"לוח משחקים לא הגיוני": דני אבדיה החמיץ משחק שני ברציפות ב-NBA

בלי הישראלי, קייל קוזמה וטיוס ג'ונס הפצועים, וושינגטון נכנעה לבוסטון 130:104 • בתקשורת המקומית הודו: "התוצאה הייתה זהה ללא קשר", אבל גם טענו ללוח זמנים שלא מתחשב בקבוצה

קיירי אירווינג על השיא המתקרב של דניאל גאפורד / X

דני אבדיה החמיץ הלילה (בין ראשון לשני) את המשחק החמישי שלו העונה ב-NBA, והשני ברציפות בגלל הפציעה בברך, כאשר וושינגטון וויזארדס הובסה על ידי בוסטון סלטיקס 130:104.

בלי אבדיה קייל קוזמה וטיוס ג'ונס הפצועים, ג'ורדן פול קלע 31 נק', אבל הקבוצה נקלעה לפיגור גדול והתקשתה מאוד מול הקבוצה הטובה בליגה. סם האוזר עם שיא קריירה ו-30 נק' הוביל את הסלטיקס לניצחון ה-53 שלהם העונה בליגה. 

כתב הקבוצה, גרג פינברג הודה: "הפציעות לא עזרו, אבל התוצאה הייתה זהה ללא קשר. אי אפשר לכעוס על התוצאה. פשוט בלתי אפשרי מול הקבוצה הטובה בליגה". גם הסנטר יוג'ין אומרווי, שמקבל לאחרונה יותר דקות, נפצע במהלך המשחק והקבוצה הודיעה כי הוא סובל מנקע בקרסול.

ב"וושינגטון פוסט" נכתב: "אחרי סוף השבוע הזה, וושינגטון וויזארדס אולי תרצה לשוחח עם יוצרי לוח הזמנים של ה-NBA. לגרום לקבוצה לשחק את מול שיקגו ובוסטון יום אחר יום, בסופו של מסע חוץ שבועי, במהלך סוף השבוע של יום פטריק הקדוש - חג שאולי נחגג בשיקגו ובבוסטון יותר מכל עיר גדולה אחרת בארה"ב - הרגיש קצת לא הגיוני".

הוויזארדס עלו בחמישייה עם ג'סטין שמפני, שקודם מליגת הפיתוח לפני שבועיים, ורשם בכורה לא רעה ב-NBA עם כמעט דאבל-דאבל של 14 נק' ושמונה ריבאונדים. "איבדנו את האוזר ואתטייטום. מה שבטוח, זו הייתה הבעיה הגדולה ביותר", אמר המאמן בריאן קיף לכתבים לאחר הניצחון של בוסטון. "החבר'ה האלה קלעו שלשות וזה הגדיל את היתרון. היה לנו קצת בעיה לקלוע סלים, אבל החבר'ה האלה קיבלו מבטים פתוחים וזה מה ששינה את המשחק".

סם האוזר. שיא קריירה על הראש של וושינגטון, צילום: USA TODAY Sport
israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר