בצל השמועות והתיעוד הראשון של קייט מידלטן: "האישה האחרת" של ויליאם שוברת שתיקה

החברה הטובה לשעבר רוז הנברי, שנפוצו שמועות כי היא מנהלת רומן עם יורש העצר ואף נושאת את ילדו ברחמה, הגיבה לראשונה באמצעות עורכי דינה • מאז הניתוח של קייט והסערות שנוצרו מסביב להיעלמותה מעין הציבור, שבו ועלו אלו טענות כי הנסיך מויילס אינו נאמן כבר שנים

רוז הנברי, הסיך ויליאם וקייט מידלטון. צילום: GettyImages

"האישה האחרת" של הנסיך ויליאם שוברת שתיקה: החברה הטובה לשעבר המרקיזה הנשואה רוז הנברי, מגיבה לראשונה לשמועות על הרומן עם הנסיך מויילס שנפוצו בצל היעלמותה של קיים מידלטון, שנצפתה הערב (שני) בפומבי לאחר שבועות. 

מאז הניתוח של קייט והסערות שנוצרו מסביב להיעלמותה מעין הציבור, שבו ועלו אלו טענות כי ויליאם אינו נאמן לקייט כבר שנים. הנברי, שאף נפוצו שמועות שהיא נושאת ברחמה את הילד של ויליאם, הגיבה באמצעות עורכי דינה לטענות ומסרה כי "השמועות הן לחלוטין לא נכונות", כך פורסם באתר Business insider.

קייט מידלטון, צילום: רויטרס

הקומיקאי סטיבן קולבר התייחס ביום שלישי בתוכניתו "לייט שואו עם סטיבן קולבר" לתיאוריות הקונספירציה סביב היעלמותה של קייט. "באינטרנט מנחשים שההיעלמות של קייט קשורה לרומן של בעלה", וסימן את הנברי, דוגמנית לשעבר בת 39, ובת אצולה עם קשרים משפחתיים עמוקים, כאישה במרכז חרושת השמועות. 

רוז הנברי, משמאל, צילום: GettyImages

הדיון על השמועות בין יורש העצר להנברי בטלוויזיה היה כל מה שהגולשים המודאגים היו זקוקים לו כדי לאשר את החשדות שלהם שהיעלמותה של מידלטון מעין הציבור קשורה לבגידה של בעלה, ולא מהסיבה שהיא מתאוששת מניתוח כפי שנטען. 

הנסיך ויליאם, צילום: GettyImages

שמועות על רומן בין ויליאם להנברי שכאמור הייתה פעם קרובה מאוד לקייט, נפוצו על ידי הצהובון In Touch כבר בשנת 2019, אז נטען כי קייט גילתה על בגידה לכאורה מצידו של ויליאם בזמן שהייתה בהריון עם בנם השלישי לואי בשנת 2018. קולבר הוסיף כי לפי צוהובונים קייט התעמתה עם ויליאם על הבגידה, אך הוא בתגובה צחק מזה, וטען כי אין כלום. 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר