האשכול |
מחבר |
תאריך כתיבה |
מספר |
שומר עבר את כל הגבולות האדומים עם הנאום המחליא שלו |
Spook |
14.03.24 17:47 |
1 |
אני מתנגד להתערבות אמריקאית בפוליטיקה הישראלית ולהפך |
Jam_session |
14.03.24 18:01 |
4 |
אני גם התרגשתי בזמנו מההגעה של ביידן. |
GMG |
14.03.24 18:07 |
5 |
אני מאד לא התרגשתי מ'תמיכתו' של ביידן. הוא נזק מהלך |
ש-עצמון |
14.03.24 18:15 |
12 |
בדיעבד אין ספק שאתה צודק ואני טעיתי. |
GMG |
14.03.24 18:18 |
14 |
ביידן מתמרן בין אהבתו *העזה* לישראל, לבין סלידתו מנתניהו, לבין הצורך לפייס את ציבור הבוחרים המוסלמים-דמוקרטיים במישיגן... |
רוני53 |
14.03.24 18:30 |
16 |
הוא גם מבקש להחליף את השלטון בישראל לכזה שיותר סביר שישתף פעולה עם התוכנית לתת לפלסטינאצים פרס על הטבח בצורת מדינה. ''מכשול לשלום'', אה? |
זבוב על הקיר |
14.03.24 19:17 |
29 |
לא, הוא מבקש להחליף שלטון בישראל בגלל נתניהו... |
רוני53 |
14.03.24 19:20 |
30 |
תגיד, מה דעתך לתת לחיזבאללה שטח ? סתם ככה |
מאן דהוא |
14.03.24 19:53 |
33 |
הייתי בעד לתת ללבנון שטח ימי מצומצם, כדי לרצות את ידידינו האמריקאים והצרפתים... |
רוני53 |
14.03.24 20:32 |
40 |
מה בדיוק הרווחנו? עשית פעם משא ומתן או רק מתן ומתן?? |
מאן דהוא |
14.03.24 20:42 |
45 |
הרווחנו נקודות בארה''ב ובצרפת... |
רוני53 |
14.03.24 20:52 |
48 |
מהההה איזה נקודות על מה אתה מדבר, אתה חי פה? |
מאן דהוא |
14.03.24 21:00 |
50 |
לא יודע, מחדלי נתניהו ב-7.10 עולים לעין שעור על עניין הגז... |
רוני53 |
14.03.24 21:08 |
51 |
מחדלי הרמטכ''ל וראש השב''כ !! אפילו לא חשבו להעביר לראש הממשלה דיווח! זה הבושה, עליהם תצעקו בושה |
מאן דהוא |
14.03.24 21:12 |
54 |
טבח שמחת תורה רשום על שמו של נתניהו... |
רוני53 |
15.03.24 04:31 |
58 |
טבח 7/10 נגרם בגלל מערכת הבטחון וחיל האוויר שהיה בשביתה ובגלכם הקפלניסטים שהרסתם את המדינה |
מאן דהוא |
15.03.24 07:56 |
64 |
חבל על האוויר אחי. באמת |
DEFENDER |
14.03.24 21:33 |
56 |
בגלל שנתניהו, בין השאר, ''מהווה מכשול לשלום''. גם את מה שהוא אמר בקולו ובדמותו אתה הולך להכחיש? |
זבוב על הקיר |
14.03.24 19:56 |
34 |
נכון. נתניהו באמת מכשול לשלום... |
רוני53 |
14.03.24 20:33 |
41 |
אתה יודע בדיוק כמוני על איזה שלום שומר דיבר... |
זבוב על הקיר |
14.03.24 20:54 |
49 |
יודע. זה גם השלום שאני מדבר עליו. פתרון שתי המדינות. אין פתרון אחר... |
רוני53 |
14.03.24 21:11 |
53 |
איכשהו זה תמיד הולך ביחד אצל החמודים - היחס לדמוקרטיה והיחס לאויב. |
זבוב על הקיר |
14.03.24 21:29 |
55 |
לא ירדתי לסוף דעתך... |
רוני53 |
15.03.24 04:29 |
57 |
מה יש לפרט? צפצוף מוחלט על כל מראית עין של דמוקרטיה ודרישה לפנק את האויב הן שתי דרישות הקבלה העיקריות למחנה החמודים... |
זבוב על הקיר |
15.03.24 07:37 |
63 |
שטויות |
MetoSim |
14.03.24 20:10 |
35 |
מה שטויות? זה מה שכתוב בכותרת התגובה שלי... |
רוני53 |
14.03.24 20:34 |
43 |
אצלך יש תוספת שהוא שונא את נתניהו |
MetoSim |
14.03.24 20:35 |
44 |
לא שונא, סולד ממנו... |
רוני53 |
14.03.24 20:51 |
46 |
שטויות |
MetoSim |
14.03.24 20:52 |
47 |
מסכים שאין שנאה. אבל יש יחסים אישיים בין מנהיגים... |
רוני53 |
14.03.24 21:10 |
52 |
הטעות הגדולה ביותר של נתניהו במלחמה זו מבחינה מדינית היא הזמנתו של ביידן, וכפועל יוצא הרעש סביב נושאות המטוסים |
Klipper |
14.03.24 19:01 |
25 |
שהממשל הדמוקרטי יילך לעזאזל |
BoxTheOutside |
14.03.24 20:27 |
37 |
ביידן אסון לישראל |
BoxTheOutside |
14.03.24 20:31 |
39 |
אכן אדם כזה הוא נגד טרור ואונס אבל ערכים של ניצחון הדמוקרטים במרוץ גוברים על הטרור והאונס |
אהל |
14.03.24 18:09 |
6 |
להגיד ״נקודה״, ואז להגיד ״עם זאת…״ זה אומר שאין נקודה. בקושי פסיק |
חובב |
14.03.24 18:12 |
9 |
אם זה מה שהבנת אז מצב החשיבה שלך עגום, אף מדינה לא מתערבת בפוליטיקה של בת ברית! |
raceway |
14.03.24 18:32 |
17 |
אנחנו לא ''רבים'' עם שומר. שומר לא מדבר עיניינית. הוא במערכת בחירות נשיאותית, ומדבר מתוך פוזיציה. |
סייר |
14.03.24 18:42 |
21 |
בעיני שומר דווקא מדבר ענינית. לא רואה שהעמדה שלו קשורה לאיזו שהיא ''פוזיציה''. לדעתי הוא מדבר מתוך דאגה לבטחון ויציבות ישראל |
מאירקה |
14.03.24 18:51 |
22 |
+1 |
רוני53 |
14.03.24 18:52 |
23 |
בודאי ....לשיטתך ביידן צריך להיות ראש ממשלת ישראל ... |
דמו |
14.03.24 20:33 |
42 |
נאום נבזי של מנוול |
BoxTheOutside |
14.03.24 20:29 |
38 |
ענה כסיל כעיולתו |
המעניש |
14.03.24 17:49 |
2 |
ואי ואי מה שהשמאל עושה למשפחת הרצוג בתגובות, הם באטרף |
Applesheep |
14.03.24 18:01 |
3 |
מאז |
חדשוט |
14.03.24 18:10 |
7 |
כל ממשל אמריקאי, מכל סוג, שם פס אחד גדול על רצון העם, כל עם. |
galt |
14.03.24 18:12 |
8 |
למה שיתפטר? גנץ ,אייזנקוט, הרצי התפטרו? |
GMG |
14.03.24 18:14 |
11 |
כי זה הדבר הנכון לעשותו, למען הצלחת המלחמה, כי זה יעזור לו להיגמל מערביזם, וכי הוא כושל שבכושלים. |
galt |
14.03.24 18:28 |
15 |
ישראל ממזמן כבר לא מתנהגת כמו דמוקרטיה ריבונית בעל מה שקשור לארצות הברית |
doc011 |
14.03.24 18:14 |
10 |
עד שהוא לא קורע מסמך מעל במה לא נחשב |
תודה רבה |
14.03.24 18:17 |
13 |
מדינתנו לצערי הרב לא באמת דמוקרטיה ולא באמת ריבונית. |
Law |
14.03.24 18:36 |
18 |
ובמה ישראל אמונית תשפר את מצבו של עם ישראל ביחס לדמוקרטית ליברלית? שואל בשם חבר. ושאלה שניה, מה זה ''לאומית וחירותית''? |
מאירקה |
14.03.24 18:40 |
20 |
בהבנת המציאות במזרח התיכון, בהבנה מי אנו, בהבנה מי האויב.. |
Law |
14.03.24 19:00 |
24 |
לגרש את כל הערבים מעזה? להפוך את עזה לעיר יהודית? עכשיו הבנתי טוב יותר לאן אתה חותר. לא אחווה דעתי על מהלכים כאלה מפאת כבודך |
מאירקה |
14.03.24 19:13 |
27 |
מפאת כבודי? |
Law |
14.03.24 19:17 |
28 |
אנחנו כל כך רחוקים בדעותינו שאפילו אין טעם להתווכח. מה שעם ישראל יחליט שיהיה אופיה של המדינה זה מה שצריך להיות וזה מה שמגיע לעם ישראל |
מאירקה |
14.03.24 19:25 |
31 |
כאן אנו ממש לא חלוקים ידידי. |
Law |
14.03.24 19:27 |
32 |
אני חילוני גמור ותומך לגמרי בדבריו ודעותיו |
El-Duderino |
15.03.24 05:16 |
59 |
איש בעולם לא ייתן לך לממש את הרעיון הזה... |
רוני53 |
15.03.24 05:18 |
60 |
האמת שהסנאטור שומר צודק, הממשלה הזאת באמת רעה לעם ישראל |
מאירקה |
14.03.24 18:36 |
19 |
ממשלת האחים המוסלמים/ לנשק היתה נפלאה |
cf7 |
14.03.24 19:04 |
26 |
יפה למייק |
צללפון |
14.03.24 20:18 |
36 |
בידן אל תגיע לבקר בישראל אתה תקבל בוז ענק. |
דורון |
15.03.24 05:38 |
61 |
לא חושב שיקבל הזמנה... |
רוני53 |
15.03.24 05:41 |
62 |
חבר מתאריך 9.12.12
38281 הודעות, 185 מדרגים, 361 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.11.18
9006 הודעות, 97 מדרגים, 84 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
נקודה.
עם זאת יש לומר שאם אנחנו מצליחים לריב עם הבנאדם הראשון שהגיע להפגין בעד שחרור החטופים בהפגנות בניו יורק כבר באוקטובר ופעל להפגש עם משפחות חטופים והפעיל לחץ על ביידן והסנאט והגדיר את זה כיעד שלו לשמש כשומר ישראל, אם עם בנאדם כזה אנחנו רבים אז מצבנו עגום.
יותר מסביר שביבי ינצל את האמירות האלה ללכד סביבו את אנשי השישי באוקטובר שהתרופפו מעט בזה הוא אלוף.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.6.23
6946 הודעות, 44 מדרגים, 84 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 4
אבל מאז הוא רק כובל את ידינו ומכשיל אותנו אם אינספור דרישות הזויות במהלך המלחמה. דרישות שלא היה מעז להעלות מול אף בת ברית אחרת (ראה אוקראינה למשל שתוקפת אזרחים רוסים בכוונה עם נשק אמריקאי).
אם בסופו של דבר אין ברירה וצריך להתעמת עם הממשל האמריקאי כדי לשמור על האינטרסים שלנו, אז נתעמת.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.4.16
95138 הודעות
בתגובה להודעה מספר 5
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.6.23
6946 הודעות, 44 מדרגים, 84 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 12
חשבתי שיש לו עמוד שדרה לעמוד לצד ישראל. התבדיתי
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.5.18
33276 הודעות, 163 מדרגים, 265 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 14
לא חושב שהדרישות שלו מנתניהו "הזויות". כרגע, היא מבקש סיוע הומניטרי מאסיבי בעיקר לצפון עזה ופינוי של 1.3 מיליון עזתים מרפיח, לפני תמרון צה''ל לשם.
לא משהו שישראל לא יכולה לעמוד בו...
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.3.18
15041 הודעות, 86 מדרגים, 159 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 16
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.5.18
33276 הודעות, 163 מדרגים, 265 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 29
זו סיבה מספיק טובה...
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.5.15
8195 הודעות
בתגובה להודעה מספר 30
..תחשוב טוב לפני שאתה עונה כי התגובות שלך עדיין קיימות..
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.5.18
33276 הודעות, 163 מדרגים, 265 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 33
בפועל, אין שם גז. רק הרווחנו...
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.5.15
8195 הודעות
בתגובה להודעה מספר 40
יש לך מושג כמה כוח יש במשא ומתן כשיש לך קלף גם אם הקלף בפועל ריק
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.5.18
33276 הודעות, 163 מדרגים, 265 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 45
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.5.15
8195 הודעות
בתגובה להודעה מספר 48
רצחו בנו, טבחו בנו, אנסו אותנו!! והם רוצים שנבליג
מטווחים אותנו יומיום מלבנון שרק לפני זמן קצר קיבלה מכם שטח עצום ווווכלום מבחינם שנמות ולא נחסל את רוצחינו
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.5.18
33276 הודעות, 163 מדרגים, 265 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 50
סיימתי את הדיון על הגז. תודה על זמנך וערב טוב!
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.5.15
8195 הודעות
בתגובה להודעה מספר 51
וחשבתי שיהיה בך קצת הוגנות להודות בטעות של ממשלתך שנתנה לחיזבאללה שטח במתנה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.5.18
33276 הודעות, 163 מדרגים, 265 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 54
כמובן שגם הרמטכ"ל וראש השב"כ אחראים. הם כבר הודיעו שיתפטרו אחרי המלחמה.
ונתניהו?!...
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.5.15
8195 הודעות
בתגובה להודעה מספר 58
''באוקטובר לא יהיה לכם צבא''
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.6.21
1967 הודעות, 3 מדרגים, 6 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 50
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.3.18
15041 הודעות, 86 מדרגים, 159 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 30
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.5.18
33276 הודעות, 163 מדרגים, 265 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 34
קודם כל לשלום הפנימי בארץ...
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.3.18
15041 הודעות, 86 מדרגים, 159 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 41
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.5.18
33276 הודעות, 163 מדרגים, 265 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 49
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.3.18
15041 הודעות, 86 מדרגים, 159 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 53
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.5.18
33276 הודעות, 163 מדרגים, 265 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 55
פרט, נמק והסבר...
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.3.18
15041 הודעות, 86 מדרגים, 159 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 57
השלישית בסדר החשיבות, אגב, היא השלכת ההשקפות וההתנהגות על כל אחד אחר והאשמתו בהן.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.3.24
181 הודעות
בתגובה להודעה מספר 16
הוא מתמרן בין אהדתו לישראל לבין הצורך לרצות את המוסלמים במישיגן
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.5.18
33276 הודעות
בתגובה להודעה מספר 35
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.3.24
181 הודעות
בתגובה להודעה מספר 43
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.5.18
33276 הודעות
בתגובה להודעה מספר 44
אין מה להכחיש. שומעים את זה בכל מילה מהנאום שלו...
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.3.24
181 הודעות
בתגובה להודעה מספר 46
אין שנאה בין מנהיגי עולם
יש רק אינטרסים
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.5.18
33276 הודעות
בתגובה להודעה מספר 47
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.12.18
748 הודעות, 4 מדרגים, 8 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 12
הביקור והנושאות פגעו קשות, פגיעה כמעט בלתי הפיכה בהרתעה של ישראל.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.1.24
1289 הודעות, 10 מדרגים, 18 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 5
נסתדר מעולה בלי ארה"ב, הם הפכו לאוייב על מלא.
ביבי צריך ללמד אותם לקח ולקרוא ליהודי ארה"ב להצביע לרפובליקנים וגם לא לתרום לדמוקרטים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.1.24
1289 הודעות, 10 מדרגים, 18 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 5
חייבים להתעמת איתו חזיתית.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.1.17
3191 הודעות, 18 מדרגים, 30 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 4
הממשל הדמוקרטי ימכור את נישמתו לשטן בכדי לזכות ולקושש עוד כמה קולות של ערבים. בכדי שביבי יקבל שטיח אדום בוושינגטון הוא רק צריך להסכים ואני מקווה שביבי ימשיך להכות את החמס בכל מקום בעולם כולל כמובן ברפיח
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.3.19
8921 הודעות, 44 מדרגים, 74 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 4
בקיצור אתה מצדיק את שומר
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.10.14
41545 הודעות, 326 מדרגים, 626 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 4
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.3.03
21893 הודעות, 165 מדרגים, 294 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 4
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.11.20
5461 הודעות, 23 מדרגים, 3 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 21
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.5.18
33276 הודעות, 163 מדרגים, 265 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 22
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.2.19
11474 הודעות, 43 מדרגים, 77 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 22
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.1.24
1289 הודעות, 10 מדרגים, 18 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.5.22
855 הודעות, 3 מדרגים, 6 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.8.21
3849 הודעות, 9 מדרגים, 18 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
אגב כל הטררם הזה רק מחזק את ביבי
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.3.23
5461 הודעות, 15 מדרגים, 24 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
שביידן נשיא אמריקה
הוא שאף להחליף את השלטון בישראל
זה לא חדש.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
98232 הודעות, 323 מדרגים, 407 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
לעולם הוא יעדיף שליט שנראה לו על פני אחר שנבחר בבחירות חופשיות.
ואם שומר קורא בפומבי ואליזבט(המוות) וורן קוראת כבר חודשים בפומבי אז אפשר רק לשער מה עושים במחשכים.
ואף על פי כן, טוב היה עושה ביבי אם היה מתפטר ומעביר את השרביט למישהו אחר בליכוד *ללא* בחירות כלליות.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.6.23
6946 הודעות, 44 מדרגים, 84 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 8
מישהו התפטר?
להפך, הוא צריך להישאר. דווקא בגלל שנראה שהוא עונד על האינטרסים של ישראל עכשיו. רק מדמיין את ברקת הדחליל בעמדה הזו.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
98232 הודעות, 323 מדרגים, 407 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 11
מגדולי האובססיבים לשלטון אי פעם.
ואיך אתה יכול לכתוב ביושר את מה שכתבת? נראה אותך כותב שאם הרצי היה מתפטר אז היית תומך בהתפטרות של ביבי..
נראה אותך כותב שאם חלילה היו לו 17 קוצבי לב היית תומך בהתפטרותו..
אעלק למה שיתפטר.. מדינה של אמא שלו.. לא מספיק כל כך הרבה שנים.. עוד עוד.. עד המוות ממש.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 31.7.20
4128 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.1.09
59567 הודעות, 328 מדרגים, 638 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.10.18
16733 הודעות, 132 מדרגים, 244 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
כדי שנהיה בכיוון עם ישראל יהיה חייב מערכת הפעלה יהודית אמונית לאומית וחירותית, לא מערבית נאורה חילונית וליברלית כביכול.
בדגש על אמונית.
אם חפצי חיים אנו בארצנו היחידה..
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.11.20
5461 הודעות, 23 מדרגים, 3 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 18
ודרך אגב, מדינת ישראל היא לא מדינה חילונית. מדינה חילונית היא מדינה שיש בה הפרדה בין דת למדינה, כמו ארה"ב. אלא אם בעיניך "לא חילונית" זה מדינת הלכה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.10.18
16733 הודעות, 132 מדרגים, 244 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 20
עם מערכת ההפעלה המערבית הנאורה שמדינתנו אימצה אנו שוחים באקווריום מנותק לגמרי מהאמת ומספרים לעצמנו סיפורים שזו המציאות.
ישראל אמונית לא תתיימר לברוח ולחלק את ארץ ישראל תמורת אשליות וחזון שקר של שלום.
ישראל אמונית תדע בין היתר להגדיר ניצחון אמיתי מהו, בטח בעזה, שלא כמו הגדרת מטרות ״מיטוט חמאס״ ו״השבת חטופים״.
ישראל אמונית תכבוש (או תשחרר), תגרש את האויב כולו ותהפוך את עזה לעיר יהודית, תגרום לאויב להחזיר את חטופינו חיים או מתים כנגזרת מכוחנו, תשמיד לתמיד את האיום הזה שנקרא חטיפה, שלא כמו ישראל מערבית נאורה שבחסות הדוד סם בין היתר בונה לעזתים נמל ימי אחרי שהם ביצעו בנו פוגרום שואתי, שעושה עסקאות עם אויב איסלאמונאצי שרק מזמנות את החטיפות הבאות ואת הפוגרומים הבאים בכפל כפליים.
בקשר לשאלה השנייה, בלאומית כוונתי לחלק בציבור (מאמין וחילוני גם יחד) שמחובר ללאומיות ולא לגלובאליות הפרוגרסיבית של ימינו שבערמומיות תוקפת ומפרקת את כל קונסטרוקציית הזהויות כולן (לאומית, אנושית, מינית, משפחתית וכו׳), כל המהויות וכל החירויות.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.11.20
5461 הודעות, 23 מדרגים, 3 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 24
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.10.18
16733 הודעות, 132 מדרגים, 244 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 27
אני לא אתבייש לכתוב את דעתי ואמליץ לך להסתכל במראה כי אף פעם לא מאוחר לחשבון נפש.
כן, לגרש ולייהד, כמו שמקימי המדינה עשו בין היתר בכפר מג׳דל שהפך לאשקלון, בכפר איסדוד שהפך לאשדוד, בכפר שיח׳ מוניס שעל חורבותיו יושבת רמת אביב וכו׳
מכל המקומות האלה לא יצאו בין היתר לשרוף לנו תינוקות ולתלות את בנותינו עירומות על עצים.
מעזה יצאו, ולמה? כי בבורות האוסלואידית שאימצנו אנו במו ידינו מסרנו את השטח לאויב, או אולי לפרטנר לחזון השקר של השלום..
היתרון בעזה שהינה עיר יהודית תנ״כית ואפילו שם אנו לא צריכים להחליף לה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.11.20
5461 הודעות, 23 מדרגים, 3 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 28
...לטוב או לרע.
נ.ב. "מפאת כבודך" - נמנעתי מכמה מילים לא יפות שעברו לי בראש כשקראתי את דעותיך.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.10.18
16733 הודעות, 132 מדרגים, 244 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 31
...לטוב או לרע.
במערכת ההפעלה הערכית שלנו אני ואתה חלוקים, ואני מייחל מקווה וגם מאמין שלבסוף עמנו ימצא את הסינרגיה, גם אם המחירים שנשלם עד אז רק ילכו ויגדלו.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.8.18
1808 הודעות, 15 מדרגים, 23 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 31
אבל לא בכך ש"מערכת ההפעלה" צריכה להשתנות.
מבחינה חילונית מערבית נטו - אם נגרש את ערביי עזה לכל תפוצות תבל, נכבוש את שטח עזה, וניישב בו יהודים, ברור שלא יהיו יותר צרות מעזה. נפתרה הבעיה.
ככל שנעשה את זה יותר מוקדם ייחסכו חיי אדם לכל הכיוונים, ככה שזה גם הפתרון הכי מוסרי והכי הומאני.
ככל שננצל את המצב הנוכחי בשביל ללחוץ לפתרון שכזה הוא גם יותר ריאלי. אפשר לתמחר ולעזור בכסף, כמו הסוכנות היהודית רק בכיוון ההפוך. לכן זה גם פתרון ריאלי.
זה מה שעשינו ב-48.
זה מה שקצת פחות אבל עדיין קצת עשינו ב-67.
זה עובד. זה פותר. זה שולח את המסר הנכון.
זה צריך להיות הפתרון בפי כל, גם חילונים גמורים. ולהערכתי זה גם די ככה. אנשי השישי באוקטובר שחושבים שעוד אפשר לעשות שלום עם מבקשי מותנו הפכו למיעוט עוד יותר קטן מלפני כן, שגם אז היו מיעוט הולך ונכחד
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.5.18
33276 הודעות, 163 מדרגים, 265 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 59
"כיבוש גירוש התיישבות" הוא חלום באספמיא...
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.11.20
5461 הודעות, 23 מדרגים, 3 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.3.19
3541 הודעות, 14 מדרגים, 23 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 19
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.8.13
17648 הודעות, 70 מדרגים, 130 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.10.20
5327 הודעות, 10 מדרגים, 19 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.5.18
33276 הודעות, 163 מדרגים, 265 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 61
נתניהו לא רוצה להזמין אותו, גנץ לא יכול...
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד