יום שלישי, 28.05.2024 שעה 21:38
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
8525-7536מכבי ת"א1
7428-7536מכבי חיפה2
6140-5536הפועל ב"ש3
5947-4836הפועל חיפה4
4444-3836מכבי בני ריינה5
4446-3936בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4339-3833הפועל ירושלים1
4057-4433מכבי פ"ת2
3848-3633מכבי נתניה3
3745-2933מ.ס אשדוד4
3640-4533בית"ר ירושלים5
3649-2833הפועל חדרה6
3351-3533הפועל ת"א7
2451-2533הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • בני סכנין
  • 1 - 4
  • הפועל ב"ש
  • מכבי חיפה
  • 2 - 0
  • הפועל חיפה
  • מכבי ת"א
  • 0 - 2
  • מכבי בני ריינה

רובי קין שיבח: לשחקנים האלה יש ביצים גדולות

מאמן מכבי ת"א אחרי ה-1:3 על הפועל חיפה: "הכדורגל נוהג לבעוט בך, צריך לדעת לחזור", גולסה, קארצב והמנהיגים קיבלו מחמאות. וגם: מצבו של לוקאסן

|
שחקני מכבי תל אביב (רדאד ג'בארה)
שחקני מכבי תל אביב (רדאד ג'בארה)

מכבי תל אביב חזרה אמש (ראשון) אל הליגה עם 1:3 על הפועל חיפה והצליחה בניגוד לכל הציפיות לעבור את המשבר הגדול שאיים לפקוד אותה אחרי התבוסה המבישה מול אולימפיאקוס. לא רק שהצהובים יצאו מהאירוע הזה עם שלוש נקודות חשובות במשחק נגד יריבה קשה שכבר לקחה נקודות ממכבי חיפה העונה, אלא שגם כחצי שעה לאחר סיום המשחק הגיעו הבשורות שהפער בטבלה עלה לשבע נקודות לטובת החבורה של רובי קין. 

"למדתי על השחקנים שלי שיש להם אופי, אישיות, אני לא רוצה להיות גס אבל הם הראו שיש להם ביצים גדולות", החמיא קין לאחר המשחק. "הכדורגל נוהג לבעוט בך, אבל זו הסיבה שאני לא נופל כשאני מפסיד או חוגג כשאני מנצח. אני נשאר אותו הדבר בכל מצב. זאת הסיבה שהצלחתי ככדורגלן, זו הייתה המנטליות שלי, וזה מה שאני צריך להכניס לשחקנים האלה". 

עוד אמר האירי: "כן, הפסדנו, 6:1, 4:1, 3:1, מה זה משנה? הפסדנו, נגמר, צריך לדעת לחזור - להפסיד זה חלק מהמשחק, אבל מה שחשוב זה איך אתה חוזר. אני לא יודע אם זה היה ככה בעבר כי לא הייתי פה, אבל הם הראו לי בשבועות האחרונים שהם יודעים לחזור מהכל. דור פרץ, ערן זהבי, אנריק סבוריט - המנהיגים של הקבוצה, הם הראו אופי, והשחקנים שנכנסו להרכב כמו עדן קארצב ואייל גולסה עשו עבודה מדהימה". 

קין: הראינו הרבה אופי היום

הצהובים הצליחו לצאת מהמשבר שאיים לפקוד אותם וגם צלחו משבר תוך כדי המשחק כאשר כבר אחרי 12 דקות מצאו את עצמם בפיגור של 1:0 אחרי הפנדל המדויק של תומר יוספי. "במובן מסוים, אפשר להגיד שאהבתי את זה שנקלענו לפיגור, כי זה היה עוד רגע שבו ניתנה לשחקנים האפשרות להראות אישיות ואופי, הרי בקלות אפשר היה ליפול שם", המשיך קין. "כשאתה בא אחרי הפסד אתה תמיד רוצה פתיחה טובה ולא הצלחנו להשיג אותה, אבל אז השחקנים הצליחו לחזור ואהבתי את זה". 

זה היה עוד משחק שהראה כמה מילסון חשוב לקבוצה של קין והוא סיים אותו עם תמונות מדאיגות, פציעה ברגל השנייה, בשריר האחורי. המאמן טען כי זה לדעתו לא משהו רציני שאמור לקחת כ-10 ימים של מנוחה, ונשאל כמה הפציעה שספג בסרביה השפיעה על אירועי המשחק ההוא: "אני לא מאמין באם ואולי, אבל זה די ברור שמילסון הוא שונה ומשנה משחקים וראו את זה במשחק הראשון נגד אולימפיאקוס, אז ברור שהפציעה שלו שינתה הרבה. הוא שחקן שמושך אליו יותר משחקן אחד ואז תמיד יש לנו מישהו חופשי, אבל זה מה שזה, המשחק ההוא מת, היסטוריה, נגמר". 

פליסיו מילסון יורד מהמגרש (רדאד ג'בארה)פליסיו מילסון יורד מהמגרש (רדאד ג'בארה)

על היכולת של האנגולי באופן כללי אמר קין: "אני חושב שמילסון יכול להיות אפילו טוב יותר עם העזרה של הצוות, ולא רק הוא, כולם יכולים להשתפר. בעיני מילסון השתפר המון מאז שהוא חתם פה ואני לא נותן לעצמי טפיחה על השכם, זו עבודה שלו לפני הכל ואח"כ של הקבוצה. הוא משחק עם חופש, הוא לפעמים יכול לתסכל אותך קצת אבל זה חלק מהסיפור עם שחקנים גדולים". 

לצד מילסון והמנהיגים שציין, קין שיבח את שני השחקנים שפתחו בקישור לראשונה ביחד העונה - עדן קארצב ואייל גולסה. "אייל גולסה הוא דוגמה מושלמת", אמר המאמן. "כשהקראתי לשחקנים את ההרכב לפני המשחק ואת השם של גולסה, אמרתי להם שזאת הסיבה שאסור לוותר אף פעם או להפסיק להאמין שהם לא ישחקו. כל כך חשוב להתאמן קשה, לעבוד קשה ולא להוריד את הראש אם אתה לא משחק או לא בסגל. אני לא רוצה שהם יהיו שמחים מכך, גם אני לא שמחתי כשלא שיחקתי, אבל יש דרכים להתמודד וגולסה הראה לי ב-3-4 שבועות האחרונים שהוא מוכן לקרב ואהבתי את זה. קארצב גם. יש לנו סגל טוב וחזק". 

דניס פוליאקוב ואייל גולסה (רדאד ג'בארה)דניס פוליאקוב ואייל גולסה (רדאד ג'בארה)

בניגוד לשניהם מי שעדיין לא חזר לפעילות הוא הבלם ההולנדי, דריק לוקאסן. על כך הסביר קין: "דריק לוקאסן עדיין לא מוכן. הוא אולי היה יכול להיות בספסל, אולי, אבל יש לנו שבועיים הפסקה ודיברנו יום לפני המשחק על כך, הוא עדיין מרגיש משהו ברגל, הוא יכול להתגבר על זה והחלטנו ביחד שאין טעם לסכן אותו למשחק הזה כשאנחנו יודעים שיש לנו פגרה עכשיו וממנה הוא יכול לחזור חזק יותר. אמרתי לו ‘לך הביתה, תהנה מהמשפחה, תשמור על אימונים לפי התכנית שהכנו לך ותחזור חזק’, ואני מחכה לראות אותו אחרי הפגרה".

אסור לפספס
נגןהפרסומת החדשה של מסי ביחד עם וויל סמית'
הפרסומת החדשה של מסי ביחד עם וויל סמית'
נגןמי משחקני ברצלונה מחזיק ברכב היקר ביותר?
מי משחקני ברצלונה נוהג ברכב היקר ביותר?
נגןהמפגש של ספיד עם גראנצ'ו נגמר בהתרסקות
המפגש של ספיד עם גראנצ'ו נגמר בהתרסקות
נגןטורניר הצעירים בהשתתפות טיאגו מסי
מול אצטדיון מלא: טיאגו מסי במשחק על גביע
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */