קייט מידלטון והנסיך ויליאם. צילום: Getty Images

"זו לא קייט וזה לא ויליאם - הטיוח מהארמון נהיה מביך ומדאיג יותר"

אחרי שהנסיכה והנסיך הבריטים תועדו ביציאה מחנות חקלאית, הקונספירציות מעלות הילוך לאור הטענות כי מדובר בכפילים • "מי שעברה ניתוח מורכב בבטן לא יכולה לסחוב שקיות"

סרטון ראשון של קייט מידלטון מסתובבת על רגליה פורסם אמש (שני) ברשת, ולמרות שהנסיכה נראית צועדת לצד הנסיך ויליאם ואפילו מגניבה חיוך קטן, אלפים עדיין משוכנעים כי מדובר בזיוף.

בסרטון שפורסם לראשונה באתר הצהובון הבריטי הסאן, קייט (42) נראית צועדת לצד בעלה הנסיך ויליאם, בדרכם חזרה מביקור בחנות החקלאית האהובה עליהם הנמצאת במרחק של קילומטר בערך מביתם.

התמונה שתועדה באופן חובבני על ידי עובר אורח אכן מטושטשת, אך האדם מאחורי המצלמה מתעקש כי האישה המחייכת הלבושה בטרנינג שחור וסוחבת שקיות של קניות היא אכן קייט.

"היא נראתה בריאה, רגועה ומאושרת", סיפר בראיון לאתר.

אלא שלאחר שערוריית התמונה מיום האם, בה נעשו מניפולציות דיגיטליות שקייט הודתה בהן והתנצלה עליהן, ושתי תמונות פפראצי נוספות ברכב (אחת עם אמה ואחת עם ויליאם) שאמינותן הוטלה בספק, גם במקרה הזה הגולשים ברשת לא ממהרים להאמין כי אכן מדובר בקייט.

גולשים רבים טוענים כי מדובר בכפילה, כששם בולט שעולה בדיונים הוא של כפילה מוכרת של קייט בשם היידי אגן.

@no_niche_babe#greenscreen#lookalike#doppelgänger#whoiswho#princessofwales#catherinemiddleton#heidiagan#princewilliam#tmzfootage#aiorreal#whereiskate♬ Carmen Habanera, classical opera(1283412) - perfectpanda

"אין מצב שזו קייט", מתעקשים הגולשים הסקפטיים. "מי שעברה ניתוח מורכב בבטן לא יכולה לסחוב שקיות וללכת בכזו מהירות", הוסיפו.

אחרים מתעקשים כי הבדלי הגובה בין קייט לוויליאם מוכיחים שוב כי לא מדובר בקייט האמיתית ואף לא בוויליאם האמיתי (זאת על סמך תמונות עבר של השניים). כמה מהם אף הגדילו וטענו כי לקייט אין עצמות לחיים מחודדות כמו של האישה המתועדת בסרטון וכל מבנה הגוף והפנים שלה שונה לחלוטין.

"זו לא היא", נטען באלפי תגובות שהצטברו ברשת. "עצמות הלחיים שלה גבוהות יותר, יש לה עיניים שונות, חיוך שונה, הליכה שונה ומבנה גוף רזה יותר. היא סוחבת שקיות אחרי ניתוח בטן מורכב. זו כפילה".

"זו תמונת AI (בינה מלאכותית) ואפילו לא אחת מוצלחת", הלין גולש נוסף. "הטיוח וההסתרה מהארמון הולכים ונהיים מביכים ומדאיגים יותר", סיכם.

@caroclaireburkeee#fyp#katemiddleton♬ original sound - Caro 🫶🏼

במקביל לקולות שהתעקשו כי הארמון שוב מנסה להתל בציבור, כדי להרגיע את חרושת השמועות סביב מצבה של קייט ומשבר הזוגיות שכביכול היא חווה עם ויליאם בעקבות הדיווחים ששבו לצוף על הרומן שלו עם המרקיזה והחברה הטובה לשעבר של קייט רוז הנברי, היו גם מי שביקשו להבהיר כי מבחינתם הסרטון הזה מוכיח כי קייט אכן מתאוששת ובדרך לשיבה הדרגתית לתפקוד מלא.

"מי שעדיין מתעקש שלא מדובר בקייט, צריך להרכיב משקפיים", כתבה גולשת אחת. אחרת בחרה בטון ציני יותר וכתבה: "בכנות, גם אם קייט הייתה צועדת לעבר כמה מהאידיוטים האלה ונותנת להם סטירה כשהיא אומרת להם שהיא הנסיכה, הם עדיין היו מתעקשים כי מדובר בכפילה או מנופפים באיזו תיאוריית קונספירציה מטופשת אחרת שהמציאו. היא עומדת על הרגליים והיא שמחה ובריאה. הגיע הזמן לעצור את הטירוף".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו