"קיבלתי מסר מהבאבא סאלי": הסיפור המרגש של אביבית בר זוהר

אושיית הרשת ואשת העסקים פתחה מצלמה וסיפרה על הסימן שקיבלה לדבריה מהרב המוערך, אחרי שהדליקה נר לעילוי נשמתו • "הדלקתי לו עוד נר ומחר אני הולכת לבקר את הקבר שלו"

אביבית בר זוהר בלייב. מתוך אינסטגרם

אביבית בר זוהר ניצלה היום (שלישי) את הזמן שהתפנה לה ובמהלך נסיעה בכבישי הארץ, פתחה מצלמה ושידרה לייב מעמוד האינסטגרם שלה. המטרה? הרצון של הכוכבת לשתף בסיבה שעומדת מאחורי הביקור שהיא צפויה לערוך מחר בקברו של הרב ישראל אביחצירא הידוע בכינוי "הבאבא סאלי", זאת לאחר שקיבלה ממנו מסר מרגש.

"טוב אני אספר לכם מה קרה ולמה אני הולכת לבאבא סאלי", אמרה בר זוהר בפתח ההסבר. "מה שקרה זה ככה: לפני כמה ימים הדלקתי נר שחברה שלי קרן הביאה לי מהקבר של הבאבא סאלי. הדלקתי את הנר לעילוי נשמת הבאבא סאלי, זה היה בערב", ציינה. "בבוקר הנר עדיין דלק. ואז נסעתי לאיזושהי פגישה. נכנסתי למסעדה, וממש על הרצפה אני מצאתי תמונה של הבאבא סאלי, קמע".

בהמשך עדכנה גם בשיחה שערכה עם חברה הגרפולוג. "התקשרתי לאילון בן יוסף, חבר שלי קרוב, הוא אמר לי 'אביבית, זה מסר מהבאבא סאלי, שהוא מלווה אותך והוא איתך, תדליקי לו עוד נר'. אני מאוד אוהבת את הבאבא סאלי זכרו לברכה, אז הדלקתי לו עוד נר ומחר אני הולכת לבקר את הקבר שלו. אני ממש מתרגשת מזה".

אביבית בר זוהר, צילום: באדיבות אביבית

לאחר מכן סיפרה בר זוהר גם על הפגישה הצפויה לה עם "הרנטגן": "מחר אני נוסעת גם לבקר את הרב איפרגן (הכוונה היא לרב משה ישראל איפרגן, המכונה "הרנטגן"; י"ד) שביקש שאני אבוא אליו, הוא חלם על אבא שלי. זה רב שמלווה אותי בכל העסקים שלי ובדרך שלי", שיתפה.

בשלב מסוים נתבקשה אביבית על ידי אחת הגולשות להראות את הקמע שמצאה. "הנה הוא", אמרה לאחר ששלפה אותו מתיקה האישי אחרי חיפוש קצר שערכה בו. "הדלקתי לבאבא סאלי נר בערב, בבוקר זה מה שמצאתי! שתבינו שבאותו יום היינו אמורים בכלל להיכנס למסעדה אחרת. החנינו, יצאנו, אמרתי 'לא בא לי להיות במסעדה הזאת, אין לי אנרגיה'. החזרתי את כולם לאוטו, נסענו למסעדה אחרת, במסעדה האחרת אני נכנסת ורואה את זה על הרצפה", התלהבה.

לסיכום ביקשה להעביר מסר לצופים: "אז זהו, מחר אני נוסעת גם לזה וגם לזה. זו השגחה, זו באמת השגחה. כל מה שקורה לנו, לטוב ולרע. גם מה שאתם מחשיבים כדבר רע ולא נכון - הוא הכי נכון בשבילכם".  

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר