צעיר נרצח ביפו; חמישה נפצעו בפיצוץ רכב בכרמיאל

כרים טרטור, תושב יפו בן 19, נורה למוות • בצפון, גבר בן 39 במצב בינוני, עם כוויות בפנים ובגפיים, ו-4 נוספים במצב קל, פונו לקבלת טיפול • חקירה נפתחה, ולמקום הגיע חבלן על מנת לזהות את מקור הפיצוץ • במשטרה חושדים - מדובר בניסיון להוריד אחד מאנשי ארגון אבו לאטיף

5 פצועים בניסיון חיסול בכרמיאל

אלימות ללא מעצורים: צעיר בן 19 נורה הערב (שני) למוות ביפו. שעות קודם לכן, פיצוץ רכב בכרמיאל הוביל לחמישה פצועים. המשטרה מעריכה כי הרקע לאירועים פלילי.

שמו של הקורבן ביפו הוא כרים טרטור, תושב העיר ומוכר למשטרה. הוא נורה למוות ברחוב יפת בעיר, והמשטרה חסמה את הרחוב לתנועה ופתחה בסריקות אחר היורים. בהמשך, נעצרו שני חשודים במעורבות באירוע.

כרים טרטור, נורה למוות ביפו, צילום: ללא

בכרמיאל, חובשים ופרמדיקים של מד"א שהגיעו לזירה, העניקו סיוע רפואי ופינו למרכז הרפואי לגליל בנהריה ולביה"ח זיו 5 פצועים, בהם: גבר בן 39, במצב בינוני עם כוויות בפנים ובגפיים, ו-4 במצב קל.

זירת האירוע בכרמיאל, היום, צילום: ללא

הפצוע הבינוני שנמצא ברכב הוא תושב ראמה בן 39, שאר הפצועים הם עוברי אורח - כך נמסר מהמשטרה. ככל הנראה שהרקע לאירוע הוא פלילי ונבע בעקבות סכסוך בין עבריינים. חקירה נפתחה ולמקום הגיע חבלן על מנת לזהות את מקור הפיצוץ.

במשטרה חושדים כי מדובר בניסיון להוריד אחד מאנשי ארגון אבו לאטיף, ומזהים בתקופה האחרונה ניסיונות לפגוע באנשיו, לאחר שספג מקשה קשה בעקבות פעילות המשטרה. נראה כי ארגונים אחרים מנסים לפעול נגד אנשי הארגון, מה שלא העזו לעשות בעבר.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר