האשכול |
מחבר |
תאריך כתיבה |
מספר |
מסכים איתו לחלוטין... |
אראגורן |
19.03.24 20:35 |
1 |
להסכים זה קל, מי יבצע ואיך? |
LionInZion |
19.03.24 20:38 |
5 |
מה הבעיה לנהל תעשיית נשק עצמאית ישראלית? |
אראגורן |
19.03.24 20:41 |
13 |
מדינה כל כך קטנה עם כל כך מעט אוצרות טבע ויהודים שנטשו כמעט כל ענף של עבודת כפיים, אלא אם אתה בונה על בני דודים שירכיבו לך את הפצצה.. |
LionInZion |
19.03.24 20:51 |
39 |
שום בני דודים...יש לך לא מעט אנשי כפיים שכבר עכשיו מתעסקים בדברים כאלה...(למעשה יש לי גם לא מעט כאלה במשפחה😊) |
אראגורן |
19.03.24 20:54 |
44 |
רוב הצעירים שהזכרת מחכים למענק וממשיכים הלאה למשרות מפתות יותר, הם לא לויאלים למקום העבודה. אם זה היה כל כך פשוט, יהודים היו בונים לעצמם |
LionInZion |
19.03.24 21:01 |
54 |
אני יחסית צעיר,השתחררתי לפני פחות מ5 שנים מהשירות הסדיר (בתקופה הנוכחית אני בין מילואים למילואים) אבל אני יכול לומר לך בפה מלא |
אראגורן |
19.03.24 21:08 |
70 |
בהצלחה בחיים חביבי, אתה נשמע אחלה בחור |
LionInZion |
19.03.24 21:23 |
88 |
תודה 🙃 |
אראגורן |
19.03.24 21:23 |
90 |
אתה מקסים וחכם. |
להכות בברזל |
19.03.24 23:27 |
196 |
אלוף !!! |
חתול |
19.03.24 22:40 |
166 |
בהחלט. יש גם רובוטים שיעשו את העבודה השחורה בייצור תחמושת. |
ש-עצמון |
20.03.24 07:08 |
214 |
אח שלי אם אתה מאיזור הצפון |
KoshNarnarek |
20.03.24 08:49 |
219 |
אני דרומי,אבל תודה רבה על העזרה 🙃 |
אראגורן |
20.03.24 09:13 |
222 |
תשלם טוב עם תנאים קביעות וביטחון תעסוקתי ויהיו לך עובדים עד הפנסיה! הכל תלוי במעסיק |
אוטומט |
19.03.24 21:14 |
77 |
זה נכון, מצד שני זה עלול להיות תמריץ לחוסר פרודוקטיביות |
LionInZion |
19.03.24 21:22 |
85 |
צר לי ידידי |
KoshNarnarek |
20.03.24 08:50 |
220 |
הבעיה בכל הדברים הללו זה שאין צורך בהם בשוטף. |
לא על המפה |
20.03.24 02:26 |
202 |
מישהו אמר תע''ש של שנות התשעים? |
bennyb |
19.03.24 21:01 |
56 |
לא אמרת כלום.. מה שהיה מת, במסגרת השירות שלי ביקרתי שם לא מעט, מלא שיערות שיבה ושפמים ואתה מבין שזה דור אחרון, או לפחות אחד לפני.. |
LionInZion |
19.03.24 21:04 |
61 |
שום בני דודים, יש מפעלים בארץ שמייצרים גם היום אבל לא בקנה מידה שצריך |
fox two |
19.03.24 21:40 |
112 |
אתה רציני? הכל רובוטיקה היום |
קן ציפור |
19.03.24 22:57 |
186 |
אולי זה יכול להיות פתרון לגיוס חרדים |
האש שלי |
19.03.24 22:59 |
189 |
נטשו כי סגרו את המפעלים, לא בגלל מחסור בעובדים. |
A_G |
20.03.24 09:34 |
227 |
לולא ארה״ב היינו בגינה גדולה יותר עם המון משאבי טבע |
האקונה מטטה |
20.03.24 13:07 |
232 |
זה כי אתה לא מתחשב במלא גורמים |
שייקה הצפוני |
19.03.24 20:53 |
42 |
לא אמרתי שזה לא מורכב ולא אמרתי שתחתוך את החוזה מול האמריקאים... |
אראגורן |
19.03.24 20:58 |
48 |
על יצוא שמעת |
המעניש |
19.03.24 22:00 |
124 |
בדיוק |
oby |
19.03.24 22:27 |
155 |
יש קטע לישראלים לחשוב שאנחנו לא מספיק טובים |
המעניש |
19.03.24 22:28 |
157 |
בישיבות לא מייצרים נשק וחברים במרכז הליכוד לא יכולים לגזור קופונים על ייבוא נשק. |
יאיא |
20.03.24 08:41 |
218 |
לבצע זה קל, השאלה מי יממן |
אבא_של_עמית |
19.03.24 20:41 |
16 |
אם לא תהיה לך תמיכה של ארה''ב במועצת הביטחון של האו''ם, אף מדינה אפריקנית לא תפר את הסנקציות שיושתו עלינו |
the hawk |
19.03.24 20:44 |
22 |
עד שתפרוץ מלחמה אמיתית ואז הם ישלמו פי 4 כדי לקבל נשק איכותי |
דוקטור ספין |
19.03.24 20:46 |
30 |
מי מממן כל מפעל בעולם ? המוצרים שהוא מוכר |
דוקטור ספין |
19.03.24 20:45 |
27 |
ראה תגובה 202 |
אבא_של_עמית |
20.03.24 06:31 |
205 |
קח לדוגמא את מצרים. מחד משתמש בטנק אמריקני אברהמס. רק שהם מייצרים אותו במצרים! |
dudi_du2 |
19.03.24 21:43 |
113 |
חמותי. לפחות שינסו. העיקר שיקחו אותה לתקופה לעשות משהו מועיל |
חתול |
19.03.24 22:41 |
167 |
מה הבעיה? לכץ יש פתרון |
מציאותי |
19.03.24 23:30 |
198 |
עם הנצח שינוי עומק ורפורמה אמיתית בכל התחומים בקיצור תיקון כללי אמיתי אמן |
Unique |
20.03.24 06:46 |
208 |
שר המורשת. כבר בטיפול, ואפשר |
Alpha-Sierra |
20.03.24 10:01 |
230 |
אכן |
חייא |
19.03.24 20:39 |
9 |
האחרון לפניו שהציע זאת היה שמעון פרס בשנות ה - 60 וזה כמעט והוביל אותנו לאסון קיומי. מזל שהיו אבא אבן וגולדה להציל אותנו מהטמטום של פרס |
toncor |
19.03.24 21:34 |
107 |
לפחות פרס ז״ל עזר בזה שיש לנו כמה אטומים ב״ה |
Unique |
20.03.24 06:48 |
209 |
אנחנו דוגמנית הנשק של האמריקאים.הם צריכים שיהיה לנו חמאס וחיזבאללה כדי שיהיה לנו על מה לנסות את הנשק |
rolt |
19.03.24 20:40 |
11 |
אפשר לקבל נשק וסיוע מהאמריקאים במסגרת סחר הדדי ושיתוף פעולה ביטחוני ותעשייתי...אבל אסור להגיע למצב שבו אנחנו תלויים בנשק האמריקאים |
אראגורן |
19.03.24 20:43 |
19 |
אז בהצלחה עם החלפים למטוסי הקרב שלנו.זה הרבה יותר מורכב ממה שאתה חושב ועם עלויות אדירות |
rolt |
19.03.24 20:44 |
20 |
תודה,תאמין לי שאני יודע יותר ממה שאתה חושב...ובאופן אישי חווינו על בשרנו את ההגבלות של ברז הסיוע האמריקאי בחזית |
אראגורן |
19.03.24 20:47 |
31 |
על מה אתה מסכים איתו ? |
Vismannnn |
19.03.24 20:48 |
34 |
שוב,לא אמרתי שתבטל את החוזה שלא יהיו יותר הסכמי סחר וביטחון מול האמריקאים |
אראגורן |
19.03.24 21:02 |
57 |
זה נכון ולא נכון |
Vismannnn |
19.03.24 22:01 |
126 |
וזה מה שאתה צריך לשנות... |
אראגורן |
19.03.24 22:07 |
131 |
פסולה או לא, זאת עובדה |
Vismannnn |
19.03.24 22:23 |
151 |
נסכים שלא להסכים...🤷🏻♂️ |
אראגורן |
19.03.24 22:27 |
154 |
אפשר לא להסכים אבל עובדות הן עובדות |
Vismannnn |
19.03.24 22:37 |
163 |
אבל אני לא מסכים עם העובדה הזאת... |
אראגורן |
19.03.24 22:47 |
173 |
אין בעיה |
Vismannnn |
19.03.24 22:50 |
180 |
נטוס בדאונים הלך לא רע לחמאס |
מציאותי |
19.03.24 22:06 |
129 |
פעם, כך אומרת השמועה, היינו אלופים בהנדסה לאחור של נשק אמריקאי |
אבא_של_עמית |
20.03.24 06:35 |
207 |
נכון. לעבור לקפצונים ולרוגטקות. |
מציאותי |
19.03.24 22:05 |
128 |
הגיע הזמן להפסיק לזלזל ביכולות הישראליות... |
אראגורן |
19.03.24 22:13 |
142 |
בטח מסכים.האם זה אפשרי, זאת השאלה? |
אבדוד |
19.03.24 23:19 |
193 |
על כל הסוגיות שהעלית כאן כבר ענו כאן כמה וכמה גולשים...🙃 |
אראגורן |
19.03.24 23:25 |
195 |
הלוואי |
איש הבטיחות |
19.03.24 23:49 |
200 |
צודק לחלוטין |
LA-V |
19.03.24 20:37 |
2 |
דמגוגיה |
Vismannnn |
19.03.24 20:50 |
37 |
אתה מזלזל במדינה שתוך 70 שנות קיום בלבד |
LA-V |
19.03.24 20:52 |
41 |
אז תענה לי על השאלה |
Vismannnn |
19.03.24 20:57 |
46 |
מחליפים את הציוד בציוד לא אמריקאי |
איתי שלום |
19.03.24 20:59 |
51 |
בקיצור, שיטת מונטי פייתון. |
Stardust |
19.03.24 21:03 |
60 |
איזה קסם |
Vismannnn |
19.03.24 22:04 |
127 |
תזכיר לי בבקשה |
איתי שלום |
19.03.24 22:08 |
134 |
מכתב |
Vismannnn |
19.03.24 22:16 |
144 |
האמריקאים לא יוותרו כל כך בקלות על ישראל |
LA-V |
19.03.24 21:03 |
59 |
לעולם לא תגיע לניתוק |
Vismannnn |
19.03.24 22:10 |
137 |
אף אחד לא מדבר על ניתוק מוחלט |
LA-V |
19.03.24 22:11 |
141 |
עם מה שאתה אומר אני מסכים |
Vismannnn |
19.03.24 22:20 |
148 |
לא רק בנשק אלא בכל תחום |
עוזי מזרחי |
19.03.24 20:37 |
3 |
צפון קוריאה סטייל? |
ימין ליברלי |
19.03.24 21:14 |
76 |
גם לשאול צריך לדעת |
עוזי מזרחי |
19.03.24 21:15 |
78 |
ייצור נשק באופן עצמאי הוא בעל משמעויות אדירות |
נעשה ונשמע |
19.03.24 20:37 |
4 |
צודק איראן וצפון קוריאה יכולות וישראל לא |
Aloni |
19.03.24 21:54 |
118 |
שמת לב פעם לאיכות החיים של האזרחים במקרה? |
נעשה ונשמע |
19.03.24 22:08 |
133 |
שר החורבן |
ישר |
19.03.24 20:38 |
6 |
מה כואב לך הפעם? לא הגיוני? |
גושן |
19.03.24 20:41 |
14 |
קל להגיד מאוד קשה לעשות אבל בגדול מסכים שישראל לא יכולה לסמוך על הגויים |
doc011 |
19.03.24 20:39 |
7 |
עוד דביל... |
kovals |
19.03.24 20:39 |
8 |
אבל בן כספית אמר שהוא צודק |
הניצוץ |
19.03.24 21:17 |
79 |
מתבקש |
גושן |
19.03.24 20:40 |
10 |
גאון הדור. איך לא חשבנו על זה? מגיע לו פרס ישראל על חשיבה פורצת דרך |
the hawk |
19.03.24 20:40 |
12 |
כמובן שהעניין כאן הוא לא ''גאונות'' או דבר ''שלא חשבו עליו''. העניין כאן הוא קבלת החלטות אמיצות, שכולם יודעים שהן נדרשות. |
פליצ'ה |
19.03.24 20:53 |
43 |
מונטי פייתון כבר הגיעו למסקנה האמיצה הזו. |
Stardust |
19.03.24 21:08 |
67 |
תבקש מהם לעשות בשבוע הבא קטע דומה על ''איך לייצר טנק משלך, ושיהיה הטוב בעולם'' |
פליצ'ה |
19.03.24 23:28 |
197 |
איפה היה ומה עשה בנושא מר ביטחון - ליגה אחרת בכל שנותיו הרבות כראש המדינה? |
the hawk |
19.03.24 21:08 |
69 |
אתה ממש אחוז דיבוק. אתם לא מצליחים לראות שום מציאות יותר מוכבת מהדיכוטומיה של כן ביבי לא ביבי. זה ממש נורא. |
פליצ'ה |
19.03.24 23:19 |
194 |
ברור שזאת צריכה להיות השאיפה |
אור חדש |
19.03.24 20:41 |
15 |
הוא אידיוט. בהצלחה בלי הוטו האמריקאי. בלי חלקים שאין בישראל. עם 22 מדינות מוסלמיות שמקיפות אותך. רוסיה וסין ספונסוריות של איראן |
Androidog |
19.03.24 20:42 |
17 |
מזמן היינו צריכים להתנתק. חצי שנה של מלחמה איפה הממשלה ? איך לא נערכים . |
פלומה |
19.03.24 20:43 |
18 |
האמת שאין יותר מדי אפשרויות. יש את ארה''ב וכמה ספיחים מערביים ומנגד יש את ציר הרשע בהובלת פוטין והסינים |
the hawk |
19.03.24 22:22 |
150 |
מי שמזיק הם המהגרים שהשתלטו על המערב... היום זה אנחנו מחר זה החורבן של המערב. |
פלומה |
19.03.24 22:26 |
152 |
והיא שעמדה |
the hawk |
19.03.24 22:48 |
176 |
פופוליסט חרטטן במקום לבלבל במוח תתחילו להשקיע במפעלי ייצור, תעלו משכורות שאנשים ירצו לעבוד |
omegalul |
19.03.24 20:44 |
21 |
אני אקח אותך לסיבוב באחד מהפסי יצור |
אבא_של_עמית |
19.03.24 20:48 |
35 |
אחלה מכבשים עם יותר אחזקה ותקלות מעבודה ומייצרים בחודשיים מה שצבא במלחמה גומר בשעה |
omegalul |
19.03.24 20:51 |
40 |
אין ספק שצריכים מלאי |
אבא_של_עמית |
20.03.24 06:49 |
210 |
למי ששכח איך הגענו לאסון שכנופית הנפולת 64 הובילה אותנו אליו |
הקוריאני |
19.03.24 20:45 |
23 |
שר שהתנתק לו המוח מהמציאות |
ArieGadol |
19.03.24 20:45 |
24 |
לא להאמין כמה הממשלה הזו מטומטמת. |
הדרומי |
19.03.24 20:45 |
25 |
קדימה, אחריי למצדה |
סוף מעשה |
19.03.24 20:45 |
26 |
אני מסכימה איתו! |
דידה |
19.03.24 20:46 |
28 |
ביבי מקיף את עצמו באנשים שלא יודעים לחבר מילה במילה וכשזה סוף סוף מצליח להם, הם פולטים שטויות. |
Y_N |
19.03.24 20:46 |
29 |
איך טיפש כזה הופך לשר |
חובב רדיו |
19.03.24 20:47 |
32 |
כבוד השר מהמשרד החשוב והקריטי ״משרד המורשת״, אולי רוצה לעזור לממן את זה בלוותר על הג׳וב המונפץ שלו? |
Prodigy |
19.03.24 20:47 |
33 |
אם הוא יעשה כמה פוסטים בטוויטר אני בטוח שתוך שניה תקום כאן תעשיית נשק מכל סוג, דבר ועניין שתייצר את הנשק הזה מהאוויר בעזרת השם. |
Gdax |
19.03.24 20:48 |
36 |
קל להגיד אבל זה תהליך שיקח שנים |
shnorkel |
19.03.24 20:51 |
38 |
העובדה היא שפשוט אין לנו יכולת כלכלית, תעשייתית או הנדסית לייצר את מה שאנחנו קונים. אפילו מנוע של מרכבה - מייצרים בחו''ל. |
Gdax |
19.03.24 21:00 |
52 |
יכולת הנדסית יש לנו, התעשיה בישראל רק קצת מוזנחת ולא כדאית מבחינה כלכלית אבל אפשר לשפר את זה עם החלטות נכונות מצד הממשל. |
Whereismymind |
19.03.24 21:26 |
96 |
ארה''ב אינה מייצרת את כל הנשק שלה במדינה עצמה |
Flyby |
19.03.24 20:55 |
45 |
פרוייקט הלביא נעצר ע״י ארה״ב כי איים עליה בתחרות מול ה f16 בעלויות נמוכות בהרבה. כל השאר קישקושים. |
TheRastaMan |
19.03.24 21:07 |
65 |
ארה״ב מימנה את הלביא בשלב המו״פ, אז מה הדוגמה כאן? |
Cyber |
19.03.24 21:24 |
91 |
ארה״ב פחדה מתחרות של תוצרת כחול לבן ועצרה את הפרוייקט כדי שישראל תצטייד ב f16 מתוצרתה. כל השאר כמו שכתבתי - קישקושים. |
TheRastaMan |
19.03.24 21:25 |
94 |
שוב, בלי ממון אמריקאי, ושת״פ בינלאומי הדוק, לא היה דבר. |
Cyber |
19.03.24 21:28 |
100 |
הממון האמריקאי מגיע לפה בכל מקרה (באינטרס אמריקאי כמובן) אז מה ההבדל?! תחרות. זה הכל. |
TheRastaMan |
19.03.24 21:31 |
102 |
גם את כיפת ברזל ארה״ב מימנה וגם מייצרת… |
Cyber |
19.03.24 21:34 |
106 |
קראת מה כתבתי? |
TheRastaMan |
19.03.24 21:37 |
110 |
זה לא שארה״ב קנתה מניות בחברות ישראליות ונהנית מרווח… השיתוף פעולה הוא לאורך כל תהליך הפיתוח-ייצור |
Cyber |
19.03.24 21:44 |
114 |
הדיון בינינו הוא לא על התנתקות כן או לא, אלה על הסיבה שבשמה ארה״ב חיסלה את פרוייקט הלביא הישראלי. |
TheRastaMan |
19.03.24 21:46 |
116 |
מצחיק, כי המנוע של הלביא יובא קומפלט מגרמניה וגם 305 מכל החלקים האחרים יובאו. והמטוס היה שווה ערך ל F16 ונחות משמעותית מ F15 ועדיין היה צריך |
החלילן |
19.03.24 21:56 |
119 |
אז? גם המנוע של המרכבה מיוצר בגרמניה. גם ארה״ב מייתצת חלקי מטוסים במדינות אחרות. (כן, גם של ה f35). |
TheRastaMan |
19.03.24 22:09 |
136 |
עוד ליצן חסר מושג מהחיים שלו |
Superal |
19.03.24 20:58 |
47 |
לפני שנה ארה''ב רוקנה את הימ''חים שלה בארץ וישראל נשארה ללא חימוש בסיסי. כל הדרג הפוליטי והצבאי ישנו בעמידה ושלחו מכתבי ''התראה |
Kayser Soze |
19.03.24 20:59 |
49 |
מפעלים חדשים בס׳ד |
יעקב |
19.03.24 20:59 |
50 |
סיכויים טובים שזה יקרה בכל מקרה, גם בלי השר אליהו, וכחלק מהפקת הלקחים מהמלחמה. |
galt |
19.03.24 21:01 |
53 |
כשחבר כנסת לא מבין בתהליכי מחקר, פיתוח, לוגיסטיקה וייצור של פרוייקטי ענק כאלו |
Cyber |
19.03.24 21:01 |
55 |
אנשים לא קולטים את גודל המשימה והצרכים. זה אפילו לא עניין של כסף, זה עניין שפשוט אין לנו מהנדסים, חומרים ותעשייה להחליף את הכל לתוצרת הארץ. |
Gdax |
19.03.24 21:05 |
62 |
מה גם שהצורך בחמצן מדיני לא פחות חשוב מצבאי, תמיכה ווטו במועצת הבטחון במלחמות וסכסוכים ארוכים כשצריך |
Cyber |
19.03.24 21:08 |
66 |
זה גם ברור לאנשים שיודעים לחבר מילה למילה. חבל שמסתבר שאין כאלו בממשלה. |
Gdax |
19.03.24 21:10 |
73 |
או לתומכיה... |
Digital |
19.03.24 22:59 |
188 |
אין בעיה של מהנדסים בארץ יש בעיה של תקציבים. |
Whereismymind |
19.03.24 21:29 |
101 |
צריך לזכור שרוב ההנדסה הישראלית הינה בעיקר בתחומים אזרחיים ולייצוא |
Cyber |
19.03.24 22:00 |
123 |
אמת |
מדמחיסט |
19.03.24 21:02 |
58 |
ברור, משק אוטרקי... כי יש לנו בישראל את כל חומרי הגלם, המנועים, המכונות, התוכנות. זה ידוע. |
Stardust |
19.03.24 21:06 |
63 |
אין ברירה אחרת. כשזה מגיע למפלגה הדמוקרטית מודבר בפריץ מרושע וציני, לא בבת ברית. |
Spook |
19.03.24 21:07 |
64 |
#ממפלגת השרלטנים שאמר פרה פרה...זורק אמירות מנותקות מהמציאות..נקבל נשק רוסי או סיני? |
אקטואלי |
19.03.24 21:08 |
68 |
הכי מצחיק באשכול |
Crawl space |
19.03.24 21:08 |
71 |
מדובר בתלות שנמשכת דורות, להתנתק ממנה יקח עשרות שנים והמון כסף שאין למדינה כי יש יותר מדי אוכלי חינם שמוצצים את דמה, למעשה ישראל מאז |
חביבי |
19.03.24 21:09 |
72 |
אההה עכשיו הבנתי….. אז בגלל החרדים ישראל לא יכולה לייצר לעצמה…… עכשיו הכל ברור. 🤣🤣 |
TheRastaMan |
19.03.24 21:13 |
75 |
למה מה החברים האנאלפביתים שלך יידעו לייצר? חרבות, חץ וקשת? כן, חבוב, הם בהחלט חלק מהבעיה כאן. זה לא רק עניין של כסף, זה גם ידע. |
Gdax |
19.03.24 21:18 |
80 |
עד כמה שידוע לי אנחנו לא חברים…. אז לא יודע מה אתה יכול או לא. אבל אם אמרת…. אני אאמין לך שאין לך יכולות. |
TheRastaMan |
19.03.24 21:19 |
82 |
לפחות אני מסוגל לפרנס את עצמי ואת המשפחה שלי ולייצר עבודה שמביאה תועלת ומיסים למדינה. זה כבר יותר טוב מרוב הפרזיטים האלו. |
Gdax |
19.03.24 21:22 |
84 |
בסדר…. ואני מייצר חלליות לחייזרים שבאים לבקר….. |
TheRastaMan |
19.03.24 21:23 |
87 |
לא אני לא מייצר ''חלליות לחייזרים'', אני פשוט בן אדם עובד שלא חי על חשבון אחרים. אני מבין שבשבילך וחברים שלך זה שווה ערך לחייזר וזה |
Gdax |
19.03.24 21:24 |
92 |
החברים הפרזיטים שלי …. רובם בהייטק…. חלקם עצמאיים… רובם יושבים טוב ממך.(בהרבה) |
TheRastaMan |
19.03.24 21:27 |
97 |
כן העלה התאנה שלכם, השני וחצי חרדים בהייטק וגם זה לרוב בנות בתפקידי בדיקות זוטרים עובדים עבור מינימום במטריקס. חמוד, אני הייטקיסט, אל תלמד |
Gdax |
19.03.24 21:33 |
104 |
שנייה אני רוצה להבין אם אני חרדי…. אתה יכול להסביר לי? |
TheRastaMan |
19.03.24 21:34 |
108 |
טוב, הגעת לבלבל את המוח עכשיו. סע בעזרת השם, חמוד. |
Gdax |
19.03.24 21:37 |
109 |
נראה שזו דווקא הייתה הכוונה שלך…. וכשאין לך תשובות אתה בורח בטענות של ילד בגן. |
TheRastaMan |
19.03.24 21:40 |
111 |
😂😂😂 מזמן לא קראתי כזה דו שיח של חרשים- עיוורים (או לפחות חרש -עיוור אחד ) |
כינרת |
19.03.24 22:08 |
135 |
יש הרבה מגזרים שעובדים פחות, ויש כאלה שעובדים המון ולא משלמים מס כלל. |
TheRastaMan |
19.03.24 22:14 |
143 |
עם משפט אחד אני לגמרי מסכימה , עם אחר ממש לא (מוזמן לנחש מראש ואחר כך להכריז שאתה לא מסכים איתי) |
כינרת |
19.03.24 22:31 |
159 |
לא אמרתי שהם ימין…. אמרתי מגזר שלא מצביע שמאל. |
TheRastaMan |
19.03.24 22:40 |
165 |
החרדים הם אמנם בעיה אסטרטגית עיקרית של המדינה, אבל לצערי הם לא אוכלי החינם היחידים, עיקר הכסף של המדינה הולך על השירות הציבורי ושם יש |
חביבי |
19.03.24 21:58 |
122 |
החרדים אולי בעייה כלכלית, אבל ממש לא בעיה אסטרטגית. הבעיה האסטרטגית שלנו נעוצה במגזר אחר. שגם הוא לא תורם כלום לכלכלה. להיפך. |
TheRastaMan |
19.03.24 22:42 |
168 |
שווה בנפשך מה יקרה כשהחרדים יהיו 30% מהאוכלוסיה (וזה יקרה כי קצב הריבוי הטבעי שלהם גדול פי כמה משלשאר האוכלוסיה) ואז תבין מדוע זו |
חביבי |
20.03.24 09:07 |
221 |
אחזור שוב, החרדים אינם בעייה אסטרטגית. כלכלית? מסכים. אסטרטגית?! נהפוכהו. |
TheRastaMan |
20.03.24 09:22 |
223 |
גם המגזר הערבי הוא בעיה, אבל הוא מעורה יותר בחברה ובעל קצב ילודה זהה לזה של שאר האוכלוסיה, החרדים לחלוטין לא מעורים בחברה, אחוז |
חביבי |
20.03.24 09:28 |
225 |
המגזר הערבי מעורה יותר בחברה?! איזו?! אחוז הערבים המעורים נורמטיבית זהה בין שני המגזרים. רק שמגזר אחד לא משלם מיסים כמעט בכלל. למרות שמתפרנס |
TheRastaMan |
20.03.24 09:37 |
228 |
ההגדרה של אסטרטגי היא - ארוך טווח ו/או בהיקפים גדולים, בעיה כלכלית יכולה להיות גם בעיה אסטרטגית, לא רק בעיה בטחונית היא |
חביבי |
20.03.24 09:59 |
229 |
פופוליזם טהור. כולנו קוראים להתנתק מהנשק האמריקאי, להתנתק מהפלשתינאים, להתנתק מאנרגיה מזהמת, אז ? |
כינרת |
19.03.24 21:11 |
74 |
עוד אמירה שטותית של אחד משרי הטרלול של נתניהו. אז לא, ישראל לא יכולה להשתחרר מהתלות בנשק האמריקאי. |
מאירקה |
19.03.24 21:19 |
81 |
הסיוע האמריקני: הגיע הזמן להיגמל / יוסי ביילין (4/2020) |
ilanka |
19.03.24 21:19 |
83 |
היה לי חבר שאמר שיש לו רעיון שכל האנשים בעולם יסכימו לא רק בישראל : |
דורון |
19.03.24 21:22 |
86 |
אספרנטו |
לומי |
19.03.24 21:25 |
93 |
איך קראו לחבר, זמנהוף? |
ilanka |
19.03.24 21:28 |
99 |
תגיד לחבר שלך שהתנ''ך כבר מדבר על כך לזמן אחרית הימים. |
moshe_775 |
19.03.24 22:11 |
139 |
איפה היו תע''ש כל השנים? |
gandalf |
19.03.24 21:23 |
89 |
כמה שטויות השר הזה מדבר |
Miko |
19.03.24 21:25 |
95 |
ואני קורא להתנתק ממנו |
קרט |
19.03.24 21:27 |
98 |
ביום שיפרקו את מרכז הליכוד והתקציב לחרדים נדבר על עצמאות כלכלית של נשק |
יצחקי |
19.03.24 21:32 |
103 |
אולי נסתמך על הרבנים עם תורתם. הם יצילו אותנו |
Saratoga |
19.03.24 21:34 |
105 |
גם אני קורא לזה, נו וזה קורה ? |
Gravemind |
19.03.24 21:45 |
115 |
ברעיון צודק, בפרקטיקה אין סיכוי כלכלי לזה. סכומים דמיוניים |
היינו כחולמים |
19.03.24 21:48 |
117 |
הרבה יותר פשוט וחכם להתנתק מהתלות בשר עמיחי אליהו ושייקח איתו עוד כמה ליצנים |
ירמיה-80 |
19.03.24 21:56 |
120 |
נכון אבל זה תהליך ארוך מורכב ויקר. עם זאת חשוב להתחיל בהקדם |
הכוח החלש |
19.03.24 21:57 |
121 |
בואו נאמר, שמי שחושב שמדינה כמו ישראל יכולה לייצר את כל הנשק המתקדם לבד, הוא בור ועם הארץ ואין לו קצה קצהו של מושג. סליחה על הבוטות |
יגאל פת-אל |
19.03.24 22:01 |
125 |
ישראל יכולה לייצר תחמושת מכל הסוגים, טילים, מל''טים, טנקים, נ''ט, נ''מ ונשקים אישיים ומחלקתיים. |
Whereismymind |
19.03.24 22:07 |
132 |
1. הכלכלה שלנו לא תעמוד בזה 2. אין נשק מתוחכם שאין בו רכיבים אמריקניים או זרים. לכן. Go to 1 ומכאן- בלתי אפשרי. נקודה |
יגאל פת-אל |
19.03.24 22:10 |
138 |
הבעיה שלנו היא רק כלכלית. אפשר להסתדר בלי רכיבים אמריקאים. |
Whereismymind |
19.03.24 22:11 |
140 |
בלי רכיבים אמריקאים? אין לך שמץ וקצה קצהו של מושג. אין לך קמצוץ מושג במה כרוך פיתוח של כל רכיב, וכמה אלפי שעות פיתוח. |
יגאל פת-אל |
19.03.24 22:18 |
147 |
לא רק שיש לי שמץ אני גם עוסק בפיתוח של ״רכיבים״ דומים מהעולם האזרחי. |
Whereismymind |
19.03.24 22:20 |
149 |
אז עצוב מאוד שאחד שטוען שהוא מפתח רכיבים, חושב שלמדינה כמונו יש אפשרות לפתח עשרות אלפי רכיבים.... |
יגאל פת-אל |
19.03.24 22:26 |
153 |
אני מבין שאין לך מושג על מה אתה מדבר… |
Whereismymind |
19.03.24 22:28 |
156 |
אני מנחש שאני מבין ומכיר ''קצת'' יותר ממך... צא ולמד ממה מורכב מנוע של מטוס או טיל... |
יגאל פת-אל |
19.03.24 22:36 |
162 |
ידידי היקר אני מכיר את פועלך, אולי אתה אחלה בצד התיאורטי אבל במעשי? |
Whereismymind |
19.03.24 22:40 |
164 |
מכיר מצוין את הצד המעשי. האמן לי. ולא, אי אפשר להסתדר בלי נשק מתוחכם. ומאין בדיוק תרכוש מטוסים? רוסיה? |
יגאל פת-אל |
19.03.24 22:44 |
171 |
אני טוען פה כבר דיי הרבה זמן שכל מה שאנחנו צריכים זה מסות גדולות של כלי נשק וחימושים פשוטים לחטיבות החי״ר |
Whereismymind |
19.03.24 22:47 |
174 |
לא. ממש לא. אכתוב שוב כי רשמתי למטה. ישראל מדינה קטנה וחייבת יכולת הכרעה מהירה וזה לא יבוא ללא חימוש מתוחכם |
יגאל פת-אל |
19.03.24 22:56 |
185 |
שלא נדבר על כוח אדם |
FAO |
19.03.24 22:31 |
160 |
צריך אלפים רבים של מהנדסים. וגם שתפ עם תעשיות בחול, אף מדינה אינה ממציאה את הגלגל. |
יגאל פת-אל |
19.03.24 22:47 |
172 |
אם שאלת את עצמך איך תיראה מצדה המודרנית |
FAO |
19.03.24 22:52 |
183 |
+1 |
חלוץ שפוי |
19.03.24 22:17 |
145 |
אכן.נתנתק מהנשק האמריקאי ועד שנתחיל ליצר יש רוגטקה. |
אמא אווזה |
19.03.24 22:06 |
130 |
השר צודק. להתנתק לגמרי מאמריקה. להגדיל תקציבים למסורת ולמנות 800 רבנים שכונתיים. נראה מי ייעז לבוא נגדינו. |
עדי |
19.03.24 22:18 |
146 |
כל אחד פותח פה במצב הכי רגיש בשנים האחרונות |
FAO |
19.03.24 22:30 |
158 |
הוא לו ההזוי היחידי שמסתובב בינינו. |
רוניר |
19.03.24 22:33 |
161 |
להמחיש את בורותו של גאון המורשת. משך שנתיים, כמעט כל המשק העולמי הושבת בגלל מחסור בשבבים מטאיוון, אבל, זה קטן על ישראל... |
יגאל פת-אל |
19.03.24 22:43 |
169 |
קודם כל נתחיל מהרחבת האוחזים בנשק שכן נשק לא יורה ללא חייל מאחוריו. |
אבק ברוח |
19.03.24 22:44 |
170 |
זו אכן בעיה, אבל לא הנקודה. כי נשק מתוחכם מפצה על מחסור בלוחמים. למדינה קטנה חייבת להיות יכולת הכרעה מהירה |
יגאל פת-אל |
19.03.24 22:49 |
179 |
בהחלט צריך לעשות את המקסימום בנושא. גם אם לא נתנתק לגמרי. ישראל מוכרת נשק תקיפה והגנה במאות מיליארדים |
joniboy |
19.03.24 22:48 |
175 |
איזה אהבל |
Simulation |
19.03.24 22:48 |
177 |
גאון |
כן-אבל |
19.03.24 22:48 |
178 |
צודק |
mctom |
19.03.24 22:50 |
181 |
כל המגיבים שצוחקים על השר בעצם אומרים - יאללה, נעשה את המקסימום להיות תלויים בגחמותיהם של אחרים לגבי החיים שלנו |
joniboy |
19.03.24 22:52 |
182 |
לא, דבר ראשון עדיף שיסתום את הפה מאשר הנזק המיידי שהוא גורם לישראל |
FAO |
19.03.24 22:55 |
184 |
המשפט הכי נכון פה בדיון |
alexzhivil |
19.03.24 23:08 |
192 |
כי זה המצב... וארהב סייעה ומסייעת המון בנשק, תמיכה מדינית, אבל, קל מאוד לתקוע אצבע בעין... |
יגאל פת-אל |
19.03.24 22:58 |
187 |
כי מה לעשות שאנחנו באמת תלויים בהם?? מה עוד צריך לקרות כדי שתבינו שבלי ארהב אנחנו נקבל פה לימודי חובה בערבית בבתי הספר. |
Digital |
19.03.24 23:02 |
190 |
לדעתי צריך לכבוש את אמריקה, זה יפתור לנו את כל הבעיות |
הגרוק |
19.03.24 23:03 |
191 |
מילה בסלע שתיקה בתרי |
QE2 |
19.03.24 23:47 |
199 |
אני גורדון פרימן קורא להתנתק מהתלות בחיטה הרוסית ולייצר בעצמנו, מהתלות במייפל הקנדי ולייצר בעצמנו |
GordonFreeman |
19.03.24 23:52 |
201 |
יש להבין שאי תלות אין פירושה אי יבוא |
צזיום |
20.03.24 03:46 |
203 |
ברוך קורא ועושה. בהצלחה. |
ביריון |
20.03.24 04:37 |
204 |
הבחור חי בסרט... במי כן סינים רוסים....? אנחנו קטנים מלהיות עצמאיים ביצור נשק.. ...בחור מזיק.. |
ליאונרדו |
20.03.24 06:35 |
206 |
בנם של גדולי הרבנים שבכל הדורות צדיקים וחסידים חכמי התורה אני מאמין שיש לו סיעתא דשמיא מיוחדת ב״ה |
Unique |
20.03.24 06:51 |
212 |
כמובן צודק, ככה לא נהיה תלויים בלחצים שמזמין עלינו השמאל מחול |
arbitori |
20.03.24 06:49 |
211 |
אי אפשר להתנתק לגמרי. אפשר לצמצם את הנרקומניה לצוררים בארה''ב |
ש-עצמון |
20.03.24 07:06 |
213 |
פקה פקה. הוא אמיתי? זה שר בממשלה שלי? |
פיסטוק |
20.03.24 07:10 |
215 |
מסתבר שבאמת אין גבול לטמטום |
לירון |
20.03.24 07:12 |
216 |
חשיבה של ילד. |
kobyb |
20.03.24 07:18 |
217 |
איך אנשים כאלו מנהלים את המדינה |
Sub |
20.03.24 09:22 |
224 |
אני מסכים עם הרעיון הזה |
ElectronLibre |
20.03.24 09:31 |
226 |
שר המורשת חושב שאנחנו מעצמה עולמית גם אם היה לנו יכולת לבנות f35 אין לנו חיילים למחמה רב זירתית |
יואב |
20.03.24 10:14 |
231 |
אני בעד לנתק את התלות שלנו בנפט וחומרי גלם מהעולם ולהפיק הכל בעצמנו אצלנו. |
Stardust |
20.03.24 14:31 |
233 |
עוד חכמולוג, אולי כדאי שיוריד לנו נשק מהשמיים , |
פרדי |
20.03.24 14:35 |
234 |
חבר מתאריך 28.10.22
1403 הודעות, 21 מדרגים, 42 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
התלות באמריקאים היא לחלוטין בעוכרינו...
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.12.13
26671 הודעות, 154 מדרגים, 278 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.10.22
1403 הודעות, 21 מדרגים, 42 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 5
אתה גם לא תלוי בחמצן האמריקאי שהוא מותנה בריקוד שלך לצלילי החליל של בנשיא המככהן באותו הרגע וגם מספק עוד משרות פנויות לתעסוקה...
שיתוף של משרד הביטחון ומשרד התעסוקה...
לא נשמע לי מופרך מדי...
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.12.13
26671 הודעות, 154 מדרגים, 278 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 13
זה על קצה המזלג
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.10.22
1403 הודעות, 21 מדרגים, 42 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 39
אם תדאג לשכר הוגן יהיו לך פועלים...(כמו שיש לך היום מלא צעירים שעובדים בשכר מגוחך בחברות אבטחה,תחנות דלק ומלצרות יהיו לך גם כאלה שיבואו בשביל משכורת סבירה לעבוד במפעלים לייצור נשק ותחמושת)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.12.13
26671 הודעות, 154 מדרגים, 278 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 44
את הבתים, ולא פלסטינים
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.10.22
1403 הודעות, 21 מדרגים, 42 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 54
שרבים מחבריי בני גילי וגם כאלו שקצת יותר קטנים או גדולים ממני מחפשים תעסוקה ראוייה וחלקם עובדים בבנייה (יהודית),חלקם עובדים בסופרים או עובדים במשרות שהזכרתי קודם בגלל שנטו אין לשוק יותר מדי מה להציע אז הם עובדים במשמרות כפולות ועובדים מצאת החמה עד צאת הנשמה
( והמענקים האלה לא באמת מספיקים בשביל להתחיל חיים...)
הם יקפצו על ההזדמנות לעבודה עם משכורת הוגנת ותנאים טובים...
עכשיו זו גם לא צריכה להיות עבודה קבועה,זו יכולה להיות אחלה עבודה בשביל לשלב לימודים לפני שהם ממשיכים הלאה בחייהם (אם אתה עושה במשמרות)
ככה אני רואה את זה (אני הייתי הולך על זה, אותי העבידו לפעמים באבטחה 15 שעות ברצף בשביל משכורת מגוחכת שגובלת במינימום, למה לא עזבתי? כי כבחור צעיר לשוק אין עבודה טובה להציע לי אלא אם כן אני מקומבן או שסיימתי כבר לימודי מקצוע או תואר)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.12.13
26671 הודעות, 154 מדרגים, 278 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 70
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.10.22
1403 הודעות, 21 מדרגים, 42 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 88
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.12.07
24663 הודעות, 177 מדרגים, 333 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 90
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.10.15
15529 הודעות
בתגובה להודעה מספר 70
.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.4.16
95565 הודעות
בתגובה להודעה מספר 70
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.9.18
488 הודעות
בתגובה להודעה מספר 70
תפנה
לי יש עבודה 24/7
לא משרדית אבל גם לא לסחוב שקי מלט
גם לקבועים גם למזדמנים
350 ש״ח ליום מינימום לידיים
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.10.22
1403 הודעות
בתגובה להודעה מספר 219
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.7.14
17657 הודעות, 82 מדרגים, 152 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 54
ברגע שמתחילים להיות גרידיים ומחפשים לשלם כמה שפחות ובלי תנאים והלי קביעות וכל משברון פיטורי עובדים אז אף אחד לא רוצה לבוא.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.12.13
26671 הודעות, 154 מדרגים, 278 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 77
כמו שכל מי ששירת בצבא אני מניח מכיר..
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.9.18
488 הודעות
בתגובה להודעה מספר 77
זו אשמת המדינה ואם מעניין אותך ארחיב
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 16.10.23
1972 הודעות, 7 מדרגים, מינוס 2 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 44
אי אפשר לייצר בצורה רציפה כי בתקופות של רגיעה במחסנים מתמלאים ולכן מפסיקים ייצור. ברגע שיש צורך, קשה מאוד להתחיל ייצור מחדש. כדי להמשיך את הייצור, צריך לקוחות חוץ מהצבא וזה אומר תחרות בשוק הבין לאומי.
בשוק הבינלאומי יש עכשיו חוסרים בגלל התמיכה באוקראינה. אין שום סיכוי שאנחנו נוכל לייצור לעצמנו בשוטף ולכן גם לא בזמן מלחמה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.1.21
1729 הודעות, 4 מדרגים, 7 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 39
אפשרי בהחלט
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.12.13
26671 הודעות, 154 מדרגים, 278 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 56
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.3.23
2081 הודעות, 11 מדרגים, 18 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 39
אפשר להגיד גם שעם הכיוון שהעולם הולך אליו לצערנו זו גם תהיה עבודה בטוחה למי שזה חשוב לו
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.5.15
2518 הודעות, 31 מדרגים, 62 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 39
כמה מהנדסים ואתה מסודר
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.5.23
130 הודעות
בתגובה להודעה מספר 39
להעסיק אותם בייצור נשק במקום גיוס קרבי
לא במשכורות גבוהות וכך לפתור שתי בעיות במכה אחת
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.7.11
46299 הודעות, 148 מדרגים, 230 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 39
אוצרות טבע יש מספיק במדינות נחשלות בהן הצורך להכניס כסף למדינה גדול מעל שיקול אחר.
כמובן שעל מנת שתעשייה בטחונית ענפה תהיה כלכלית, הדבר ידרוש לא מעט יצוא, וכאן, להערכתי, מגיע האינטרס האמריקאי במתן הסיוע שמכחיד את הסיכוי לתעשייה בריונית גדולה בישראל.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.6.15
12686 הודעות, 127 מדרגים, 243 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 39
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.11.20
943 הודעות, 3 מדרגים, 5 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 13
רוב הזמן אנחנו לא במלחמה עצימה.. אז נקים מפעלים נייצר תחמושת נגיע למקסימום קיבולת שלנו ומה אז? חלק ילכו לאימונים אבל עדיין יהיה לך תעשייה שמפסידה המון כסף כי זהו הגעת לשיא. זאת נקודה אחת הנקודה השנייה היא שאתה רוכש מטוסים מארהב אתה לא בכזאת קלות מחליט שאתה גם מייצר לו את התחמושת יש הסכמים וכו וממי תקנה מטוסים ? מהרוסים? גם הם יתנו את זה בכל מני התניות.. בקיצור להגיד דבריםצזה לא עולה כסף אבל במציאות הדברים יותר מורכבים
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.10.22
1403 הודעות, 21 מדרגים, 42 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 42
מה שאני כן אומר זה שאסור שנהיה מבחינה ביטחונית תלויים בסיוע האמריקאי ומכאן בעצם ברצונות החליל של האמריקאים...
ואם זה אומר לפתוח מפעלים בארץ אז כן...
חוץ מזה שאני לא יודע מה אתה מגדיר מלחמה עצימה...זה שאנחנו מבליגים כל הזמן להתגרויות של אוייבנו מסביב זה לא אומר שאנחנו לא מוקפים באוייבים מכל כיוון וממש זקוקים למחסנים מלאים באמלח תקין...
אני יכול לומר לך שבמלחמה האחרונה המצב של הטנקים שאני וחבריי קיבלנו ומצב התחמושת שהייתה לנו הייתה חרפה,ואסור שדבר כזה יקרה שנית
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.5.22
907 הודעות, 3 מדרגים, 6 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 42
תחמושת ישראלית זה מוצר מבוקש בכל העולם
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.4.15
16360 הודעות, 112 מדרגים, 220 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 124
יש גם רמז
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.5.22
907 הודעות, 3 מדרגים, 6 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 155
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.10.23
2641 הודעות, 17 מדרגים, מינוס 14 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 13
זו הסיבה שנסגרו מפעלים וחוסלה תעשייה צבאית לא חכמה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.10.20
2191 הודעות, 22 מדרגים, 42 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 5
למעט חומרי גלם יש לך כאן הכל, ויש מספיק מדינות באפריקה שישמחו למכור לך חומרי גלם בתמורה לנשק.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.8.18
17707 הודעות
בתגובה להודעה מספר 16
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.9.11
23460 הודעות, 111 מדרגים, 205 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 22
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.9.11
23460 הודעות, 111 מדרגים, 205 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 16
למה הם דאגו לקרקע את הלביא ?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.10.20
2191 הודעות, 22 מדרגים, 42 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 27
בקצרה -
המדינה החזיקה פסי ייצור לזמן מלחמה.
לפסי הייצור האלה יש עלויות הקמה ותחזוקה שקיימות גם כשהפס מושבת.
יש גם מלאי חומרי גלם שצריך להחזיק.
כל הדברים האלה עולים כסף שברגע שהפרטת אותם באו החברות ואמרו - אין ביקוש, אין צורך, לא רווחי, סוגרים.
אתה יודע בכמה הממשל האמריקאי מסבסד את תעשיות הנשק שלהם כדי שישארו פתוחים? כמה הסינים? הרוסים? האירופאים?
מה זה הסיוע האמריקאי אם לא דרך לסבסד את התעשייה האמריקאית בעקיפין ולגרום לתלות של ישראל ישירות?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.6.09
23258 הודעות, 201 מדרגים, 361 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 5
ישראל המציאה את נגמ"ש הנמר שולחה את פס היצור לארה"ב.
ב40 שנה המצרים בנו תעשיית נשק מפוארת בעוד ישראל תחת המלצת גנרלים מושחתים
מעבירה הכל לארה"ב כי זה 'כדאי' לנו....
אגב מאהוד ברק כל הרמטכ"לים בישראל ממקבלים אות גבורה אמריקני.
מעניין למה....
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.10.15
15529 הודעות
בתגובה להודעה מספר 5
.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.5.15
13852 הודעות, 71 מדרגים, 49 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 5
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.5.20
1863 הודעות, 5 מדרגים, 8 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 5
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.6.20
3127 הודעות, 7 מדרגים, 6 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 5
להסתכסך לגמרי עם האמריקאים. הוקם קו ייצור לאלות עם מסמרים בקצה. אנחנו מסודרים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.4.17
4429 הודעות, 111 מדרגים, 187 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 25.2.16
1816 הודעות, 8 מדרגים, 12 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 9
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.5.20
1863 הודעות, 5 מדרגים, 8 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 107
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.2.16
2732 הודעות, 25 מדרגים, 45 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
פלא שהם רוצים לעצור את המלחמה?
אגב,האוקראינים עשו להם בושות מול כל העולם
מדובר בשוק אדיר שאני לא יודע מה השווי שלו,אבל מספיק גדול כדי לפנק את הדוגמנית ''ישראלה'' בנשק הכי מתקדם
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.10.22
1403 הודעות, 21 מדרגים, 42 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 11
ככה שאפשר לומר להם בפנים "לא!" מבלי להסתכן שלא תהיה לנו תחמושת כי האמריקאים יסגרו את הברז...
אסור לסמוך עליהם בשום אופן
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.2.16
2732 הודעות, 25 מדרגים, 45 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 19
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.10.22
1403 הודעות, 21 מדרגים, 42 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 20
ומורכב זו לא סיבה להיכנע לתכתיבים...(קוראים לזה עצלנות וזריקת אחריות)
תפתח מפעל,תספק משרות לאלפי מובטלים, ותקדם את תעשיית הביטחון בארץ מבלי שתצטרך לדאוג שמחר האמריקאים מכתיבים לך שמחר אין מנועים אלא אם כן תמסור את הגולן לסוריה...
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.5.17
3278 הודעות, 14 מדרגים, 27 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
איך אפשר לנתק שהצבא שלך עשוי כולו מנשק תוצרת ארה״ב, מאיפה תביא חלקי חילוף ?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.10.22
1403 הודעות, 21 מדרגים, 42 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 34
כן אני אומר שצריך לעבור בהדרגה לייצור עצמי של נשק וחלקי חילוף...
המצב הזה שאתה חייב להתנות את הביטחון של האנשים שלך בגחמות של האמריקאים הוא לא הגיוני בעליל...
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.5.17
3278 הודעות, 14 מדרגים, 27 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 57
התלות בארה״ב תהיה לתמיד, אפשר להוריד אותו לרמה יותר נמוכה, אבל שורה תחתונה ישראל לא תהיה יכולה לנהל מלחמה, חלקי החילוף היא דוגמה אחת.
ולכן האמירה של השר דמגוגית, כי אין דבר כזה להתנתק מהתלות בארה״ב, אבל להפחית, אבל אן דבר כזה ניתוק.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.10.22
1403 הודעות, 21 מדרגים, 42 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 126
התפיסה שהתלות שלנו באמריקאים היא נצחית היא (לדעתי) פסולה והיא צריכה להשתנות...
אנשים שוכחים שכמו שאנחנו מסתמכים על הסיוע האמריקאי האמריקאים מסתמכים לא מעט על הטכנולוגיות הישראליות ככה שהרווח הוא הדדי...
רווח-כן
תלות-לא
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.5.17
3278 הודעות, 14 מדרגים, 27 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 131
כזאת שלא הולכת להשתנות.
תלות משמעותית בארה״ב היא עובדה קיימת.
יש רק 3 מעצמות בעולם עם יכולת לבנות צבא שלם תוצרת בית.
ישראל לא יכולה לייצר צבא שלם לבד, זה לא קיים ולא יהיה, לכן תלות תמיד תהיה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.10.22
1403 הודעות, 21 מדרגים, 42 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 151
אתה לא מחזיק צבא בסדר גודל של האמריקאים ואתה לא יכול לתלות את ערבות החיים שלך על הגחמות של האמריקאים ...
זה יהיה הליך שיקח כמה שנים אבל הוא בהחלט אפשרי...
אני גם לא אומר שתזרוק כל קשר עם האמריקאים לפח, אני כן אומר שאסור בשום צורה להגיע למצב (כמו עכשיו) שאתה שם את חיי האזרחים שלך בסכנה כי אתה מחוייב לרקוד לצלילי החליל של ביידן ..
סחר ושיתוף פעולה ביטחוני-כן
תלות ותכתיבים-לא
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.5.17
3278 הודעות, 14 מדרגים, 27 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 154
אין לישראל יכולת לייצר צבא שלם לבד ולא משנה מה הגודל שלו, כי זה פשוט בלתי אפשרי.
רק בf35 השקיעו מאות מיליארדים ועשרות אלפי מהנדסים.
ישראל חייבת לקנות 80% מהכלים של חייל האוויר מארה״ב, אבל זה לא מסתיים בזה, כי מלחמה חייבים לנהל עם אספקה שוטפת של חלקי חילוף וציוד לתחזוקה (תראה מה שקרה לצבא הרוסי עם חלקי חילוף מערביים)
ולכן תמיד תהיה לארה״ב היכולת להשבית אותך במלחמה, המשמעות של זה - תלות.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.10.22
1403 הודעות, 21 מדרגים, 42 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 163
הדוגמא שלך היא על הf35 ספציפית... אני מדבר איתך על נק"לים,ציוד לחימה טקטי,תחמושת,אמר"לים,פגזים...לא הכל זה מטוסים ועשרות מיליארדים...
ואתה יכול גם בהדרגה להתחיל לעבור ליצור עצמאי של חלקי חילוף למטוסים וטנקים גם בארץ
שיתופי פעולה ומחקר ביטחוני תמיד היו ויהיו בין האמריקאים וישראל בגלל האינטרס ההדדי, האמריקאים לא יוותרו על הטכנולוגיות הישראליות ולכן יש להם אינטרס להמשיך ולעבוד איתך ולך יש אינטרס להישאר בחיים ולכן להימנע מהתלות באמריקאים וליצור עצמאות צבאית משלך (שוב,אתה יכול להסתייע באמריקאים באופן של מסחר ושיתוף פעולה הדדי, אסור לך להיכנע לתכתיב של "תעשה את זה וזה אחרת אתה יכול לשכוח מהביטחון של האזרחים שלך" כי אזי אין שום תועלת או עניין בסיוע כי הוא לא סיוע אלא בולם)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.5.17
3278 הודעות, 14 מדרגים, 27 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 173
הורדת התלות תהיה מבורכת, אבל תלות תמיד תהיה, לכן אין דבר כזה ״להתנתק מהתלות״ כמו שאמר השר שיקלי.
בכל הקשור לאינטרס האמריקאי בשיתוף הטכנולוגי, אני מציע להיזהר, האינטרסים של ארה״ב התערערו מאוד מאז מלחמת רוסיה אוקראינה וציר הבריקס... עם כל הכבוד לתרומה של הטכנולוגיה הישראלית לארה״ב הגדולה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.5.15
13852 הודעות, 71 מדרגים, 49 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 34
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.10.20
2191 הודעות, 22 מדרגים, 42 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 34
אני אפילו זוכר אגדות על זה שהיינו מחליפים ראשי ביות על הטילים שלהם כדי להגדיל טווח ודיוק.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.5.15
13852 הודעות, 71 מדרגים, 49 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.10.22
1403 הודעות, 21 מדרגים, 42 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 128
אם אתה רוצה תילחם ברוגטקות...
אני מעדיף להילחם עם נשק ישראלי (הספיקו לי הצרות שהיינו צריכים אני וחברי לסבול בחזית בגלל הגחמות של האמריקאים)
התלות הזאת עולה לנו בדם והגישה כמו שאתה מציג (לדעתי) היא לא בגלל חוסר היכולת שלנו כי את היכולת יש לנו,היא נובעת מחוסר אמונה ביכולת לייצר...
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.12.19
1621 הודעות, 10 מדרגים, 0 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
נזדקק למפעלים ענקיים שנבנים שנים, מהיכן יגיעו עובדי הכפיים, מה יעשו המפעלים לאחר שהגענו לכמות הנדרשת, היכן תאחסן את הכמות האדירה של חומר נפץ, האם נעמוד כלכלית בהוצאות הנדרשות להקמה ולשוטף?
וגם אם תפתור את כול הקושיות תהיה זקוק לחומר גלם מהעולם, שתחת חרם לא יספק לישראל.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.10.22
1403 הודעות, 21 מדרגים, 42 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 193
תגלול למעלה ולמטה בתגובות...
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.4.23
422 הודעות
בתגובה להודעה מספר 1
אך בלתי אפשרי אין לנו לא יכולת כלכלית לפתח לבד ובטח לא לייצר לבד זו בדיוק הסיבה למשל שכיפת ברזל מומנה ברובה על ידי האמריקאים וייצור המיירטים מתבצע שם ולא פה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.4.17
19347 הודעות, 210 מדרגים, 331 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
תעשיית נשק היא תעשיה שמגלגלת עשרות מיליארדי שקלים בשנה רק בישראל - ויכולה לתת מענה לאין ספור אנשי עבודה (במיוחד אם ישכילו לשלב בתעשיות האלה חרדים שחפצים להתפרנס בכבוד).
מה שכן את אולמות הייצור צריך מראש לבנות בצורה ממוגנת מקסימלית, שניתן יהיה לעבוד בצורה רציפה ומלאה גם בתנאי מלחמה מתמשכים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.5.17
3278 הודעות, 14 מדרגים, 27 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 2
האמירה שלו היא דמגוגית לחלוטין, כי זה בלתי ניתן לביצוע, יש לך צבא שכולו ציוד אמריקאי, איך מתחזקים ציוד אמריקאי בלי חלקי חילוף ?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.4.17
19347 הודעות, 210 מדרגים, 331 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 37
הגיעה לטופ העולמי.
אולי הוא דמגוג, אבל אתה נחיתי, ובצורה מזעזעת.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.5.17
3278 הודעות, 14 מדרגים, 27 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 41
איך מתחזקים צבא שמורכב כולו מציוד אמריקאי ללא חלקי חילוף?
נ.ב ההגעה הישראלית לטופ העולמי שייכת במידה רבה לארה״ב.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.9.18
15223 הודעות, 68 מדרגים, 133 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 46
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.4.22
20170 הודעות, 48 מדרגים, 90 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 51
לחץ כאן לצפיה דרך יוטיוב
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.5.17
3278 הודעות, 14 מדרגים, 27 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 51
מאיפה קונים את הציוד הזה?, רוסיה?
ולפני שתענה לי ״מייצרים לבד״, תדע שפיתוח הf35 עלה מאות מיליארדים ועשרות אלפי מהנדסים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.9.18
15223 הודעות, 68 מדרגים, 133 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 127
כמה מטוסי f35 נלחמים היום בעזה?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.5.17
3278 הודעות, 14 מדרגים, 27 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 134
ערכתי לאחרונה בתאריך 19.03.24 בשעה 22:54 בברכה, Vismannnn
זאת התשובה שלך?
בזה אתה מתמתקד? בעזה?
לבנון, סוריה, עיראק מעל כולם איראן, מה איתם?
ולא רק הם, כי מעניין איך יגיבו הטורפים השקטים שסביבנו שישראל תשאר בלי חייל אוויר ועם תלות מלאה בייצור עצמי.
אז תכניסו את זה לראש לכם, אין דבר כזה ״התנתקות מהתלות״ כמו ששיקלי אומר.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.4.17
19347 הודעות, 210 מדרגים, 331 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 46
מתחילים להחליף את הנשק הפשוט בהתחלה ולאט לאט מחליפים עוד ועוד.
תהליך של עשרות שנים, שיביא גם פרנסה טובה וגם עצמאות בריאה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.5.17
3278 הודעות, 14 מדרגים, 27 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 59
אין לישראל יכולת לייצר צבא שלם לבד, חייל אוויר, מטוסים, פצצות וים של טכנולוגיה.
רק בשביל הפרופורציות, פיתוח הf35 עלה מאות מיליארדים ועשרות אלפי מהנדסים עבדו סביבו.....
בקיצור לעולם תהיה לנו תלות לא קטנה בארה״ב, ולכן מה שאמר שיקלי זה דמגוגיה , כי אי אפשר לנתק את התלות.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.4.17
19347 הודעות, 210 מדרגים, 331 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 137
אבל אישה חכמה שיש לה יותר מדי חילוקי דעות עם בעלה, דואגת תמיד לשמור איזה משהו קטן בצד - ולא בונה רק על הכספים שהוא מכניס לחשבון.
מבין את הנמשל?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.5.17
3278 הודעות, 14 מדרגים, 27 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 141
אבל פחות עם האמירה של שיקלי, להגיד ״לנתק את התלות״ זה דמגוגיה, אם היה אומר ״להפחית את התלות״ הייתי יכול לקבל.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.5.08
13071 הודעות, 144 מדרגים, 278 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
צריך לשאוף לייצר את כל המזון שלנו בארץ
וכמובן נשק ותחמושת
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.11.23
1426 הודעות, 23 מדרגים, מינוס 20 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 3
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.5.08
13071 הודעות, 144 מדרגים, 278 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 76
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.12.18
182 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מבחינת יכולות, מיקום, כוח אדם, כלכלית.
יש המון משתנים שמקשים על האפשרות הזו
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.9.19
1184 הודעות, 3 מדרגים, 6 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 4
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.12.18
182 הודעות
בתגובה להודעה מספר 118
כל המשאבים שלהם מושקעים עבור יכולות צבאיות...
ודרך אגב לא אמרתי שישראל לא יכולה רק ציינתי את המשמעויות לדבר
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.7.14
12079 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 31.3.19
44556 הודעות, 222 מדרגים, 338 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 6
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 31.7.20
4199 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
12161 הודעות, 109 מדרגים, מינוס 23 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.12.08
26477 הודעות, 258 מדרגים, 516 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 8
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 31.3.19
44556 הודעות, 222 מדרגים, 338 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.8.18
17707 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.5.17
11049 הודעות, 106 מדרגים, 197 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 12
ואני חושב שיכולת להגיע למסקנה הזו בכוחות עצמך.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.4.22
20170 הודעות, 48 מדרגים, 90 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 43
לחץ כאן לצפיה דרך יוטיוב
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.5.17
11049 הודעות, 106 מדרגים, 197 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 67
המערכון בטח יילך כך:
"אין קל מזה: אתה לוקח אלפי מהנדסים, מתכנן את הטנק הטוב בעולם, מקים תעשייה אדירה, ומתחיל לייצר אותם, אחד אחרי השני."
חה חה חה!
תשמע, זה באמת ממש ממש מצחיק!
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.8.18
17707 הודעות
בתגובה להודעה מספר 43
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.5.17
11049 הודעות, 106 מדרגים, 197 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 69
העובדה שישראל הביאה את עצמה לתלות מוחלטת כל כך בתחמושת אמריקאית היא אך ורק באחריות ביבי.
וביבי אכן יצטרך לפנות את מקומו.
בגלל זה ובגלל עוד דברים.
ובעיקר יצטרך לפנות מקומו בגלל חוסר הצלחתו בהעברת הרפורמה המשפטית.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.11.18
616 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
אבל למה לומר זאת בקול רם?
מה זה נותן?
זה לא זבנג וגמרנו!
זה תהליך שלוקח זמן.
לפעמים השתיקה יפה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.2.19
16912 הודעות, 70 מדרגים, 90 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מה אתה מציע ? נפט יש לך? אין. גז? בקושי. כסף? רק בזכות ההשקעה האמריקאית - לא רק במימון נשק. אלא עסקים. חברות היי טק וכו'... הכל בזכות הקשרים עם ארה"ב
בכל רגע נתון העולם יכול לבודד אותך בלי מעצמה שנותנת לך מטריה וחסות. כל אמצעי לחימה מורכב דורש חלקים ממדינות זרות. ברגע שמטילים עליך סנקציות ואין לך שום חסות אתה גמור. יש לך משהו אחר להציע שאחרים לא יכולים להציע? בנתיים לא. במיוחד שאתה והמפלגה שלך מעודדים בהשקפתכם ופעולתכם הפרלמנטרית תקצוב ממשלתי של פלפולי ארמית מהמאה ה-4 ופטור מלימודי ליבה לאוכלוסייה של מאות אלפי יהודים
דיבורים כמו של השר עמיחי אליהו רק מאיצים את העולם בהכרה במדינה פלשתינית
אין ספק שכל פעם שאני שומע את חדלי האישים האלה פותחים את הפה, הסיפור ההיסטורי על הסיקריקים שהובילו לחורבן הבית מקבל אשרור מחדש
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.1.15
94781 הודעות, 217 מדרגים, 402 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.8.18
17707 הודעות
בתגובה להודעה מספר 18
ככה שאין לנו בכלל אפשרויות.
האסטרטג הדגול הזיק ליחסים שלנו עם המפלגה הדמוקרטית בארה"ב רק כדי להאדיר את שמו
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.1.15
94781 הודעות, 217 מדרגים, 402 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 150
המדינה תדע להתמודד גם בלי הסיוע שלהם. נראה איך הם יתמודדו עם האסלם שהתפשט בעורקים שלהם.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.8.18
17707 הודעות
בתגובה להודעה מספר 152
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.4.18
12700 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
ותחליפו את הפסי ייצור והמכונות שעומדות מקום המדינה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.10.20
2191 הודעות, 22 מדרגים, 42 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 21
אין על המכבשים הגדולים שיוצרו פעם.
אתה רואה את המפלצת הזאת שעובדת כבר 50 שנה ומבין שפעם בנו דברים שמחזיקים לעד!
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.4.18
12700 הודעות
בתגובה להודעה מספר 35
הגיע הזמן קצת להשקיע בתעשייה הזאת אם לא רוצים להמשיך להסתמך ב 100% על סבא ביידן
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.10.20
2191 הודעות, 22 מדרגים, 42 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 40
אתה יודע שהצבא בילה שנים בלהשמיד את התחמושת ארטילריה הישנה (175 מ״מ)?
אתה יודע כמה היה לנו בגלל יום כיפור?
היינו מפוצצים טונות כל פעם. משטחים על משטחים.
הבעיה עם התחמושת הזאת הייתה אחסון לקוי וחומר נפץ שלא החזיק עם השנים (מכל מיני סיבות, אבל לדעתי בעיקר בגלל תנאי האחסנה)
היו לך מרכזי תחמושת ענקיים עם תחמושת לשבועות לחימה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.7.13
22447 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.5.23
1348 הודעות, 9 מדרגים, 10 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
סליחה, זה היה לפני הקפה של הבוקר...
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 11.5.17
3659 הודעות, 36 מדרגים, 72 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.3.23
3092 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.3.17
1333 הודעות, 4 מדרגים, 8 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.4.12
3689 הודעות, 11 מדרגים, 14 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.5.04
15418 הודעות, 84 מדרגים, 141 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מפחיד לחשוב שיש לנו שרים כלכך טיפשים חסרי כל הבנה וידיעה.
לידיעת הויפש אליהו, גם מערכות כחול לבן מיוצרות בתמיכה אמריקאית ובסיוע אמצעים אמריקאים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.2.15
71961 הודעות, 266 מדרגים, 347 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.5.21
3791 הודעות, 10 מדרגים, 8 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.1.14
2020 הודעות, 20 מדרגים, 40 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
טוב יעשו אם יתחילו עכשיו, אבל אסור לצפות לתוצאות מיידיות.
השרים צריכים לעשות משהו בניגוד לטבע שלהם, להתחיל תהליך שהיורשים שלהם יהנו מפירותיו.
זה תהליך שצריך גם להתבצע בשקט, האמירות האלה לא תורמות בכלום.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.5.21
3791 הודעות, 10 מדרגים, 8 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 38
לך עכשיו תייצר F-35 או חימושים ברמה הנדרשת לצה"ל בעצמך. זה פשוט בלתי אפשרי, נקודה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.5.15
21566 הודעות, 151 מדרגים, 278 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 52
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.4.12
13997 הודעות, 53 מדרגים, 94 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
כריית המחצבים וגם בתהליך שרשראות הייצור חלקן מתרחשות מחוץ לארה"ב, עכשיו ארה"ב מחזירה שרשראות ייצור חשובות אבל חלק מהייצור ישאר מחוץ למדינה.
פרויקט הלביא בוטל בגלל שחלקים קריטים למטוס לא היה ניתן לייצר בארץ.
יש דברים שניתן לעשות אבל עצמאות מוחלטת? לא נראת אפשרית.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.3.11
18208 הודעות, 128 מדרגים, 243 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 45
ישראל לא מעצמה, זה נכון.
אבל החלטה שגוייה על הפרוייקט הביאה אותה למצב שגם לא תהיה כזו ותהיה כפופה לגחמות אמריקאיות לנצח.
ישראל חייבת חופש פעולה צבאי ולא יכולה לפעול ע״פ אינטרסים זרים שלא קשורים בה.
הצינור גז של ביידן מעניין לי את האשך.
והעובדה שאמריקה צריכה את התלות הארופאית בגז שלה (במקום זה הרוסי) לא צריכה לשים את ישראל על הגריל.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.11.14
11815 הודעות, 37 מדרגים, 70 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 65
ישראל עוד רצתה שהדוד סם ישתתף בעלויות הייצור ממענק אמריקאי לתקציב הבטחון. הצבא חתך משמעותית את מספר הרכישות העתידיות, מה שלימד שמחיר יייצור היה גבוה מהמתוכנן.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.3.11
18208 הודעות, 128 מדרגים, 243 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 91
והפרחים לחבובות רבין ופרס
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.11.14
11815 הודעות, 37 מדרגים, 70 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 94
קצת פחות היבריס ידידי
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.3.11
18208 הודעות, 128 מדרגים, 243 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 100
אם ארה״ב הייתה מייצרת מערכת דומה לכיפת ברזל - גם אותה לא היה לך היום.
כמו שאמרתי - קישקוש.
ארה״ב צריכה את ישראל תלותית וכנועה כדי שהיא תוכל ליישם את האינטרסים *שלה* במזרח התיכון.
וישראל חייבת לשמור על האינטרסים שלה בתוך הקלחת הזו.
אם ארה״ב מגבילה אותך ברכש של נשק שאמור להגן עליך - אז ….
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.11.14
11815 הודעות, 37 מדרגים, 70 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 102
במבחן הכוחות ישראל צריכה יותר את ארה״ב ובכמה סדרי גודל, עיקר האינטרס שלה כמעצמה זה שישראל תייצר סטטוס קו במזרח התיכון, וזה חוצה מחנות, רפובליקנים ודמוקרטים, מלחמה ארוכה זה לא טוב.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.3.11
18208 הודעות, 128 מדרגים, 243 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 106
׳אם ארה״ב הייתה מייצרת מערכת דומה - היא הייתה עוצרת לך גם את כיפת ברזל.
היא לא ייצרה,אז השקיעה בפיתוח הישראלי. וכשזה קרם עור וגידים ונחל הצלחות ארה״ב שמרה את ייצור הטמיר אצלה…. כדי?
יופי, שתהיה תלוי בה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.11.14
11815 הודעות, 37 מדרגים, 70 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 110
גם על ידי ספקי משנה.
ואני באמת לא מבין מה הנקודה שלך, ישראל לא יכולה להתנתק, לפתח ולייצר לבדה, למלא את הצרכים הצבאיים שלה ולהשאר עם עליונות אזורית.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.3.11
18208 הודעות, 128 מדרגים, 243 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 114
אני מעדיף לחיות על לחם ומים מאשר להתחנן לשכן שיביא לי לחמנייה ושוקו ובכך לשים את גורלי בידיו.
וברגע שיחליט אני ארעב ללחם.
וכמו שהמציאות מוכיחה לנו…. התלות שלנו באמריקאים והגחמות של נשיא כזה או אחר פוגעת בנו.
ישראל לא יכולה להרשות לעצמה להיות תלויה עד כדי כך באפשרות ההגנה על עצמה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.8.18
11529 הודעות, 66 מדרגים, 67 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 65
לקנות.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.3.11
18208 הודעות, 128 מדרגים, 243 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 119
זה עדיין לא פוגע בעצמאות שלה.
האמריקאים פחדו שישראל תהפוך ליצרנית מטוסי קרב, שזה היה המנוף החזק ביותר שלה על ישראל.
וגם ידעה שלא יעבור הרבה זמן עד שהמח הישראלי יקח את הלביא עוד כמה צעדים קדימה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.3.23
586 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
אבל לקשקש לא עולה כסף ומביא מנדטים, אז למה לא
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
22463 הודעות, 114 מדרגים, 192 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.2.15
1073 הודעות, 4 מדרגים, 8 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
בבני ייצרו מטוסים במאה שערים פצצות ופגזים ובישיבות יורידו לנו מן מנ השמיים
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
98310 הודעות, 323 מדרגים, 407 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
יש צורך בהפחתת התלות לכל הפחות.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.11.14
11815 הודעות, 37 מדרגים, 70 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
ערכתי לאחרונה בתאריך 19.03.24 בשעה 21:12 בברכה, Cyber
בלי שיתופי פעולה חובקי עולם והון (כלכלי ואנושי), מפתחים ומייצרים זבל.
זה לא רק עניין של חוסר במשאבים, כסף, והון אנושי. כבר עכשיו אנחנו בגרעון עצום… בואו נשים את הקלפים על השולחן, לישראל תמ״ג אבסולטי של מדינה אירופאית קטנה. לא מעצמה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.5.21
3791 הודעות, 10 מדרגים, 8 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 55
לוקח לנו פאקינג 20 שנים לעשות קו רכבת קלה וגם זה בונים פועלים מחו"ל, על מה אפשר בכלל לדבר?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.11.14
11815 הודעות, 37 מדרגים, 70 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 62
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.5.21
3791 הודעות, 10 מדרגים, 8 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 66
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.7.21
1026 הודעות, 7 מדרגים, 3 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 73
פשוט הזוי שאנשים בטוחים שבסוף תרד יד גדולה מהשמיים ותציל אותנו.
אין מילים, סטארט אפ ניישן עאלק
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.5.15
21566 הודעות, 151 מדרגים, 278 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 62
אם יציעו לי לעבור למפעל כזה בתור מהנדס יצטרכו לשלם הרבה כסף.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.11.14
11815 הודעות, 37 מדרגים, 70 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 101
וגם חלק ניכר מהפיתוח במרכזים בינלאומיים,
המשק כאן ממש לא בנוי לפרוייקטי ענק הכוללים את כל השרשת, בטח שלא תקציבית, גם חוסר בהון אנושי מתאים ותרבות ארגונית.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.11.18
19248 הודעות, 66 מדרגים, 115 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.4.22
20170 הודעות, 48 מדרגים, 90 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
אפילו מנוע טנק המרכבה, פאר היצירה הישראלית, הוא תוצרת גרמנית-אמריקאית.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.12.12
38403 הודעות, 185 מדרגים, 361 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
89239 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
#תזכורת על ההזנחה של הביטחון
לחץ כאן לצפיה דרך טוויטר
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.6.21
9736 הודעות, 43 מדרגים, 53 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
זה שאותם רל״בים שמצדיקים את התלות בארה״ב הם אלה שמעבירים ביקורת על נתניהו על כך שהוא ״נכנע״ לדרישות האמריקאים (במיוחד כשהוא תקיף יותר מהחלופות העלובות של גנץ/לפיד).
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.8.19
1713 הודעות, 10 מדרגים, 19 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
הקמתה מתבססת על שנור, כמו בגלות, ישראל לא יכולה לקיים את עצמה כי מעבר לעובדה שהיא מדינה קטנה ונטולת משאבים, גם מגזרים שלמים לוקחים יותר ממה שנותנים למדינה ולכן המדינה חייבת להסתייע במקורות חיצוניים על מנת לשרוד
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.3.11
18208 הודעות, 128 מדרגים, 243 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 72
רק שלא תבקש שאתייחס ברצינות לקישקושים שכתבת…. זה כבר יהיה מביך מידי עבורי.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.5.21
3791 הודעות, 10 מדרגים, 8 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 75
מגדלים דור שלם שבקושי יודעים חשבון, שיישבו על קצבאות כל ימי חייהם ועוד מתגאים בזה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.3.11
18208 הודעות, 128 מדרגים, 243 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 80
בסדר גמור, יש רבים וטובים ממך.
אף אחד לא בנה עליך שתייצר משהו, חוץ משינאה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.5.21
3791 הודעות, 10 מדרגים, 8 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 82
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.3.11
18208 הודעות, 128 מדרגים, 243 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 84
זה בערך מדד האמינות של 2 התגובות שלך עד כה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.5.21
3791 הודעות, 10 מדרגים, 8 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 87
בין היתר הוא למה אנחנו צריכים נשק אמריקאי.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.3.11
18208 הודעות, 128 מדרגים, 243 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 92
יש סיכוי שהשינאה קצת בילבלה אותך.
לא נורא…. תחפש תשובה בדף.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.5.21
3791 הודעות, 10 מדרגים, 8 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 97
אותי מה יש ומה אין. אני 20 שנים בתעשייה - אני יודע טוב מאוד מה יש ומה אין. ולרוב למעט אותן הבנות - כמעט ואין חרדים וגם זה יצטמצם כי העסקנים החרדים החליטו לעשות מלחמת קודש על לימודים כלליים. -
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.3.11
18208 הודעות, 128 מדרגים, 243 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 104
כי כמו שאמרתי…. איבדת כיוון לגמרי.
הייטקיסט או לא…. התמצאות במרחב זה לא הצד החזק כנראה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.5.21
3791 הודעות, 10 מדרגים, 8 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 108
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.3.11
18208 הודעות, 128 מדרגים, 243 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 109
אני לא חרדי, לא דתי. לא חובש כיפה.
יהודי, כזה עם דיעה משל עצמי.
וכשכמותך מנסים ׳להוכיח׳ משהו מולי זה תמיד מסתיים אותו דבר.
אז אני פה, אתה מוזמן להמשיך לקשקש סיסמאות חלולות ואני אמשיך להפריך אותן אחת אחת .
עד שתברח כמו כל השאר או כמו שכבר ניסית.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.10.15
38506 הודעות
בתגובה להודעה מספר 111
TheRastaMan
הכוונה במקרה הזה לא אלייך, ויחד עם זה , בעקרון Gdax צודק שיש פה מגזר שעובד פחות (אם כי יש בהחלט מגמה של שיפור) , ובהחלט יש לזה השפעה על כלכלת המדינה.
אני לא חושבת שמה שיהפוך אותנו לבלתי תלויים בנשק האמריקאי זה שוויון בנטל הכלכלי , אבל זה בטח לא יזיק.
בקיצור , שניכם קצת צודקים, קצת טועים , ובעיקר יש צד אחד (Gdax) שלחלוטין לא קרא אותך.
לא נורא, שעשעתם
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.3.11
18208 הודעות, 128 מדרגים, 243 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 135
לזרוק את כל תחלואות המדינה על החרדים זה כבר מביך ברמות.
עד לפני ההתנתקות כל הסיסמאות האלה כוונו אל ׳המתנחלים׳… שמוצצים את הקופה…. שמייצרים לצה״ל עבודה מיותרת…. שההגנה עליהם גומרת את תקציב הביטחון….
אז מכרו לנו ׳התנתקות׳ שתבריא אותנו מיד.
עכשיו התחלואות עברו לחרדים….
מחר הם יעברו למגזר אחר שלא מצביע שמאל.
וכך הלאה.
בקיצור, פיהוק.
🤣🤣🤣
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.10.15
38506 הודעות
בתגובה להודעה מספר 143
מסכימה איתך לגמרי - לזרוק את כל תחלואות המדינה כולל התלות בנשק האמריקאי על מגזר מסוים זה בהחלט מביך.
לא מסכימה - המגזר הקיבוצי שמאד אוהבים להאשים פה , אנשי הקבע שלא מעט מאשימים פה את הפנסיה שלהם. לא תמיד זה מגזר ימני על הכוונת (אגב, אותם החרדים שעליהם מדובר שאינם עובדים , שהם לא כל החרדים, בוודאי לא שייכים לימין גם אם אימצו לעצמם את קואליצית הימין בשנים האחרונות כי הבינו שמביבי יקבלו כספים)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.3.11
18208 הודעות, 128 מדרגים, 243 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 159
ויש ׳שומן׳ כמעט בכל תחום, שאפשר וצריך לתעל למקומות שחסר.
כן, גם בקיבוצים, גם באנשי הקבע שלא עושים הרבה מידי אם בכלל (יש המון כאלה בצה״ל)
גם את החרדים אפשר לצמצם ולתפעל במקומות שאפשר וצריך, ואם היו רוצים באמת היו מוצאים להם את הדרך לתרום . לא רוצים. ככה פשוט.
ומה עם ההון השחור שרץ אצל ערביי ישראל? שלא משלמים אגורה שחוקה של מס? וגרים על שטחים עצומים ?
זה שיש את מי להאשים כדי שלא יבדקו לאחרים בציציות, לא אומר שכל האשמה עליו.
יש לו חלק, כמו לכל השאר.
והיושרה אמורה להציג את התמונה הכללית.
הצביעות מציגה רק מה שנח לה .
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.8.19
1713 הודעות, 10 מדרגים, 19 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 75
הרבה אוכלי חינם ומושחתים, מבחינת הוצאות המדינה, החרדים זה כסף קטן לעומת אוכלי החינם והמושחתים של השירות הציבורי
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.3.11
18208 הודעות, 128 מדרגים, 243 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 122
ולא רק שלא תורם, מייצר הרבה יותר הוצאות.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.8.19
1713 הודעות, 10 מדרגים, 19 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 168
בעיה מאסטרטגית ממעלה ראשונה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.3.11
18208 הודעות, 128 מדרגים, 243 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 221
ללא הילודה של המגזר הזה כבר היינו מיעוט בארצנו.
מן העבר השני יש עוד מגזר, שיולד הרבה, לא משלם מיסים ועוסק ברובו בפשיעה. הוא הבעיה האסטרטגית שלנו ולא אחינו החרדים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.8.19
1713 הודעות, 10 מדרגים, 19 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 223
האנשים שעובדים שם הוא הנמוך מכל המגזרים, והם בעלי קצב ילודה גבוה פי כמה מכל שאר האוכלוסיה, לכן הם בעיה אסטרטגית ממעלה ראשונה. זה שהם כיבכול אחים שלנו זה לא אומר שהם לא גורמים נזק אדיר למדינה,
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.3.11
18208 הודעות, 128 מדרגים, 243 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 225
יפה מאוד.ובנוסף הוא עויין את מדינת ישראל וברגע האמת שלו - יתהפך עלינו.
כבר קיבלנו טעימה.
אז איום אסטרטגי הוא מהכיוון השני.
לא זכור לי שחרדים ביצעו לינץ׳ באזרחים. לא רצחו, רובם המכריע לא עוסק בפשיעה למחייתו, ולא ממלאים את בתי הכלא, את בתי המשפט לתעבורה … שנמשיכה או שההבדל ברור בין בעיה אסטרטגית לכלכלית?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.8.19
1713 הודעות, 10 מדרגים, 19 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 228
בעיה אסטרטגית, איום על אופי המשטר או החברה או מצב הכלכלה הוא גם בעיה אסטרטגית, החרדים מצייתים לרבנים שלהם לא לממשלה, הרבנים הם המושלים בחברה החרדית, והם מנווטים את דרכם על פי האינטרסים שלהם כפי ראות עיניהם
תבדוק מה אחוז הערבים שעובדים ומה אחוז החרדים שעובדים,
זה נכון שגם הערבים הם בעיה גדולה, אבל אצל החרדים דווקא משום שהם אחים שלנו קשה לנו לפעול נגדם, ומכאן הבעיה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.10.15
38506 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
למה לרצות את זה ברור לכולנו ,
לקרוא לזה זה פופוליזם טהור ,
לבצע את זה זו משימה שתיקח שנים אם בכלל.
תתחילו לבצע ולא לברבר.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.11.20
5485 הודעות, 23 מדרגים, 3 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 25.4.02
138222 הודעות, 307 מדרגים, 504 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
https://www.israelhayom.co.il/opinion/767677
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.10.20
5365 הודעות, 10 מדרגים, 19 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
שבכל העולם ידברו באותה שפה.
הבעייה שאף מדינה לא מסכימה לוותר על השפה שלה לטובת הרעיון.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.10.18
6698 הודעות, 37 מדרגים, 63 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 86
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 25.4.02
138222 הודעות, 307 מדרגים, 504 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 86
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
16039 הודעות, 109 מדרגים, 212 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 86
לכן זה אינו רעיון שלו.
כִּי אָז אֶהְפֹּךְ אֶל עַמִּים שָׂפָה בְרוּרָה לִקְרֹא כֻלָּם בְּשֵׁם יְהוָה לְעָבְדוֹ שְׁכֶם אֶחָד.
צפניה פרק ג פסוק ט.
"לקרוא כולם" - ר"ל אחדות הלשון יהיה סבה שיתייחדו באמונה לקרוא כולם בשם ה' לעבדו שכם אחד ובדעה אחת.
וככה גם תרגם יונתן:
אֲרֵי בְּכֵן אֱשַׁנֵי עַל עַמְמַיָא מַמְלַל חָד בְּהִיר לְצַלָאָה כּוּלְהוֹן בִּשְׁמָא דַייָ לְמִפְלַח קֳדָמוֹהִי כְּתַף חָד
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.7.08
52392 הודעות, 197 מדרגים, 384 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.8.22
669 הודעות, 1 מדרגים, 2 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
טוב אם הוא כל כך מעוניין שיביא את החרדים שיעבדו במשרד הביטחון. או בחקלאות?
אולי רעיון טוב ?
מדינה קטנה שאתה לא יכול לייצר הכל לבד , ואחרי שסיימת לייצר אחרי שנתיים שלוש, הרי המלאים יהיו מלאים? מה תעשה ? תפטר את העובדים?
ניסו כבר לייצר מכוניות בארץ , ניסו כבר לייצר מטוסים לבד? אז מי הוא הגאון החדש?
אנשים בארץ לא רוצים לעבוד בחקלאות, מייבאים עובדים לחקלאות , אז שיעבדו בייצור של תחמושת ?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.2.17
3627 הודעות, 17 מדרגים, 3 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.10.23
490 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.11.22
1798 הודעות, 22 מדרגים, מינוס 9 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 31.3.22
2050 הודעות, 19 מדרגים, 26 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
כל הכבוד לשר שאומר את המובן מאליו, אפשר לייצר ים אבקת שריפה וחומר נפץ מחומר אורגני. לתעש את זה דחוף.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 25.6.23
1582 הודעות, 9 מדרגים, 18 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.10.23
412 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
כאילו מישהו אמר בוא נראה עד כמה אפשר להוציא את מדינת ישראל מהמסלול שלה בכל הרבדים כמעט..
הבורא בוחן את העם, ויש כמה שממש מתעקשים לקפוץ לתוך כל הבורות שנטמנו לנו.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.11.13
2052 הודעות, 5 מדרגים, 4 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.12.11
42300 הודעות, 246 מדרגים, 376 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.5.15
21566 הודעות, 151 מדרגים, 278 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 125
זה סוגר לנו את הפינה במזרח התיכון.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.12.11
42300 הודעות, 246 מדרגים, 376 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 132
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.5.15
21566 הודעות, 151 מדרגים, 278 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 138
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.12.11
42300 הודעות, 246 מדרגים, 376 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 140
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.5.15
21566 הודעות, 151 מדרגים, 278 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 147
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.12.11
42300 הודעות, 246 מדרגים, 376 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 149
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.5.15
21566 הודעות, 151 מדרגים, 278 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 147
מבחינה הנדסית אין לנו בעיה, הבעיה היחידה שלנו היא כלכלית.
אגב אני לא מפתח רכיבים אני יותר מתכנן את התהליך כדי להגיע ל״רכיב״ שהיא מילה כלכלית לדברים שאתה כנראה לא מבין בהם.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.12.11
42300 הודעות, 246 מדרגים, 376 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 156
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.5.15
21566 הודעות, 151 מדרגים, 278 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 162
יש בישראל את כל הידע והיכולת האנושית לייצר את מה שהזכרת.
הבעיה שלנו היא כסף וממשלות מגעילות. אגב אני לא טוען שאנחנו צריכים לייצר הכל לבד, אני רק אומר שהיפוטתית יש לנו יכולת לייצר את רוב הנשק שאנחנו צריכים גם אם כל העולם יטיל עלינו אמברגו, הבעיה שזה יהיה יקר מאוד ויכביד על החיים של כל האזרחים פה ובטח שאנחנו לא צריכים להתרכז בלייצר מנועים של מטוסים, אנחנו במזרח התיכון אפשר להסתדר עם טילים ומלטים.
מטוסים תמיד יהיה מאיפה לקנות, אולי לא שיא הטכנולוגיה אבל נסתדר.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.12.11
42300 הודעות, 246 מדרגים, 376 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 164
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.5.15
21566 הודעות, 151 מדרגים, 278 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 171
מל״טים, טילים, הרבה נ״ט וארטילריה מכל הסוגים.
את כל זה אנחנו יכולים לייצר וכל וויכוח מכאן הוא וויכוח על האסטרטגיה ולא על היכולת.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.12.11
42300 הודעות, 246 מדרגים, 376 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 174
ולזה אתה חייב, בגלל צמצום במשאבים:
חייל אוויר מאוד עוצמתי עם יכולת הרס מדויקת גדולה
מודיעין איכותי בזמן אמת.
נשק מדויק מאוד, טילים, פגזים מונחים
ציוד אופטי ואלקטרואופטי משוכלל
ראיית לילה מתוכחמת
לווינים
כל אלה אי אפשר לעשות בלי סיוע טכנולוגי מבחוץ. אין לנו כוח אדם
מספר האוניברסיטאות בישראל המכשירות מהנדסים, מתמטיקאים, פיזיקאיים ברמה גדולה הוא זעום. מספר הבוגרים המצטיינים בכל מחזור הוא אפסי
ואי אפשר להעמיס על כלכלה קטנה כמו שלנו גם פיתוח, גם ייצור בלי לשעבד את כל המשק
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.8.18
24097 הודעות, 62 מדרגים, 52 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 138
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.12.11
42300 הודעות, 246 מדרגים, 376 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 160
מספיק לספור את האוניברסיטאות בישראל בהן יש לימודי הנדסה, פיזיקה, מתמטיקה ואוירונאוטיקה ואת מספר הבוגרים המצטיינים.... אין כוח אדם.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.8.18
24097 הודעות, 62 מדרגים, 52 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 172
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.12.15
60275 הודעות, 243 מדרגים, 318 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 125
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.5.15
25510 הודעות, 84 מדרגים, 150 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.9.19
35983 הודעות, 81 מדרגים, 37 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.8.18
24097 הודעות, 62 מדרגים, 52 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
כל אחד מדינאי ואיש חזון.
גם לסתום את הפה אפשר.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.5.22
18108 הודעות, 76 מדרגים, מינוס 5 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
ובשביל אמירות מטומטמות מופרכות, הוא עוד יושב בממשלה ומקבל משכורת יפה ולישכה מכובדת ומכונית ונהג ועוד הטבות ותנאים.
נחמד להיות גביר, להתרוצץ בין אולפנים ולקבל משכורת יפה,
כי זאת הגועליציה שלך.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.12.11
42300 הודעות, 246 מדרגים, 376 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מטוסי הקרב והטנקים האירופאים מיוצרים בשתפ של מדינות עם כלכלה וכוח אדם הגדול בסדרי גודל מישראל
בטילים, פצצות חכמות ומוצרי טקסטיל מתקדמים יש רכיבים שאלפים רבים של מהנדסים עובדים עליהם
יש רק חברות בודדות בעולם שיודעות לייצר שבבים אופטיים. בכל אחת אלפים רבים של מהנדסים
יש רק 2 חברות בעולם שיודעות לייצר מטוסי נוסעים
לייצר מצלמה היודעת לצלם בחלל נדרשות שנות פיתוח רבות
אבל, גיבורי המורשת וגיבורי המקלדת מפנטזים על הכלכלה הישראלית, עם כוח האדם המצומצם והכלכלה המוגבלת שלנו, ללא חומרי גלם
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.4.20
2622 הודעות, 13 מדרגים, 26 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.12.11
42300 הודעות, 246 מדרגים, 376 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 170
ללא נשק מתוחכם, מודיעין איכותי, אמצעי איסוף בזמן אמת, לא תוכל להכריע מלחמה במהירות
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 11.3.08
15184 הודעות, 35 מדרגים, 64 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.7.19
4868 הודעות, 15 מדרגים, 16 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
תוכל להפחית תלות במידה מסויימת, לעולם לא תוכל לייצר כאן הכל. ומה בנוגע למטוסים או הכלים שמהם יורים את החימוש? גם נייצר כאן? והסיוע האדיר במימון?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.2.12
13097 הודעות, 98 מדרגים, 103 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.2.20
10635 הודעות, 27 מדרגים, 46 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
זה הפך לצורך קיומי
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 11.3.08
15184 הודעות, 35 מדרגים, 64 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
אולי אין מצב להתנתק מארה"ב לגמרי - אבל לפחות לצמצם למינימום את התלות באחרים. מה לעזאזל רע בזה?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.8.18
24097 הודעות, 62 מדרגים, 52 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 182
רוצה לייצר נשק בארץ?
אז קדימה לימודי ליבה, תתחיל לתכנן לימודים גבוהים, אנשי פיתוח וייצור, תעשה עבודת מטה, מחקרי רקע.
סתם להגיד במצב העכשוי משפט פופוליסטי, זה לא עוזר, רק גורם לנזק.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.8.18
445 הודעות
בתגובה להודעה מספר 184
האירוניה והחוצפה של בן אדם שמייצג מגזר שלא רוצה ללמוד ולא תורם יותר מדי לתעשיה, מגזר שהמדינה רק מפסידה עליו, בא ומדבר על הצורך שלנו לשרוף ים של כסף על פיתוח וייצור. הזוי.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.12.11
42300 הודעות
בתגובה להודעה מספר 182
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.7.21
1026 הודעות
בתגובה להודעה מספר 182
ראיתם מה 3,000 מחבלי נוחבה עשו, איך תילחם במאות אלפים או מיליונים כשלא יהיו לך כדורים לרובים?
ואם תתנתק מהם זה גם אומר שאין ייצוא אליהם, מאיפה תביא כסף לתעשיה כזו?! אולי נמציא עצי כסף?
איבדתם את זה, בחיי...
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.8.18
22855 הודעות, 200 מדרגים, 394 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
א. הם לא יכתיבו לנו מה לעשות אלא אנחנו להם
ב. כולם שונאים אותם ואף אחד לא יצא נגדנו
ג. נוכל להשתלט על כל המפעלים שלהם ליצור תחמושת
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.2.20
1318 הודעות, 1 מדרגים, 2 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.11.23
2814 הודעות, 15 מדרגים, 17 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
ומהתלות בשווקים העולמיים ולהקים מערכת כלכלית חדשה כאן בעצמנו.
ואני קורא לכך שכל ישראלי יהיה הכי טוב בעולם בכל תחום אפשרי. קל.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.8.22
5234 הודעות, 20 מדרגים, 32 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
ישראל יכולה אפילו לייבא את כל הנשק שלה. כל עוד יהיו לה מחסנים ענקיים, היא תהיה עצמאית מבחינה מעשית. אם יהיו ספקים מרובים אפשר יהיה לשחק ביניהם. כמובן שכל מה שייוצר כאן יש לו יתרון. יש מערכות שטוב לייצר כאן, ויש דרכים שהצבא יכול לבנות את הכח שלו כך שישתמש יותר במערכות כאלו.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.9.07
123258 הודעות, 397 מדרגים, 624 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.3.09
10553 הודעות, 34 מדרגים, 64 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.5.20
1863 הודעות, 5 מדרגים, 8 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 206
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.11.20
6897 הודעות, 14 מדרגים, 20 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.4.16
95565 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.9.08
3107 הודעות, 31 מדרגים, 57 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
הכי מתבקש בהקשר הזה
לחץ כאן לצפיה דרך יוטיוב
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 11.5.04
8394 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.11.19
330 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מחר יציע גם להגביל את צריכת החמצן לנשימה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.7.14
15685 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
אף אחד לא מספר לו שהוא טמבל?כולם מסביבו מוחאים לו כפיים?
שאלוהים ישמור עלינו.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.3.24
11 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
חמאס מצליח לבנות פצצות עוצמתיות במחתרות מאולתרות, מה מונע ממנו לבנות את הנשקים והפצצות שלנו?.
לגבי הכוח אדם אפשר ליצור חייל התעשיה שבו ישרתו למטרה זאת, לא?
אני מפספס משהו?
כי האלטרנטיבה היא גרועה מאוד: להיות תלויים בהסכמה של האמריקאים על כל דבר
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.9.05
15323 הודעות, 55 מדרגים, 89 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.4.22
20170 הודעות, 48 מדרגים, 90 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
הנה, יצאתי גדול
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.5.22
347 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד