב"שיקום של סדר חלומות פטריארכלי שבו אב הוא אב; זהות מגדרית לעולם אינה משתנה; נשים, הנתפסות כ'נקבה שנולדו בלידה', חוזרות למעמדן הטבעי וה'מוסרי' בתוך משק הבית; ואנשים לבנים מחזיקים בעליונות גזע בלתי מעורערת". זו דרך דרמטית מאוד לומר, שאם אתה לא מסכים עם באטלר - אתה חייב להיות גזעני. באטלר אולי עוסקת רק בעניין הבינאריות המגדריות, אבל המוסר שלה הוא עולם פשוט של טובים ורעים. אין מאמץ לשכנע את הקורא הספקן, כי ההנחה של באטלר היא, שמתנגדיה לא קוראים. "כמעט בלתי אפשרי לגשר על הפער האפיסטמי הזה עם טיעונים טובים, בגלל החשש שהקריאה תכניס בלבול במוחו של הקורא, או תביא אותו למגע ישיר עם השטן."
למעשה, אני לא בטוחה שאפילו העורכים של באטלר עצמם קראו את הטקסט הזה בזהירות. היא חוזרת על עצמה, וכשהיא מדי פעם מנמיכה את עצמה כדי להתמודד עם עובדות חומריות וולגריות, יש לה טעויות מדאיגות. לדוגמה, היא טוענת שחוק ההכרה המגדרית הבריטי חל רק על אנשים "המכוסים על ידי שירות הבריאות הלאומי", אך אין אזכור של שירותי הבריאות (NHS) בחוק.
בכל מקרה, היא נאמנה למילה שלה על כך, שהיא לא טורחת להעלות טיעונים טובים. במקום זאת, באטלר מנסה לעשות פתולוגיזציה למי שלא מסכים איתה. או שהם תחת השפעת קונספירציה מעורפלת שמתחילה בכנסייה הקתולית, או במקרה של פמיניסטיות ש"מתעקשות על הביולוגי בצורה מעוותת" הבדלים בין שני המינים", הן סובלות מהטראומה שלהם.
בכל עודף המלל הזה אפשר כמעט לפספס, עד כמה באטלר מעליבה את הקורבנות של אלימות גברים. אבל זה נמצא שם. לאחר הקטע על ג'יי קיי רולינג, באטלר כותבת: "לחיות בזמניות החוזרת על עצמה של טראומה לא תמיד נותן לנו דין וחשבון הולם של המציאות החברתית." במילים אחרות, לא ניתן לסמוך על נשים שעברו התעללות (שכוללות את רולינג). לא פלא שבאטלר לא רוצה להזדהות כאישה: נראה שהיא לא אוהבת אותן במיוחד.
יש פרשנות נוספת לדחיפה נגד זהות מגדרית. הקמפיינרים הטרנסים הגזימו: הם הטילו מסלול רפואי של "אישור", שפגע כנראה באלפי צעירים. באטלר מגנה פמיניסטיות על היותן שותפות של גורמים בלתי אפשריים מבחינה פוליטית, אך היא לעולם לא מטילה ספק לגבי מי שהיא עצמה משתפת אתו פעולה. בעולמה אין הורים הומופובים שהופכים את בניהם הנשיים לילדות קטנות; אין גברים שמצהירים על עצמם כנשים רק כדי לבצע אלימות (או אם יש, באטלר טוענת שמדובר ב"מקרים בודדים", ומה זה אונס או שניים?). מעליב להתייחס לספר כזה ברצינות, כאשר הוא מתייחס לנושא שלו כאל משחק. באטלר מחמיאה לעצמה, אם היא חושבת שיש ממה לפחד בעבודתה. האימה היחידה היא, שמישהו ימצא את זה מרשים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.12.12
18739 הודעות, 205 מדרגים, 410 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.11.23
582 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.5.18
10883 הודעות, 64 מדרגים, 107 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
4834 הודעות, 112 מדרגים, 224 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
חשוכים! אני אלבש מה שבא לי!!!
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.8.18
16290 הודעות, 179 מדרגים, 287 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 73
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.8.18
16290 הודעות, 179 מדרגים, 287 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
הם שמו לב ששלט החדש מראה סמלים שניראים כ-*זכר*?
אולי שיעשו דמות חצי חצי
חצי דמות שטוח עם "בלט" והחצי השני של הדמות עם משולש.
או דמות גבר ולהוסיף "ו/או ודמות אישה ו/או חצי חצי ו/או חצי חצי הפוכים לצד השני.
זה כמו שהם תמיד דורשים ערבוב ותוך כדי מתחילים לזעוק שחייבים לתת את זה לנשים בנפרד כדי שירגישו נוח עם עצמן.
למה תמיד כשהשמאל האג'נדאי נוגע במשהו זה תמיד נראה כמו סצינה של סטר על איזה ילד קטן נמצא בחדר בקרה ונהנה מלהיות מלא בעצמו מכל מיני מנורות שנדלקות מלחיצותיו על כפתורים ואז המצלמה מצלמת את המציאות ומראה כמה הכל הרס וכאוס?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.11.23
556 הודעות, 1 מדרגים, 2 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.12.21
1939 הודעות, 8 מדרגים, 12 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
עשו אותה שטוחה לחלוטין
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד